חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

SportGear ציוד ספורט

SportGear
אתר אינטרנט:
בעלים:
support@pc2.co.il
כתובת אימייל:
support@pc2.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 3 חוות דעת על החנות SportGear

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Yan
שם:
Yan
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
הדירוג של Yan: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להזמין מהם דבר!
לא יודע איך לא הסתכלתי על הביקורות.
שלחו לי מוצר פשוט יותר מזה שהופיע להם באתר מכיוון ש"נגמר להם המלאי"(המוצר עדיין מופיע להם באתר למכריה) ועכשיו טוענים שמבחינתם זה "אותו המוצר" למרות שמוצרים דומים לזה ששלחו לי בפועל(שבכלל לא מופעי להם באתר!) זולים בהרבה מהמוצר שאני הזמנתי.
שתבינו זה מוצר זול יחסית, 90 שקל ומוצרים דומים לפשוט יותר שקיבלתי עולים בחנויות אחרות 60 שקל.
הפסדתי 30 שקל אבל לפה נכנסתי לא בגלל איזה 30 שקל אלא בגלל העקרון.
להזהר מהחנות הזאת.
המוצר שנקנה בחנות
ברנר מבער להבה איכותי למטבח, קמפינג, שטח
תגובת החנות
הלקוח קיבל מוצר יקר יותר ב 20% ממה שהזמין! בנסוף, בגלל שהוא "הרגיש מרומה" (על זה שקיבל מוצר יקר יותר ממה שהזמין...) גם זיכינו אותו ב 30%. בנוסף גם הוצע לו מספר פעמים להחזיר את המוצר ואנו נזכה אותו במלוא הסכום + המשלוח. הוא קפץ על המציאה, קיבל זיכוי וגם השאיר חוות דעת לא נכונה. כל הכבוד. חוות הדעת בזאפ מראות שאנו עושים מאמצים כבירים לספק מוצרים איכותיים ובזמן. צוות החנות
אלכס
שם:
אלכס
תאריך:
03/12/2020
דירוג:
הדירוג של אלכס: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מטף כיבוי אש 3 קג דרך האתר. קיבלתי מטף משומש וכמעט ריק. הוא גם הגיע ארוז הפוך.
המוצר שנקנה בחנות
מטף כיבוי אש 3 ק''ג
אורן
שם:
אורן
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
הדירוג של אורן: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי משקפי אבק מדגם מסויים וקיבלתי דגם שונה לגמרי.
כשיצרתי קשר עם החנות התברר לי שהדגם שהזמנתי לא במלאי והוא יגיע מחו"ל.
לדעתי, החנות עובדת בשיטת "מצליח"- אין את הדגם במלאי? נשלח ללקוח משהו אחר ומקסימום נציע שיחזיר את המוצר ויקבל החזר או שימתין עד שיגיע למלאי...
המוצר שנקנה בחנות
משקפי אבק אין
תגובת החנות
מסיבה כלשהיא, הלקוח מסרב להאמין שנפלה טעות אצלנו ושלחנו לו משקפי אבק מדגם שונה ממה שהזמין. הטעות כולה שלנו. אנו מודעים לכך, ובוצע שינוי אצלנו על מנת להקטין את הסיכוי לטעות. נכון! גם אצלנו לפעמים קורות טעויות. אנחנו לא רובוטים. המשקפיים ששלחנו עולים הרבה יותר ממשקפי האבק שהזמין, כך שאין לנו כל רצון לעשות טעויות כאלו... הלקוח התבקש להחזיר את המוצר ואנו נזכה אותו כולל דמי המשלוח חזרה אלינו. צוות החנות