חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
2506
חוות דעת בשנה האחרונה
2506
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,506 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Alex
שם:
Alex
תאריך:
13/06/2019
דירוג:
הדירוג של Alex: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחירים מדהימים, יש הרבה מבצעים, שרות מעולה. מבחר ענק של מוצרים שונים. בטוח יבוא לקנות שוב !!
המוצר שנקנה בחנות
מערכת קריוקי
חיים
שם:
חיים
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
הדירוג של חיים: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב 31.5 הזמנתי דרך האתר בלוטוס 5200 של פלנטרוניקס.
ב1.6 וב2.6 ביקשתי להוסיף עוד 2 מוצרים לאותו הזמנה, אספקה לנקודת פיק-אפ מסוימת, ב4.6 הגיע החבילה לנקודת האיסוף (הכילה רק את הבלוטוס) דיברתי עם נציג שהסביר יפה מאד שככל שמוסיפים מוצרים זה מעכב את אריזת החבילה אבל לא ידע להסביר למה לא צורפו לאותה הזמנה (שעדיין לא נשלחה, כך הנציג הטלפוני.)

ב12.6 הגיעו בסוף שאר המוצרים לנקודת איסוף אחרת (כשסיכמתי עם הנציג טלפונית שיגיע לאותו נקודות איסוף)
(והנציג ברוב טובו מסביר לי שזה לא בעיה שלהם אלא של הפיקאפ שהפסיקו לעבוד עם החנות הנ"ל)
אבל כמובן אפאחד לא צריך לעדכן את הלקוח, שיתמודד!
המוצר שנקנה בחנות
אוזניית בלוטוס Plantronics Voyager 5200 פלנטרוניקס
גיל
שם:
גיל
תאריך:
11/06/2019
דירוג:
הדירוג של גיל: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית שירות גרועה
רכשתי מנוי גולד לאקסבוקס, הקוד של המנוי נקרע ולא היה ניתן לקרוא אותו
לא הסכימו להחזיר את הכסף
לא ממליץ לקנות שם. שירות גרוע
המוצר שנקנה בחנות
מנוי אקסבוקס גולד
Yehudit
שם:
Yehudit
תאריך:
08/06/2019
דירוג:
הדירוג של Yehudit: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שואב אצל ksp בתאריך1.1.19. בסניף דרך רבין. השואב מתאים לכל הצרכים שלי. עובד מצויין תודתי הרבה לגל על המכירה הנכונה.
המוצר שנקנה בחנות
Dyson Ball Vacuum Cleaner
דרור
שם:
דרור
תאריך:
06/06/2019
דירוג:
הדירוג של דרור: 3 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מחשב נייח שכלל רכיבים עפ"י מפרט והרכבה.
במחשב נתגלו תקלות של מסכים כחולים וקריסה.
המחשב באחריות ונדרשתי להביאו למעבדה לבדיקה מספר פעמים.
לאחר של ריצות הלוך ושוב מבלי שהבעיה נפתרה, הגעתי למעבדת השירות ברוממה,
שם הקשיב טכנאי המעבדה ולאחר הבאת המחשב עשה פעולות רבות תוך שהוא משתפני
על ממצאים שגילה.
השירות היה טוב. הטכנאי היה איש מקצוע ואדם אמין.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח מעבד I-7
ענת
שם:
ענת
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
הדירוג של ענת: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי אתמול (04/06/19) שני בשמים בשעות הצהריים, קיבלתי את הבשמים באותו היום בערב.
אני המומה מהשירות היעיל והמהיר.
לאור המחיר הזול והשירות המעולה אין ספק שאמשיך לקנות רק מהם.
המוצר שנקנה בחנות
בשמים 5th avenue ואופוריה
shira418
שם:
shira418
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
הדירוג של shira418: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי בסניף נתיבות,מוכר בעל ידע נירחב וסבלנות ייעץ והמליץ לי מניסיונו מה ממומלץ במקרה כמו שלי,יצאתי מרוצה.
המוצר שנקנה בחנות
כונן ssd
ירמי
שם:
ירמי
תאריך:
04/06/2019
דירוג:
הדירוג של ירמי: 5 מתוך 5
חוות דעת
נהניתי מאוד מהשירות ומהמוצר שרכשתי. בחור ששמו אלכס ליווה אותי ברכישה בסבלנות נחמדות ומקצועיות. המשיכו כך !!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
Dell 3568
Omri
שם:
Omri
תאריך:
31/05/2019
דירוג:
הדירוג של Omri: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי בסניף ירושלים אצל נציג מקסים בשם יהודה והוא נתן שירות יוצא מן הכלל , אז יהודה אין עלייך ואין על ksp
המוצר שנקנה בחנות
Hugo boss
Eyal
שם:
Eyal
תאריך:
28/05/2019
דירוג:
הדירוג של Eyal: 2 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי משקל חכם של שיאומי בשעה 10:30 בבוקר.
המחיר לאחר הטבת קופון היה 177₪. שילמתי במזומן 200₪
למוכר היה רק 20₪ עודף. ז.א בפועל שילמתי יותר (הגעתי לחנות בגלל המחיר)
המוכר הציע שאשלם באשראי אבל לא הייתי מעוניין לשלם באשראי.
בקבלה מצויין ששילמתי 177₪ וזה ממש לא נכון. בפועל שילמתי 180₪.
בשירות הלקוחות אמרו לי שאם אני מעוניין אני יכול לחזור לחנות ולקבל את ה3₪ והמליצו לי להרים טלפון לחנות לברר אם יש להם עודף.
לדעתי לא לעניין שלחנות אין עודף ועוד בשעה 10:30 בבוקר,שהמוכר ינסה לפרוט בחנויות שכנות או שירשום לי צ'ק. הכי קל היה להגיד אין לי עודף ולהחליק את זה.
התגובה משירות הלקוחות היתה לא רצינית...שאחזור לחנות בשביל 3₪.
המוצר שנקנה בחנות
משקל חכם שיאומי דור 2
תגובת החנות
ראשית נציין כי צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב להדגיש כי בניגדו למה שרשם הלקוח, סכום העסקה הינו 177 ש"ח זאת לאחר הנחה שניתנה ללקוח - על כך מצויין במפורש בגוף חשבונית הקניה. כאשר הלקוח הגיע לחנות לרכוש את המוצר לא היה לנציג החנות את העודף המדויק לספק ללקוח וזאת באופן חריג וחד פעמי, לכן הוצע לו לשלם בכרטיס אשראי אך הלקוח התעקש לשלם במזומן, לכן הובטח לו שיוחזר לו העודף במלואו. הוצע ללקוח להגיע לחנות לקבל את שארית העודף או לחילופין תשלח אליו המחאה בסך 3 ש"ח לפי בחירתו.