סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shekem-Electric חשמל ואלקטרוניקה

Shekem-Electric
טלפון:
035496000
פקס:
לא צויין
כתובת:
סניפים בפריסה ארצית
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
support@shekem-electric.co.il
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
3
חוות דעת בשנה האחרונה
69
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 69 חוות דעת על החנות Shekem-Electric

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Eihab
שם:
Eihab
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
הדירוג של Eihab: 1 מתוך 5
חוות דעת
התאכזבתי לא עמדו בזמנים ועדיין מחקה להחזר כספי לא להתקרב לשקם אלקטריק מול זכרון בכלל
המוצר שנקנה בחנות
NF/EF6 דגם 6243
Tova
שם:
Tova
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
הדירוג של Tova: 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני יותר מחודש ביצעתי עסקה עם שקם אלקטריק בסניף תל-חנן, נשר, שכללה מקרר 2 דלתות היברידי של חברת שארפ,
ביום שלישי 22.08.17 הייתי אמורה לקבל את המקרר בין 13:40 ל16:40 (חלון זמן שהם הגדירו). אינני גרה באזור אליו הייתה ההובלה ותכננתי את סדר היום שלי עפ"י חלון זמנים זה. לצערי, ההובלה הגיעה רק ב18:45 וזאת לאחר שהתקשרתי מספר פעמים לחברת ההובלות Logisteam כדי לברר מה קורה עם ההובלה ומדוע המוביל לא מגיע. לאורך כל היום לא קיבלתי שום עדכון מיוזמתם על האיחור הגדול. חוויתי עוגמת נפש מכיוון שנאלצתי לבטל תוכניות ולהישאר באזור המרוחק ממקום מגוריי.
בנוסף לעוגמת הנפש שחוויתי מהם נאלצתי להתמודד עם יחס מזלזל במשך כבר יותר מחודש של טלפונים בלתי פוסקים גם לשירות הלקוחות שלהם, גם לשקם אלקטריק וגם לחברת ההובלות. בכל פעם נאלצתי להתמודד עם זמן המתנה ארוך על הקו וכן הבטחות ש"יחזרו אליי". כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי.
אנו מאוכזבים מאוד מהשירות שקיבלנו מהם, ובכלל נלחמים כאן על העיקרון. מרגע שהלקוח משלם הוא כבר לא מעניין את החברה וניתן לזלזל בו ובשירות הניתן לו.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר שארפ
Tal
שם:
Tal
תאריך:
11/06/2017
דירוג:
הדירוג של Tal: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי דרך אתר האינטרנט, באתר היה רשום שיתאמו מולי את המשלוח.
יום לאחר ההזמנה התקשר אליי השליח ואמר שהוא אצלי עוד חצי שעה, אך לא תיאמו מולי, הוא אמר שיתאמו מולי שוב משלוח.
התקשרתי לשירות לקוחות, מחלקת תיאום משלוחים, כי לא תיאמו מולי שום משלוח והם אמרו שיתקשרו אליי לתיאום משלוח, ביקשתי לבטל את ההזמנה כי הקו טלפון אליו התקשרתי היה תיאום משלוחים ולא "אנחנו נחזור אלייך מתישהו".
טרם קיבלתי ביטול הזמנה ומאז התקשר אליי שוב היום עוד שליח שציין שהוא אצלי עוד חצי שעה.
שירות משלוחים שלא מתאם הגעה.
שירות לקוחות שלא יודע לתת תשובות.
ביטול הזמנות שלא עובד.
0 מ-5
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק V6
ElNene
שם:
ElNene
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
הדירוג של ElNene: 1 מתוך 5
חוות דעת
לברוח לברוח לברוח!!!
קניתי בשקם אלקטריק את כל מוצרי החשמל לבית (לצערי). היה איזו אי הבנה במכונת כביסה ועשו לי את המוות. בהתחלה לא רצו לקבל את המוצר בחזרה - כנגד חוק הגנת הצרכן ורק לאחר הרבה שיחות ותסכול החזירו לי את הכסף - לקחו פחת של 15% ללא הצדקה (לטעמי) מכיוון שלא נגעתי במוצר ולא חובר לחשמל. אבל אם זה מה שעושה להם טוב ללב וזה עושה להם את ההבדל... שייהנו מה 15% אני לא רוצה שום קשר יותר עם שקם אלקטריק !!!!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה Whirlpool FSCR 80211
שקד
שם:
שקד
תאריך:
18/08/2016
דירוג:
הדירוג של שקד: 1 מתוך 5
חוות דעת
בשורה התחתונה- ממליץ לא לקנות משקם אלקטריק.
הזמנתי מקרר משקם אלקטריק סניף סגולה, ושילמתי במקום, כולל על הובלה. בעת ההזמנה, התחייבו כי המקרר יגיע לכל המאוחר תוך 7 ימים, וההתחייבות הזו מופיעה גם באתר הרשת. לא בלבד שהמקרר לא הגיע, אלא, שלאחר שהתקשרתי ביוזמתי לשירות לקוחות כדי להבין מדוע לא הגיע, אז נמסר לי כי המקרר בכלל לא במלאי, וכי נדרש קודם לייבא אותו! אני כרגע ללא מקרר בדירה, ואמרתי להם שאני לא יכול לחכות עד שייבאו אותו (אין להם מושג כמה זמן זה ייקח), ושאני רוצה מקרר דומה אחר. מאז הם מסננים אותי ומורחים אותי. טרם קיבלתי מענה.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר 8372
Halil Olimpi
שם:
Halil Olimpi
תאריך:
19/07/2016
דירוג:
הדירוג של Halil Olimpi: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו וביטלנו ללא קבלת המוצר עוד באותו היום . גילנו שהמחיר היה הרבה מעבר למחיר המוצע מוצר זה ביחס לחנויות דומות . לא נלקח המוצר עדל למילים אלו מעל שבוע הננו מחכים לזיכוי בחשבון. הונאה איננו מבינים איך אנשים אלה ישנים בלילה . להונות לרמות בטריקים ש"אני אבקש אישור חריג למחיר זה" . אינני ממליץ לקנות בחנות זאת ובחברה זאת שכן שרות הלקוחות שלהם גרוע . היזהרו !!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
מזגן פלטיניום 210
Shlomi
שם:
Shlomi
תאריך:
01/05/2016
דירוג:
הדירוג של Shlomi: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום
קניתי במרץ 2015 מקפיא אקאי 6000
אחרי חצי שנה הפסיק לעבוד בגלל בריחת אוויר, הזמנתי שרות ומילאו אויר
היום המקפיא הפסיק לעבוד גם בגלל בריחת אויר, האחריות נגמרה לפני חודש, השרות מוכנים לתקן רק בתשלום!!
מכרתם לי זבל של מקפיא שכל חצי שנה בורח לו האויר, עכשיו כולם מתנערים ואומרים שהוא לא באחריות, זה נכון , אבל מקפיא אמור לעבוד עשר שנים ללא תקלות ואם מכרתם לי זבל הייתי מצפה שתחליפו לי את המקפיא.
בקניה הבאה אזכור אותכם!!
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא 6000
איתם
שם:
איתם
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
הדירוג של איתם: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את המוצר הנ"ל ב-29.10.2015 בשעות הבוקר. בפרטים בזאפ היה כתוב שלוקח 7 ימי עסקים עד שאמור להגיע. אחרי שעברו כ-10 ימי עסקים יצרתי קשר עם שירות לקוחות טלפונית ובמייל. בטלפון אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום אבל זה מעולם לא קרה. למייל חזרו אליי אחרי יום ואמרו שיקח למוצר 14 ימי עסקים עד להגעה. אמרתי לעצמי שאולי התבלבלתי וחיכיתי בסבלנות. ב-23.11 (18 ימי עסקים אחרי מועד ההזמנה) החלטתי לבדוק מחדש מה קורה עם ההזמנה ושלחתי מייל. למחרת (היום בו שורות אלו נכתבות), כאשר עדיין לא קיבלתי תשובה, החלטתי גם להתקשר. התקשרתי בשעות הבוקר ושוב אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום. עד עכשיו לא קיבלתי שיחה אחת מהם.
כדאי לציין שלמעט מספר הזמנה ואת הפרטים שלה לא קיבלתי שום אפשרות למעקב אחרי ההזמנה (למרות שמצויין במייל שהם כן מעניקים שירות כזה). גם שביקשתי לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי נעניתי רק בכך שזמן האספקה שלו הוא עד 14 ימי עסקים. בלי מספר מעקב ובלי יכולת לדעת מה קורה איתה.
לא ממליץ לאף אחד לקנות בחנות הזאת. חווית קניה נוראית.
המוצר שנקנה בחנות
מקדלת ועכבר אלחוטיים MK270
שררית
שם:
שררית
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
הדירוג של שררית: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 31/10/15 רכשתי בחנות שקם אלקטריק בקניון הדר בירושלים מקפיא. נאמר לי שהסחורה נמצאת בנמל וכי אקבל את המקפיא תוך שבועיים, ולא יאוחר משלושה שבועות.
לפני כשבוע לאחר שלא יצרו עימי קשר לגבי ההובלה וכבר עברו כשבועיים וחצי מאז מועד הרכישה, התקשרתי לחנות ולאחר מספר שיחות שבהן לא נעניתי נאמר לי ע"י המוכר שיש עיכוב והוא מתקשר לספק וחוזר אלי. לאחר שלא חזר אלי עד שעות הערב ניסיתי להתקשר ולאחר מספר שיחות ענה לי מוכר אחר ואמר לי שהמוכר שדיברתי איתו עסוק ויחזור אלי. לשאלתי למה הם לא עונים הוא ענה שהם משתדלים לענות "ככל יכולתם" לשיחות. כמובן שנאלצתי להתקשר שוב באותו ערב לאחר שלא חזרו אלי וכשסוף סוף הצלחתי לדבר עם המוכר הוא אמר שלא תפס את הספק וינסה להתקשר אליו למחרת.
למחרת בשעות אחה"צ לאחר שלא קיבלתי כל תשובה נסעתי לחנות ונאמר לי שהמוצר נמצא במכון התקנים וזה יקח עוד שבועיים - שלושה עד לקבלתו.
היום (24/10/15) כמעט ארבעה שבועות לאחר רכישת המוצר, לא התקשר אלי אף אחד וגם בחנות כמובן שלא עונים. אינני מבינה איך שקם אלקטריק, כרשת גדולה המפרסמת את עצמה כל הזמן, מרשה לעצמה למכור מוצרים כאשר הם יודעים שאפילו לא שוחררו מהנמל ואף להבטיח מועד אספקה כשלא ידוע כלל מתי הסחורה תשוחרר.
ממליצה להתרחק מחנויות הרשת בשל השירות הגרוע וחוסר ההתייחסות לאחר שהם קיבלו את הכסף במלואו.
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא ליבהר 1376
אשר
שם:
אשר
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
הדירוג של אשר: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכונת כביסה. המכונה לא מסירה כתמים, גם לא כתמים קלים. ניסיתי מגוון של חומרי ניקוי, וכלום לא עוזר.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ואין תשובה. 20 דקות על הקו, ואין תשובה. ניסיתי שוב ביום אחר, ושוב ביום אחר, 20 דקות על הקו ואין תשובה.
הגעתי לחנות, המוכר התווכח עם מנהל החנות מי אמור לשלוח אימייל לשירות לקוחות. בסוף מנהל החנות שלח אימייל, אך זה לא עזר כלום. שירות הלקוחות כלל לא התייחסו ולא חזרו אליי.
התקשרתי לחנות, דיברתי עם מנהל החנות, והוא אמר שזה פשוט ככה, והוא לא יעזור לי עוד. עברו כמה שבועות, שירות הלקוחות לא מתייחסים כלל, ואני נשארתי עם בעיה (ששילמתי עליה מעל 1500 ש״ח), ללא פתרון.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה ETL 6081
תגובת החנות
שבוע טוב, הלקוח פנה לסניף שלנו והתלונן שהמכונה לא מנקה את הבגדים כמו שצריך. טכנאי מטעם נותן השירות שביקר בבית הלקוח ובדק את המכונה קבע כי המכונה תקינה לחלוטין. בברכה, שירות לקוחות שקם אלקטריק