חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ElectroClick מוצרי חשמל

ElectroClick
אתר אינטרנט:
בעלים:
service@electroclick.co.il
כתובת אימייל:
service@electroclick.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.8 כוכבים מתוך 5)
96.2%
אחוז חוות דעת חיוביות
208
חוות דעת בשנה האחרונה
1707
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,707 חוות דעת על החנות ElectroClick

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
נדב
שם:
נדב
תאריך:
28/05/2024
דירוג:
הדירוג של נדב: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנייה פשוטה וחלקה , הזמנתי באינטרנט וקיבלתי את המשלוח תוך שני ימי עבודה
הרכבה נעשית ידנית ע״י
המוצר שנקנה בחנות
GrandHall גז גריל
sevrinsky
שם:
sevrinsky
תאריך:
28/05/2024
דירוג:
הדירוג של sevrinsky: 4 מתוך 5
חוות דעת
מוצר המקורי לא היה זמין, אבל הציעו תחליף הולם באותו מחיר
משלוח הגיע מהר, ובמיוחד לפני חג
תודה!
המוצר שנקנה בחנות
מייבש כביסה WQG241000 בוש BOSCH
אלה
שם:
אלה
תאריך:
28/05/2024
דירוג:
הדירוג של אלה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכונת כביסה. את ההזמנה ביצעתי בשבשת. ביום ראשון יצרו איתי קשר לסיום ההזמנה. ביום שני הביאו את המכונה. מהירים ויעילים.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה Bosch WAN2428EPL בוש
royshe6
שם:
royshe6
תאריך:
27/05/2024
דירוג:
הדירוג של royshe6: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה, מייעצים ומתאימים את המוצר לצרכים. זמינות גבוהה בוואטסאפ לכל שאלה, דוחפים בעיקא לשווק את הדגמים החדשים יותר ולא דגמים מיושנים.
המוצר שנקנה בחנות
מדיח כלים Bosch SMV4HAX48E
gil
שם:
gil
תאריך:
27/05/2024
דירוג:
הדירוג של gil: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי צריך מכונת כביסה במהירות, דיברתי עם עומר מאלקטרוקליק, היה שירותי מאוד וייעץ ביעילות. המכונה כבר הגיעה למחרת. שירות נהדר
המוצר שנקנה בחנות
Wgg256m90
miriamrushf
שם:
miriamrushf
תאריך:
27/05/2024
דירוג:
הדירוג של miriamrushf: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצויין, זמין בוואטסאפ ובטלפון במהירות. כל בעיה נפתרת מהר מאוד. מקצועיים ושירותיים. משלוחים מהיום למחר גם ליו"ש
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה בוש 9 קילו
Tehila
שם:
Tehila
תאריך:
26/05/2024
דירוג:
הדירוג של Tehila: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי צריכה תנור במיידי בעקבות כל שהתנור שהיה לי נהרס. דיברתי עם מספר חנויות אבל באלקטרו קליק היו מאד שירותיים, עזרו לי לבחור דגם ועשו מאמצים עילאיים שהתנור יגיע במהירות האפשרית. אחלה שירות!
המוצר שנקנה בחנות
תנור
emilzx88
שם:
emilzx88
תאריך:
23/05/2024
דירוג:
הדירוג של emilzx88: 5 מתוך 5
חוות דעת
הדבר החשוב לי ביותר בתור לקוח הוא השירות. השירות של אלקטרו קליק הוא מצוין. מענה מהיר בוואטסאפ ובטלפון, הנציגים אדיבים ופועלים לפתרון הבעיות. יחס אנושי בגובה העיניים. רכשנו מדיח כלים של סימנס, מאוד מרוצים מהמוצר. הגיע זריז. עם זאת הטכנאי היה לא מקצועי, התלונן ללא הפסקה שהמדיח לא ייכנס למקום שהוכן לו והצינור לא ייכנס לחור המוכן לו, הכל שטויות, הכל נכנס ועובד, הוא רק ניסה למכור מוצרים.
עם זאת התרשמותי מהחנות היא טובה. בעבר רכשתי מקרר שהגיע בחודש איחור בגלל מחסור אצל היבואן, אבל הם דאגו לעדכן ולהרגיע ואפילו שלחו פיצוי.
המוצר שנקנה בחנות
מדיח כליים צר סימנס SR23HI48KE
maorco966
שם:
maorco966
תאריך:
20/05/2024
דירוג:
הדירוג של maorco966: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב מאוד והמלצה מעולה למייבש כביסה של בוש.
המייבש הגיע תוך יום! זמינות וסבלנות מרובה לכל שאלותינו גם לאחר שהמוצר סופק.
חוויה קנייה מוצלחת מאוד. ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
מייבש בוש
Lynn
שם:
Lynn
תאריך:
12/05/2024
דירוג:
הדירוג של Lynn: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מיקרוגל של סימנס מחיר 3600 ש"ח . כאשר קיבלנו את המוצר וחיברנו לחשמל בבית הסתבר שהמוצר תקול . מיד הודענו לחנות אלקטרוקליק. נאמר לנו שכיוון שחיברנו את המוצר לחשמל אי אפשר להחזיר אותו (מעניין איך אפשר לזהות בעיה במוצר חשמלי בלי לחבר אותו לחשמל)? , אלא לפנות לחברת ADS שנותנת שירות למיקרוגל. פנינו לשירות ADS, הטכנאי הגיע, בדק ונאמר לנו שאי אפשר לתקן את המוצר ושADS יפנו ליבואן (אספקט סטריאו כפי שנמסר לנו) שיחלט איך להמשיך.
מאז עברו שבועיים, החנות לא לוקח אחריות , השירות ADS לא לוקחים אחריות, המוצר התקול ששילמנו עבורו עדיין אצלינו (גם נאמר לנו ע"י טכנאי השיאות לא להשתמש בו עד שהיבואן יחליט מה לעשות ). אין מי שיקח אחריות ואין פתרון , אלא כנראה לפנות לבית המשפט.
תזהרו!
המוצר שנקנה בחנות
מיקרוגל 1LGS634BF Siemens 21 ליטר
תגובת החנות
לקוחות יקרים שלום רב, צר לנו על הרגשתה של הלקוחה אך אנחנו חייבים לעדכן במס' דברים לא נכונים שנכתבו כאן. להלן הלך המקרה- לקוחה הזמינה מיקרוגל מסוים, בבוקר ההובלה - לאחר שתואמה מולה ביקשה לבטל, הסכמנו לבקשתה ללא דמי ביטול/דמי משלוח. לאחר מכן ביקשה להזמין דגם אחר אותו קיבלה כיומיים לאחר ההזמנה. מס' ימים לאחר מכן הלקוחה התלוננה על תקלה בשעון של המוצר- כמובן שהמיקרוגל עובד ומחמם כמו שצריך- סה"כ תקלה שניתן לפתור ע"י טכנאי. מהרגע הראשון הלקוחה לא הייתה מוכנה לשמוע על תיקון רק החזרה, אמרנו לה שאם לא השתמשה במוצר- (לא חיברה לחשמל אלה השתמשה וחיממה בו אוכל) נוכל להחזיר למרות שכל עוד ניתן לתקן אין סיבה להחזיר. הלקוחה ציינה שכבר השתמשה, לכן היבואן התעקש על תיקון- שוב אנחנו חוזרים מדובר בתיקון של שעון בלבד אין שום עניין של כרטיס או משהו שקשור למוצר עצמו מבחינת התפקוד שלו כמיקרוגל. בנוסף כפיצוי להרגשה טובה עדכנו את הלקוחה שניתן לה עוד אחריות על המוצר. אנחנו נמשיך לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר בתחום, בברכה, צוות האתר