חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
service@ksp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
2593
חוות דעת בשנה האחרונה
2593
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,593 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אזולאי סיוון
שם:
אזולאי סיוון
תאריך:
15/10/2019
דירוג:
הדירוג של אזולאי סיוון: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות גדולה מסודרת שירות מעולה של החבר'ה שם. מערכת תורים ממש קופת חולים נהיה שם.
חיפשתי דבר פשוט כבל טעינה לאייפון שלי יש שם מגון גדול, ממליצה.
המוצר שנקנה בחנות
כבל טעינה אייפון romoss
Ira
שם:
Ira
תאריך:
13/10/2019
דירוג:
הדירוג של Ira: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות ע"י הנציג בנתיבות פשוט מדהים! אדיב, תמיד מגלה נכונות להסביר, לעזור ונותן יחס לכל הלקוחות שבחנות. מתן פתרונות בצורה ייעילה ונדיבה, מקצועית וזריזה. כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
פנס סולרי gus104
אילן
שם:
אילן
תאריך:
10/10/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות ברשת!!!!!! היא לא מספקת אחריות למוצר מפנה לייבואן מתנערת מכל קשר למוצר!!!!!!!! פשוט לא לקנות ברשת השרות מתחת לכל ביקורת
המוצר שנקנה בחנות
נוקיה 8.1
תגובת החנות
הלקוח רכש אצלינו מכשיר נוקיה, בתוך אריזת המוצר סופקה תעודת אחריות שבה צויין כי האחריות היא של היבואן שיא קום, הרכישה היתה בחודש יוני לפני מספר חודשים. לפני מספר ימים הלקוח ניגש לחנות שלנו בעפולה, ודרש לקבל שירות עבור מכשיר זה בטענה לתקלה בו, הוסבר לו בחנות שיש לפנות לנותן האחריות, ולאחר מכן קיבל את אותה התשובה כשפנה לשירות הלקוחות הטלפוני, הנציג שלנו הסביר לו שזה מופיע בתקנון של חברתינו ובתעודת האחריות שסופקה עם המכשיר. חבל מאוד שלאחר שהסברנו לו הוא בחר לרשום פידבק כל כך שלילי ללא כל הצדקה. נשמח לתת שירות לכל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר כדי שיצאו שבעי רצון.
Rotem
שם:
Rotem
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
הדירוג של Rotem: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שם מכשיר טלפון והזמנתי איתו מגן מסך וזכוכית הגיע לאחר שלושה שבועות, חרגו מימי עבודה שלהם לא עונים מתחמקים תשובות מצחיקות באר שבע זה רחוק אז זה יותר זמן
, לחסוך כמה שקלים אבל עם הרמת שירות הכי נמוכה בשוק.
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך
תגובת החנות
בחברת KSP מתבצעות בכל יום מאות עיסקאות והזמנות של לקוחות, רובם מרוצים, לצערינו במקרה הזה, הלקוח הזמין כיסוי ומגן מסך למכשיר טלפון סלולרי בחנות שלנו בבאר שבע, ועקב טעות אנוש בתום לב של נציג החנות הוזמן כיסוי שלא מתאים למכשיר של הלקוח. לאור טעות זו כאשר הלקוח הגיע לחנות לאחר שהמתין מספר ימים, לא יכלו לספק לו את הכיסוי כי את הכיסוי שכן מתאים לא היה להם במלאי. נציגי החנות התנצלו בפני הלקוח על חוסר הנוחות, והציעו לו להזמין כיסוי מתאים, או כל כיסוי אחר שכן יש במלאי או לקבל החזר כספי ולבטל את הכיסוי. הלקוח בחר לקבל החזר כספי, ואנו מצרים על תחושתו, נעשה הכל כדי לשפר את השירות , למדנו ממקרה זה, חשוב לנו לתת לכל לקוחותינו שירות כיאות.
גולש
שם:
גולש
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
הדירוג של יצחק: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי לוח אם ומעבד בסניף הקריון. בסניף יש מערכת לניהול תורים והוא מתנהל ביעילות ראויה לציון. הרכבתי את לוח האם והמעבד במארז שברשותי והמערכת לא פעלה. פניתי לסניף נשר וביקשתי את עזרתו של אחד העובדים , קבלתי התיחסות יוצא מן הכלל מעבר למקובל במיקצועיות ואנושיות הראויה לציון. עזרה שאיפשרה לי להפעיל את המערכת . ת ו ד ה ר ב ה.
המוצר שנקנה בחנות
לוח אם ומעבד
איגור
שם:
איגור
תאריך:
04/10/2019
דירוג:
הדירוג של איגור: 5 מתוך 5
חוות דעת
איגור מוכר מקצועי, עם תודעת שירות גבוהה מאוד.
אדיב מסביר פנים ותמיד עם חיוך על הפנים
נכס לרשת כן ירבו.
לציין שזו פעם שנייה אני רוכש בסניף ופשוט אין מילים חווית קנייה במלוא מובן המילה
המוצר שנקנה בחנות
Jbl filip5
מורן
שם:
מורן
תאריך:
03/10/2019
דירוג:
הדירוג של מורן: 4 מתוך 5
חוות דעת
חנות אינטרנטית נוחה הכי טובה שיש
חנות פרונטלית . כמו הגעה לקופת חולים .
אווירה שעושים לך טובה שאתה קונה שם.
אבל אין ברירה הם הכי טובים
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo 300 usb mouse
gadr21
שם:
gadr21
תאריך:
03/10/2019
דירוג:
הדירוג של gadr21: 1 מתוך 5
חוות דעת
נחמדים מאוד עד לרגע שאתה צריך את האחריות שלהם ואז אין עם מי לדבר אין שירות לקוחות אין עזרה יש רק לקנות ולקוות שקיבלת מוצר תקין ולא פגום ושלא זרקת את הכסף לפח
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח
תגובת החנות
הלקוח רכש אצלינו מחשב נייח לפני מספר חודשים והגיע לסניף טבריה שלנו בטענה שהמחשב לא עולה. המחשב נבדק בסניף ונמצא שכונן ה SSD אינו תקין, במסגרת האחריות הכונן הוחלף ואף הוצע ללקוח שנסייע לו בהתקנה מערכת ההפעלה מחדש, אך הלקוח השיב שאין צורך בכך. יתכן שהיתה אי הבנה בינו לבין נציג השירות הטלפוני, בכל מקרה בסניף דאגו שיקבל שירות הולם. אנו נמשיך לשפר את השירות על מנת להוציא את לקוחותינו שבעי רצון, מודים ללקוח על הפידבק.
מסלטי
שם:
מסלטי
תאריך:
29/09/2019
דירוג:
הדירוג של מסלטי: 4 מתוך 5
חוות דעת
חווית הרכישה הייתה מאוד טובה: המוצר הגיע לסניף כפר סבא מרגע ההקלקה באתר תוך כיומיים ממועד הרכישה, וגם כאשר התברר לי כי המוצר הגיע עם תקע בריטי, המוכר לא היסס, ושלח את המוצר חזרה כך שאקבל מסך חדש עם תקע ישראלי תקני. {לאחר הזמנה חוזרת המתנתי כ-יומיים עד שהמוצר הגיע לסניף}. עצן עם קיבלתי בעת הרכישה לינק במייל, ובו תיעוד הסטטוס של המוצר מבחינת היכן הוא נמצא כעת, שזה משהו מאוד טוב ובעיקר נתן לי הרבה מאוד שקט לדעת שהמוצר אכן נשלח.
הדבר היחיד שקצת העיב על הרכישה היא העובדה שבאריזת המוצר לא הגיע תעודת אחריות או ספר הדרכה, אבל את זה אני מתכוון לברר עם החנות בזמן הקרוב. חוץ מזה אין לי מילים רעות להגיד על השרות ובעיקר המהירות שהמשלוח הגיע אלי, ועל כך אני רק יכול להגיד שאפו!
המוצר שנקנה בחנות
Sharp 40 Inch Full HD TV LC40LE185M By Bruhim