סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shekem-Electric חשמל ואלקטרוניקה

Shekem-Electric
אתר אינטרנט:
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
כתובת אימייל:
support@shekem-electric.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
7
חוות דעת בשנה האחרונה
75
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 75 חוות דעת על החנות Shekem-Electric

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Slavik
שם:
Slavik
תאריך:
27/09/2018
דירוג:
הדירוג של Slavik: 1 מתוך 5
חוות דעת
חברים , לא להתקרב לא לטלויזיה של סמסונג ולא לאחריות של סם ליין .

קניתי טלויזיה QE65Q7FN דגם חדש , עבדה אצלי פחות מיום .

השירות תמיכה גרוע לא נותנים מענה לא נותנים פיתרון משאירים אותי עם ילדים שבוע בלי טלוויזה .....

יצירת קשר עם סם ליין גרוע...

שולחים טכני עבור טלויזיה שעבדה פחות מכמה שעות רק בעוד שבוע .

אם אתם רוצים יותר פרטים תתקשרו - 0544612022

עוד פעם !!!! לא להתקרב ...

המוצר שנקנה בחנות
samsung QE65Q7FN
שקם אלקטריק
שם:
שקם אלקטריק
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
הדירוג של שקם אלקטריק: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טלוויזיה סמסונג חכמה 49' בחנות בביג בצומת ק.אתא. לאחר יומיים המסך שבק חיים.לאחר התשלום הקשר עימם היה רע בקושי קיבלתי חשבונית מס.אין עם מי לדבר.גם השרות אלקטרוניק פרו גרוע מילה זו לא מילה.כבר למעלה משבועיים שאני ממתין בלי הכסף ובלי הטלוויזיה .מאוד מציע לא לקנות שם.
המוצר שנקנה בחנות
49nu7100smart 4k samsung led
imp0ssible22
שם:
imp0ssible22
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
הדירוג של imp0ssible22: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום,

ב-09.08 סיפקתם לי מקרר סמסונג שרכשתי ממכם. *המוביל של המקרר חיבר אותו לחשמל מיידית ועל דעת עצמו*. זאת בניגוד לנהלים, כפי שמנהלת שירות הלקוחות מסרה לי בטלפון (אסור למוביל לחבר את המקרר לחשמל בלי רשותי, ובטח שלא לפני שעתיים מרגע האספקה. זאת מכיוון שהמקרר מובל בשכיבה וצריך לחכות שעתיים לפחות לפני החיבור לחשמל).

לאחר מכן שמתי לב שדלת המקרר רועדת בצורה בלתי סבירה. תיעדתי את זה בוידאו ועדכנתי אתכם בנושא.

לאחר שלא קיבלתי מענה מקצועי ומספק, ב-22.08 (13 ימים לאחר מכן) שלחתי לכם בקשה לביטול עסקה, ללא חובת מתן סיבה, לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע״א-2010.

עד לרגע זה, אתם מסרבים לבטל את העסקה בטענה שהמקרר היה בשימוש. עפ״י חוק, המקרר נחשב כמשומש ברגע שמחברים אותו לחשמל.

אבל אתם חיברתם אותו לחשמל, אתם הוצאתם אותו מהאריזה ואתם מתכחשים לעובדה שהוא תקול.

לא נתקלתי מעולם בהתנהלות בזויה כזו של עסק שמכבד את עצמו. הגשתי נגדכם תלונה ב״אמון הציבור״.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר סמסונג rt46k6330sp
Ariel
שם:
Ariel
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
הדירוג של Ariel: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום שקם אלקטריק,
שמי אריאל ריכטר מ'ס הזמנה 597001478.
ב 11/08 הזמנתי שואב אבק בתקווה שאני אקבל אותו עד 7 ימי עסקים ועברו כבר 9 ימי עסקים!. במשך יומיים אני בשיחות עם השירות לקוחות הנוראי שלכם שאתמול ב20/08 הבטיח לחזור אלי עם תשובה מתי יגיע אלי המשלוח והבטיח לחזור אלי עם פיצוי ולא חזר אלי.
היום דיברתי עם שתי בחורות זהבית ומור בחורות מאוד נחמדות שממש לא אשמות בכל מה שקרה פה חוץ מזה שנתנו לי להמתין 15 דקות על הקו ושזהבית בכלל לא ענתה לי אחרי שאמרה לי להמתין,
לאחר שמור חזרה אלי עם תשובה ואמרה לי שלא אקבל שום פיצוי ושהמשלוח שלי יגיע רק עוד יומיים כלומר לאחר 11 ימי עסקים !!!!.
אולי הזמנתי שואב אבק ב 170 שקל אבל זה לא אומר שאני צריך לקבל יחס כזה מזלז ולהמתין במצטבר שעה וחצי ביום בשביל לקבל שירות (מוזמנים לבדוק את הפירוט שיחות!).
לצערי נאלצתי לבטל את ההזמנה כי יש גבול לכמה שאני מוכן לעבור התעללות כזאת מחברה שאמורה לתת שירות ושעוד מרשה לעצמה להגיד שיש להם את השירות הכי טוב ברינגטון ההמתנה.
את המייל הזה אני אעביר ואפרסם בכל קבוצה וכל מקום אפשרי בשביל למנוע מאוד אנשים לעבור התעללות כזאת.

פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה ועוד מחברה שאתה מצפה ממנה לתת מעבר ממה שאתה מצפה.


תודה רבה והמשך שבוע טוב.
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק BT-585
דניאל
שם:
דניאל
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
הדירוג של דניאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
בושה וחרפה של חברה! הוזמן תנור בתאריך 12.6 הבטיחו אספקה תוך 3 ימים ,לאחר שבוע שלא יצרו איתי קשר ניסיתי להשיג אותם במשך 3 ימים רצופים בשעות שונות ,אין מענה בשירות לקוחות, כל הזמן מבטיחים שתיכף תורך מגיע ואז מעבירים אותך להשארת הודעה. עדין מחכה..
המוצר שנקנה בחנות
פוינט 4555
ilan
שם:
ilan
תאריך:
15/06/2018
דירוג:
הדירוג של ilan: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי דגם חדיש של קולט אדים LV-S-824
אך קיבלתי LV-S-24, דגם ישן זול ב 200 שח.
פניתי אל החנות להחליף את המוצר.
חוסר מקצועיות ועגמת נפש.
המוצר שנקנה בחנות
קולט אדים ארובה Ly Vent LV-S-824
Eihab
שם:
Eihab
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
הדירוג של Eihab: 1 מתוך 5
חוות דעת
התאכזבתי לא עמדו בזמנים ועדיין מחקה להחזר כספי לא להתקרב לשקם אלקטריק מול זכרון בכלל
המוצר שנקנה בחנות
NF/EF6 דגם 6243
Tova
שם:
Tova
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
הדירוג של Tova: 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני יותר מחודש ביצעתי עסקה עם שקם אלקטריק בסניף תל-חנן, נשר, שכללה מקרר 2 דלתות היברידי של חברת שארפ,
ביום שלישי 22.08.17 הייתי אמורה לקבל את המקרר בין 13:40 ל16:40 (חלון זמן שהם הגדירו). אינני גרה באזור אליו הייתה ההובלה ותכננתי את סדר היום שלי עפ"י חלון זמנים זה. לצערי, ההובלה הגיעה רק ב18:45 וזאת לאחר שהתקשרתי מספר פעמים לחברת ההובלות Logisteam כדי לברר מה קורה עם ההובלה ומדוע המוביל לא מגיע. לאורך כל היום לא קיבלתי שום עדכון מיוזמתם על האיחור הגדול. חוויתי עוגמת נפש מכיוון שנאלצתי לבטל תוכניות ולהישאר באזור המרוחק ממקום מגוריי.
בנוסף לעוגמת הנפש שחוויתי מהם נאלצתי להתמודד עם יחס מזלזל במשך כבר יותר מחודש של טלפונים בלתי פוסקים גם לשירות הלקוחות שלהם, גם לשקם אלקטריק וגם לחברת ההובלות. בכל פעם נאלצתי להתמודד עם זמן המתנה ארוך על הקו וכן הבטחות ש"יחזרו אליי". כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי.
אנו מאוכזבים מאוד מהשירות שקיבלנו מהם, ובכלל נלחמים כאן על העיקרון. מרגע שהלקוח משלם הוא כבר לא מעניין את החברה וניתן לזלזל בו ובשירות הניתן לו.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר שארפ
Tal
שם:
Tal
תאריך:
11/06/2017
דירוג:
הדירוג של Tal: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי דרך אתר האינטרנט, באתר היה רשום שיתאמו מולי את המשלוח.
יום לאחר ההזמנה התקשר אליי השליח ואמר שהוא אצלי עוד חצי שעה, אך לא תיאמו מולי, הוא אמר שיתאמו מולי שוב משלוח.
התקשרתי לשירות לקוחות, מחלקת תיאום משלוחים, כי לא תיאמו מולי שום משלוח והם אמרו שיתקשרו אליי לתיאום משלוח, ביקשתי לבטל את ההזמנה כי הקו טלפון אליו התקשרתי היה תיאום משלוחים ולא "אנחנו נחזור אלייך מתישהו".
טרם קיבלתי ביטול הזמנה ומאז התקשר אליי שוב היום עוד שליח שציין שהוא אצלי עוד חצי שעה.
שירות משלוחים שלא מתאם הגעה.
שירות לקוחות שלא יודע לתת תשובות.
ביטול הזמנות שלא עובד.
0 מ-5
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק V6
ElNene
שם:
ElNene
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
הדירוג של ElNene: 1 מתוך 5
חוות דעת
לברוח לברוח לברוח!!!
קניתי בשקם אלקטריק את כל מוצרי החשמל לבית (לצערי). היה איזו אי הבנה במכונת כביסה ועשו לי את המוות. בהתחלה לא רצו לקבל את המוצר בחזרה - כנגד חוק הגנת הצרכן ורק לאחר הרבה שיחות ותסכול החזירו לי את הכסף - לקחו פחת של 15% ללא הצדקה (לטעמי) מכיוון שלא נגעתי במוצר ולא חובר לחשמל. אבל אם זה מה שעושה להם טוב ללב וזה עושה להם את ההבדל... שייהנו מה 15% אני לא רוצה שום קשר יותר עם שקם אלקטריק !!!!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה Whirlpool FSCR 80211