חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
service@ksp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
2543
חוות דעת בשנה האחרונה
2543
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,543 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
israel
שם:
israel
תאריך:
15/08/2019
דירוג:
הדירוג של israel: 5 מתוך 5
חוות דעת
ברצוני לציין את השירות הטוב של החנות והסבלנות והעזרה שתמיד אני מקבל.
קניתי משהו קטן משקל מזוודה שעשה את העבודה באופן מושלם.
ממליץ לכולם.
המוצר שנקנה בחנות
משקל מזוודה omega
אילן
שם:
אילן
תאריך:
14/08/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 5 מתוך 5
חוות דעת
בחנות של k.s.p בקניון קרית אונו . קיבלתי שרות מיוחד מ איש מיוחד מאוד שגב שמו . בכל רכישה ממנו (וכבר היו כמה וכמה רכישות ) קיבלתי בנוסף למוצר גם הסבר מפורט ועזרה מכל הלב ואפילו חיוך . שרות אדיר
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי לטלפון
Martinette
שם:
Martinette
תאריך:
13/08/2019
דירוג:
הדירוג של Martinette: 1 מתוך 5
חוות דעת
החזרתי מוצר יקר יחסית (1500 ש"ח) שהוא ראוטר TP-LINK שהיה באחריות 3 שנים.

לפני 15 ימים החזרתי המוצר בסיף שבן קניתי כידי שישלחו אותו למעבדה ועדיין אחרי 15 ימים המעבדה לא קבלה אותו.

פשוט: ביזיון של שירות

פעם אחרונה בחיים שאני קונה בKSP וממליץ אכן למי שלא רוצה לעבור הגואל נפש כמו שעברתי.
המוצר שנקנה בחנות
ראוטר Tp-LINK AC3200 מס"ד 2168691002783
תגובת החנות
שלום רב בדרך כלל תיקון במעבדה שנותנת את השרות מתבצע תוך 30 יום בתנאי שמוצר נשלח דרך החנות בו רכשת את המוצר, יחד עם זאת אנו עושים את כל המאמצים לעזור ללקוחות לקבל את המוצר כמה שיותר מהר. המוצר שלך אתמול חזר מתיקון ונשלח לאותו סניף . נעדכן אותך מייד בקבלתו . ברצוני בכל מקרה להתנצל על זמן ההמתנה ושוב לציין שאנו עושים את כל מה שביכולתינו על מנת לעזור ללקוחות שלנו . תודה רבה.
shani.paz00
שם:
shani.paz00
תאריך:
11/08/2019
דירוג:
הדירוג של shani.paz00: 5 מתוך 5
חוות דעת
היום הגענו אימי ואני לסניף קריון בשעות הערב על מנת לקנות מחשב נייד לאחר שהמחשב של אימי הפסיק לעבוד. ניגשנו לנציג בשם אלי ארסט בירג וביקשנו ממנו מחיר למחשב חדש לאחר שיחה איתו הסברתי לו שיש לי מחשב שאינו עובד ואני לא יודעת מה הסיבה.
אלי אמר לי להביא את המחשב והסברתי לו שהמחשב נמצא אצלי באוטו, הוא ביקש שאני אביא את המחשב הישן והוא ינסה לעזור.
לאחר מספר דק שבדק את המחשב אמר לי שאין צורך לקנות חדש אלה להחליף את האר דיסק.
אני חייבת לציין את השירות והאנושיות שיש באלי עזר והסביר לנו מיליון פעם עם המון סבלנות עד שהבנתי מה יש עוד לעשות עם המחשב.
לבסוף לא יצאנו עם מחשב חדש אך יצאנו עם חיוך ושירות מעולה ותיקון של המחשב הישן.
אלי תודה רבה רבה לך כל הכל.
תהיו בטוחים שנחזור לקנות בסניף קריון אך ורק בזכות אלי.
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מחשב נייד
David
שם:
David
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
הדירוג של David: 1 מתוך 5
חוות דעת
במשקל התגלתה תקלה ביום השני לשימוש. יומים אחרי הקנייה ביקשתי מ קספ להחליף את המשקל אך הם התכחשו לחובתם להחליפו תוך 14 ימים מהקנייה. הם שלחו אותי לחברת השרות "רון לייט" לתיקון. ברון לייט אישרו לי לחזור לחברה ולומר להם שרון לייט מאשרת החלפה. למרות זאת קספ סרבה להחליף. התקלה והשיחות עם שתי החברות מתועדות ואני נאלץ לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.
המוצר שנקנה בחנות
משקל אדם YUNMAI MINI M1591
ליאורה
שם:
ליאורה
תאריך:
07/08/2019
דירוג:
הדירוג של ליאורה: 5 מתוך 5
חוות דעת
נותרתי פעורת מילים! נתקלתי היום בפעם הראשונה באתר האינטרנט של הרשת הזו. הזמנתי בושם (!) באיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת. תוך פחות מחמש דקות קיבלתי ההודעה שאפשר להגיע לחנות ולאסוף את המוצר. יותר מהיר מקניה בכל חנות אחרת (: וזאת מבלי להזכיר את מחיר המוצר שגם ללא הנחת הקופון ממנה נהניתי היה זול משמעותית מרשתות הפארם וחנויות מקוונות אחרות.
המוצר שנקנה בחנות
בושם MON PARIS של איב סאן לורן; אריזת 90 מ"ל
Malik
שם:
Malik
תאריך:
30/07/2019
דירוג:
הדירוג של Malik: 1 מתוך 5
חוות דעת
טעות של חיים , כאשר החלטתי לקנות מהחברה הזו
הזמנתי דיסק קשיח של samsung t5
לפי השירות של הזמנות דרך אתר, המוצר צריך להיות בניקודת איסוף תוך 7 ימים של עסקים
קיבלתי את המוצר אחרי 16 ימים !!
נתקלתי בהמון בעיות כמו לקבל הודעה מחברת המשלוחים :"המוצר בנקודת האיסוף מחקה לך "
- אני הולך לניקודת איסוף ואין מוצר! למשך שבוע
- דיברתי עם שלושה נציגים מהחברה במשך שבוע
נאלצתי לרדוף אחריהם כמו ילד כדי לקבל את המוצר שלי
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים
לא ממליץ
המוצר שנקנה בחנות
samsung t5 1TB
תגובת החנות
לקוח הזמין בחברתינו דיסק קשיח, וביקש לאספו באחת הנקודות של בוקסאיט, לצערינו עקב כשל נקודתי של בוקסאיט, חל עיכוב בהגעת ההזמנה לנקודת האיסוף. הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות והלין על כך שההזמנה לא הגיעה לנקודה, חברתינו ערכה בירור ונציגינו עדכן את הלקוח שבגלל טעות לוגיסטית פנימית בבוקסאיט שלא  תלויה בנו, חל עיכוב בלתי צפוי באספקת ההזמנה. מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים יהיו עיכובים בלתי צפויים. למרות שאין מדובר באשמת חברתנו, יצרנו קשר עם הלקוח והוצע לו לקבל פיצוי -שובר הנחה לרכישה הבאה, הלקוח הודע לנציג חברתנו שיצרנו עמו קשר בנידון וישמח לקבל את השובר לשביעות רצונו.
lidor260
שם:
lidor260
תאריך:
24/07/2019
דירוג:
הדירוג של lidor260: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לסניף של קי אס פי בראשון במטרה לרכוש סוללה ניידת, היה לי חשוב מאוד שהיציאה שלה תהיה 1A, כי יש לי פלאפון חדש ובפלאפון הישן השתמשתי ב2A שהטעין קצת יותר מהר אבל הרס לי את הסוללה לטווח הארוך
בקיצור הבהרתי בפני המוכר שחשוב לי מאוד שהסוללה שאני קונה תהיה בעלת יציאת 1A, וביקשתי דגם מסויים שראיתי באתר. באתר רשום שהיציאה של הסוללה היא 1A. כשהוא הביא את הסוללה ביקשתי ממנו שיאמת שזה באמת 1A, ואז הוא קרא משהו ואמר שיש לסוללה הזאת ״טכנולוגיה חכמה״ שיודעת לזהות כמה המכשיר באמת צריך. שאלתי שוב, אבל זה 1A הוא אמר כן. לקחתי את הסוללה ויצאתי. כשהגעתי לבית גיליתי שעל הסוללה עצמה רשום 2A. לאחר שבוע הגעתי שוב לסניף במטרה להחליף. (יש לציין שאני גר בקרית גת והסניף הוא בראשון, אני נוסע למרכז פעם בשבוע ולכן חזרתי לסניף רק אחרי שבוע)
בסניף נאמר לי שהמוצר נפתח, עבר כבר שבוע והם לא יכולים להחליף לי, בנוסף, מצאו נזק פיזי על המסך הקטן שעל הסוללה (שמראה כמה אחוז יש לסוללה)
הסברתי למוכר את מה שקרה, והוא נשאר בשלו, ״יש נזק פיזי אני לא יכול להחליף״ (מדובר בשריטה קטנטנה על המסך)
הסברתי לו שלא השתמשתי ומה הסיבות שאני לא משתמש ב2A ואמרתי לו שאם יש נזק פיזי ולא השתמשתי בכלל אז זה גרוע מאוד, שלא נדבר על זה בכלל שהם משקרים בקטלוג מוצרים שלהם.
יצאתי מהסניף ממש עצבני עם הסוללה שאינני מעוניין בה. כשהגעתי לבית, גיליתי שהשריטה שהוא מצא על המסך הייתה בכלל מדבקה!!!
הוא אפילו לא טרח לבדוק אם יש מדבקת מגן על המסך וישר התחיל לדקלם את המשפט ״יש נזק פיזי אני לא יכול להחליף״
התקשרתי לשירות לקוחות של קי אס פי, לאחר המתנה של חצי שעה על הקו סוף סוף ענה מישהו, הסברתי לו את הכל, ואז הוא התחיל לשאול ״אז למה הורדת את המדבקה שעל המסך?״... אולי כי המוכר בסניף לא טרח לבדוק אם היא קיימת בכלל!
בקיצור הוא אמר שאני צריך להגיע לסניף ושם המוכר יסביר לי למה הוא אמר שזה 1A ולמה כתוב 2A על הסוללה עצמה.
כמובן שאני ממש לא מתכוון להגיע לשם שוב ולהתחיל לשמוע הסברים.
וכמובן שאני לא מתכוון לרכוש שום דבר בחברה הזאת ולא משנה באיזה מחיר, וממליץ גם לכולם להתרחק
שירות מזעזע ביותר והמוכרים נותנים הרגשה כאילו הם עושים טובה שהם מוכרים לנו משהו!
המוצר שנקנה בחנות
miracase MPBD10000
תגובת החנות
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדויקים, הלקוח הגיע לחנות שלנו בראשון לציון על מנת לרכוש סוללת גיבוי, כאשר הגיע לחנות התייעץ עם המוכר על מנת לבחור סוללה, נדגיש כי הסוללה שהתעניין לרכוש היא עם זרם יציאה של 1A-וזאת גם בהתאם למפרט הדויק באתר האינטרנט של חברתנו ולא כפי שטען. לאחר שבוע הגיע הלקוח לחנות אחרת של KSP ובבדיקה שערך נציג החנות התגלה חשד לנזק פיזי בסוללה, לאחר  פניית הלקוח אלינו לשירות  הלקוחות, הצענו לו לגשת לסניף על מנת שננסה לסייע בהחזרת המוצר, אך הוא בחר שלא לגשת, ככל שהיה ניגש היינו מנסים לסייע לו בחנות לבדיקה באם ניתן להחזיר את המוצר,ובמקום זה בחר להשמיץ את חברתנו.
oriaviad
שם:
oriaviad
תאריך:
23/07/2019
דירוג:
הדירוג של oriaviad: 5 מתוך 5
חוות דעת
ניגשתי לסניף רוממה בחיפה עם מחשב שנפגע מרטיבות - טל הבחור במעבדה באמת בחור אדיב מקצועי חייכן וסבלני , כמובן שגם אנשי המכירות היו מקצועיים ואדיבים , עד שהמחשב לא היה במצב שמתאים לשביעות רצוני הם לא ויתרו , ממליץ בחום על החנות ועל האנשים !
המוצר שנקנה בחנות
לוח אם ומעבד
6189902
שם:
6189902
תאריך:
22/07/2019
דירוג:
הדירוג של 6189902: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי רכישת טלפון סמסונג , לאחר השואת מחירים ואופציות שילוח
השקעתי הרבה זמן ומחשבה במהלך ההזמנה
בחרתי ב KSP כי יש אפשרות של שילוח מהיר תוך יום, לאזור מגורי. גורם החלטה משמעותי.

פחות משניה לאחר ביצוע ההזמנה, בעוד אני חושבת שקיבלתי אישור הזמנה , קיבלתי הודעה, שלא ניתן לבצע משלוח מהיר

אם החברה שלחה הודעה כמענה אוטומטי, על ביטול המשלוח המהיר, החברה יודעת זאת קודם
ורק צדה אותי כלקוח, שיעדיף את האפשרות הזו.

KSP , נוהגת בשיטות מכירה לא הוגנות. רמאות לשמה. חברה לא אמינה
אני עם חברה כזו לא מתעסקת, וביטלתי את ההזמנה.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy A9 (2018) SM-A920FD 128GB 6GB
תגובת החנות
הלקוחה הזמינה אצלינו באינטרנט מכשיר טלפון סמסונג גלאקסי 9A, וביקשה לקבלו במשלוח מהיר שמגיע עוד באותו יום, משלוחים אלה יוצאים מהמלאי של הסניף הקרוב באזור המגורים, במקרה זה בסניף הקרוב ללקוחה הייתה טעות מלאי והמכשיר לא היה קיים בפועל, ולכן מייד לאחר ההזמנה ולפני שבוצע חיוב, נשלח אליה מייל עם מספר אפשרויות שילוח אחרות שאינן מבוצעות באותו היום (שליחת המייל מתבצעת לאחר בדיקה של איש מכירות בסניף אשר מוודא כי המכשיר קיים פיזית במלאי הסניף הרלוונטי). צר לנו על תושת הלקוחה אולם מתוך אלפי פריטים המוצעים למכירה ללקוחה, יתכנו מדי פעם טעויות בניהול המלאי. אנו מקפידים לקיים תהליך שקוף מול הלקוחות בעת ביצוע הזמנות האתר האינטרנט על מנת להוריד את תחושת אי הודאות ולספק שירות מהיר ואיכותי.