חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MyLens עדשות מגע ותמיסות

MyLens
אתר אינטרנט:
בעלים:
MyLens
כתובת אימייל:
support@mylens.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.7 כוכבים מתוך 5)
66.7%
אחוז חוות דעת חיוביות
3
חוות דעת בשנה האחרונה
134
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 134 חוות דעת על החנות MyLens

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
מאיר
שם:
מאיר
תאריך:
25/04/2021
דירוג:
הדירוג של מאיר: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות כזה עוד לא פגשתי.
ראש גדול ממש ואכפתיות.
ישראל של פעם.
תודה רבה .
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
Svetlana
שם:
Svetlana
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
הדירוג של Svetlana: 5 מתוך 5
חוות דעת
מזמינה עדשות מגע דרך אתר כולל משלוח עד הבית - הכל עובד כמו שצריך
מרוצה מאד וגם מחירים הכי זולים, מבחר ענק. אמשיך להזמין ולהמליץ!
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
אפי
שם:
אפי
תאריך:
15/07/2020
דירוג:
הדירוג של אפי: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי עסקה שנתית של עדשות 8 חבילות.
הם מתחייבים באתר להספקה עד 3 ימי עסקים. זה אחד השיקולים לרכוש אצלם.

בפועל, מתברר שהם מפרסמים דברים שבכלל לא קיימים במלאי והם צריכים להזמין מחו"ל שזה 21 ימי עסקים שזה בערך חודש.
מאוד מאכזב.
את החיוב על כל העסקה השנתית, אגב, הם מחייבים מידית, חודש לפני שזה בכלל במלאי.

הם הציעו לשלוח מידית עם שליח לפחות קופסה אחת לכל עין.
בפועל עבר שבוע!!! לא 3 ימי עסקים, ומתברר שרק אחרי שבוע הם שלחו קופסה אחת בלבד לכל עין מתוך ה8 אבל גם זה רק בדואר רשום, כלומר יכול להיות שרק חלק קטן מההזמנה יגיע ורק אחרי שבועיים.

אז למה אתם מפרסמים הספקה בתוך 3 ימי עסקים אם אין לכם מלאי ואתם יודעים שיקח חודש לפחות?
למה לגרום עגמת נפש ללקוחות?
המוצר שנקנה בחנות
Acuvue 2 עדשות מגע
תגובת החנות
הלקוח הזמין עדשות עם מספריט חריגים ובמשלוח של דואר רגיל. 5 דקות לאחר ההזמנה (!), התקשרנו ללקוח להודיע לו שלספק (היבואן היחידי בישראל) יש רק 2 קופסאות במלאי והשאר בהזמנת חו"ל. אמרנו לו שאת 2 הקופסאות נשלח בדואר רשום (ללא עלות), כפי שהוא בחר בהזמנה שלו. את השאר נשלח מיד עם קבלת המשלוח של היבואן מחו"ל. אספקה תוך 3 ימים אפשרית כאשר הלקוח בוחר האפשרות של שליח, דבר שהוא כמובן לא עשה. הלקוח אישר לנו לשלוח את מה שיש כרגע. לאחר כשבוע הלקוח שולח מייל עם תכתובות משפטיות ואיומים משפטיים וחותם כעורך דין ודורש לבטל את ההזמנה באופן מיידי כי הוא לא קיבל עם שליח, למרות שהוא לא שילם על שליח... חזרנו ללקוח ואמרנו לו שגם אם הוא היה "כאחד האדם" ולא "עורך דין", היינו מבטלים לו את ההזמנה במידה וירצה, ואצלנו ממש אין צורך לאיים. כנראה שהתשובה שלנו פגעה בציפור נפשו של עורך הדין... שהחליט "להראות לנו"... מאות חוות הדעת בזאפ מראות שאנו עושים הכל על מנת לתת שירות טוב, מהיר, איכותי והכי חשוב: אמין. צוות החנות
ac
שם:
ac
תאריך:
03/11/2019
דירוג:
הדירוג של ac: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנייה פשוטה ומהירה ואפילו קיבלתי בונוס עדשות נוספות.
שירות טלפוני טוב: יצרתי קשר דרך דף יצירת קשר וחזרו אליי אחרי כמה דקות.
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
יעל
שם:
יעל
תאריך:
29/05/2019
דירוג:
הדירוג של יעל: 5 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנה הגיעה תוך יומיים למרות מספר חריג של עדשות מגע. שרות מעולה. לא פעם ראשונה שקונה דרכם.
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
dafna.shaulson
שם:
dafna.shaulson
תאריך:
28/04/2019
דירוג:
הדירוג של dafna.shaulson: 5 מתוך 5
חוות דעת
קונה מהם כבר כמה פעמים עדשות צבעוניות בצבעים שונים. העדשות נראות ממש טבעיות (יש לי עיניים חומות), מחירים מעולים ומשלוח ממש מהיר.
בהחלט אקנה עוד. תודה רבה!!
המוצר שנקנה בחנות
עדשות צבעוניות חודשיות
Ela
שם:
Ela
תאריך:
22/07/2018
דירוג:
הדירוג של Ela: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות מזעזע הזמנתי עדשות לפני יותר מ 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי ובאתר רשום שמקבלים תוך 3 ימים לא ממליצה
המוצר שנקנה בחנות
frequency
תגובת החנות
הלקוחה שכחה לציין מספר אירועים הקשורים להזמנתה: כבר אזלו לה העדשות בזמן ההזמנה, והיא הייתה מאוד לחוצה לקבל את העדשות. הצענו לה לשלוח בדואר שליחים מסובסד על ידנו (29 ש"ח במקום 49 ש"ח שזה עלות המשלוח האמיתית) אבל היא התעקשה לשלוח בדואר רגיל בשביל לחסוך כסף. נאמר לה שדואר רגיל יכול לקחת גם כמה שבועות אבל מה שעניין אותה זה רק העלות, וזה לגיטימי, אבל אי אפשר לשלוח בדואר רגיל ולצפות שזה יגיע במהירות של שליח (3 ימים). האתר שלנו הוא האתר עם חוות הדעת החיוביות הרבות ביותר בזאפ (בתחום העדשות כמובן). אנו עושים ככל האפשר על מנת לזכות באמון הלקוחות שלנו והראיה היא ש 70% מההזמנות באתר הן הזמנות של לקוחות חוזרים! הנתון הגבוה יותר מכל אתרי העדשות הישראל! נמשיך לעשות את המירב ולנסות להשתפר כל הזמן. צוות החנות.
Shimi
שם:
Shimi
תאריך:
05/06/2018
דירוג:
הדירוג של Shimi: 5 מתוך 5
חוות דעת
תמיד כיף לקנות אצלם, שירות 10 איכות מוצרים 10, תענוג!
מומלץ בחום ובאהבה גדולה.
בהצלחה לכולם.
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
assaf
שם:
assaf
תאריך:
13/05/2018
דירוג:
הדירוג של assaf: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ לקנות דרך החברה!
הזמנתי לפני כמעט שבועיים עדשות. הם מתחייבים תוך שלושה ימים לספק את המוצר.
לאחר בדיקה התברר שהזמנה שלי עדיין לא יצאה לדרך מהדואר.
אין לתאר!
המוצר שנקנה בחנות
עדשות מגע
תגובת החנות
כשלא קוראים את ההוראות אז גם לא מצליחים להבין... את המספרים של העדשות שהלקוח הזמין לא היה לנו במלאי. הלקוח עודכן שנזמין מהספק ועם קבלת העדשות, נשלח אותם באופן מיידי. כמו כן, הלקוח לא הזמין משלוח של שליח (שלוקח 3 ימי עסקים מרגע קבלת העדשות מהספק) אלא משלוח בדואר ישראל רגיל (שעלה לו 0 ש"ח, יש לציין...) אנו האתר האןפטיקה עם כמות חוות הדעת החיובית הגדולה ביותר בזאפ, ואנו נמשיך וננסה להשתפר כל הזמן! צוות החנות.
Eran
שם:
Eran
תאריך:
08/05/2018
דירוג:
הדירוג של Eran: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות אמינה, טובה והכי חשוב זולה מאוד, המשלוח הגיע מהר, ממליץ בחום להזמין שם עדשות
המוצר שנקנה בחנות
עדשות צילינדר דו שבועיות של ג'ונסון