חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
bugservice@bug.co.il
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.7 כוכבים מתוך 5)
64.6%
אחוז חוות דעת חיוביות
127
חוות דעת בשנה האחרונה
490
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 490 חוות דעת על החנות Bug

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Naor Levi
שם:
Naor Levi
תאריך:
21/03/2024
דירוג:
הדירוג של Naor Levi: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי 3 מוצרים. הבטיחו עד 4 ימי עסקים.
ביום הרביעי הבטיחו שזה יגיע. לא הגיע. אין מענה.
ביום החמישי שלחתי הודעה על הבוקר. כל היום מרחו אותי שמחכים לתשובה מחברת ההפצה. זה יום חמישי ופשוט מורחים אותך בלי תשובות ועוד שניה סופש ולא יהיה עם מי לדבר...
תשובות הכי מבזות. זריקת אחריות על חברת ההפצה כאילו זה מעניין אותי...

בחיים לא אקנה שם יותר!!
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת משרדית של brother
תגובת החנות
נאור שלום הרשה לנו להתנצל על העיכוב באספקת ההזמנה, עודכנת על העיכוב ולצערי חברת השילוח אכן סיפקה לך את ההזמנה במקום ביום חמישי רק בשישי. אנו עושים את המיטב לשיפור באופן מתמיד מול חברות השילוח על מנת לצמצם ככל האפשר הישנות מקרים דומים בעתיד. בברכה, איל, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
nmiccolupo
שם:
nmiccolupo
תאריך:
02/04/2024
דירוג:
הדירוג של nmiccolupo: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע. מטרטרים אנשים, לא מקבלים חזרה מוצרים פגומים, ובנוסף מתווכחים במקום לתת שירות. פעם אחר פעם, החוויה בבאג מוכיחה את עצמה כגרועה מכולן, ועדיף לשלם טיפה יותר בחנות אחרת כדי לפחות לקבל שירות.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות אלחוטיות - Razer BlackShark V2 PRO
תגובת החנות
שלום רב לפי מה שאני רואה התקבלה על ידך בקשה לביטול. אם אתה צריך עזרה במשהו נוסף ניתן לפנות אלינו 6974*
יאנה וקוסטה
שם:
יאנה וקוסטה
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
הדירוג של יאנה וקוסטה: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ממשחק מחשב לילד, בשיטת משלוח לתיבה חיצונית, לאחר שזה לא הגיע הרבה מעבר לזמן המובטח פניתי לשירות לקוחות. חייבת להגיד שאנשי שירות הלקוחות אינם נעימים וצורת המענה שלהם חסרת סבלנות ולא נעימה. הצעתי לבוא ולאסוף את המשחק מאחד הסניפים וסורבתי. לקח להם 3 ימים למצוא את החבילה הנעלמת וזאת רק אחרי שכל יום התקשרתי להתלונן. גם פה הצעתי לאסוף מהסניף וסורבתי.
בטוב ליבם הציעו בשירות לשלוח לי הביתה את המשחק והסכמתי. ביום שלישי חברת ההפצה יצרה איתי קשר להבאת המשלוח, אך בשיחה נודע כי הכתובת שבאג מסרו להפצה אינה נכונה, שירות הלקוחות טוענים שהבעיה נפלה בחברת ההפצה וחברת ההפצה טוענים שהאחראים הם באג. מאז עברו יומיים נוספים, מתקרבים לאחר צהריים של יום חמישי וחברת המשלוחים עדיין מסרבת להביא לי את המשלוח בטענה שאין שליחים.
בשירות הלקוחות מורחים אותי כל יום שמחר זה מגיע, וחברת ההפצה מורחת בלי תשובות,
חייבת לציין שבחיים לא נתקלתי בכל כך הרבה זרקנות וחוסר שירותיות,
נציגי שירות שמבטיחים לזחור לעדכן ך בפועל לא קרה אפילו פעם אחת. חשבתם אולי פשוט לאשר לי לאסוף את המשחק מהסניף הקרוב, ואחכ תפטרו את הבעיות שלכם עם חברות השליחויות, אך מסתבר שטובת הלקוח, עמידה בזמנים אינם עומדים בסדר העדיפויות של באג.
מאוכזבת מאוד, בחיים לא אקנה שם יותר!

בחיים לא אקנה שם יותר!!
המוצר שנקנה בחנות
משחק מחשב מריו
תגובת החנות
שלום רב הרשי לי להתנצל על חוויית השירות שתיארת, יחד עם זאת ארצה להוסיף כי המשלוח המתין לאיסוף זמן ממושך ולא נאסף, לאחר מכן הוחזר אלינו. אני מבין שההזמנה סופקה לך כבר ביום חמישי ואף קיבלת קופון הנחה לרכישה חוזרת באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולתת לך חווית שירות מתקנת. המשך שבוע טוב. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
aylhafaza
שם:
aylhafaza
תאריך:
15/04/2024
דירוג:
הדירוג של aylhafaza: 1 מתוך 5
חוות דעת
תהליך המכירה היה חלק ונחמד... ואז התחילו הבעיות.
הטלפון התקלקל מספר שעות אחרי הרכישה, במקום להחליף את המכשיר או להחזיר את הכסף, הפתרון היחידי שהוצע על ידי החנות שירות הלקוחות הוא לשלוח את המכשיר למעבדה.
המכשיר בילה כמעט שבועיים במעבדה.
מה הלקוח אמור לעשות בזמן הזה?
רמת המחירים בבאג גבוהה ביחס לשוק ורמת השירות לא משהו....
המוצר שנקנה בחנות
Nothing Phone 2a
תגובת החנות
שלום רב המוצר תקין לחלוטין, נבדק בחנות וכן גם במעבדה, הוסבר לך שככל הנראה לחצת על מספר כפתורים במקביל. קיבלת את השירות הטוב ביותר ואף פתרו לך את הנושא בסניף. אישרנו לך לפנים משורת הדין לשלוח את המוצר לבדיקה במעבדה ואם אכן יימצא תקול נזכה אותה. המוצר נמצא תקין לחלוטין. בברכה, אייל צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם
דורון
שם:
דורון
תאריך:
11/04/2024
דירוג:
הדירוג של דורון: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מוצר. שעת ההזמנה היתה 12:00. באתר מצוין במפורש שכל מוצר שיוזמו עד 12:00 יזכה למשלוח אקספרס באותו יום. להפתעתי נציגת שירות הלקוחות ספרה לי שהיא ״צריכה לבדוק״... הייתי שצריך להגיע עד סמנכ״ל שירות הלקוחות על מנת להבטיח שאכן באג יעמדו בהתחייבותם.
חוויה מדכאת ומזעזעת ֿ
בכ״ז הוספתי כוכב אחד כי המוצר אן הגיע בסוף ביום ההזמנה
המוצר שנקנה בחנות
נגן לשחיינים duo
תגובת החנות
דורון שלום הזמנתך הייתה בדיוק על התפר וכבר באותו יום חזרנו אליך ועדכנו אותך שתקבל את המוצר באותו יום. הנושא טופל ללא התערבות של מנהל השירות - העבירו את הנושא לבדיקה וחזרו אליך בסיום הבדיקה, מנהל שירות סה"כ עדכן אותך בתשובה שהתקבלה. אנו פועלים ופעלנו גם בפנייתך ככל האפשר כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללא קשר לריבוי הפניות שלך בנושא. בברכה, אייל
פליציה
שם:
פליציה
תאריך:
31/03/2024
דירוג:
הדירוג של פליציה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי באתר ולא בחנות. הרכישה הייתה נוחה וקלה. אספתי מהחנות וקבלתי שירות טוב. קבלתי אף על פי ברשתי קבלה מודפסת בנוסף לקבלה הרגילה
המוצר שנקנה בחנות
assassin s creed mirage - s e
yanivbm21
שם:
yanivbm21
תאריך:
01/04/2024
דירוג:
הדירוג של yanivbm21: 5 מתוך 5
חוות דעת
אתר נוח לשימוש ושירות טוב ויעיל ומהיר בחנות בסניף כםר סהא לצורך איסוף הפריט. הכל עבר חלק אין תלונות
המוצר שנקנה בחנות
מטען קיר powerport
yuliarus
שם:
yuliarus
תאריך:
07/04/2024
דירוג:
הדירוג של yuliarus: 5 מתוך 5
חוות דעת
כמו תמיד שירות טוב, מהיר המוצר איכותי !!
כבר הגיע באותו יום , הילד מבסוט מהלוח ציור!
המוצר שנקנה בחנות
לוח ציור sketch 3
aviv.ortal1
שם:
aviv.ortal1
תאריך:
10/04/2024
דירוג:
הדירוג של aviv.ortal1: 5 מתוך 5
חוות דעת
החל מהשירות בחנות באג בראשון לציון קניון הזהב, דרך הזמן הקצר שהמשלוח הגיע - כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
מייצב גימבל flow ai powered
אחמד עווד
שם:
אחמד עווד
תאריך:
17/04/2024
דירוג:
הדירוג של אחמד עווד: 5 מתוך 5
חוות דעת
סניף של קניון מלחה..ממליץ בחום..שירות אדיב ומקצועי..הזמנה התקבלה מהר מאוד..אני אזמין שוב דרכם .......... .
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות ילדים jr 310bt