חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

21.tv אתר המכירה של ערוץ הקניות

21.tv
אתר אינטרנט:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
כתובת אימייל:
sherut@21.tv
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.9 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
185
חוות דעת בשנה האחרונה
185
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 185 חוות דעת על החנות 21.tv

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
בן
שם:
בן
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
הדירוג של בן: 1 מתוך 5
חוות דעת
כאשר אני קורא את חוות הדעת השליליות על החנות הזו, לא פלא שגם לי הייתה חווית קניה לא נעימה. אפילו כוכב אחד לא מגיע לחנות זו. זה התחיל בכך שהחלטתי לפנק את בת זוגתי עם שלישיית מחטבים דמוי ג'ינס לאחר שקפצה לי פרסומת של הערוץ עם המוצר בפיד הפייסבוק. ניגשתי לאתר ומשם הזמנתי את המוצר הנ"ל, אופן ביצוע ההזמנה באתר היה בסדר והוספתי הערות לגבי אופן המסירה. לאחר כמה ימים המשלוח לא הגיע למרות ששולמו דמי משלוח תוספת של 29 שקלים עבור משלוח "אקספרס", רק לאחר 4 שיחות עם שירות הלקוחות (שניים של בת זוגתי) וללא הסבר מצד הנציגות על הטעות שביצעו המשלוח הגיע לאחר תשעה ימים (להלן משלוח "אקספרס") בסביבות 18:00 ללא תיאום מראש בניגוד להוראותיי - את המשלוח יש לתאם מראש ובשעות הבוקר. איני מאשים באופן אישי את הנציגות אך "שירות" הלקוחות של הערוץ היא חוויה כלל לא נעימה, התשובות הן מתחמקות ושלא לדבר על פיצוי שכלל לא הוצע. בעקבות מקרה זה נוצרה אי נעימות אישית וכן החלטתי האישית שלא לרכוש יותר בחנות הערוץ. הנני מאוד מאוכזב מהתנהלות הערוץ והיחס שלהם ללקוח ששילם את מיטב כספו על מנת לקבל שירות.
המוצר שנקנה בחנות
מחטבים דמוי ג'ינס
תגובת החנות
שלום רב , ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 5.5.19 וסופקה ביום 13.5.19 (כשחג עצמאות חל באמצע) סה"כ 6 ימי עסקים. המוצר נמכר באספקה רגילה של 7 ימי עסקים למעט מקרים מיוחדים בהם הלקוח מבקש משלוח אקספרס, כמו במקרה הזה. עקב תקלה מחשובית ההזמנה לא סופקה בלו"ז של משלוח אקספרס ואנו מאוד מצרים על כך. הלקוח כמובן יזוכה בעלות משלוח האקספרס ששילם. ערוץ הקניות פועל בכל הכלים שברשותו על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.
אורית
שם:
אורית
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של אורית: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם אתם רוצים לקבל מוצר שהזמנתם בזמן סביר אל תתקרבו לערוץ הקניות. הזמנתי סט צלחות בתחילת חודש מרס עלמנת לארח קרובי משפחה שהגיעו לארץ בחודש אפריל. למרות שהיה רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים עד היום לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי. כל שבוע התקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה עוד יום יומיים. השבוע אחרי צעקות ושיחה ממש לא נעימה נמסר לי על ידי מנהלת משירות הלקוחות שהמוצר מחכה לי בחנות. נסעתי לחנות , המוצר אכן חיכה לי אבל לא המוצר שהזמנתי. עוד פעם שיחות עם שירות הלקוחות שהודיעו לי בשיא האדישות שהם מתנצלים אבל אני לא הולכת לקבל את מה שהזמנתי עד אחרי החגים וגם אז לא היו סגורים מתי בדיוק.
המוצר שנקנה בחנות
סט צלחות 36 חלקים מבית CORNING דגם simple lines
תגובת החנות
בעקבות העברת המחסן הלוגיסטי של ערוץ הקניות חל עיכוב בלתי צפוי באספקת המוצר . אנו עומדים בקשר רציף עם הלקוחה עד לגמר טיפול . ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים העוצדים לרשותו על מנת למנוע מקרים דומים .
אהוד
שם:
אהוד
תאריך:
20/01/2019
דירוג:
הדירוג של אהוד: 1 מתוך 5
חוות דעת
ראו הוזהרתם לא לרכוש בערוץ הקניות, אם המוצר הגיע שלם הרווחתם,
אחרת הסיוט מתחיל.

המוצר HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול,
נרכש לפני 3 שבועות, הגיע לא שלם ועדיין ממתין לפריט חסר.
דחו אותי שוב ושוב בטענה כי הפריטים החסרים בדרך,
אך בבדיקה מול חברת השליחויות מתברר כי לא יצאה חבילה מהספק.
אני עדיין ממתין.(שוקל להחזיר את המוצר).

המוצר שנקנה בחנות
HOMETOWN הדום ישיבה ענק 120 ס"מ המשלב תא אחסון גדול
תגובת החנות
שלום רב, בבדיקה מול ספק המוצר והלקוח לצערנו כנראה שהייתה אי הבנה. הלקוח קיבל כעת מענה לשביעות רצונו. הפרטים נמצאים במעקב שלנו עד לגמר טיפול. ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים שברשותו על מנת למנוע מקרים דומים.
Itzhak
שם:
Itzhak
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
הדירוג של Itzhak: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי כיריים שאמורים היו להחליף כיריים שההצתה החשמלית לא פעלה באופן חלקי, לאחר שהכיריים הגיעו הזמנתי מחברת פזגז טכנאי להתקנת הכיריים ( פזגז היא ספקית הגז לדירה).עם סיום ההתקנה בישר לנו הטכנאי שההצתה של אחת הלהבות אינה פועלת. כאן החל מסלול הייסורים בניסיון להביא לפתרון התקלה, ערוץ הקניות הפנה אותי לספק (מסתבר שהם סתם מתווכים)שמבקש ממני לשלוח בפקס :תעודת אחריות , חשבונית קניה וחשבונית של חברת פזגז ורק לאחר מכן להתקשר כדי לתאם ביקור טכנאי. אגב הכיריים חדשים ואת תעודת האחריות וחשבונית הקניה הספק הנפיק. פניות חוזרות ונשנות לערוץ הקניות נענו בקצרה זה הנוהל! עם תשובה כזו אני בוודאי לא אשוב לקנות בערוץ זה !
המוצר שנקנה בחנות
כיריים MULLER
zap go
שם:
zap go
תאריך:
30/03/2018
דירוג:
הדירוג של zap go: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכנסי הוליווד חשבונית מספר 19611844 על שם רביב דוד 77327344 ההזמנה הייתה 1 שחור 1 כחול גינס 1בורדו
ואני קיבלתי 3 שחור. נאמר לי שיתכן והמוכר לא הסביר לי נכון אבל מבחינתם אני לא יכול לקבל את אשר הזמנתי וחבל כי להבא
לא אוכל לסמוך על מה שמסכמים. אני מבקש עדיין לקבל את מה שהזמנתי. תודה
המוצר שנקנה בחנות
מכנסי הוליווד
Sagit
שם:
Sagit
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
הדירוג של Sagit: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני רוצה לשתף בחוויה הכי לא נעימה שחווינו כל בני משפחתי .לצערי המסך שלנו מושבת ,ובאותה נשימה נכנסנו לזאפ ,שלבעלי היו 2 נקודות חשובות בחיפוש אחר המיועד -כמות של 100hz ומעלה במפרט טכני ומסך 70 של LG או סמסונג .נעשה חיפוש קצר ומצאנו את הדגם המיוחל מערוץ הקניות. יום למחרת הספק-כל אלקטרוניקה יצר עמי קשר בשיחה מתועדת והבחורה שמעבר לקו כמעט התחננה לשנות לי דגם הוסבר לה בנימוס שעקב המפרט 50HZ ,זה פחות ממה שהוזמן ושהיה בעל חשיבות עבורנו אני נשארת עם המוצר המקורי.חשוב לציין שלא נאמר לי דבר על מוצר שאינו במלאי או דבר מה אחר .למחרת שמחה וצהלה בבית ללא מסך בחופשת פסח טלפון משמח על התקנה מה שהצריך ממני לקחת יום חופש מתועד. הילדה הנרגשת משעות הבוקר מחכה בציפייה לשוב לצפות במסך החדש. המתקינים הגיעו וכהרגלי בדקתי את הזמנתי ונוכחתי להבין שזה דגם שגוי ,הדגם שאותה נציגה רצתה שארכוש ולמרות שסירבתי. לאחר ברור מעמיק נמסר לי שבאותו יום של השיחה עמה הוזמן המסך השגוי ביודעין ,לאחר שנאמר בפרוש שאין לי רצון לרכוש מוצר זה.חשוב לציין שהבחורות מערוץ הקניות מאוד נחמדות אך ישנה סחבת לפתרון שמכבד את מצבנו. הספק מתנער מאחריות ומציב לי עובדה שמבטל לי הזמנה בלי לתת לי מוצר בעל HZ100 של חברת LG,ועוד טוען בשקר שהמוצר יותר טוב. על פי חוק חובה לתת מוצר בעל מפרט זהה או מעליו אך במקום אני בשיחות ועוד שיחות ועוד שיחות...רוצה תשובות ברורות עבור המשך הליך שבע רצון מול ערוץ הקניות שהם החברה שהזמנתי דרכה או במסלול משפטי שיכבד את מה שאנו חשים ועוברים באווירת החג.
המוצר שנקנה בחנות
led smart tv 4k lg 100hz
תגובת החנות
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ובודק את תלונת הלקוחה מול הספק. לאחר הברור ניצור קשר עם הלקוחה להמשך טיפול.
Tzvi
שם:
Tzvi
תאריך:
08/03/2018
דירוג:
הדירוג של Tzvi: 5 מתוך 5
חוות דעת
הכל כשורה העדכון על סטאטוס המשלוח היה רציף. זמן המשלוח היה סביר וזוכתי אהבה את המוצר.
המוצר שנקנה בחנות
הוליווד פנטס
עמיחי
שם:
עמיחי
תאריך:
18/02/2018
דירוג:
הדירוג של עמיחי: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי רכישת מערכת מיקרו ב-4/2/18.
באתר נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים, ז"א עד 13/2/18.
ביום 13/2/18 התקשרתי לערוץ הקניות לברר מדוע עוד לא הגיע המוצר. נאמר לי שהתקשרו אלי יום לפני, ב-12/2/18, ולא עניתי.
מסתבר שאכן בוצעה שיחה ולא עניתי, אך עדיין זה לא מסביר מדוע עדיין יש עיכוב.
הערוץ פתח פניה לספק שיתקשר אלי שוב. בסדר.
למחרת, ב-14/2/18, במקביל לפניה, אני ביצעתי שיחה לספק כדי לזרז את המשלוח. נאמר לי שכדי לבצע משלוח עליהם לאמת פרטים ויחזרו אלי מאוחר יותר.
עוד אמרו לי שמרגע האימות המוצר יגיע בין 3-4 ימי עסקים. ז"א שגם אם הייתי עונה ב12/2/18 לשיחה מהספק המוצר לא היה מתקבל בזמן.
באותה שיחה הודעתי להם שבין שעות 11:00-14:30 לא אוכל לענות כיוון שלימדתי באותו זמן. למרות בקשתי התקשרו אלי בשעות שלא יכולתי לענות.
למחרת, ב-15/2/18 התקשרתי שוב לערוץ הקניות והסברתי שעדיין לא קבלתי מענה. סיפרתי שאכן התקשרו אלי אך בשעה שהודעתי מראש שלא אוכל לענות בה.
הערוץ פתח פניה שוב ונאמר לי להמתין שיתקשרו מהספק שוב.
היום, 18/2/18 עדיין לא התקשרו. וכל יום שהספק לא מתקשר, אני יודע שאני לא אקבל את המוצר ב-3 ימים הקרובים.
שוב התקשרתי לערוץ הקניות. הפעם אמרתי להם שהטלפון השבור שיש בין הערוץ לספק לא מקובל, ושאני עשיתי עסקת רכישה מול הערוץ ולא מול הספק, ולכן שידאגו לספק את המוצר ולא להשליך את האשמה על הספק - אותי כלקוח צריך לעניין שיש בעיה עם הספק. מבחינתי כלקוח הערוץ לא עומד בהתחייבות שלו לספק את המוצר. יהיה התרוץ אשר יהיה. ובכל זאת נאמר לי שזה לא תלוי בהם אלא בספק.
בקיצור, מסתבר שהשירות של ערוץ הקניות לא מספק בכלל. מוכר שמשליך את האשמה על הספק ולא לוקח אחריות על המוצר שלקח הוא לא מוכר שכדאי להתעסק איתו. גם אם אכן הספק יצא לא בסדר. ועד עכשיו, המשלוח לא הגיע.
למען ההגינות, בפניה שהערוץ פתח לספק הוא ביקש לפצות אותי. אך גם בזה הערוץ לא לוקח את האחריות - הערוץ בעצמו צריך לפצות אותי ולא לומר שהספק אשם אז הוא יפצה

המוצר שנקנה בחנות
PANASONIC מערכת מיקרו סטראופונית משולבת עם Bluetooth וכניסת USB
תגובת החנות
שלום רב, בבדיקה מול ספק המוצר היו מספר ניסיונות לתאום מול הלקוח אך הלקוח לא ענה לנייד. מסתבר שמלמד בשעות הבוקר ולכן אינו יכול לענות. במקרים בהם הלקוח לא זמין ברוב שעות היום, כדאי ואף מומלץ ליצור קשר עם הספק על מנת למנוע עיכוב. ספק המוצר שוחח עם הלקוח, בוצע אימות פרטים ותואמה אספקה. בנוסף המוצר ישודרג לדגם מתקדם יותר ללא עלות. ערוץ הקניות עושה את המירב על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר שאפשר.
גולש
שם:
גולש
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
משה
שם:
משה
תאריך:
22/01/2018
דירוג:
הדירוג של משה: 4 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי כורסת TV "דגם קוביות" לאחר כשבוע שיניתי את צבע הכורסה מבהיר לכהה ללא שום בעיות .הכורסה הגיע אחרי 3 ימים
לשביעות רצוני המלאה.
ממתין לזיכוי הכורסה הראשונה..תודה
המוצר שנקנה בחנות
כורסת טלויזיה דגם ריבועים