חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

21.tv אתר המכירה של ערוץ הקניות

21.tv
אתר אינטרנט:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
כתובת אימייל:
sherut@21.tv
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.4 כוכבים מתוך 5)
6.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
16
חוות דעת בשנה האחרונה
207
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 207 חוות דעת על החנות 21.tv

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Michael
שם:
Michael
תאריך:
10/12/2020
דירוג:
הדירוג של Michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם היה אפשרות להוריד לחצי כוכב הייתי עושה את זה חנות שלא נותנת שירות בכלל ללקוח קניתי ממנה בבלאק פריידי טיסן בשווי 2000 שקל לאחר שקניתי מתברר שהיה טעות שלהם(לא כל כך מעניין אותי יש חוק להגנת הצרכן) הם התנערו מאחריות ממש במילים אלו יש הקלטה גם לא פנו אלי כלל בכלל נתנו לי לשבור את הראש מול הספק לאחר שהספק הציע פשרה תוספת של 500 ערוץ הקניות גם לא היו מוכנים לספוג את זה עליהם .. מענה אנושי גרוע ביותר חיכיתי כמעט חצי שעה והייתי ראשון בתור !!
**לסיכום לא ממליץ בכלל אפילו מבקש ממכם לא להתקרב לחנות שירות הכי גרוע שקיבלתי באמת!*
המוצר שנקנה בחנות
Mavic air 2
Jonathan
שם:
Jonathan
תאריך:
07/12/2020
דירוג:
הדירוג של Jonathan: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב30.11.20 קניתי רחפן במחיר מבצע, בוצע חיוב וקיבלתי חשבונית מס, למחרת התקשרתי לשאול האם הכל תקין ונעניתי בחיוב.
ניסיתי ליצור קשר שוב עם המקום ממנו רכשתי את הרחפן "ערוץ הקניות" נאמר לי שהרחפן כבר בדרך מהספק אל הלקוח.
התקשרתי שוב לספק לוודא האם הדבר נכון ונעניתי בשלילה ביחס מזלזל ונאמר לי שהרחפן לא יסופק לי אף על פי שיש חשבונית מס.

המוצר שנקנה בחנות
רחפן MAVIC AIR 2
תגובת החנות
שלום רב, אנו בקשר ישיר עם הלקוח. פנייתו בטיפול הגורמים הרלוונטים. אנו מצרם על אי הנעימות ערוץ הקניות
גולש
שם:
גולש
תאריך:
02/12/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
גולש
שם:
גולש
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
shayswed17
שם:
shayswed17
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
הדירוג של shayswed17: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק מהם כמו מאש!! לא סיפקו גריל גז יותר מחודש (למרות שבהזמנה כתוב עד 14 יום) ותשובת הנציגות הייתה "תמשיך לחכות או תבטל". לאחר ביטול הזמנה מתברר כי הם שמרו לעצמם את דמי המשלוח בסך מאות שקלים למרות שהמוצר מעולם לא סופק, בטענה כי "ניסו להתקשר אליך לתאם אספקה ולא היה מענה אז דמי המשלוח לא מוחזרים" אף על פי שאין אספקה ללא תיאום מראש ומעולם לא התקשרו לתאם (זו הייתה סיבת הביטול מלכתחילה) הם סומכים על זה שהלקוח לא יבדוק בדיוק את דמי הזיכוי באשראי. לא לקנות מהם!!!!! לא מספקים סחורה ובסוף לוקחים דמי משלוח על סחורה שלא סופקה.
המוצר שנקנה בחנות
גריל גז net broil 3 1
תגובת החנות
שלום רב, הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה לאחר ניסיון תיאום אספקה מולו,כשההזמנה כבר בדרכה אליו,ולכן חויב בדמי משלוח על סך 99 ₪ בלבד . למרות שעל פי חוק צריך להיות מחויב בדמי ביטול, הלקוח לא חויב. אנו מצרים על אי הנעימות ערוץ הקניות
Meir
שם:
Meir
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
הדירוג של Meir: 3 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 23.9.2020 רכשתי טלויזיה 65" המחיר היה בסדר וגם קבלתי אותה בזמן ואפילו לפני , אבל התאכזבתי מאוד כשפתחתי את תעודת האחריות וגיליתי שהאחריות היא לשנה בלבד ולא כמו שהבטיחו לי בעת הקניה בטלפון. ועכשיו לך תחפש מי יענה לך.
לאחר הרבה מאמצים יצר איתי קשר אדם משרות לקוחות בשם אור והבטיח שהוא ידאג לטפל בתיקון האחריות ל 3 שנים כפי שהובטח לי בקניה,
אז אני ממתין ומקווה לקבל את האחריות, פרט לכך היתה חויית קנייה נוחה ומצפה לסיום הוגן של התקלה
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה 65" blaupunkt
תגובת החנות
שלום רב, אכן הובטח בעת המכירה 3 שנות אחריות למוצר וזה מה שקיבל הלקוח כפי שציין הלקוח, הדבר הובהר לו ע"י נציג שרות. בעקבות פניתו לזאפ חזרנו ללקוח והסברנו שוב. הוסבר גם שמסמך כתוב יישלח. אנו מצרים על אי הנעימצות, ככל שנוצרה
מלכה
שם:
מלכה
תאריך:
01/09/2020
דירוג:
הדירוג של מלכה: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום, הזמנתי באתר עורוץ הקניות כורסאת טלויזיה בתאריך 13.4.20, לאחר כחודש בערך גילית שבגב הכורסא יש פגם של קרע שלא נראה לעין .
לאחר שגיליתי זאת התקשרתי לשרות לקוחות ביקשתי שישלחו לתקן על מנת שהקרע לא יפתח יותר. נאמר לי כי היות וגיליתי זאת לאחר חודש וחצי מהקנייה זה לא באחריותם . לא ביקשתי אפילו שיתנו לי כורסא חדשה, אלא רק ביקשתי שישלחו מישהו שיתקן לי את הקרע ונענתי בשלילה.
ואני שואלת היתכן ? הגיוני שכורסא חדשה שקיבלתי אותה עם קרע מסרבים לטפל בה?
המוצר שנקנה בחנות
כורסאת טלויזיה בריפוד דימוי עור שחור
תגובת החנות
שלום רב, הכורסא סופקה ללקוחה בחודש אפריל 2020,במועד האספקה חתמה הלקוחה על מסמך לפיו היא בדקה את המוצר ומצאה אותו תקין ומוכן לשימוש. בחודש אוגוסט 2020,כארבעה חודשים לאחר מכן התלוננה הלקוחה שגילתה קרע במשענת גב. הוסבר ללקוחה שמדובר בנזק לקוח שמחוץ למסגרת האחריות. במידה והלקוחה מעוניינת לקבל הצעת מחיר לתיקון,מוזמנת לפנות לנותן האחריות,חברת "י.ר.הום דיזיין".
Eden
שם:
Eden
תאריך:
04/08/2020
דירוג:
הדירוג של Eden: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו הליכון.
הספק תיאם איתי יום ושעה. התקשרתי לספק לתאם שעה אחרת ולא היה מענה. לכן התקשרתי לערוץ הקניות והם טענו שהם ידאגו לזה.
לא חזרו אליי עם תשובה ברורה.
יצאנו מהעבןדה בשעה מוקדמת , מחכים יום שלם שיגיע ההליכון וכלום!!
ההליכון הגיע רק לאחר חודש!!
רציתי לפני כן לבטל את ההזמנה ואמרו שיגיע לנו פיצוי. שכמובן גם זה לא הגיע. ואפילו לא טרחו לעדכן אותי חודש נוסף! פשוט התנהלות בזיונית!
אין לי מילים מצטערת על כל שקל ששמתי!
תיזהרו.
המוצר שנקנה בחנות
הליכון
תגובת החנות
שלום רב, בשל בעיות לוגיסטיות חל עיכוב באספקת המוצר. בבדיקה מול ספק המוצר חברת "אביר ספורט" המוצר סופק ע"פ התיאום שנעשה מול הלקוחה או מי מטעמה. בדקנו את הנושא גם מול הלקוחה, יתכן והייתה אי הבנה בעניין מועד התיאום. אנו מצרים על אי הנעימות
levyben255
שם:
levyben255
תאריך:
31/07/2020
דירוג:
הדירוג של levyben255: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם לתאר את שני הקניות האחרונות אתאר אותם כסיוטית...פשוטו כמשמעו, הזמנתי מוצר לאבי המבוגר, היה אמור להגיע אחרי 7 ימי עסקים, לא רק שלא הגיע בזמן אלא שבועיים אחרי הם אמרו כי המוצר לא קיים במלאי, וזאת אחרי שהתקשרתי מספר פעמים טענו כלפי כי המוצר נשלח וכנראה אבד בדואר ישראל, נאלצתי לבטל את ההזמנה, עשיתי הזמנה חדשה, אולם הפעם בקשתי לאסוף את הפריט מהמחסנים שלהם ברמלה, לארח מספר ימים אספתי את החבילה, הגעתי לבית וגיליתי כי כבל ההפעלה של המכשיר לא נמצא באריזה, הודעתי להם, ואמרו לי , סליחה טעות. אנו שולחים בדואר, כמעט שלושה שבועות של שיחות ובקשות, אפילו אמרתי להם כי אני מוכן לקנות את הכבל מכספי מחנות חשמל, רק שיציינו את סוג הכבל, גם זה לא אמרו, בקיצור אחרי כשלושה שבועות הגיע הכבל המיוחל לביתי. מה שגרוע בכל, השרות לקוחות שלהם, אומרים כל הזמן את אותה תשובה, "נשלח" יגיע אליך" "זה בדואר" "נוציא אליך שוב". לאחר סיוט ועצבים של יותר מחודש וחצי אבי סוף סוף יכול להשתמש במכשיר.

מקווה שישפרו את השירות הואמינות שלהם בהקדם, ממש מאכזבים לצערי.
המוצר שנקנה בחנות
Legxercise
תגובת החנות
שלום רב, צר לנו לקרוא את הדברים. מר ברון הינו לקוח חוזר שלנו שרוכש אצלנו שנים רבות. לצערנו תקלות קורות, אצלנו כמו בכל מקום אחר. במיוחד "בתקופת הקורונה". פנייתו של הלקוח לא נסגרה עד לגמר טיפול לשביעות רצונות המלאה. אנו עושים את מירב המאמצים למתן שרות מצוין ללקוחותינו
לוזיאן
שם:
לוזיאן
תאריך:
10/07/2020
דירוג:
הדירוג של לוזיאן: 2 מתוך 5
חוות דעת
מוקד מכירות המחזיק גם תחנת שידור טלוויזיונית יוצר הילה של אמינות שלא עומד בהכרח במבחן-המציאות.
בחודש מאי 2020 קניתי בערוץ הקניות שעון CITIZEN לגבר דגם: BM7430-89L.
עשרה ימים מיום הקנייה התקבל השעון בביתי באמצעות שליח.
העפתי בו מבט והחזרתי אותו לקופסתו, מאחר והתכוונתי לענוד אותו ביום חג ומועד.
כבר במבט ראשוני בשעון משהו בו נראה לי משונה (היו חסרות בו שתי הגבהות מתכת המגנות על כתר השעון, אז טרם נפל לי האסימון מה מפריע לי) אבל אז נחה-דעתי כאשר ראיתי שהניירת בקופסת השעון המציינת את סימון הדגם תואמת את סימון הדגם בחשבונית (BM7430),מה גם שבשרטוט השעון בניירת שצורפה לקופסת השעון נראה כתר השעון ללא הגבהות משני צדיו.
מספר שבועות לאחר קבלת השעון ראיתי בדרך מקרה בערוץ הקניות שוב את אותה עסקה של השעון ,אך הפעם לא נעלמה ממבטי שהשעון המוצג בשידור איננו השעון שקיבלתי.,
בחודש יוני 2020 פניתי ליבואני סיטיזן בישראל "קבוצת יבנה",כדי לברר מהו הדגם שאני מחזיק בידי.
הוברר לי על-ידי שתי המוכרות שי ורבקה שאני מחזיק בידי את דגם השעון AW1240-57L הזול מהדגם : BM7430-89L אותו הייתי אמור לקבל.
כבר במעמד אותה שיחה הוצע לי לבצע החלפת דגם, ההחלפה בוצעה על ידי היבואן והמוצר הנכון הגיע אליי באמצעות שליח שלושה ימים לאחר שיחתי עם המוכרות שי ורבקה.
מסקנות: כאשר אתם מקבלים מוצר שקניתם, בידקו היטב , האם דגם המוצר תואם את הזמנתכם, אותי ערוץ - הקניות הצליח לבלבל לזמן-מה, בזכות הדמיון הקיים בין שני דגמי השעונים ( דגם: AW1240-57L נעדר הגבהות משני צדי כתר השעון ) ובזכות הניירת בקופסת השעון שהייתה בתאימות עם הדגם המופיע בחשבונית הקנייה,(BM7430).
כך ערוץ-הקניות סיפק לי שעון דגם: AW1240-57L הזול מהדגם שהזמנתי...
אל תתרשמו מאחוזי ההנחה הגבוהים,בסיס חישוב ההנחה הוא המחיר הקטלוגי של המוצר ולא המחיר שבו נמכר המוצר בדרך שגרה.
המוצר שנקנה בחנות
שעון CITIZEN טיטניום לגבר דגם BM7430
תגובת החנות
שלום רב, צר לנו לקרוא את הכתוב. ע"פ הנתונים המצויים אצלנו, העובדות כדלקמן- ביום 9.6 סופק ללקוח שעון ע"פ הזמנתו. לאחר חמישה ימים, ביום 14.6,פנה הלקוח לשרות הלקוחות שלנו בטענה שסופק לו דגם אחר ממנה שהובטח. למרות שאיננו מוכרים דגמים נוספים מהשעון, התנצלה בפניו נציגת השרות ומידית פתחה ללקוח בקשה להחלפת המוצר בביתו, עם שליח על חשבוננו כמובן. ביום 2.7 בוצעה ההחלפה. ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר. אנו מצרים על אי הנעימות.