חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shufersal רשת שופרסל

Shufersal
אתר אינטרנט:
בעלים:
שופרסל
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.6 כוכבים מתוך 5)
10%
אחוז חוות דעת חיוביות
72
חוות דעת בשנה האחרונה
72
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 72 חוות דעת על החנות Shufersal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
תומר אדרי
שם:
תומר אדרי
תאריך:
27/06/2020
דירוג:
הדירוג של תומר אדרי: 1 מתוך 5
חוות דעת
מקרר חדש הגיע תקול, לפני השימוש סירבו להחליף אותו בטענה שיש לפנות ליבואן, במשך 3 שבועות סבלתי מרעשים וחיכיתי לאיש שירות שהגיע וחיבר לי 10 אזיקונים לטיפול הבעיה, מאז אני מחכה ל"נציג שירות בכיר" בשופרסל שיחזור אליי כדי לומר לי שהמוצר היה בשימוש ולא ניתן להחלפה, לא ממליץ לרכוש דרכם למרות המחירים האטרקטיביים, הוכיחו שזול שווה יקר
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מקפיא תחתון p65
Jennia
שם:
Jennia
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של Jennia: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה נוראית של שירות, ליתר דיוק חוסר שירות. בחיים לא אקנה מוצרי חשמל אצל החובבנים האלה.

סיפקו שואב אבק שיאומי ללא פילטר...השירות לקוחות שלהם מביא שירות רק בנושאי אוכל וירקות. למוצרי חשמל יש שירות נפרד רק בשעות הבוקר ותוך כמה ימי עסקים....פשוט חוויה מתסכלת.

הישועה הגיע כי המוקדן השני שסירב לתת שירות למוצר שאינו ירק או פרי הנחה אותי לפנות לספק עצמו....שם אמרו שזה קורה לפעמים, הטכנאי שבדק כנראה שכח להחזיר. האשים את שופרסל באשמה לפאדיחה וסיפק תוך יומיים שליח עם שואב חדש, כמובן רק אחרי שהתלוננתי למנהל הסניף.

את הלקח שלי למדתי, תחשבו טוב
המוצר שנקנה בחנות
Dreame xr
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך, בהמשך להתכתבות עם נציגי השירות הנושא הועבר לידיעתם לצורך בחינת המקרה עם הספק, למניעת חוסרים עתידיים בנושא אספקת מוצרי החשמל. במידה ויהיו לך שאלות נוספות לגבי הנושא, הינך מוזמן לפנות אלינו בערוצים השונים. תמיד לשירותך! שופרסל Online
nagareli84
שם:
nagareli84
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של nagareli84: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ויעיל.
קיבלתי בדיוק תמוצר שהזמנתי, תקין ובאריזתו המקורית.
ראיתי שכולם פה סבלו משופרסל, לדעתי מישהו העורר ועשה שם שינוי.

אני אמשיך להזמין דרכם עד שיוכח אחרת.
המוצר שנקנה בחנות
SV6020 קיטור מגהץ TAFAL
ניקול
שם:
ניקול
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של ניקול: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות נוראי, קניתי מכונת כביסה ב6.6.20 היא פגומה ולא שמישה.
הפנו אותי לשירות לתקן אותה
מסרבים לקחת אחריות ולהחליף לי אותה.
לא שילמתי עבור סוג ב שדורש תיקון
לא מקובל שלא מחליפים מוצר חדש שלא עובד
פניתי אליהם ב 11.6.20 ועד עכשיו 17.6.20 אין טיפול ומענה
(ואין לי אפשרות לכבס)
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה indesit
תגובת החנות
שלום רב, ע"פ חוק ביטול עסקה, אין אפשרות לבטל מוצר שנעשה בו שימוש או החלפה למוצר חדש ללא בדיקת טכנאי. אנו נדאג שנציג מטעמנו ייצור עימך קשר להמשך טיפול וסגירת פנייתך במוקד. לשירותך תמיד, שופרסל Online
Nadia
שם:
Nadia
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של Nadia: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק כמו מאש
חברה בלי שרות לקוחות
3 חודשים אנחנו רודפים אחריהם לביטול עסקה של טלויזיה שהגיעה בלי חשבונית, תקולה עם שלט ובלי הוראות הפעלה בעברית
עשרות פניות בטלפון, בווצאפ,
אף אחד לא מגיב בסוף נאלצנו להגיש תביעה
לכו תקנו בחרות עם ביקורות טובות אם היינו רואים את הביקורות עליהם בזאפ לא היינו מתקרבים אליהם
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה XIA0MI 43 אינטש
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו בנוגע למוצר התקול והשיחה עם נציגת שירות הלקוחות, הועברה בקשה לצורך תיאום איסוף המוצר וביטול העסקה. לשירותך תמיד! שופרסל Online
י
שם:
י
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
הדירוג של י: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 18.3.2020 רכשתי (בשופרסל אונליין) מקפיא מסוג 'לנקו'.הזמנה מספר 04048776
ב 25.3.2020 בשעות הערב הגיע שליח והוריד בביתי את המקפיא .אשתי קיבלה את המקפיא.
לאחר כשעתיים הגעתי לביתי ופתחתי את מעטפת הקרטון של המקפיא-להפתעתי חלקו התחתון של המקפיא בדופן ימין אחורית מכופף מפגיעת לחץ חזקה וכן הדופן האחורית שבורה ומכופפת.
למחרת בשעה 08:10 בערך התקשרתי לשרות לקוחות ומסרתי לפקידה על התקלה. היא מסרה לי שזה יטופל ויחזרו אליי ביום ראשון מחברת ינשוף ויבצעו את ההחלפה.
למחרת ב 26.3.2020 בסביבות שעה 08:21 התקשרה אליי נציגה ,סיפרתי לה מה קרה והיא מסרה לי שיחליפו לי את המקפיא, אבל בגלל שהיום יום שישי זה יהיה בשבוע הבא.
החל מיום ראשון 29.3.2020 ועד היום 31.3.2020בשעות הצהרים אני מנסה להשיג את שרות הלקוחות גם בטלפון-עשרות שיחות ביום שמתנתקות לאחר סיום ההודעה המוקלטת, גם השארתי הודעות ב'צור קשר' באתר וגם השארתי הודעות בווצאפ שמסרתם במענה הקולי אבל לא חוזרים אליי.
זה היה בתקופת הסגר ושלא כל המשק עבד.
מה זה היחס הזה???? לבצע קניה ולקחת את כספי זה היה בקלות......אך השרות אחרי הקניה 'לא שווה'. מלא שיחות....מלא מיילים...מלא התכתבות בווצאפ....
ללא טיפול הגיוני.
גם לאחר ששלחו לי טכנאי של החברה שסיפקה את המקפיא,הוא ראה את הפגיעה במקפיא .והחברה מסרה:"בגלל שעברו 14 יום ממועד ההספקה אין מה לעשות..."
סוף טוב.....

רק בסוף חודש אפריל זוכיתי על כל הסכום....החזרתי את המקפיא...וקניתי במקום אחר לשביעות רצוני המלאה..

אני יותר לא אקנה מהם.
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא 6 מגירות NF LFZ376
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך, מבחינת המקרה נראה כי היה עיכוב בקבלת המוצר ואנו מצטערים על כך. ע"פ רישומינו נראה כי אושר לבצע זיכוי עבורך. לשירותך בכל עת! שופרסל Online
זסיא
שם:
זסיא
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
הדירוג של זסיא: 2 מתוך 5
חוות דעת
אפליקציה הכי גרועה שאפשר , כל שאר המתחרים אפליקציות יותר ידותיות וקלות לשימוש
המחירחם יותר יקרים מהאחרים
מה שנשאר זה השירות שעדיין טוב יותר מהמתחרים אבל אין ספק שמשלמים על השירות והרבה
המוצר שנקנה בחנות
133456
תגובת החנות
שלום לך, תודה על פנייתך ומצטערים על חווית השימוש באפליקציה. אנו עובדים בימים אלו על שדרוגה, לצורך חווית משתמש טובה יותר! לשירותך בכל עת! שופרסל Online
adi
שם:
adi
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
הדירוג של adi: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות נוראי.
רכשתי טלפון סלולרי שלא הגיע. פניתי עשרות פעמים לשירות לקוחות באמצעות המייל, ובכל פעם כתבו לי שזה הועבר לטיפול המחלקה הרלוונטית, רק שאותה מחלקה רלוונטית לא חוזרת אלי. אחת הנציגות אפילו כתבה לי שהאחריות לספק בזמן היא של ספק חיצוני ועלי לפנות אליו (למרות שזה לא צוין בשום מקום במועד הרכישה, לא מוזכר בתקנון, החשבונית היא של שופרסל והחוזה שלי הוא מולם).
התייחבו לספק תוך 5 ימים, אבל כבר חלפו כבר יותר משבועיים ואף אחד לא מתייחס לפניות שלי
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג גלקסי a50
תגובת החנות
שלום רב, אנו מצטערים על העיכוב בקבלת המוצר, בהמשך לשיחתך עם נציגת שירות הלקוחות ולאחר קבלת מסרון, המוצר צפוי להתקבל בימים הקרובים. לשירותך תמיד! שופרסל Online
דיאנה
שם:
דיאנה
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
הדירוג של דיאנה: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מתחת לכל ביקורת ! קניתי מכונת כביסה ב13/5/20! תוך 7 ימי עסקים הייתי אמורה להיות כבר עם מכונה, לאחר שיביאו מוצר פגום נאלצתי לחכות שיביאו לי מכונה חדשה, זה קרה אחרי יותר משבוע ימים,
לאחר מכן הזמנתי התקנה ...המתקין לא יגיעה וגם לא תרח לעדכן שלא מגיעה ! פשוט הזוי, החברות חיצוניות שנותנות שירות למוצרי חשמל שופרסל!
היום 2 ליוני אני עדיין בלי מכונת כביסה!
זה פשוט לא הגיונה, חבל שלא קראתי ביקורות על הנתלות לקויה של שירות מוצרי חשמל שופרסל !
מעבירים אחריות על חברות חיצוניות ,חברות הובלות וחברת התקנות .....תכלס מי שמקבל את הכסף זה שופרסל!
עשיתי אין ספור טלפונים לשירות לוקחות של שופרסל, למובילים, למתקינים !!!! שורה תחתונה אני עדיין בלי מכונת כביסה ! אחרי יותר מחצי חודש!
אני רואה בחומרה רבה את התנהלותה של חברת שופרסל ! וכל ה"ספקים חיצוניים" שאמורים לתת שירות מתעמם !
אל תקנו בשום פנים ואופן מוצרי חשמל בשופרסל אונליין !
עדיין ממתינה שנציג “בכיר" יצור איתי קשר...הזוי...חווית הקנייה מאוד לא נעימה !

דיאנה
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה 7קג FWL71252
Shirley
שם:
Shirley
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
הדירוג של Shirley: 1 מתוך 5
חוות דעת

רכשתי מיקסר לפני כשבועיים וחצי ,
לאחר מספר ימים פתחתי את האריזה וגליתי שנזל שמן מהמיקסר המוצר עדיין באריזה ,לכן יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בפנייה שאני לא מעוניין במוצר עקב כך שמבחינתי הוא פגום/לא תקין
אמרו/הבטיחו שיצרו איתי קשר תוך 48 שעות (ממה שידוע לי חייב על פי חוק )
,ולא יצרו קשר מאז עבר כמעט שבועיים ,(המחלקה הרלוונטית לא יצרה איתי קשר ),
אין לי אפשרות להחזיר את המוצר ולהזדכות (לא הגיוני )
אין עם מי לדבר
במספר פניות לשירות הלקוחות תמיד אומרים לי שיחזרו אליי המחלקה הרלוונטית ...וכמובן לא חוזרים
האם אני אמור לרדוף אחריכם במשך שבועיים כדי לקבל שירות ?
האם הגיוני לקוח שקנה מוצר לא תקין , לא יכול לדבר עם שירות לקוחות לגבי המוצר ?
האם לוקח מעל 10 ימים לחזור ללקוח ?
האם הגיוני שאין אפשרות להחזיר את המוצר עד שמחלקה רלוונטית תיצור קשר אם בכלל ?
אסור לקנות מהם בפרט מוצרי חשמל
המוצר שנקנה בחנות
מיקסר