חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shufersal רשת שופרסל

Shufersal
אתר אינטרנט:
בעלים:
שופרסל
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.6 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
76
חוות דעת בשנה האחרונה
76
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 76 חוות דעת על החנות Shufersal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Moshe
שם:
Moshe
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
הדירוג של Moshe: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין דבר כזה שירות לקוחות שופרסל אונליין .

הזמנתי עגלת שטח, הגיעה אחרי שבוע אבל עם 3 גלגלים (במקום 4) , פניתי לשירות לקוחות וקיבלתי תשובה שהנושא הועבר ל"מחלקה המתאימה" וייצרו איתי קשר, לאחר יומיים שלא חזרו אלי , פניתי שוב, ושוב קיבלתי אותה תשובה, וחוזר חלילה שוב ושוב - וכמובן שאף אחד לא חזר אלי.
למזלי, ראיתי כאן את חוות הדעת והבנתי שאין מה לצפות משירות הלקוחות הזה, פניתי ישירות ליבואן והוא טיפל מיידית בהחלפת העגלה.

עד היום לא חזרו אלי משירות הלקוחות

מסקנה : לא לקנות שום דבר משופרסל אונליין.,
המוצר שנקנה בחנות
עגלת שטח מתקפלת
שרון
שם:
שרון
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
הדירוג של שרון: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כשבוע רכשתי מקרר מסוג האייר 480 ליטר עם חששות לא מעטים מאחר והביקורות על שופרסל היו גרועות ביותר, אך מאחר והמחיר היה הכי נמוך בשוק והחלטתי ללכת על זה ולא התאכזבתי. המקרר הגיע שלם וללא כל פגמים, עובד מצוין (עד כה) ולכן אני מרוצה!
המוצר שנקנה בחנות
האייר HRF457
בנצי
שם:
בנצי
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
הדירוג של בנצי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי בתאריך 1.7.20 בשופרסל אונליין,הליכון אוסטין, הם התחייבו לספק את המוצר תוך שבעה ימי עסקים.בתום ימי העסקים ומשלא סופק לי המוצר,פניתי אליהם.התברר כי המוצר אינו במלאי,ויסופק בסוף יולי.היות ויש כאן הטעיה צרכנית על פי כל דין ,ביטלתי את הקניה.נגרמה לי עוגמת נפש גדולה.השמרו מהם
המוצר שנקנה בחנות
יורק אוסטין
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו ועקב חוסר מלאי של המוצר, בוצע ביטול עסקה וחשבונך זוכה. הנושא הועבר לידיעת הספק להשלמת המלאי בהקדם. תמיד לשירותך שופרסל Online
aaarse3
שם:
aaarse3
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
הדירוג של aaarse3: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי כסא. אחרי שבוע התברר שאין במלאי. רק אחרי שבועיים אחזירו לי את הכסף. סתם בזבזתי זמן
המוצר שנקנה בחנות
כסא גיימרים אורטופדי NINJA EXTRIM PRO 3
תגובת החנות
שלום רב, אבהמשך לפנייתך אלינו והזמנתך באתר, ראשית אנו מתנצלים על חוסר המלאי של הכסא, עודכנת בכך והועברה בקשה לביטול וזיכוי באמצעי התשלום. תמיד לשירותך, שופרסל Online
תומר אדרי
שם:
תומר אדרי
תאריך:
27/06/2020
דירוג:
הדירוג של תומר אדרי: 1 מתוך 5
חוות דעת
מקרר חדש הגיע תקול, לפני השימוש סירבו להחליף אותו בטענה שיש לפנות ליבואן, במשך 3 שבועות סבלתי מרעשים וחיכיתי לאיש שירות שהגיע וחיבר לי 10 אזיקונים לטיפול הבעיה, מאז אני מחכה ל"נציג שירות בכיר" בשופרסל שיחזור אליי כדי לומר לי שהמוצר היה בשימוש ולא ניתן להחלפה, לא ממליץ לרכוש דרכם למרות המחירים האטרקטיביים, הוכיחו שזול שווה יקר
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מקפיא תחתון p65
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך אלינו, מבדיקה שערכנו ולאחר ביקור הטכנאי אצלך, הנושא נבחן בשנית והחולט על החלפת המקרר. בוצעו מספר ניסיונות ליצירת קשר לתיאום ללא מענה, אנו ניצור עימך קשר בהקדם לתיאום ההחלפה. תמיד לשירותך, צוות שופרסל Online
Jennia
שם:
Jennia
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של Jennia: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה נוראית של שירות, ליתר דיוק חוסר שירות. בחיים לא אקנה מוצרי חשמל אצל החובבנים האלה.

סיפקו שואב אבק שיאומי ללא פילטר...השירות לקוחות שלהם מביא שירות רק בנושאי אוכל וירקות. למוצרי חשמל יש שירות נפרד רק בשעות הבוקר ותוך כמה ימי עסקים....פשוט חוויה מתסכלת.

הישועה הגיע כי המוקדן השני שסירב לתת שירות למוצר שאינו ירק או פרי הנחה אותי לפנות לספק עצמו....שם אמרו שזה קורה לפעמים, הטכנאי שבדק כנראה שכח להחזיר. האשים את שופרסל באשמה לפאדיחה וסיפק תוך יומיים שליח עם שואב חדש, כמובן רק אחרי שהתלוננתי למנהל הסניף.

את הלקח שלי למדתי, תחשבו טוב
המוצר שנקנה בחנות
Dreame xr
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך, בהמשך להתכתבות עם נציגי השירות הנושא הועבר לידיעתם לצורך בחינת המקרה עם הספק, למניעת חוסרים עתידיים בנושא אספקת מוצרי החשמל. במידה ויהיו לך שאלות נוספות לגבי הנושא, הינך מוזמן לפנות אלינו בערוצים השונים. תמיד לשירותך! שופרסל Online
nagareli84
שם:
nagareli84
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של nagareli84: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ויעיל.
קיבלתי בדיוק תמוצר שהזמנתי, תקין ובאריזתו המקורית.
ראיתי שכולם פה סבלו משופרסל, לדעתי מישהו העורר ועשה שם שינוי.

אני אמשיך להזמין דרכם עד שיוכח אחרת.
המוצר שנקנה בחנות
SV6020 קיטור מגהץ TAFAL
ניקול
שם:
ניקול
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של ניקול: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות נוראי, קניתי מכונת כביסה ב6.6.20 היא פגומה ולא שמישה.
הפנו אותי לשירות לתקן אותה
מסרבים לקחת אחריות ולהחליף לי אותה.
לא שילמתי עבור סוג ב שדורש תיקון
לא מקובל שלא מחליפים מוצר חדש שלא עובד
פניתי אליהם ב 11.6.20 ועד עכשיו 17.6.20 אין טיפול ומענה
(ואין לי אפשרות לכבס)
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה indesit
תגובת החנות
שלום רב, ע"פ חוק ביטול עסקה, אין אפשרות לבטל מוצר שנעשה בו שימוש או החלפה למוצר חדש ללא בדיקת טכנאי. אנו נדאג שנציג מטעמנו ייצור עימך קשר להמשך טיפול וסגירת פנייתך במוקד. לשירותך תמיד, שופרסל Online
Nadia
שם:
Nadia
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של Nadia: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק כמו מאש
חברה בלי שרות לקוחות
3 חודשים אנחנו רודפים אחריהם לביטול עסקה של טלויזיה שהגיעה בלי חשבונית, תקולה עם שלט ובלי הוראות הפעלה בעברית
עשרות פניות בטלפון, בווצאפ,
אף אחד לא מגיב בסוף נאלצנו להגיש תביעה
לכו תקנו בחרות עם ביקורות טובות אם היינו רואים את הביקורות עליהם בזאפ לא היינו מתקרבים אליהם
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה XIA0MI 43 אינטש
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו בנוגע למוצר התקול והשיחה עם נציגת שירות הלקוחות, הועברה בקשה לצורך תיאום איסוף המוצר וביטול העסקה. לשירותך תמיד! שופרסל Online
י
שם:
י
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
הדירוג של י: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 18.3.2020 רכשתי (בשופרסל אונליין) מקפיא מסוג 'לנקו'.הזמנה מספר 04048776
ב 25.3.2020 בשעות הערב הגיע שליח והוריד בביתי את המקפיא .אשתי קיבלה את המקפיא.
לאחר כשעתיים הגעתי לביתי ופתחתי את מעטפת הקרטון של המקפיא-להפתעתי חלקו התחתון של המקפיא בדופן ימין אחורית מכופף מפגיעת לחץ חזקה וכן הדופן האחורית שבורה ומכופפת.
למחרת בשעה 08:10 בערך התקשרתי לשרות לקוחות ומסרתי לפקידה על התקלה. היא מסרה לי שזה יטופל ויחזרו אליי ביום ראשון מחברת ינשוף ויבצעו את ההחלפה.
למחרת ב 26.3.2020 בסביבות שעה 08:21 התקשרה אליי נציגה ,סיפרתי לה מה קרה והיא מסרה לי שיחליפו לי את המקפיא, אבל בגלל שהיום יום שישי זה יהיה בשבוע הבא.
החל מיום ראשון 29.3.2020 ועד היום 31.3.2020בשעות הצהרים אני מנסה להשיג את שרות הלקוחות גם בטלפון-עשרות שיחות ביום שמתנתקות לאחר סיום ההודעה המוקלטת, גם השארתי הודעות ב'צור קשר' באתר וגם השארתי הודעות בווצאפ שמסרתם במענה הקולי אבל לא חוזרים אליי.
זה היה בתקופת הסגר ושלא כל המשק עבד.
מה זה היחס הזה???? לבצע קניה ולקחת את כספי זה היה בקלות......אך השרות אחרי הקניה 'לא שווה'. מלא שיחות....מלא מיילים...מלא התכתבות בווצאפ....
ללא טיפול הגיוני.
גם לאחר ששלחו לי טכנאי של החברה שסיפקה את המקפיא,הוא ראה את הפגיעה במקפיא .והחברה מסרה:"בגלל שעברו 14 יום ממועד ההספקה אין מה לעשות..."
סוף טוב.....

רק בסוף חודש אפריל זוכיתי על כל הסכום....החזרתי את המקפיא...וקניתי במקום אחר לשביעות רצוני המלאה..

אני יותר לא אקנה מהם.
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא 6 מגירות NF LFZ376
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך, מבחינת המקרה נראה כי היה עיכוב בקבלת המוצר ואנו מצטערים על כך. ע"פ רישומינו נראה כי אושר לבצע זיכוי עבורך. לשירותך בכל עת! שופרסל Online