חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Energym מבחר מוצרי ספורט

Energym
אתר אינטרנט:
בעלים:
אנרג'ים ספורט בע"מ
כתובת אימייל:
141@energym.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.1 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
39
חוות דעת בשנה האחרונה
39
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 39 חוות דעת על החנות Energym

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Sarit
שם:
Sarit
תאריך:
21/04/2018
דירוג:
הדירוג של Sarit: 1 מתוך 5
חוות דעת
זוועה של שירות
אם היתה אופציה של אפס בשירות זה מה שהחנות היתה. מקבלת
רמה סופר נמוכה
המוצר שנקנה בחנות
שעון פולאר
שרפי אשר
שם:
שרפי אשר
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
הדירוג של שרפי אשר: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר שיחה עם השירות לקוחות הגענו להבנות ואני מרוצה
מ א ו ד מ א ו
המוצר שנקנה בחנות
Go500
עפרה
שם:
עפרה
תאריך:
21/02/2017
דירוג:
הדירוג של עפרה: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי דרך האינטרנט. השירות היה מצוין מכל הבחינות: אדיבות, מחיר, מהירות משלוח ודיוק בתנאי אספקה. ודאי שאמליץ על אנרג'ים, ואשמח לקנות שם שוב.
המוצר שנקנה בחנות
אופני כושר royal 250
שחר
שם:
שחר
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
הדירוג של שחר: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות ענקית עם מגוון עצום של מוצרים.
נגישה מאוד בצומת הסירה ויש חנייה צמוד לחנות ללא תשלום.
מוכרנים מקצועיים שהם בכלל ספורטאים.
המוצר שנקנה בחנות
מזרון MT140
Gitay
שם:
Gitay
תאריך:
01/02/2017
דירוג:
הדירוג של Gitay: 5 מתוך 5
חוות דעת
כשנכנסתי לחנות נציג בשם רן נתן לי שירות ברמה הגבוהה ביותר!
קניתי שק אגרוף אחרי שהסביר לי על המוצר בדרך הטובה ביותר!
מאוד מרוצה
ממליץ בחום!

המוצר שנקנה בחנות
שק אגרוף 120 ס״מ
רלי
שם:
רלי
תאריך:
23/01/2017
דירוג:
הדירוג של רלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כ 6 שנים רכשנו מוצר דומה בחנות ENERGYM בנתניה והיינו מאוד מרוצים . החלטנו להתחדש במכשיר חדש ונכנסנו לסניף בפולג , את פנינו קיבל רן פרגון שהמליץ לנו על מכשיר מסוים ודאג לתת גם את היתרונות והחסרונות של המכשירים האחרים , רן נתן לנו שירות מדהים , מקצועי ואדיב . האיש מקצוען, נתן לנו גם הסבר על מוצרים אחרים יש לציין כי בחנות יש היצע גדול של מוצרי ספורט. אנחנו מכירים את המוצר ובהחלט הוא עונה על כל צרכינו.
המוצר שנקנה בחנות
אליפטיקל Royal 330
גלית
שם:
גלית
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
הדירוג של גלית: 5 מתוך 5
חוות דעת
דודו, שטיפל בהזמנה שלי היה קשוב לצרכים של ההזמנה ונתן את התשובות המקצועיות ביותר, השירות היה מצויין, נעים נחמד ומקצועי.
מאוד מאוד מרוצה, ממליצה גם לכם!
המוצר שנקנה בחנות
מוצרי ספורט Hkrp
חתול תעלול
שם:
חתול תעלול
תאריך:
06/09/2016
דירוג:
הדירוג של חתול תעלול: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוצר הגיע בזמן, אבל ברגע שנדרשה אחריות התחילו הסיפורים: אין טכנאי באיזור שלנו (ושכחתם להגיד לי את זה כשהובלתם את המכשיר אלי הביתה, ידעתם בדיוק איפה זה), האחריות מכסה את המנוע אבל לא את כרטיס המנוע, מה שליד המנוע, כל רכיבי המנוע, וכל מה שעוד עלול להיות מקולקל) ובכל מקרה לא כוללת שירות, חלקים וכל מה שעוד תעלו בדעתכם. בקיצור, האחריות לא כוללת שום דבר. הטענה שלהם היא שזה כתוב על תעודת האחריות של המוצר, אבל חד משמעית לא כתוב באתר שלהם, שבו מובטחת האחריות. הטענה של נציגת השירות שלהם היתה שאין לה מושג וממש לא משנה מה כתוב בדף האינטרנט, מה שקובע הוא מה שכתוב בתעודת האחריות שאותה קיבלת אחרי שכתב שילמת על המוצר וקיבלת אותו הביתה. יש דוגמא טובה מזו לרמאות מכוונת של לקוחות? יזהר הקונה. אני לחנות הזו כבר לא אחזור.
(ובלי קשר למוצר הזה, ביקרתי בחנות שלהם בפולג, בעקבות מוצר שהם מפרסמים באתר. המוצר לא היה והם ניסו למכור לי זבל אחר במקומו. וגם להסביר לי שזה הרבה יותר טוב... בפח הזה לא נפלתי.)
המוצר שנקנה בחנות
הליכון future53
Katia
שם:
Katia
תאריך:
31/08/2016
דירוג:
הדירוג של Katia: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 18.8.16 רכשתי אופני כושר מחנות אנרג'ים (Energym) דרך אתר אולסייל.
אופני הכושר מבית VO2 דגם SIGMA 125 עלו במבצע 400 שקךים ועוד 50 שקלים עבור משלוח.
קיבלנו את האופניים ובעלי הרכיב אותן.
בנסיון הראשון שלי לרכב עליהן הבחנתי מיידית כי הפדלים נתקעים כל חצי סיבוב מה שמונע תנועה רציפה של פידול וכמובן שאי אפשר לפדל במהירות, שזוהי מטרת האופניים- אירובי.

יום למחורת התקשרתי לשירות לקוחות, הסברתי בנימוס את הבעיה ונקבע לי טכנאי לשבוע שלאחר מכן, בין השעות 10-14. הטכנאי הגיע, ניסה לסדר את הבעיה אך ללא הצלחה, והסביר לי שכנראה אי אפשר לתקן את זה. התקשרתי בחזרה לשירות לקוחות וביקשתי להחליף לי את המכשיר למכשיר אחר. ענתה לי בחורה מאוד לא שירותית וחסרת סבלנות שניסתה לשכנע אותי שהאופניים תקינות וכי אמורים לא להצליח לפדל בהן באופן רציף!!
לאחר שהתעקשתי להחליף היא אמרה לי שאין בעיה, אבל רק לשדרג לדגם יקר יותר ומיד הציע לי דגם ב1200 ש"ח שאצטרך להוסיף רק פי 2 וחצי ממה ששילמתי במקור!
כשאמרתי לה שאינני מעוניינת להוסיף כסף, והסברתי לה שראיתי באתר שלהם דגמים שמחירם זהה למכשיר שנשלח אליי ואולי היא תוכל להחליף לי ללא עלות נוספת לאחת מהם, היא סירבה ואמרה לי שאין סיכוי. שאלתי מדוע, והיא ענתה כי איננה מאמינה בדגמים הללו ואם היא תשלח לי אחד מהם אז הוא שוב לא יעבוד לי כמו שצריך!
מה אפשר לומר על חנות שלא מאמינה במוצרים שהיא מוכרת?!
ביקשתי שיחת מנהל והיא סירבה, לבסוף ביקשה לבטל את העסקה כי רשום לי שניתן לבטל עד 14 ימים לאחר קבלת הסחורה, היא ענתה לי שאין בעיה אך אצטרך לשלם קנס כי אני מחזירה אופניים תקינות!
עכשיו יש לי אופניים בבית, שסתם תופסות מקום ואי אפשר לעשות בהם שימוש, בעלי הפסיד זמן על הרכבה, הפסדתי יום עבודה בהמתנה לטכנאי, ו450 שקלים!
כאשר כל מה שהיה עליהם לעשות כדי לטפל בזה בצורה ראויה והוגנת, זה להחליף לי לדגם אחר שעולה אותו דבר, אך הם בחרו להנות מכספי מבלי שאני אוכל להנות מהמוצר!
אני מזהירה- לא לקנות מהספק הזה!!
המוצר שנקנה בחנות
אופני כושר SIGMA 125
mnaor
שם:
mnaor
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
הדירוג של mnaor: 1 מתוך 5
חוות דעת
כבר אחרי שנה של שימוש הגיע הטכנאי הראשון להחליף קרש ריצה שנשבר (אני לא שמן ולא רץ כל יום, ולפי טכנאי של החברה זה שבר שאמור לקרות אחרי שנתיים אם בכלל).
כמובן שמיד בריצה הראשונה לאחר ההחלפה - היו כ"כ הרבה רעשים מהמוצר , והגיע עוד טכנאי להחליף את רצועת הריצה כי החליט שהיא שחוקה, למרות ששוב, זה מצב שקורה אם בכלל רק אחרי ממוצע של 3 שנים - כך ע"פ הטכנאי,.
כמובן שפה לא הסתיים הסיפור, והמוצר המשיך לקרטע, ובשלב הזה החלטתי להאריך את האחריות לעוד שנה בעלות של 400 שקלים, כי הבנתי מול איזו שוקת שבורה אני עומד.
שוב הזמנתי טכנאי, והפעם הסתבר שזו הטעות הגדולה שלי, הטכנאי החליט שצריך להחליף מנוע למכשיר, למרות שחשבתי שאין שום קשר למנוע- מה גם שהוא מגיע עם אחריות של 10 שנים!! איך יכול להיות שהוא יהרס כל כך מהר. אבל נתתי לטכנאי לעשות את שלו.
לאחר שהוחלפו כל חלקי המכשיר על כל חלקיו לאחר פחות משנתיים , לפני חודש שוב נשברה המסילה שעליה רצים. כמובן שלאחר שנגמרה האחריות הזמנת טכנאי חלפים כבר עולה מאוד יקר ובאנרגים במיוחד, ולתומי הזמנתי טכנאי ששוב יתקן את המשטח בעלות כוללת של 800 שקלים.
פתאום התברר לי שיש משטח "מחוזק" שמרכיבים ללקוחות שאמור למנוע את השבירה שלו, ואני שואל את עצמי- אז למה לא שמו לי אותו בפעם הראשונה שהחליפו את המשטח?!? כדי שתפוג האחריות ויגבו ממני על זה תשלום?!?
בנוסף, והכי מרגיז הטכנאי גילה לתומו ובעצמו שהמנוע שהרכיבו לי לא מתאים למכשיר!!!! (וגם הסתבר לי שהטכנאי הקודם שהרכיב את המנוע הלא נכון- פוטר)
באמת שהרגשתי בשלב הזה שהגיעו מים עד נפש!
יש עוד הרבה פרטים בסיפור אני פשוט מקצר כי אי אפשר לכתוב יותר מזה. חברה בלי שירות. לא להתקרב!!!
המוצר שנקנה בחנות
הליכון Go51