חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

21.tv אתר המכירה של ערוץ הקניות

21.tv
אתר אינטרנט:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
כתובת אימייל:
sherut@21.tv
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.9 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
193
חוות דעת בשנה האחרונה
193
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 193 חוות דעת על החנות 21.tv

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אלכס
שם:
אלכס
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
הדירוג של אלכס: 4 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה סטנדרטית סך הכל ללא בעיות. שילמתי והמוצר הגיע ללא סיבוכים. המוצר הגיע בזמן
המוצר שנקנה בחנות
XENON מערכת סירים ומחבתות 16 חלקים יציקת אלומניום בציפוי אבן שיש GREBL
ביטול עסקה
שם:
ביטול עסקה
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
הדירוג של ביטול עסקה: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממליצה לא לרכוש דרך ערוץ הקניות!
הזמנתי מוצר והוא הגיע לכתובת שגוי , אך מסתבר שאותם זה לא מעניין.
לא מגיבים למיילים ולא מחזירים את הכסף או שולחים את המוצר לכתובת המעודכנת.
לא להתקרב!
המוצר שנקנה בחנות
גריל
תגובת החנות
שלום רב, לקוחה ביצעה עצמאית הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ועדכנה בעצמה את הכתובת למשלוח המוצר. לאחר כשבועיים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות וטענה שהכתובת שרשומה בהזמנה הינה כתובת שגויה וביקשה לבטל את ההזמנה. העסקה עברה לתהליך ביטול מול הגורם המטפל ומכוון שההזמנה נמסרה כבר בכתובת השגויה שהוזנה בעת ההזמנה היה צורך בברור מעמיק יותר. לבקשת הלקוחה, העסקה בוטלה וזוכתה. ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
Yoad
שם:
Yoad
תאריך:
22/01/2020
דירוג:
הדירוג של Yoad: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לכאן במיוחד כדי לכתוב לכולם לא לרכוש מהם וראיתי שאני ממש לא הראשון שעושה זאת.
שירות לקוחות גרוע, המתנה לא הגיונית למוצר ועל ההמתנה יתנו לך להמתין עוד לתשובות ובירורים. עם כל כך הרבה אופציות לקניות באינטרנט היום, אמליץ בחום לכולם להתרחק מהם ולקנות איפה שבאמת אכפת לחנות מהלקוח.
המוצר שנקנה בחנות
NORMANDE מסחטת פירות וירקות קשים, 800 וואט
תגובת החנות
שלום רב , מדובר בהזמנת אינטרנט, בה האספקה כפופה למלאי הספק. הלקוח פנה אלינו אתמול והלין כי טרם סופק המוצר, הובטח לו כי העניין יבדק בדחיפות ונחזור אליו עם תשובה. לצערנו לקוח בחר לא להמתין לתשובתנו ובאותו היום פרסם בזאפ. בבדיקה מול ספק המוצר "אלי כהן" מסתבר שאכן נוצרה בעיית מלאי ולכן ההזמנה התעכבה. לקוח עודכן וביקש לבטל את ההזמנה. ההזמנה בוטלה לבקשתו. ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ועושה את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותיו שרות מהיר ואיכותי.
odelia18
שם:
odelia18
תאריך:
24/11/2019
דירוג:
הדירוג של odelia18: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע ביותר. מתחייבים לשבועיים ימי אספקה אבל לא מקיימים. אחרי חודש שהספה שהזמנתי לא הגיעה יצאתי קשר והודיעו לי שעליי לחכות עוד חודש כי הספה אזלה מהמלאי ושזה חוקי מבחינתם כי זה כתוב באותיות הקטנות. פשוט מאכזב!!! פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה מערוץ הקניות!!
המוצר שנקנה בחנות
SIRS
תגובת החנות
שלום רב, עקב ביקוש גדול למוצר המלאי אזל. מדובר בהזמנת אינטרנט והאספקה כפופה למלאי הספק, זה כתוב גם בתקנון, גם בעמוד המכירה וגם באישור ההזמנה שמקבל הלקוח לאחר הרכישה ("אין באפשרותנו להבטיח שהמוצר אותו רכשת יסופק לך במקרה של העדר מלאי אצל הספק") הצענו ללקוחה להמתין לחידוש המלאי, כמובן שגם עומדת לה הזכות לביטול העסקה וזיכוי כספי מלא. ערוץ הקניות יכבד כל החלטה. אנו מצרים על אי הנעימות
רותי
שם:
רותי
תאריך:
06/08/2019
דירוג:
הדירוג של רותי: 4 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנה היתה קלה, השירות היה טוב, זמן ההובלה התאחר וחברת ההובלות היתה בלתי נסבלת. שירות הלקוחות טיפל בבעיה במהירות ובאדיבות. תודה.
המוצר שנקנה בחנות
מזרן פרימו קנדה 140/190
lipazgueta
שם:
lipazgueta
תאריך:
04/08/2019
דירוג:
הדירוג של lipazgueta: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מיקסר קנווד מדגם KVL-8300 מערוץ הקניות.
ההתחייבות הייתה עד 7 ימי עסקים, מסתר כי הנציגת מכירות העבירה פרטים לספק שהיו תקפים מלפני יותר מ10 שנים ולא העבירה את הפרטים העדכניים שניתנו לה. לאחר שקיבלתי את המוצר באיחור שמתי לב כי אריזת המוצר חתוכה ב3 מקומות עם סכין בנוסף היה רטיבות באריזה למטה והקרטון היה נפוח כאילו הוא ספג לחות, האריזה הייתה פתוחה ולא כמו שאמורים לקבל מוצר חשמלי.וערוץ הקניות, בטענה כי הם לא מודעים איך המוצר נראה ומדוע זה קרה והפילו את האחריות על הספק.מאחר ואני קניתי את המוצר מערוץ הקניות חיפשתי תשובות מהם ולא מהספק והם התנערו מכל אחריות.
לאחר ויכוחים אינסופיים קיבלתי תשובה שהם יעבירו פנייה לספק ואם אני רוצה אני גם יכולה לפנות לספק (למרות שאני לא אמורה) וחיכיתי לתשובה מהספק, כאשר ראיתי שאין תשובה נאלצתי להתקשר בעצמי.התקשרתי לטלפון שנתנו לי ערוץ הקניות, מסתבר שזה היה מספר של מוקד מכירות והם נתנו לי מספר של "מוקד שירות" המספר לא היה מחובר ולא היה מענה.רציתי לדעת מי הספק שמספק מוצרים באיכות כזאת ירודה ללקוחות.התוצאות היו מורטות עצבים, מוצרי חשמל שמתלקלים אחרי שנה, מוצרים שיש עליהם אחריות ולקוחות עדיין מחכים טיפול וכ'ו.חזרתי לערוץ הקניות בטענה שהספק מפוקפק ואין מענה בנוסף יש כאן עבירה על חוק שאסור להשמיט פרטים במוצר.דרשתי לבטל את הקנייה, הם בטענה שהמשרדים של הספק סגורים ולכן לא יהיה ניתן לבטל היום.
רק לאחר שביקתי ביטול יצרו איתי קשר מהספק שאלתי אותה מדוע באריזה הייתה חתוכה ב3 מקומות היא אמרה שהם חותכים את המק"ט והשאר היא לא יודעת, אמרתי לה שבכל זאת אני רוצה לבטל והיא בתגובה כי הספק ייצור איתי קשר כדי לקחת את המיקסר.פניתי לערוץ הקניות והם בטענה כי עד שהמוצר לא מגיע לספק אני לא יוכל לקבל ביטול עסקה, למרות שאת הכסף הם קיבלו ברגע,את הביטול ייקח לי כשבועיים להשיג. לאחר כ3 ימים הגיע המשלוחן של הספק ולקח את המוצר, המוצר כבר לא היה בידיי ולכן כן דרשתי ביטול עסקה במיידי.לאחר עימותים וויכוחים בלתי פוסקים ברמה של שעות ואף ימים, "הנפיצו" לי מסמך שנקרא "ביטול עסקה" ללא מספר ביטול וללא שום אסמכתא שמוכיחה שבאמת בוצע הביטול.למחרת פניתי אליהם שוב! והם בטענה שעדיין לא בוצע ביטול והם רק "התחילו תהליך של ביטול" וזה משום שבמוצר עדיין לא הגיע לספק אחרי ימים, מה שגרם לאי אמון ביני הלקוח לערוץ הקניות.הויכוחים המשיכו ללא הרף, השירות היה מזעזע בכל רמה שהיא. לא הייתי מאמינה שידברו ויתנהגו ככה ללקוח שחווה עוגמת נפש. לאחר כשבועיים מאז שביקשתי ביטול הגיע הרגע שבו ה" אחראית" אומרת לי ש"באמת" בוצע ביטול ואני יראה את ביטול תוך 24 שעות. לאחר 24 שעות לא היה ביטול, אמרתי לנציגת שירות כי הובטח לי ע"י האחראית כי אני יראה את הביטול תוך 24 שעות, היא טענה כי אני יראה את הביטול תוך 48 שעות, הסברתי לה כי הובטח לי כך ע"י האחראי והיא התחילה לתקוף שזה הנהלים וזה לא הובטח לי בכלל.יום למחרת, שוב זה מה שקרה ויכוחים,עוגמת נפש נציגים שמדברים בשפה לא ראויה.לאחר מספר ימים דומים קיבלתי ביטול.אני ממש לא מצליחה לעבור חווית רכישה כזאת לא הולמת. אני כן ממליצה לעשות לעצמכםטובה ולא לעבור את הגיהנום שעברתי
המוצר שנקנה בחנות
מיקסר קנווד kvl-8300
תגובת החנות
שלום רב, ההזמנה סופקה בעיכוב של יום אחד בלבד. לקוחה פנתה לשרות הלקוחות שלנו והלינה כי האריזה הייתה קרועה. לצערנו היא לא אפשרה לנו לבדוק את התלונה ובמידת הצורך להחליף את המוצר בחדש ובחרה לבטל את הזמנתה. לקוחה התעקשה לביטול וזיכוי מיידי למרות שהוסבר לה שצריך קודם לאסוף ממנה את המוצר על מנת שנוכל לזכות את העסקה, מתוך רצון לתת מענה הולם ללקוחה, עשינו ככל האפשר על מנת לזרז את התהליך והעסקה בוטלה וזוכתה במלואה תוך ימים ספורים. אנו מצרים על אי הנעימות כ.י.ד. ערוץ הקניות
Ester
שם:
Ester
תאריך:
07/07/2019
דירוג:
הדירוג של Ester: 1 מתוך 5
חוות דעת
מיואשת משירות לקוחות שלהם. אני שוקלת פניה לבית משפט לתביעות קטנות. עוגמת נפש שלא תתואר. ואני הייתי לקוחה וותיקה שלהם.לא שווה גם 1 פשוט לא עובד מסך שחור.
המוצר שנקנה בחנות
טושיבה 65' u5850
תגובת החנות
שלום רב, הצטערנו לקרוא את שכתבה הלקוחה. כנראה שהייתה אי הבנה מול ספק המוצר, "ניופאן". אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול לשביעות רצונה. ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת לספק שרות מעולה ללקוחותיו
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
הדירוג של יוסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בחודש מאי 2017 סיר לחץ חשמלי. עבד בסדר עד שטבעת האיטום בין המכסה לסיר הפסיקה לאטום. בפרסומת לקניה פורסם שהסיר הוא מוצר בלעדי של ערוץ הקניות ולא ניתן להשיגו במקום אחר. בתחילת 2019 פניתי לערוץ בבקשה לספק לי טבעת איטום מתאימה. נאמר לי שעלות הטבעת 30 ש"ח אבל אין להם במלאי ויודיעו כשתסופק. מאז פניתי שוב שלוש פעמים ובכל פעם קבלתי תשובה דומה. לבסוף בחודש יולי 2019 הודיעו לי כי אין להם כדאיות כלכלית להתעסק יותר עם המוצר הזה. ולכן אין טעם שאפנה אליהם שוב.
מתברר שערוץ זה שמקרין יעילות הגינות ויושר אינו שונה מחנויות אינטרנט אחרות שכל מטרתן לפתות ולסדר קונים תמימים. ומהסיר שנותר בידי ושעלה יותר מ 600 שח לא נותר לי רק לעשות ממנו עציץ.
הלקח שקבלתי הוא שמומלץ להתרחק מהם ולא להתפתות בכל צורה שהיא למבצעים היפים שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
סיר לחץ FLAVOR MASTER 1000W
תגובת החנות
שלום רב, הלקוח מטופל ממש בימים אלו במוקד שרות הלקוחות. אנו נספק ללקוח את החלק המבוקש ללא תשלום,כפיצוי על העיכוב. ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
בן
שם:
בן
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
הדירוג של בן: 1 מתוך 5
חוות דעת
כאשר אני קורא את חוות הדעת השליליות על החנות הזו, לא פלא שגם לי הייתה חווית קניה לא נעימה. אפילו כוכב אחד לא מגיע לחנות זו. זה התחיל בכך שהחלטתי לפנק את בת זוגתי עם שלישיית מחטבים דמוי ג'ינס לאחר שקפצה לי פרסומת של הערוץ עם המוצר בפיד הפייסבוק. ניגשתי לאתר ומשם הזמנתי את המוצר הנ"ל, אופן ביצוע ההזמנה באתר היה בסדר והוספתי הערות לגבי אופן המסירה. לאחר כמה ימים המשלוח לא הגיע למרות ששולמו דמי משלוח תוספת של 29 שקלים עבור משלוח "אקספרס", רק לאחר 4 שיחות עם שירות הלקוחות (שניים של בת זוגתי) וללא הסבר מצד הנציגות על הטעות שביצעו המשלוח הגיע לאחר תשעה ימים (להלן משלוח "אקספרס") בסביבות 18:00 ללא תיאום מראש בניגוד להוראותיי - את המשלוח יש לתאם מראש ובשעות הבוקר. איני מאשים באופן אישי את הנציגות אך "שירות" הלקוחות של הערוץ היא חוויה כלל לא נעימה, התשובות הן מתחמקות ושלא לדבר על פיצוי שכלל לא הוצע. בעקבות מקרה זה נוצרה אי נעימות אישית וכן החלטתי האישית שלא לרכוש יותר בחנות הערוץ. הנני מאוד מאוכזב מהתנהלות הערוץ והיחס שלהם ללקוח ששילם את מיטב כספו על מנת לקבל שירות.
המוצר שנקנה בחנות
מחטבים דמוי ג'ינס
תגובת החנות
שלום רב , ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 5.5.19 וסופקה ביום 13.5.19 (כשחג עצמאות חל באמצע) סה"כ 6 ימי עסקים. המוצר נמכר באספקה רגילה של 7 ימי עסקים למעט מקרים מיוחדים בהם הלקוח מבקש משלוח אקספרס, כמו במקרה הזה. עקב תקלה מחשובית ההזמנה לא סופקה בלו"ז של משלוח אקספרס ואנו מאוד מצרים על כך. הלקוח כמובן יזוכה בעלות משלוח האקספרס ששילם. ערוץ הקניות פועל בכל הכלים שברשותו על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.
אורית
שם:
אורית
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של אורית: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם אתם רוצים לקבל מוצר שהזמנתם בזמן סביר אל תתקרבו לערוץ הקניות. הזמנתי סט צלחות בתחילת חודש מרס עלמנת לארח קרובי משפחה שהגיעו לארץ בחודש אפריל. למרות שהיה רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים עד היום לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי. כל שבוע התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה עוד יום יומיים. השבוע אחרי צעקות ושיחה ממש לא נעימה נמסר לי על ידי מנהלת משירות הלקוחות שהמוצר מחכה לי בחנות. נסעתי לחנות , המוצר אכן חיכה לי אבל לא המוצר שהזמנתי. עוד פעם שיחות עם שירות הלקוחות שהודיעו לי בשיא האדישות שהם מתנצלים אבל אני לא הולכת לקבל את מה שהזמנתי עד אחרי החגים וגם אז לא היו סגורים מתי בדיוק.
המוצר שנקנה בחנות
סט צלחות 36 חלקים מבית CORNING דגם simple lines
תגובת החנות
בעקבות העברת המחסן הלוגיסטי של ערוץ הקניות חל עיכוב בלתי צפוי באספקת המוצר . אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול . ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים העוצדים לרשותו על מנת למנוע מקרים דומים .