חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
service@ksp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.8 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
2935
חוות דעת בשנה האחרונה
2935
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,935 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
EyalD
שם:
EyalD
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
הדירוג של EyalD: 1 מתוך 5
חוות דעת
מההתחלה ועד הסוף, החוויה שלי עם KSP היה פשוט מתחת לכל ביקורת. הם מאד טובים בלגבות כסף אבל ברגע שהכסף אצלהם אתה יכול למות מצידם. הזמנתי משהו ולקח יותר משבועיים עד שזה הגיע אלי. ברור שזה ישב להם איפהשהוא כי יומיים לאחר שכתבתי להם הם נזכרו בזה והפריט נשלח. הבעיה שממש אין עם מי לדבר - משאירים הןדעות והם מתעלמים ובטלפון מנתקים. לדאבוני המוצר הגיע פגום והייתי צריך להחזיר אותה וזה סיוט מפני עצמו. לא היו מוכנים פשוט לתת לי זיכוי כי רצו לבדוק במעבדה שלהם. אמרו לי שיקח כמה ימים. אחרי שבועיים בלי עדכון הלכתי לחנות והם הודיעו לי ששלחו את המוצר ליצרן בחו"ל. דרשתי זיכוי וגם אז אמרו שאפשר רק זיכוי לרכישה. הסברתי להם שאני לא רוצה לקנות כלום אצלהם ורק אחרי שעשיתי סצינה הסכימו לתת לי זיכו. רק אלוהים יודע אם זה בכלל יבוצע. כבר חלפו שלושה ימים והכסף עדיין לא אצלי בחשבון. לגבות לקח להם בדיוק שניה. בקיצור בשום פנים ואופן אל תקנו בKSP.
המוצר שנקנה בחנות
Blue Yeti Microphone
ella
שם:
ella
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
הדירוג של ella: 2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את המוצר דרך האתר של ksp. הכל עבד מצויין עד שניסיתי לקבל שירות לאחר הקניה. כל הניסיונות להתקשר כשלו. באתר מופיע מס' טלפון בלי מענה אנושי. מבטיחים להתקשר בחזרה ועד היום אני ממתינה לזה.. פניה במייל לשירות הלקוחות גם לא זוכה להתייחסות.
בשבילינו הלקוחות השירות טוב נמדד לא רק על-ידי חוויית רכישה. יותר חשוב לנו מה תהיה התייחסות לאחר הקניה, כאשר צצה איזה שהיא בעיה.
לכן אני לא ממליצה לסמוך על זה עם ksp. :-((
המוצר שנקנה בחנות
מספריים לחייטיםKretzer Solingen 0
Victor
שם:
Victor
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
הדירוג של Victor: 1 מתוך 5
חוות דעת
חברת KSP. אני מבקש בדחיפות לחזור אלי. ב 06/05/20 ביצעתי רכישה באתר שלכם. לאחר כמה ימים קיבלתי מייל שהמוצר חסר אצל היבואן ולא ניתן לספק אותו לכן אני מקבל זיכוי מלא. עד היום לא קיבלתי שום זיכוי. אני כבר כמה ימים שולח פניות ואף אחד לא חוזר אלי. השירות מתחת לכל ביקורת.
המוצר שנקנה בחנות
נעלי ספורט אדידס
7465045r
שם:
7465045r
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
הדירוג של 7465045r: 5 מתוך 5
חוות דעת
מודה על זמן, סבלנות ושירות בלתי רגיל לנציג של הסניף בשם אילן שליווה לקוח במקצועיות בתהליך רכישה והסברים מפורטים והתקנה שעשה הבדל ענק
המוצר שנקנה בחנות
Dell vostro 5590
Ran
שם:
Ran
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
הדירוג של Ran: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר מתאם USB ב 1 לאפריל. קיבלתי מייל שאני אקבל אותו תוך 5-10 ימי עסקים.
המוצר לא הגיע , ניסיתי ליצור קשר במייל או בטלפון ולא קיבלתי מענה.
המוצר לא הגיע עד היום אבל כמובן שחויבתי.
ממליץ לא לקנות שם.

המוצר שנקנה בחנות
מתאם usb-c
מנשה
שם:
מנשה
תאריך:
15/05/2020
דירוג:
הדירוג של מנשה: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות קטנה ומטריפה עם צוות מקצועי ,אדיב , עוזרים ומסבירים על המוצרים .תודה לצוות הנהדר ,תודה מיוחדת לאסף , גל ,ושחר.מקום מומלץ ביותר וכמובן אמליץ לחברים
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות x pro לאקסבוקס
Gidi
שם:
Gidi
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
הדירוג של Gidi: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה של איגור, עד כדי כך ששאלתי לשמו. נתן טיפים טובים לשימוש במכשיר והסביר מעולה על אחריות ולמה לצפות. כן ירבו אנשים כמוהו.
המוצר שנקנה בחנות
Ipad pro 11” 2020
Tohar Ovadiya
שם:
Tohar Ovadiya
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
הדירוג של Tohar Ovadiya: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני רכשתי לפני כ כמה שבועות כרטיס מסך של AMD ב2,000 שקלים. מהרגע שהכנסתי אותו למחשב המחשב שלי לא תפקד כמו שצריך וקרס 99 אחוז מהזמן בטח במהלך שימוש קצת יותר כבד מיוטיוב אבל גם באינטרנט יכל היה לקרות. בנוסף לכרטיס מסך רכשתי כמעט מחשב שלם דרך KSP ככה שכל שאר החומרה חדשה לגמרי ובהחלט מספיק טובה בשביל להשתמש בכרטיס מסך הזה פניתי ל KSP לאחר שאני שבוע ימים שאני מנסה לגרום לכרטיס מסך הזוועה הזה לעבוד בכלל לרמה שאני יכול להיכנס ולראות סרטונים ביוטיוב בטח ובטח לא בכלל להעמיס לחץ של עיבוד גרפי על הכרטיס. הבעיה של AMD ידועה מסתבר בכל העולם ומחזירים כרטיסי מסך שלהם על ימין ועל שמאל בגלל הסיבה שהדרייברים שלהם לא יציבים בעליל ובמילים אחרות אתה משלם על הפלסטיק והברזל שבא עם הכרטיס 2000 שקל וזה הכל כי להשתמש בו אתה לא תוכל. KSP השיבו לי בתגובה שלא ניתן להחזיר את הכרטיס למרות שהם מודעים לבעיה הזאת מכיוון ש א. השתמשתי בו כי הייתי אמור לדעת שזה פשוט זוועה של מוצר ו ב. הדרייברים זה לא עליהם אז תחכה שהם יוציאו עדכוני תוכנה ואולי תוכל להשתמש בו בעוד מי יודע כמה זמן שהכל יהיה יציב. השארתי את הכרטיס אצלם לבדיקה רק בשביל להסיר ספק שאולי זה כרטיס פגום. המתנתי כמעט שבועיים ושאני חוזר אני מקבל שהכרטיס בסדר גמור והרי הם העמיסו עליו מספיק ולדעתם הוא בסדר גמור ומתפקד מצוין. חזרתי הביתה עם הכרטיס והפלא ופלא שום דבר לא השתנה קריסה ומסך שחור של המחשב ברגעים הראשונים שהוא נכנס אליו! (הייתי שבועיים בלי מחשב ושניסיתי כרטיס מסך אחר איזה קסם הכל עובד)
אני לקוח קבוע אצל KSP ולא היו לי איתם חוויות שליליות אבל להשאיר אותי תקוע עם מוצר בשווי 2000 שקל לפני שמחשבים את שאר החומרה שרכשתי דרכם זאת בושה! אני לקוח קבוע של KSP שרכש דרכם רק בשנה האחרונה בכמה עשרות אלפי שקלים! מה ניתן ללמוד מהסיפור הזה? אל תרכשו מוצרים של AMD ובטוח בטוח לא מ KSP שום דבר! הם יפקירו אתכם ברגעים כאלה שהמוצר לא טוב ואתם תתקעו איתו בקיצור להתרחק מהם כמו אש ! אני את הקניות הבאות שלי אעשה כבר בחברות אחרות תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
Gigabyte 5700 xt gaming OC
תגובת החנות
הלקוח הזמין אצלינו באינטרנט מספר חלקים למחשב ובחר להרכיבם בעצמו. בין היתר הזמין כרטיס מסך. בסביבות שבועיים מהרכישה הוא ניגש לחנות הקרובה אליו בטענה שכרטיס המסך קורס ולא תקין. הכרטיס נשלח אלינו למרכז לבדיקה ומבדיקה זו עלה כי מדובר בעניין תוכנתי, שניתן לפתור על ידי עדכון של גירסת מנהל ההתקן. הלקוח הוזמן לחנות לקבל את הכרטיס חזרה מסיבה זו והוסבר לו איך ניתן לפתור את הבעיה שהתלונן עליה וכמו כן נציג החנות הציע ללקוח שיוכל להגיע לחנות שנית בשעות שאין עומס ונציג החנות כשירות טוב יוכל לנסות לסייע לו בעדכון מנהל ההתקן אם לא יצליח לסדר זאת בעצמו. צר לנו מאוד שהלקוח בחר להשמיץ אותנו ולהציג את הדברים באור שלילי, חשוב לנו מאוד לסייע לו על מנת שיצא מרוצה. סיוע ללקוחות כשירות טוב, מהווה ערך חשוב עבורינו כחברה על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.
ישראל
שם:
ישראל
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
הדירוג של ישראל: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי היום מקלדת דרך זאפ שילמתי על משלוח רגיל והגיע באותו יום תוך כמה שעות ארוז יפה
המוצר שנקנה בחנות
סט מקלדת ועכבר אלחוטיים GPlus PWS-681 - עברית / אנגלית
ניר
שם:
ניר
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
הדירוג של ניר: 2 מתוך 5
חוות דעת
שלום לכולם. הזמנתי זוג מברגות של WORX לעסק שלי (בעבר קניתי מספר מוצרים של אותה חברה והם בסדר לגמרי).....המחיר בKSP היה טוב מפני שהם הציעו את המברגה עם סוללות גדולות יותר (ידוע שסוללות הן לא דבר זול) ולכן ביצעתי את ההזמנה. לצורך גילוי נאות עשיתי סקר שוק נרחב והיבואן מציע את אותו מוצר במחיר זול יותר אבל עם סוללה פחות חזקה. שילמתי גם על שליח עד הבית כי זו הייתה האופציה הכי מהירה (1-7 ימי עסקים) וזאת מהסיבה שהייתי צריך את המברגות בדחיפות. אז ככה המברגות הגיעו אחרי יותר מחודש ואחרי אין סוף ניסיונות ליצירת קשר בכל דרך אפשרית. כאשר פתחתי את המוצר התברר לי שלא קיבלתי את הסוללות שפורסמו באתר שלהם אלה סוללות חלשות יותר (שמניסיון לא עושות את העבודה שאני צריך)...כמובן ששלחתי הודעות על הטעות, לאחר דין ודברים הציעו לי פיצוי מצחיק של 300 ש"ח....סתם שתבינו עלות הסוללות שהובטחו מגיע ל- 900 ש"ח. וזאת עוד מבלי לקבל פיצוי על האיחור במשלוח, אשר גרם לי נזק כלכלי בעסק....בקיצור בעבר הם היו בסדר....היום לא הייתי מתקרב אליהם שוב
המוצר שנקנה בחנות
מברגת WORX מדגם WU380
תגובת החנות
הלקוח ביצע אצלינו הזמנה באתר האינטרנט של זוג מברגות שמסופקות עם סוללה. נדגיש כי חברתנו מספקת את המברגה כפי שמסופקת מהיבואן באריזה סגורה. הלקוח פנה לשירות הלקוחות בטענה שקיבל את המברגות עם סוללה במתח נמוך יותר מאשר הפרסום אלינו, לאור פנייתו הנציגה שטיפלה בפניה שלו תדאג לשלוח אליו במשלוח נוסף ללא כל עלות סוללות דומות שמתאימות למברגות אלה ושיש אותן לחברתינו, בתיאום מול הלקוח. במקרים חריגים חשוב לנו מאוד לתת ללקוחתינו מענה מהיר תוך על מנת שיצאו מרוצים