חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shirion-Computers מחשבים וציוד היקפי

Shirion-Computers
אתר אינטרנט:
בעלים:
שריון מחשבים
כתובת אימייל:
sales@shirion-computers.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.1 כוכבים מתוך 5)
25.9%
אחוז חוות דעת חיוביות
27
חוות דעת בשנה האחרונה
112
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 112 חוות דעת על החנות Shirion-Computers

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ziki
שם:
ziki
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
הדירוג של ziki: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי כרטיס מסך ולאחר שלא הגיע כ 10 ימי עבודה יצרתי איתם קשר.
(אחריי עוד 3 ימים) נאמר לי שאין את הכרטיס במלאי וביטלו לי את ההזמנה.
יום למחרת שנכנסתי לזאפ כדיי לקנות את כרטיס המסך בחברה אחר ראיתי שעידכנו את המחיר של אותו הפריט ש"לא היה במלאי".

וכאן הפנייה לאתר זאפ: אבקש את בדיקתכם וטיפולכם
המוצר שנקנה בחנות
כרטיס מסך Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G GV-
מתן
שם:
מתן
תאריך:
22/01/2021
דירוג:
הדירוג של מתן: 5 מתוך 5
חוות דעת
זמן קצר לאחר הקנייה המוצר הוגדר באתר החנות כ"ארוז ומוכן למשלוח", אך הוא נתקע במעמד זה כמה ימים ולא נשלח עקב בעיות בדואר ישראל (בשל הקורונה).
פניתי לחנות, והם לקחו אחריות והחליטו לשלוח את המוצר באופן מיידי עם שליח עד הבית בלא תוספת עלות, אף שהעיכוב במשלוח לא נוצר באשמתם.
כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
דיסק קשיח SSD
לקוח תמים
שם:
לקוח תמים
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
הדירוג של לקוח תמים: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מעבד שהובטח כי עד שבועיים מההזמנה יגיע, עברו שבועיים ולא הגיע, וכאשר רציתי לבטל את העסקה דרשו דמי ביטול. אמרתי שאחכה עוד קצת. עברו כמעט עוד שבועיים (כמעט חודש מההזמנה!!) ועדיין לא הגיע. ביקשתי לבטל את ההזמנה ואמרו לי שיתחשבו בי הפעם ולא ידרשו דמי ביטול (אגב, אסור להם לגבות דמי ביטול במידה והם לא עומדים באספקה. ביררתי מול עורך דין בעניין והוא אמר כי ניתן לתבוע במידה והם עושים לכם את זה..)

לא רציניים בקיצור. אני כותב חוות דעת זו נטו בגלל החוצפה לדרוש דמי ביטול כאשר אין הם עומדים בתנאים של עצמם אפילו.


לחנות: אם אין במלאי - אל תציגו כאילו יש! די עם הקטע הגועלי הזה, תסתכלו כמה תגובות שליליות יש עליכם!
המוצר שנקנה בחנות
מעבד רייזן 5600X
תגובת החנות
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח ,כשרשום לו באתר בפירוש גם בפריט שהמוצר לא במלאי וצפוי להגיע לחנות בתוך שבועיים ומדובר על הזמנה מראש כשלכן גם המחיר המיוחד הנמוך דרסטית ממחיר השוק ,וגם באתר בכל עמוד שבגלל הקורונה יתכנו עיקובים באספקות או באיסופים וכנראה לא קרא או התעלם כשאיננו מכריחים אף אחד לקנות והוצע לו לבטל ללא דמי ביטול ,ורק כשהגיע ההזמנה שלו במיוחד מחול ועודכן שצריך להגיע בימים הקרובים נאמר לו שיש דמי ביטול כי הזמנו ושילמנו בשבילו ,כשלקוחותנו שסיפקנו להם יותר ממאה מעבדים כאלה יעידו שאנו עומדים בהבטחותנו ומשתדלים להבטיח ללקוח את המחיר והשירות הטובים ביותר ,והלקוח מוזמן להגיע לחנותנו בהרצליה ולראות מאות מוצרים במלאי מיידי ולקוחות שאוספים יום יום מוצרים מהמלאי והזמנה מראש.
Max
שם:
Max
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
הדירוג של Max: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות האינטרנטית דרך זאפ וביצעתי הזמנה למסך מחשב ההזמנה אושרה .
אחרי יומיים התקשרו והודיעו לי שאין להם את המסך .
לא ידעו להסביר מדוע ממשיכים לפרסם למרות שיודעים שאין להם את המוצר , אני חושש שזו דרך לקבלת פרטים לצרכי שיווק .
המוצר שנקנה בחנות
Samsung s22f350fh
תגובת החנות
אנו מצטערים מאוד על תחושת הלקוח אך היה רשום באתר שמוצר זה אזל מהמלאי וכנראה לא ראה ואמרנו לו את זה בשיחה כשהמוצר גם הוסר מזאפ אך לצערנו עוד לא נקלט ,וחבל שהלקוח סתם מאשים ללא ביסוס כשכל לקוח שלנו יודע שאיננו שולחים שיווק במייל למעט אם נתן את הסכמתו המפורשת בהתאם לחוק ,כשהוצע ללקוח מסך גדול יותר אפילו ללא תוספת מחיר ,אך במקום להבין שמדובר בטעות בתום לב ובתקופת קורונה שישנם חוסרים גדולים בשוק בציוד מחשוב מכל היצרנים בחר לכעוס ולהאשים שזה כבר חנות שניה שזה קורה לו וכנראה עושים זאת בכוונה. יום טוב שריון מחשבים
רפי
שם:
רפי
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
הדירוג של רפי: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני מציע לכם לא לקנות מהחברה כלום קניתי מחשב ואחרי 3 חדשים הלוח אם שלו מת לקח זמן עד שלקחו ממני את המחשב כבר שבוע רביעי שהוא שם והטענה אין להם את אותו לוח אם להחלפה ואני צריך לחכות להאמין לשקר אז אל תקנו כלום מ שריון
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח
morz
שם:
morz
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
הדירוג של morz: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממש עצוב לי לרשום את זה בתקופה לא פשוטה לעסקים!
אני מאוד מקווה שהתגובה הזו תגיע לידי המנהלים/אחרים/בעלים שלה החברה
כי התנהלות שלהם מתחת לכל ביקורת
חוסר מענה גורף!
גם דרך האתר - גם דרך הטלפון - וגם דרך המיל בפניה ישירה לשירות
פשוט בחרו לא להגיב ולא לענות
אני כתוב את זה כביקורת בונה הלקוחות שלכם לא סחורה יד 2
אנא שפרו את השירות שלכם ותתנו מענה ללקוחות שקנו דרכם,
רשום 14 יום משלוח...?!?
הדבר הכי פשוט זה לתת טלפון ללקוח ולהסביר שיש בעיה / עיקוב / חוסר מלאי כו'
אני בטוח שכל לקוח יבין אולי יכעס מעט אבל יבין!!
קל וחומר אם אתם עושים את זה בזמן קצר מרגע הרכישה.
אתם פשוט בחרתם להתעלם בצורה מגעילה ולא לספק תשובות ולא לתת מענה בשום צורה שהיא.
ולכן אני רשום את הביקורת הזו
מקווה מאוד שאתם תלמדו לפעמים הבאות לספק שירות לקוחות בסיסי
המוצר שנקנה בחנות
לוח אם
Ella
שם:
Ella
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
הדירוג של Ella: 1 מתוך 5
חוות דעת
אל תקנו ב"שריון מחשבים". לפני יותר מחודש הזמנתי מקלדת אלחוטית ושילמתי 39 ש''ח על משלוח תוך 5 ימי עסקים. לאחר 5 ימי עסקים שלחתי להם פניה דרך האתר והסברתי שלא קיבלתי את המקלדת ואני מעוניינת בהחזר על דמי המשלוח בלבד. הם חזרו אלי טלפונית בתשע בערב, מרחו אותי עם תירוצים של "אי אפשר להחזיר את הכסף כי כבר שילמנו לחברת המשלוחים" ו"משלוחים מתעכבים בגלל הקורונה". החלטתי לא להתעקש, ולחכות. לאחר עוד שבוע וחצי (אחרי שכבר הזמנתי וקיבלתי מקלדת ממקום אחר), המקלדת עדיין לא הגיעה, שלחתי פניה נוספת וביקשתי החזר מלא. שוב התקשרו אלי, הפעם בעשר וחצי בלילה, והבטיחו שיחזירו לי את הכסף. מאז עבר שבוע ועוד לא קיבלתי את ההחזר.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת אלחוטית Logitech-MK235
Anton
שם:
Anton
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
הדירוג של Anton: 1 מתוך 5
חוות דעת
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם!! הזמנתי מקלדת ועכבר אל-חוטיים של Logitech. אחרי שחיכיתי שבועיים והמוצר לא הגיע התקשרתי לחנות לברר מה העניין. אמרו לי שיחזרו אליי. אכן חזרו אליי בסביבות 10 בערב וטענו היתה תקלה במערכת ושההזמנה לא הגיעה אליהם. אז גם התברר שהמוצר שהזמנתי לא במלאי יותר. הוא הציע לי מקלדת אחרת של Genius - חברה שבחיים לא שמעתי עליה וטען שהיא איכותית כמו Logitech. היה לי דחוף באותו שלב לקבל את המקלדת והסכמתי (טעות שלי, אני מודה). המקלדת הזאת היתה יותר זולה ובמקום להתנצל ולהציע פיצוי הוא דחף לי משלוח עם שליח באותו המחיר. למחרת בדקתי בזאפ וראיתי שמוכרים את המקלדת הזאת ~20% יותר זול. כשחיברתי את המקלדת ללאפטופ העבודה שלי הכל נראה תקין בהתחלה, אבל אז אחרי שלחצתי על שילוב מסויים של מקשים (שאני חייב בתוכנה איתה אני עובד) המקלדת התנתקה והפסיקה להגיב. התקשרתי לחנות ואמרו לי שצריך להגיע אליהם אם אני רוצה להחזיר. נסחבתי מפ"ת להרצליה עם המקלדת וביקשתי להחזיר ולקבל את כספי חזרה. הבחור התחיל להציע לי "להשאיר ספייר", "לקחת משהו אחר במקום" ואף שאל "למה אתה לוחץ על כמה מקשים בו זמנית". אחרי שלא הסכמתי הוא אמר שצריך לבדוק את המקלדת ושהוא יזכה אותי במידה ותימצא תקולה, אבל בלי דמי המשלוח. אחרי שחיבר את המקלדת למחשב היא עבדה בסדר ולא התנתקה, אבל אני יודע שהתקלה לא במחשב שלי כי בינתיים קניתי את המקלדת של Logitech שרציתי מלכתחילה והיא עובדת מצויין. כמובן שהוא סירב להחזיר לי את הכסף לקחתי את המקלדת ה"איכותית" הזאת והלכתי הביתה.
תעשו לעצמכם טובה, תקנו במקום אחר, חווית הקניה הכי לא נעימה שהיתה לי אי פעם.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת Genius KM 8200
גולש
שם:
גולש
תאריך:
23/10/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Yihezkel
שם:
Yihezkel
תאריך:
18/10/2020
דירוג:
הדירוג של Yihezkel: 1 מתוך 5
חוות דעת
I bought a keyboard (MK345) from Shirion Computers on Friday, September 25, 2020. I paid for shipping that would take 5 - 10 business days.

I called them today, October 18, 2020, and they said they didn't even ship it yet! They said they won't be able to ship it for another 2 - 3 weeks!

They said I could choose another keyboard, but I would have to pay the difference. No real effort to make it up to me.

They also lied and said that my PayPal account wasn't charged, but it most certainly was.
המוצר שנקנה בחנות
Logitech MK345