חוות דעת
כאשר רוכשים,תחשבו פעמים,תבררו לפני ההזמנה האם מחשב במלאי,וכמה זמן האספקה..מחירים טובים,אבל לא הכל קיים במלאי ומכאן מתחילה הבעיה.
רכשתי מחשב.
יום למחרת חזר אלי נציג מכירות בשם מרדכי ואמר שהמחשב שהזמנתי לא קיים במלאי והמליץ על המחשב אחר.לאחר בדיקתי ,המחשב עליו המליץ באותו המחיר היה פחות טוב עם נתונים לא זהים למחשב שהזמנתי.
ביקשתי לבטל את העסקה,ביקש לחכות עם ביטול העסקה ואמר שינסה למצוא לי משהו מתאים לפי הנתונים שנתתי.
ובאמת כך היה,חזר מצא לי מחשב עם מחיר מצוין.
הוספתי עוד מעט כסף עבור המחשב החדש .
אמרתי שאני גם רוצה תיק למחשב ושיגיד מה העלות.
מרדכי אמר שלא צריך שאשלם ואקבל כמתנה תיק מחשב.
לשאלתי כמה זמן האספקה, נאמר לי תוך 5 ימי עסקים(השיחה התקיימה ב1/5/24).
עד כאן הכל נשמע מדהים.
לאחר 5 ימי עסקים כאשר לא קיבלתי מחשב,התקשרתי לחברה,לא עונים ישר או שולחים מספר להתכתבות בווטסאפ אן מעבירים פניה ואומרים שנציג יחזור.
הנציג לא חזר,בהתכתבות בווטסאפ נאמר לי שזמן האספקה יותר מ5 ימים,כי המחשב מגיע בהזמנה מיוחדת מארצות הברית, אז זמן האספקה 21 ימי עסקים?!
זאת אומרת גם המחשב הזה לא היה במלאי.
חיכיתי בסבלנות, ב22/5 התקשרתי ,קיבלתי תשובה שנציג יחזור-הוא לא חזר.
בהתכתבות בווטסאפ נאמר לי גם שמרדכי יחזור לצורך עדכון.
אף אחד לא חזר,אבל מחשב קיבלתי למחרת ב23/5.
כמובן שום תיק שהייתי אמורה לקבל במתנה לא קיבלתי,אבל זה הובטח לי רק כמתנה אז לא יכולה להתלונן, רק אני הייתי מוכנה לשלם עבורו וכרגע צריכה ללכת במיוחד לחנות לקנות.
האמת ניסיתי להתקשר ולשאול לגבי התיק ,התשובה-מרדכי יחזור, כמובן אף אחד לא חזר.
מכאן תחשבו כדטי לקנות או לא בנייד נייד:
*מחירים טובים,לא כל הדגמים במלאי
*שירות לקוחות קיים,רק לא ניתן לקבל מענה
*לא תמיד מה שמבטחים מתקיים.
*מקווה מאוד שהמחשב בסדר ולא יהיה לי בעיה.