תגובת החנות
שלום רב.
אנו מתקשים להבין את עצם העלאת הביקורת היות ואינך מציין במה מדובר ועל מה תלונתך בפועל.
לכל הפחות ומן הראוי והנכון לציין פרטים בגין התלונה.
לציין באופן כללי ש"השירות הוא מתחת לכל ביקורת ומזעזע..." זה פשוט אבסורד.
לגופו של עניין -
רכשת מוצר מקורי של סאני(אוזניות גלקסי באדס במקרה זה) ונמסר לך במצב AS IS באריזתו המקורית.
לדברייך, לאחר שהייתה בעיה במוצר פנית לחברת סאני והם מסרו לך שהמוצר איננו מקורי...
לאחר מכן יצרת איתנו קשר טלפוני ומסרת לנו את הפרטים הנ"ל, במקביל ביצענו בדיקה על המספר הסיראלי שמופיע על גבי האריזה שנמכרה לך וכמובן שהיא הופיע כמוצר מקורי של סמסונג/סאני ותחת אחריותה.
מיותר לציין שקיימת בידינו חשבונית הספק בה צויין - "אוזניות סמסונג BUDS יבואן רשמי סאני" וכמו כן בדקנו מול סאני את הברור מאליו באם תיתכן אפשרות שבתוך אריזה מקורית שלהם יהיה מוצר עם מספר סיריאלי שונה מאשר באריזה?!?!
וכמובן שתשובתם הייתה שלילית!
הזמנו אותך לחנותנו ולפנים משורת הדין ובאופן חריג הוצע לך לראות אוזניות נוספות שבאמתחתנו ופתחנו עבורך ובפנייך את האריזה על מנת שתתרשם שאכן לא קיים מצב של חוסר התאמה בין האריזה לבין המוצר בפועל וכמובן שהכל היה תואם 100%.
מעולם לא הוזמנו על ידינו אוזניות אלו מיבואן מקביל/מורשה וכיוצא בזה ומכרנו עשרות יחידות ממוצר זה.
כמובן שהכל מגובה בניירת הרלוונטית!
ובאם ואחר כל זאת עדיין אינך משוכנע/מסופק הינך יותר ממוזמן לגשת לספק ולבדוק את כל תהיותיך בנושא.
איננו נושאים באחריות על המוצר וזה מצויין בכל המקומות הרלוונטיים.(בחשבונית, אתר וכו')
נא תשומת ליבך לפרטים החשובים והרלוונטיים הנ"ל.