חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Dim-Phone טלפונים סלולאריים וציוד היקפי, שירות, תיקונים

Dim-Phone
אתר אינטרנט:
בעלים:
דים-פון
כתובת אימייל:
info@dim-phone.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.3 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
826
חוות דעת בשנה האחרונה
826
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 826 חוות דעת על החנות Dim-Phone

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Offir
שם:
Offir
תאריך:
19/07/2019
דירוג:
הדירוג של Offir: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מאוד מקצועי וחוויית קנייה נעימה. ידעו להקשיב לצרכים שציינתי ולהתאים מוצר באופן מדוייק מבלי ״לדחוף״ דברים מיותרים
המוצר שנקנה בחנות
Redmi 6A
אברהם
שם:
אברהם
תאריך:
18/07/2019
דירוג:
הדירוג של אברהם: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלפונית בע שהות בחו"ל. חזרו אלי ותקשרנו באופן יעיל זריז ושירותי. המוצר הגיע 48 שעות לאחר ההזמנה (הוספתי עבור שירות אקספרס) הקדימו ביומיים. לבקשתי נשלחה חשבונית במייל דקות ספורות לאחר שפניתי לאתר בכתב.
התקשרו בהמשך לוודא שהכל בסדר . שירות נדיר במחוזותינו.
ממליץ מאד.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי שיאומי
rafideroos
שם:
rafideroos
תאריך:
18/07/2019
דירוג:
הדירוג של rafideroos: 5 מתוך 5
חוות דעת
מאוד נהניתי לקנות באתר של דים פון , השירות היה נעים מקצועי ובאורך רוח.
המשלוח נאמר שיגיע עד שבעה ימים בפועל למחרת כבר הגיע אלי.
המוצר שנקנה בחנות
שעוני רדמי 7
ע ש
שם:
ע ש
תאריך:
18/07/2019
דירוג:
הדירוג של ע ש: 5 מתוך 5
חוות דעת
מוצר מצויין. קל להשתמש. משלוח מהיר מאוד - הגיע בפחות משבוע ישר לבית. התקשרו מהחברה עם אופציות להוסיף מגינים וביטוח.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 7 64GB שיאומי
ליאם
שם:
ליאם
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
הדירוג של ליאם: 1 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי טלפון עם מגן שהתפרק אחרי יומיים ,על אחריות יבואן גבו 200 שח בטלפון אמר 120 ש"ח ,ביקשתי החזר אמר שיחזירו לי אבל לא החזירו,נראה מתי זה יקרה-השיחות מוקלטות אצלי .(סה"כ לתשלום 963.31 ₪)
הסכום ששילמתי 1080 ש"ח, גם קשה להשיג אותם בטלפון.
המוצר שנקנה בחנות
רדמי נוט 7
תגובת החנות
הלקוח קיבל זיכוי בגין ההפרש מייד לאחר ביצוע העסקה. כמו כן במידה והלקוח היה פונה אלינו בכל אחד מהערוצי הפנייה (פייסבוק, מייל, Whatsapp וטלפון) אנו בטוחים שהיה מקבל מגן מסך חדש עד הבית (ועל כך יעידו לא מעט חוות דעת חיוביות בנושא). להבא אנו ממליצים לפנות אלינו ישירות בכדי שנוכל לסייע בכל בעיה.
Itay
שם:
Itay
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
הדירוג של Itay: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לסניף ברמת החייל השרות היה מעולה והמוכר היה נעים ואדיב
חווית קניה טובה ויעילה
המוצר שנקנה בחנות
REDMI NOTE 7
simbaz100
שם:
simbaz100
תאריך:
16/07/2019
דירוג:
הדירוג של simbaz100: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואדיב.
פניתי בשאלה ומיד נעניתי,
המוצר הגיע תוך יומיים להפתעתי הרבה!!
מרוצה מאד
המוצר שנקנה בחנות
שיומי רשמי 6
Meitar
שם:
Meitar
תאריך:
16/07/2019
דירוג:
הדירוג של Meitar: 5 מתוך 5
חוות דעת
מאד זולים, הוגנים, מקצועיים
בר מקסים ומקצועי
שרות מעולה, מהיר
פעם שניה שאני קונה מהם
המוצר שנקנה בחנות
Xiomi redmi note 7
vadim
שם:
vadim
תאריך:
16/07/2019
דירוג:
הדירוג של vadim: 5 מתוך 5
חוות דעת
קבלתי שירות אמין ומהיר. היחס היה מאוד חם, קבלתי משלוח עם הנייד בזמן (אפילו לפני מי מה שהובטח לי).
המוצר שנקנה בחנות
Xiaomi Readmi Note 7
עורך דין יוסי
שם:
עורך דין יוסי
תאריך:
12/07/2019
דירוג:
הדירוג של עורך דין יוסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ באופן אישי
התקשרתי מבעוד מועד לסניף ברמת החייל לוודא שקיים במלאי רדמי נוט 7 בצבע שחור. נאמר לי שיש. הדגשתי בשיחה כי מעוניין ביבוא המקביל ולא ברשמי (שכן מכיר את התרגילים המוכרים שלפתע אין הצבע הרצוי). בכל אופן תואם מועד הגעה לעד חצי שעה. שהגעתי בחור בשם בר היה בעמדה והציג עצמו כמנהל החנות. ביקשתי את הנוט 7 ביבוא מקביל והתשובה לאחר שבדק היה קיים רק צבע כחול. ציינתי שלא מקובל הרי אישר לי באופן אישי בשיחה כי יש צבע שחור. הוא בדק שוב ואכן מצא לפתע. בכל אופן הקופסא היתה עם דפק כאילו נפלה או קיבלה מכה. ביקשתי שיראה לי את המכשיר לפני קנייה או לחלופין קופסא אחרת אם יש ללא דפיקות וסורבתי.
אמרתי לו שלא צריך להיות גאון צרכני כדי לדרוש לראות את המכשיר שאין עליו דפיקות במיוחד שהאריזה שלו דפוקה. שוב סירבתי ונאמר לי שאלה נהלי החנות. הדגשתי שכבר קניתי טלפונים בחיי ובכולם נתנו לי לראות במיוחד שהם מדגישים כי ביבוא המקביל האריזה כבר פתוחה ולא סגורה הרמטית ולכן לא ברורה התעקשות המוכר. לפנים משורת הדין, ביקשתי ממנו התחייבות שהמכשיר חדש. יש לציין שבטלפון אישרו לי שהמכשיר חדש. המוכר אמר ״ אחי המכשיר חדש״. אמרתי לו אם כך אין בעיה אם תתחייב לי בכתב שהמכשיר חדש. או לחלופין להפנות אותי למקור באתר המעיד שהמכשיר חדש( כפי שחנויות אחרים אכן עושים ומדגישים).הוא סרב ואמר אני לא חותם לך על כלום. הפניתי את תשומת ליבו בתור צרכן ואמרתי לו איזה התחייבות יש לי שהמכשיר חדש? הקופסא שלו דפוקה. הוא שוב חזר ואמר ״אחי אחי המכשיר חדש בוודאות״ . יש לציין שבתור מנהל חנות גישה של ״אחי אחי״ לא מעידה בלשון המעטה על רצינות ואני בתור צרכן ביקשתי ממנו לא לפנות אלי בתור אחי שכן עד כמה שידוע לי אני לא אח שלו. הסברתי לו שאני לא מוכן לקנות מבעוד מועד מכשיר עם קופסא דפוקה ורק אז לפתוח אותו ולבצע בו בדיקות ואז לקוות שזיכוי יוחזר לי במלואו . הוא אמר תעשה מה אתה רוצה אתה לא חייב לקנות. הגבתי שברור שאני לא חייב לקנות ואכן לא אקנה גם אבל זה לא אומר שלא מדובר בהטעיית צרכן. לכן תוגש גם תלונה במועצה לצרכנות על בית העסק
המוצר שנקנה בחנות
רדמי נוט 7
תגובת החנות
שלום, הנציג מכירות הציג בפני הלקוח את 2 סוגי המכשירים. הראשון בייבוא מקביל הכולל מטען תואם ואילו השני מכשיר בייבוא מורשה הכולל ערכה מקורית וסגורה. בעקבות ניסיון העבר ירדה הנחייה לכלל העובדים כי אין לפתוח ערכות ולהוציא את המכשיר לפני השלמת העסקה. בעבר היוו מקרים שלקוחות הפילו את המכשיר ונגרם נזק ולכן כהנחייה לכלל העובדים היא שלא פותחים מכשירים אלא מציגים תמונה במחשב. לנציג בחנות אין שום סמכות לחתום על מסמך בפני אף לקוח ולכן במידה והלקוח היה מעוניין יכל לפנות להנהלת הרשת. כלל המכשירים שחברתנו מחזיקה הינם חדשים (אלא אם כן צויין אחרת באתר) ועל כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים. חשוב לציין כי הלקוח שהגיע לסניף התנהג בצורה מאוד אלימה ותוקפנית ואילו הנציג מכירות הצליח להתמודד בצורה מכובדת ומאוד מאופקת. אנו מכבדים כל לקוח שמגיע לחנות ומשתדלים לתת שירות מקסימלי, אך ישנם מקרים בהם לקוחות חוצים קווים אדומים והתנהגותם אינה מאפשרת להמשיך ולתת שירות.