חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
service@ksp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
2639
חוות דעת בשנה האחרונה
2639
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,639 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Dor
שם:
Dor
תאריך:
06/12/2019
דירוג:
הדירוג של Dor: 5 מתוך 5
חוות דעת
הקניה בצועה ב-Black Friday במחיר הכי זול בשוק (באופן ניכר). קבלתי עדכון שוטף בנוגע למוצר ב-sms ולמרות העומס, המוצר הגיע לפני הזמן.
המוצר שנקנה בחנות
Polar 430
royrlgd
שם:
royrlgd
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
הדירוג של royrlgd: 1 מתוך 5
חוות דעת
האם אתם בסדר עם העובדה שלקוח שלכם שבחר בכם קנה מוצר מכם ושילם לכם ונתקל בבעיה עם המוצר וצריך לשאול שאלה לא מקבל מענה שום מענה בשום צורה?
אתם בסדר עם זה ששלחתם את המוצר הלא נכון וגרמתם מלבד אכזבה וצער, הפסד של זמן וכסף ללקוח שיכל לקנות במקום אחר?
האם הלקוחות שלכם לא מעניינים איתכם אחרי ששילמו?
התשובה שלי לכל השאלות האלה היא שאתם ממש בסדר עם זה ושלא באמת איכפת לכם מחווית לקוח לאחר רכישה או משירות לקוחות באופן כללי כי אחרת איך יכול להיות שלקוח עם בעיה מנסה להשיג אתכם המשך ארבעה ימים בטלפון ואז המערכת האוטומטית (!) מנתקת לו כי עסוקים בפניות קודמות, ואז בטופס פנייה באתר, ואז במייל לשירות הלקוחות, ואז שוב אחרי 24 שעות במייל תזכורת, ושוב ניסיון להתקשר עם אותן תוצאות, והודעה במסנג'ר, ושוב בטלפון.
כל המסע, אפס התייחסות. אפילו לא הודעה חוזרת אוטומטית.
איך זה יכול להיות מצב כזה לעסק שמשרת לקוחות ועושה את הונו מלקוחות? הלכתם לאיבוד?
ניכר בסניפים שלכם שמערכת קבלת הקהל שלכם יעילה חכמה וממוחשבת. הייעוץ תמיד טוב ושירותי. החוויה נעימה.
העובדה שלאחר קנייה זה מה שקורה מסבירה היטב עד איזה שלב הלקוח שלכם מעניין אתכם.
כל כך חבל וכל כך מרגיז.
לעולם לעולם לא אכנס אליכם שוב.
אלך לקנות אצל מי שעוד לא הוכיח לי שאני לא מעניין אותו בכלל.
מאחל לכם להשתפר אבל בשביל זה צריך לרצות להשתפר אז לא בטוח שהאיחול שווה משהו.
מכתב ביטול עסקה נשלח בדואר.
יום נעים.
המוצר שנקנה בחנות
תיק deuter
saharkonortov
שם:
saharkonortov
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
הדירוג של saharkonortov: 4 מתוך 5
חוות דעת
היה הרבה זמן משלוח בגלל חברת המשלוחים ו 2 הנציגים הראשונים שדיברתי איתם של החנות לא הצליחו לספק מענה.
יחד עם זאת השירות של ליאור היה לא פחות ממדהים! הוא הצליח לגרום לחברת השליחויות לעמוד בהטחה ולספק את המשלוח ביום שהובטח למרות שכבר היה סוף יום העסקים, תוך מתן קשב ורצון אמיתי לעזור. רק בזכותו אני רושם ביקורת חיובית ובזכותו לא ביטלתי את ההזמנה. תודה

המוצר שנקנה בחנות
מסך סמסונג 24 אינץ
Men
שם:
Men
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
הדירוג של Men: 5 מתוך 5
חוות דעת
מרט היה עזר מצוין, התקשר למי שצריך בשביל לעזור להשלים הזמנה שנפלה בין הכסאות, בברכה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד msi we75
Almog
שם:
Almog
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
הדירוג של Almog: 1 מתוך 5
חוות דעת
עובר משהו על הרשת הזו, בתור אחד שקנה שם המון, יכול להגיד בביטחון מלא שבזמן האחרון למעט המחיר הנמוך ברוב הפעמים? אין שום סיבה אחרת לקנות שם. הרשת פשוט גרועה בכל אספקט אחר.
בלאק פריידי, קולולו, קניןת וכיף חיים אבל? נמכר לי מוצר תקול! קורה? קורה.
המוכר בחנות היה עד לעניין כי טרחתי לפתוח ולבדוק מולו את המוצרים. המגן מסך כמעט שהרס לי את המסך , ולאחר מאמצים שלי עוד הצלחתי להסיר אותו מבלי שיהרוס את הנוט10.
הנציג נשבע שאין ביכולתו לעשות מאומה ושאדבר עם שירות לקוחות ומה שיגידו , קדוש. אחרי שעה על הקו עם נציג שירות לקוחות הובטח לי החזר שאוכל לקחת מסניף בו יש את המוצר במלאי. יום למחרת , כשהגעתי לסניף מתברר שההחזר כרוך בהחזרת המוצר ... וכאן יש קאטצ.. על כל חלקיו איך זה אפשרי?!? אם אני קיבלתי מוצר תקול ? דבק שהתקשה תוך שניה וחצי וחלקים של מסך זכוכית שהייתי צריך להסיר בעדינות מעל הרים של דבק שעשה רושם של דבק מגע ולא דבר למסכים. כל הדרמה הזו הייתה מול הנציג שלהם בחנות (ככה שדיי לא סביר שהמצאתי תקלות, נניח אם חושבים שניסתי לעקוץ מוצר נוסף במרמה)
כשהבנתי שיש כשל, ולא אוכל להחזיר מוצר תקין ושלם לאחר שמכרו לי אותו תקול, התקשרתי למוקד שלהם לאחר ההזיה הנל, במשך רבע שעה קיבלתי את ההודעה "המוקד עמוס ... נא להתקשר במועד מאוחר יותר , סליחה על אי הנוחות"
המשכתי לנסות עד שבסוך נכנסתי להמתנה של 100 איש... יאיי...

40 דקות המתנה...ענתה הנציגה... עשר שניות ... התנתקה השיחה(אני עם קליטה מלאה!) אל תטרחו היא בכלל לא חשבה לחזור אליי? שיחכה עוד שעה

כרגע אני מחכה שוב 100 איש
במצטבר 5 שעות בזבוז זמן

בגדול סלוגן חדש ל ksp "נבזבז לך את הזמן עד שתבזבז לנו מהעניים"

מיצתי את המוצרים הזולים שלכם, לאט לאט עוד כמוני יגיעו לתובנות. ואז תשארו עם שירות גרוע ומוצרים זולים
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך זכוכית גלאקסי נוט 10
תגובת החנות
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מגן מסך ובא לאספו בסניף ק.חיים. לאחר מספר ימים פנה לשירות לקוחות לאור זאת שנתקבל בקושי בהדבקת מגן המסך, לצערינו עקב עומס חריג מאוד בעקבות מבצעי בלאק פריידי זמן המענה היה ארוך מהרגיל, סופק ללקוח מענה להגיע לסניף הקרוב אליו עם המוצר לבדיקה, אך לצערינו כאשר הוא ניגש התברר שמדובר בערכה שלמה שהוא לא הביא את כולה. הוסבר ללקוח שיש להביא את כל הערכה ואכן כעבור מספר ימים ניגש הלקוח בתיאום מול שירות הלקוחות לסניף הקריון ושם הוחלפה לו הערכה של מגן המסך, והוסבר לו איך להדביק לשביעות רצונו המלאה. כמו כן כמחווה שרותית אושר ללקוח לקבל קופון לרכשה הבאה בחברתינו. חשוב לנו מאוד לספק ללקוחותינו מענה מהיר ויעיל ככל הניתן גם בימים כמו אלה שיש עומס רב במענה הטלפוני, השתדלנו לעשות זאת גם הפעם.
טל
שם:
טל
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
הדירוג של טל: 1 מתוך 5
חוות דעת
החוויה שלי היתה ועודנה גרועה ביותר.
הזמנתי באתר, בחרתי חנות קרובה (אני גר בזכרון ולכן בחרתי בחדרה), בדקתי באתר שהמוצר במלאי, אך רק לאחר שהכנסתי פרטי אשראי, קיבלתי הודעה שהמוצר ישלח ממרכז ארצי אל החנות.
מאז, אף אחד לא חזר אלי! אין שום מענה בשירות לקוחות. כל מספרי הטלפון של חנויות KSP ברחבי הארץ מופנה למספר טלפון שהוא למעשה מענה ממוחשב מאוד לא ידידותי שבסופו מגיעים תמיד לאותה הודעה שמודיעה שיש עומס במוקד והשיחה מתנתקת. אין אפילו אפשרות להשאיר טלפון שיחזרו אליך. אין שום דרך ליצור קשר עם החנות עצמה בחדר כי כאמור הטלפון שם מופנה מיד למוקד אוטומטי.
בשירות לקוחות ברשת השארתי שלוש הודעות ואף אחד לא חוזר אלי.
אני ממליץ לכל מי שבכל זאת מעוניין לרכוש דבר מה בחנות KSP לנסות לפני כן להתקשר ולהיווכח שאין דרך להגיע למענה אנושי.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת אלחוטית
תגובת החנות
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מקלדת וביקש לאספה בחנות בחדרה. הזמנה זו בוצעה בתקופת הבלאק פריידי שבה זמני האספקה ארוכים מהרגיל, הדברים צויינו באתר שלנו בצורה ברורה, יתכן שהלקוח לא שם לב לכך. לצערנו בתקופה זו יש עומס רב גם במענה הטלפוני. נציג משירות הלקוחות שלנו יעקוב אחרי פניה זו באופן אישי ויעדכן את הלקוח מתי המוצר יסופק לו לחנות בחדרה למרות העומס. חשוב לנו לתת ללקוחות מענה מהיר ככל ניתן גם בתקופות עמוסות כמו זו.
שלומי
שם:
שלומי
תאריך:
01/12/2019
דירוג:
הדירוג של שלומי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מד לחץ דם מדגם Beurer BC32 בתאריך ה-3/11/19. המוצר נאסף על ידי באיסוף עצמי. בבואי להפעיל אותו, ראיתי שהוא לא תקין.
חזרתי לחנות, ובמקום להחליף אותו, הם הפנו אותי ליבואן, נותן האחריות, שלא טורח לענות בטלפון.
מן הראוי שבית העסק יחליף את המוצר ולא ישלח אותי אל נבכי הבירוקרטיה של יבואן לא מוכר, בטח בסמיכות כזו למועד הקנייה, שלא לדבר על עבירה על חוק הגנת הצרכן של מתן זיכוי כספי במסגרת של 14 יום.
אם היה ציון נמוך מ-1, הייתי נותן בהחלט, כי גם חווית הקנייה, השירות והטיפול בי כלקוח ששילם מראש, הייתה מתחת לכל ביקורת.
המוצר שנקנה בחנות
Beurer BC32
תגובת החנות
הלקוח הזמין אצלינו מד לחץ דם באמצעות אתר האינטרנט וביקש לאספו בחנות בתלפיות. קיבל אותו ביום ההזמנה וכשניסה להפעילו גילה שהוא לא תקין. הוא פנה לסניף תלפיות שנית ומאחר ובסניף לא היתה דרך לאמת תקלה כזו, נאלצו להפנותו לנותן האחריות. הלקוח לא יצא שבע רצון מפתרון זה, ואף נטש את המוצר בחנות ולא פנה מאז ועד היום לשירות הלקוחות כלל ניסינו להשיגו טלפונית מספר פעמים אך לצערינו הוא לא היה זמין, הפתרון שאנו מציעים הוא שהלקוח יגש לחנות ונזכה אותו כספית זיכוי מלא לפנים משורת הדין. כמו כן כמחווה שירותית אושר לספק ללקוח קופון לרכישה הבאה בחברתינו. אנו כחברה תמיד משתדלים להציע ללקוחות פתרונות מהירים ככל הניתן ולשביעות רצונם.
יחיאל
שם:
יחיאל
תאריך:
28/11/2019
דירוג:
הדירוג של יחיאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מוצר דרך האקספרס אני לא מציע לאף אחד להזמין לאחר קבלת אישור ללכת לקחת את המוצר הגעתי לסניף בכדי לאסוף את המוצר אני רואה בערך 10 אנישים בטור אפילו מקום לשבת אין יושבים שתי מוכרים והרבה אמשים שבאו לרכוש מחשב אחרי המתנה של 20 דקות וכאשר הטור לא התקדם כלל ניגשתי למוכר ואמרתי שאני צריך רק לקבל את המוצר כאשר כבר שילמתי בעבורו אמר לי שאני צריך לחכות בטור עם כולם הלכתי משם כעבור עוד שתי ניסיונות כאשר אני מגיע לסניף ורואה יותר אנשים שאלתי את המוכר בסניף למה אין מישהו שנותן הזמנות בסניף יכולתי לבוא לעמוד בטור ולקנות את המוצר בלי שימוש באקספרס ולקבל אותו במקום הוא משך בכתפיים.
בקיצור וכאשר התקשרתי לבטל את ההזמנה הייתי מספר 94 ולא היתה לי ברירה אלה לחכות אני רק מקווה שחזירו את הכסף. דרך אגב מצאתי את המוצר באותו מחיר וכולל משלוח בחברה אחרת.
המוצר שנקנה בחנות
סט סכינים
גולש
שם:
גולש
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
חבצלת
שם:
חבצלת
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של חבצלת: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה
יחס נפלא של ולדימיר מלא סבלנות, הסבר מפורט על כל דבר . ענה לשאלות .
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד