חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

OfficeDepot רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי

OfficeDepot
אתר אינטרנט:
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
כתובת אימייל:
officedepot@wecommerce.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3 כוכבים מתוך 5)
30%
אחוז חוות דעת חיוביות
160
חוות דעת בשנה האחרונה
160
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 160 חוות דעת על החנות OfficeDepot

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Balauru
שם:
Balauru
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
הדירוג של Balauru: 1 מתוך 5
חוות דעת
מפרסמים מחיר ומסרבים למכור במחיר הזה למרות שאתה מראה להם את תדפיס המסך. יחס מזלזל, אמרו לי שהיתי צריך להזמין אונלין והיתי מרוויח. המחיר נשאר בזאפ לכל השבת לפחות, תגישו תלונה לזאפ. מצורף הפרסום השקרי שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
Huawei P30 128GB 6GB RAM
Max
שם:
Max
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
הדירוג של Max: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר שראיתי פרסום בעיתון על מכשיר טלפון של Huawei P30 עם הטבת מחיר מיוחדת, נכנסתי לאתר האינטרנט, ואכן ראיתי מחיר מאוד אטרקטיבי ומיד רכשתי את המכשיר.
לאחר זמן מה, התקשרה אליי נציגה מאוד בוטה, בשם נסטיה, וטענה בפני שההזמנה שלי בוטלה והם אינם יכולים לספק את המוצר במחיר שצויין באתר ובזאפ, הנציגה לא הייתה נעימה כלל, וטענה שהאתר נפרץ על ידי האקרים, למרות שהגעתי לאתר מפרסום שהגיע מעיתון.
אחרי שביקשתי שהמוצר יסופק על פי המחיר שפורסם, הנציגה התחילה להרים את הקול וטענה שההזמנה תבוטל בכל מקרה. לאחר שהשיחה הסתיימה, קיבלתי אימייל מפתיע, שכתוב בו, שעל פי בקשתי, ההזמנה בוטלה. מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה ולהפך, ביקשתי לספק את ההזמנה!
אפנה למועצה לצרכנות בתלונה על הטעיית צרכן ושהזמנתי בוטלה על פי בקשתי, כאשר אף פעם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה.
המוצר שנקנה בחנות
Huawei P30 128GB
תגובת החנות
ביום חמישי 9.1.20 נעשתה טעות בתמחור מוצר על ידי חברת התפעול שלנו והיא תוקנה בבוקר יום שישי מיד כשנתגלתה וזאת לאחר שנציגי השירות לא הצליחו לבצע חיוב אשראי למספר הזמנות שנתקבלו ומיד יצרו קשר עם הלקוחות. מחירו של טלפון מדגם P30 lite אשר פורסם ונמכר ב1,390 ₪ נרשם בטעות גם למק"טים של טלפון מדגם P30 שמחירם 2,549 ₪ נציגי שירות הלקוחות פנו טלפונית ועדכנו את הלקוחות שביצעו הזמנה באתר וזאת בטרם חויבו בגין ההזמנה והסבירו בנעימות כי המחיר מתייחס לדגם הלייט כפי שפורסם בעלון הדיגיטלי. מספר לקוחות התעקשו לקבל את המחיר הנמוך ב- 45% וזאת על אף שהוא אינו סביר ופורסם רק למספר שעות ובטעות. קבוצת אופיס דיפו חרטה על דגלה את חווית השירות בסניפים ובאתר המכירות, ובהתאם לכך תאפשר לאותם לקוחות ששריינו את המוצר היקר בהזמנה מוקדמת לרכוש במחיר שהוצג. בימים אלה אתרי האינטרנט של הקבוצה הכוללים את הרשתות: אופיס דיפו ; ג'ויסטיק פלוס ; אייסמרט ; וטאצ'יט דיוטי פרי עוברים שדרוג הכולל עיצובים חדשים מערכות ניהול בקרה ושירות מתקדמות.
Adina
שם:
Adina
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
הדירוג של Adina: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלפון גלקסי a20 וסרגל. הכל הגיע אלי תוך 5 ימים מביצוע ההזמנה. באתר אין ממש מעקב אחרי מצב ההזמנה. אבל כן יצרו איתי קשר מהחנות ורצו לוודא שאני מוכנה לקבל טלפון בצבע אחר ממה שהזמנתי (כי נגמר במלאי) ושמחתי על תשומת הלב לפרטים.
המשלוחים שהם משתמשים בהם ממש מצויינים וניתן לעקוב אחרי המשלוח ברמת הרחוב. סך הכל מאוד מרוצה.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy A20
עופר
שם:
עופר
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של עופר: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס בחנות בשפיים
הזמנתי טלפונית שהגעתי חיכה לי נתנאל בחיוך רחב עם המחשב. קיבלתי שרות מדהים.
מקצועי מאוד, מלא חן ונעם. נתנאל יצא מגדרו כדי לתת לתת את מה שנדרש באיכות והמחיר הטובים ביותר עבורי.
מנהל החנות פנק אותי בקפה, כל חששותי בגלל התגובות שראיתי באתר התפוגגו.
חווית שרות מעולה, מודעות לצרכי כלקוח, אדיבות מקצועיות זריזות בקיצור מושלם.
חברים יקרים משפים כל הכבוד, ככה עובדים !! אתם 10.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס
מרדכי דב
שם:
מרדכי דב
תאריך:
08/10/2019
דירוג:
הדירוג של מרדכי דב: 5 מתוך 5
חוות דעת
סניף מעלות, מצויינים.במיוחד המוכרת האדיבה. קשה למצוא אייפון 8 בחנויות , להם היה את האחרון-סגור הרמטית לא מאוקטב. כל הכבוד!!
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8
hafts1234
שם:
hafts1234
תאריך:
09/09/2019
דירוג:
הדירוג של hafts1234: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין מענה לצערי כבר הרבה זמן.קניתי בחנות סאגווי שהיה מהתחלה רק בתיקון כי היה דפוק הסכימו להחליף לי בסוף לקורקינט כמובן בתוספת של עוד כ600 שח שמסתבר שלא סוחב בעליות בכלל מפנים אותי כל הזמן לראשית ואין מענה בכלל ממש מבעס .כאילו מאז שקנינו תקורקינט הוא בחנות.ממד בדיחה
המוצר שנקנה בחנות
קורקינט חשמלי
fani
שם:
fani
תאריך:
19/06/2019
דירוג:
הדירוג של fani: 1 מתוך 5
חוות דעת
גם כוכב אחד זה הרבה מעבר למה שמגיע לאופיס דיפו. קניתי אוזניות בסניף מגדל שלום בת"א, שהתבררו שונות לחלוטין ממה שתיאר לי המוכר (בגלל שלא ניתן לפתוח את הקופסה ולראות אותם באמת), כשחזרתי לסניף כעבור שעה אמרו לי שאין מה לעשות כי פתחתי את הקופסה ודיברו באופן מאד לא נעים ולא מכבד. פניתי לשירות לקוחות שגרר אותי שבועות, זלזל בי ברמה איומה, כל פעם נתן לי תשובה אחרת, אמרו לי אף ללכת לסניף אחר ששם לא ידעו על מה אני מדברת ובסוף אמרו לי שלא יכולים לעזור לי.. לבסוף פניתי למועצה לצרכנות בתקווה שזה יעזור.. בקיצור להתרחק מאופיס דיפו, לא לקנות אפילו עיפרון משם!
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות סוני
תגובת החנות
בדקתי את תלונת הלקוחה המכובדת ונמצא שהיא פתחה את האריזה של האוזניות כך שלא ניתן לקבלם בחזרה שכן כל מוצר בכלל ואוזניות בפרט שמוחזר עד 14 יום חייב להיות באריזתו המקורית ארוז כפי שנרכש . אם זאת לפנים משורת הדין ומתוך ראיית הלקוחות כנר לרגלינו הצענו ללקוחה 50% הנחה ברכישת אוזניות שתבחר . הלקוחה מוזמנת בכל עת שתחפוץ ואנחנו נעזור לה
shai3381
שם:
shai3381
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
הדירוג של shai3381: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ.וגם כוכב אחד זה יותר מידי
אין שרות לקוחות בכלל לא חוזרים ולא עונים למטיילים
התקלקל לי מכשיר סלולארי באחריות ועדיין במעבדה דורשים כסף לתיקון בלי שום הצדקה.ואין עם מי לדבר שזה גרוע.
המוצר שנקנה בחנות
סמארטפון xiaomi R
תגובת החנות
שלום רב הלקוח המכובד אינו מציין את הפרטיים הנכונים להלן התשובה כפי שהיא האמת וכל האמת ואין בילתה : - בתאריך 29.4.19 מסר הלקוח את מכשירו מדגם XIAOMI REDMI 5 PLUS בטענה כי ביצע שחזור הגדרות יצרן ומאז לא נדלק ודורש שיפעיל את המכשיר - בבדיקת המעבדה נמצא כי המכשיר נעול בחשבון MI – כלומר סיסמא שהלקוח עצמו הגדיר (מייל וסיסמא שידועים רק לו) - מכיון שמדובר בפרטי חשבון שהלקוח עצמו הגדיר וכעת אינו זוכר אותם, פריצת המכשיר ואיפוס חשבון ה MI אינה פעולה הכלולה באחריות וניתנת לביצוע בתשלום תיקון של 150 ₪ - זו הצעת המחיר שהלקוח קיבל מהמעבדה ואכן בשיחה שקיימו עמו הוסבר ללקוח המכובד שלאור הגדרות היצרן ומטעמי הגדרות אבטחה, ברוב המכריע של המקרים אכן מצליחים להסיר את החסימה אך לא בהכרח ולכן ישלם רק במידה והתיקון יצליח. - הלקוח סרב להצעת המחיר ועל כן המכשיר לא תוקן אופיס דיפו רואה את לקוחותיה כנר לרגליה ותשמח תמיד לעזור ללקוח אופיס דיפו 3000 בע"מ
Michael
שם:
Michael
תאריך:
02/05/2019
דירוג:
הדירוג של Michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכשיר בתאריך 30/4/19 סניף אשקלון פתחתי אותו וגיליתי שהמכשיר תקול לא נטען כרטיס הרשת לא עובד
חזרתי לסניף מיד לא רצו להחליף במקום וגם לא רצו לזכות מכשיר שרק יצא מהחנות מנהל הסניף בשם אלירן התחיל לאיים שאני לא אקבל זיכוי ולא אקבל מכשיר חדש לאחר סחבת של 48 שעות שהייתי בלי טלפון קיבלתי זיכוי וגם זה לאחר איומים בתביעה ועוגמת נפש חמורה מאוד שנגרמה לי
בקיצור אופיס דיפו חווית קנייה מזעזעת ושירות מחפיר

כמובן שלא אחזוחר יותר לעולם לאופיס דיפו ולא ממליץ בכלל להתעסק איתם
המוצר שנקנה בחנות
Ulefone mx
שי
שם:
שי
תאריך:
13/04/2019
דירוג:
הדירוג של שי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי עכבר אלחוטי ב 229 ש"ח (של חברת רייזר) , חזרתי הביתה וחיברתי בהתלהבות את העכבר רק כדי לגלות שהוא לא עובד.. בכלל.
חזרתי למחרת לחנות עם העכבר באריזה המקורית ונאמר לי שלא ניתן לבצע החזרה של המוצר.
שאלתי למה? והתשובה הייתה כי אין פה מנהל, דרשתי שיתקשרו למנהל וגם הוא אמר שצריך אישור מיוחד מהספק וזה לא יקרה היום ולא ניתן לזכות את המוצר.

פשוט אל תתקרבו לחברה הזאת.
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי Razer Atheris