חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Elvis כלי נגינה

Elvis
אתר אינטרנט:
בעלים:
אלביס כלי נגינה
כתובת אימייל:
info@elvis.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
143
חוות דעת בשנה האחרונה
143
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 143 חוות דעת על החנות Elvis

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
shaykomaroff
שם:
shaykomaroff
תאריך:
17/11/2019
דירוג:
הדירוג של shaykomaroff: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי לבן הזוג שלי יוקילהלה, שירות אדיב ואיכותי, מחירים מעולים! ממליצה בחום להגיע לסניף ולראות את המבחר בחנות
המוצר שנקנה בחנות
מימי180
אור
שם:
אור
תאריך:
08/11/2019
דירוג:
הדירוג של אור: 1 מתוך 5
חוות דעת
מצאתי דרך זאפ גיטרה שנראתה לי מתאימה לצרכי, זולה ביותר ועם זאת סבירה,
נכנסתי לאתר, בחרתי עוד כמה פריטים משלימים והזמנתי.
קיבלתי מייל אוטומטי שההזמנה התקבלה אבל היא לא בתוקף עד לקבלת אישור מפורט, ואז - שקט דממה ..
אחרי כמה ימים טרחתי לחפש את הטלפון , התקשרתי למספר שבאתר, ואכן אחרי יום נוסף, 4 או 5 נסיונות התקשרות, והמתנה די ארוכה בכל אחת מהן (עם קולות של טלפון שמועבר ממספר למספר ברקע) , הצלחתי להגיע למישהי שהזדהתה כנראה כ"מימי שלום" (זה הדגם של הגיטרה אז נשמע לי בסדר), היא שמעה אותי , הבטיחה שיחזרו אלי,
ואכן למחרת קיבלתי הודעת מייל שהגיטרה לא במלאי והציעו לי דגם חלופי,
שלחתי למייל הזה מספר שאלות הבהרה לגבי הדגם המוצע ולא קיבלתי שום תשובה - בבדיקת זאפ החנות טוענת ששלחה תשובה, אז יכול להיות שיש להם פשוט תקלה טכנית במייל שלהם (אצלי אין שום דבר גם בספאם).
בינתיים בדקתי וראיתי שהדגם המקורי על כל החלופות שלו בצבעים ותוספות עדיין מופיע בגדול גם בזאפ וגם בחנות, והדגם החלופי שהציעו לי מופיע בחנות אחרת ב50 ש"ח פחות. לכל הפחות מעורר חשד...
לא קניתי מהספק הזה, ולא ממליצה לקנות ממנו.
** מוסיפה : אני קונה המון באינטרנט, ולא פעם קורה מצב של טעות , תקלה, מייל שלא הגיע, מוצר או מחיר שלא מתאימים לרשום. זו הפעם הראשונה EVER שלא חזר אלי איש שירות, ניסה להבין מה קרה, להתנצל , למצוא פתרון ..
המוצר שנקנה בחנות
גיטרה מימי (לא קניתי כי כנראה אין בכלל גיטרה כזו)
תגובת החנות
צר לנו על תחושת הלקוח, אנו שמים דגש רב על שירות ומשקיעים בכך משאבים רבים, חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. הלקוחה מלינה שלא קיבלה מענה לפנייתה. ומייד עם קבלת הפנייה, בדקנו את פרטי המקרה והצגנו בפניה שאכן קיבלה מענה, וכעת טוענת שזה תקלה טכנית. כמובן שהגיטרה שביקשה זמינה וקיימת, ועל כן יעידו מגוון חוות הדעת החיוביות על הגיטרות הללו. במקביל לפנייה זו, פעלנו לחדד את שיפור חווית השירות.
Noam
שם:
Noam
תאריך:
25/07/2019
דירוג:
הדירוג של Noam: 5 מתוך 5
חוות דעת
התייחסו אליי בצורה נעימה ואדיבה, ועזרו לי לבחור את כלי הנגינה המתאים לי ביותר. מרוצה מאוד וממליצה בחום.
המוצר שנקנה בחנות
גיטרה קלאסית MIMI 4/4
evgenyempire
שם:
evgenyempire
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של evgenyempire: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות נהדר מאוד נוח אנשים טובים שישר ניגשו לעזור לי מאוד מרוצה מהם תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
stand 3501
Ariel
שם:
Ariel
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
הדירוג של Ariel: 5 מתוך 5
חוות דעת
היה שירות מצויין ואדיב נעים בחנות, טיפול מקצועי. עזרו לי בכל מה שביקשתי ובטוח שיחזור שוב
המוצר שנקנה בחנות
Melodica
שרית
שם:
שרית
תאריך:
22/05/2019
דירוג:
הדירוג של שרית: 1 מתוך 5
חוות דעת
בעייה בשירות לקוחות: נאלצתי לבטל הזמנה דרך חברת האשראי לאחר שלא סופקה מעל שבוע. לא מומלץ

המוצר שנקנה בחנות
יוקללה
תגובת החנות
צר לנו על תחושת הלקוח, אנו שמים דגש רב על שירות ומשקיעים בכך משאבים רבים, חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. מייד עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוחה והוסבר שיום שישי ויום שבת אינם נחשבים ימי עסקים. הלקוחה קיבלה את הטענה וביקשה שלא לבטל את ההזמנה ולהמשיך בטיפולה. לאחר מספר ימים יצרנו קשר שוב על מנת לוודא לשביעות רצונה והגיבה בחיוב לאחר שקיבלה את הזמנתה
alon03f10
שם:
alon03f10
תאריך:
06/05/2019
דירוג:
הדירוג של alon03f10: 5 מתוך 5
חוות דעת
החנות Elvis זאת אחת החנויות הכי טובות שנתקלתי בהם לאחרונה! כשנכנסתי לחנות נתנו לי יחס נעים ורגוע והרגשתי כאילו מישהו מנסה להמסביר לי על המוצר ולא למכור את הדבר הכי יקר שהוא יכול
המוצר שנקנה בחנות
מפוחית כרומטית 10 חורים SOPRAN S1040
אלי
שם:
אלי
תאריך:
24/04/2019
דירוג:
הדירוג של אלי: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי לפני כחודש שני אביזרים לאורגנית:
1. כיסוי - בניסיון ראשון לכסות את האורגנית נפרמו התפרים. בחנות אמרו שאין בעיה ושאם אבוא יחזירו. אני גר בחיפה והנסיעה יותר יקרה ממחיר הכיסוי. תיקנתי אצל תופרת.
2. נרתיק לאורגנית - בפעולת פתיחה ראשונה של הרוכסן, התפרק התפס. מזל שיש אחד גם בצד השני. אחד מכיסי הנרתיק, תפרים מתפרקים.
המחיר זול אבל הסחורה - לא שווה כלום
המוצר שנקנה בחנות
נרתיק לאורגנית כיסוי לאורגנית
orlansky
שם:
orlansky
תאריך:
23/04/2019
דירוג:
הדירוג של orlansky: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצויין
הזמינו את מה שהייתי צריך ונתנו ייעוץ אמיתי וטובים
היו אדיבים והמוצר מצויין
המוצר שנקנה בחנות
מלודיה angel 37
דפנה
שם:
דפנה
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
הדירוג של דפנה: 1 מתוך 5
חוות דעת
השרות מחפיר והמידע באתר מטעה.
הגעתי לאתר דרך זאפ, והזמנתי כלי הקשה. באתר בחרתי אופציה של משלוח חינם בדואר רשום תוך מספר ימים. קיבלתי מייל שאומר שחויבתי ואקבל אישור הזמנה תוך 48 שעות. חלפו שלושה ימים ולא קיבלתי שום הודעה או חשבונית. אחרי שלושה-ארבעה ימים עניתי למייל, כתבתי דרך האתר גם לשרות לקוחות וגם להנהלה ולא קיבלתי שום התיחסות.
מקץ חמישה ימים כשהתקשרתי לשרות לקוחות, נעניתי בצורה לא אדיבה וחסרת סבלנות. בסופו של דבר טענו ששלחו לי מייל (שמעולם לא קיבלתי) שאומר שהמשלוח חינם בדואר רשום הוא רק מעל סכום קניה מסויים ולכן ההזמנה לא אושרה. דבר זה לא צוין בעת הרכישה, המערכת בפרוש איפשרה לי לבחור משלוח חינם בדואר רשום. הם בזבזו את זמני, הטעו אותי והתיחסו בחוסר אדיבות
המוצר שנקנה בחנות
כלי הקשה