סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ElectroLand אלקטרוניקה, חשמל וצילום

ElectroLand
טלפון:
0722430999
פקס:
לא צויין
כתובת:
עקיבא אייגר 8, תל אביב
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
info@ElectroLand.co.il
בעלים:
Electro Land
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.4 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
27
חוות דעת בשנה האחרונה
145
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 145 חוות דעת על החנות ElectroLand

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Bliztreger
שם:
Bliztreger
תאריך:
10/01/2018
דירוג:
הדירוג של Bliztreger: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי משקל דיגיטלי hyundai ומכונת תספורת philips
לקח קצת זמן להגיע, אבל מרוצה מהשירות. קצר ולעניין.
המוצר שנקנה בחנות
משקל דיגיטלי Hyundai 5618, מכונת תספורת Philips QG3330
אחד מהחבר'ה
שם:
אחד מהחבר'ה
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
הדירוג של אחד מהחבר'ה: 1 מתוך 5
חוות דעת
גרוע.
אמרו ששלחו לי בדואר רשום. שום דבר לא הגיע אלי. לא אמרו כלום. עברו חודשים מאז שהזמנתי ועד היום לא קיבלתי כלום. אמרו שניסו להתקשר (כמובן, לא התקשרו, ובטח לא שלחו מייל), אבל בתכל'ס ניסו להחזיק אצלם את הסחורה ולהרוויח כפול.
דרשתי לבטל את העסקה (כי הם לא הביאו אלי!) אז החצופים עוד רוצים 5% דמי ביטול או לחלופין לשלוח אלי אבל שאני אשלם משלוח נוסף.
בקיצור - קחו את ה-9 שקלים שלכם דמי ביטול. מכם אני בחיים לא קונה יותר.
המוצר שנקנה בחנות
נקודת גישה AC750 WiFi Range Extender RE200
תגובת החנות
המוצר נשלח ללקוח, ב8 ביולי 2017, והוחזר אלינו עם הסימן "לא נדרש". למרות הבטחון שמפגין הלקוח - ציטוט "כמובן, לא התקשרו" התקשרנו ואף התחלנו התכתבות בנושא. 1. אם, ציטוט נוסף, "ובטח לא שלחו מייל" איך יכול להיות שהלקוח התחיל איתנו התכתבות למייל שלא שלחנו? 2. איך ידע הלקוח ש"החצופים עוד רוצים 5% דמי ביטול או לחלופין לשלוח אלי אבל שאני אשלם משלוח נוסף." אם החצופים (קרי אנחנו) לא כתבנו לו זאת במייל? 3. הלקוח באחת מתשובותיו למייל, שבטח לא נשלח, כותב, ושוב ציטוט "אתם מוזמנים לשלוח אלי בשנית, אפשר גם לכתובת אחרת אם יש קושי בגלל שזה בבניין משרדים" - אם ידוע על קושי האם לא מצופה מהלקוח, לבדוק לאחר מספר ימים, היכן נמצאת החבילה שלו? 4. "אז החצופים עוד רוצים 5% דמי ביטול" החצופים האלו זו מדינת ישראל שקבעה זאת בחוק הגנת הצרכן סעיף ביטול עסקה. לפני שהספקנו להחזיר ללקוח את כספו, פעולה שכמובן תעשה(בניכוי דמי ביטול כפי שמופיע בחוק), הוא דאג לרוץ לספר לחבר'ה. אנחנו נמשיך לשמור על החוק ולתת שרות טוב ללקוחותינו כפי שמעידות הביקורות האחרות.
Davidsh
שם:
Davidsh
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
הדירוג של Davidsh: 5 מתוך 5
חוות דעת
תהליך הקניה היה פשוט ונוח. קל לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באתר של אלקטרולנד באינטרנט. המוצר נשלח והגיע בזמן לשביעות רצוני המלאה.
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי RAPOO 1620
eliyahu
שם:
eliyahu
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
הדירוג של eliyahu: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את המוצר ברשת אישרתי ולמחרת קיבלתי אישור הזמנה וביצוע משלוח. קיבלתי גם מס מעקב משלוח וכל השאר היסטוריה . שרות מעולה מאוד יחסית לשאר הקניות באינטרנט.
המוצר שנקנה בחנות
בידורית קריוקיslkb2d s
Edi
שם:
Edi
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
הדירוג של Edi: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי אוזניות של פיליפס, מוצר מצויין במחיר הוגן עם משלוח חינם ומהיר בדואר רשום. תהליך קניה קל ונוח.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Philips SHS 3200