חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shufersal רשת שופרסל

Shufersal
אתר אינטרנט:
בעלים:
שופרסל
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.6 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
26
חוות דעת בשנה האחרונה
26
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 26 חוות דעת על החנות Shufersal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
asherd
שם:
asherd
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
הדירוג של asherd: 1 מתוך 5
חוות דעת
אפליקציה טובה, שירות לקוחות מחריד ולא אמין, לאעונים לטלפון, לא עונים לואצאפ, לא עונים במסנג'ר
המוצר שנקנה בחנות
אין
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך ואנו מצרים על חווית הקנייה באתר שופרסל Online אשר גרמה לשינוי חלון האספקה שלך. בהמשך לשיחתך עם נציגת שירות הלקוחות שלנו, בוצעה שינוי אספקה בהתאם למועד אותו ביקשת. לשירותך תמיד, צוות אתר שופרסל Online.
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
24/03/2020
דירוג:
הדירוג של יוסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הדבר היחידי שהיה טוב : תהליך הקניה פשוט מאוד .
אבל כל השאר פשוט גרוע : שירות לקוחות גרוע ביותר ! להתרחק ! כל הביקורות השליליות כאן בזאפ מוצדקות . ( ואני מודה שלא האמנתי שיכולות להיות ביקורות כאלה שליליות לשופרסל )
אומנם אנחנו בימים של מגיפת הקורונה , אבל זה עדין לא מצדיק זלזול וחוסר התייחסות בלקוחות .
ביצעתי רכישה ב-1300 שח באתר האינטרנט ( לזכותם ייאמר שהאתר נוח וההזמנה יחסית פשוטה )
אבל :
הם עובדים עם חברת שליחויות שלא עומדת בזמנים ולא טורחת לעדכן את הלקוח כאשר השליח מחליט להבריז ולא להגיע למסור את החבילה .
ציפיתי מחברה גדולה ומכובדת כמו שופרסל , שייכנסו לעובי הקורה ויפעלו מול חברת השליחויות אבל לצערי זה לא קרה .
נציגי שופרסל לא מתייחסים לטלפון הוואטס אפ , שלחתי עשרות הודעות ואין בכלל התייחסות . התחננתי שיחזרו אליי מהשירות .
צ'אט באתר לא זמין וחבל .
טלפון בשירות לקוחות - אפשר להמתין שעות על הקו מבלי יכולת להשאיר הודעה . הכי מצחיק שהם משאירים שם הודעות מוקלטות מהמנכ"ל שהוא מבטיח שיחזרו לכל הלקוחות - "יקח כמה שיקח " , כדבריו . אז זה לוקח יותר מדי זמן , וזה עדין לא הסתיים , לצערי .
השארתי פניות באתר האינטרנט שיחזרו אליי - אף אחד לא טורח לחזור אליי .

בקיצור - תוסיפו כמה שקלים ותרכשו מוצרים במקום אחר .
אני עם השופרסל סיימתי , מקסימום אקנה שם חלב .
בטח שלא אבצע שם רכישה גדולה של מוצרי חשמל או לבית .
ראו הוזהרתם !
המוצר שנקנה בחנות
SAMSUNG A70
תגובת החנות
שלום רב, תודה על פנייתך ואנו מצרים על העיכוב בקבלת המכשיר הנייד! בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, תואם עימך משלוח מחדש באמצעות חברת השליחויות והמוצר סופק בהתאם. לכל שאלה מוזמן לפנות אלינו בערוצי התקשורת השונים לרבות דף הפייסבוק או אפליקציית שופרסל. לשירותך, צוות אתר שופרסל Online
galitgal
שם:
galitgal
תאריך:
22/03/2020
דירוג:
הדירוג של galitgal: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את מכונת הכביסה משופרסל און-ליין ביום רביעי 18.3. המכונה הגיעה יום למחרת והטכנאי הגיע ביום ראשון (יומיים לאחר הזמנה).
הזמנה הינה פשוטה ויעילה ביותר. השירות היה מצוין, מהיר ומקצועי ביותר.
גם המחיר השתלם מאוד, קיבלתי זיכוי של 300 ש"ח לרכישת מוצרים בשופרסל.
ממליצה בחום!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה BOSCH WAN2426G
zwrdqrs
שם:
zwrdqrs
תאריך:
19/03/2020
דירוג:
הדירוג של zwrdqrs: 1 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנה הייתה ממוצא"ש וביום רביעי נקבע המשלוח לשעה 17:00
ברבע לחמש ביום רביעי מתקשרת אליי זאת שמכינה לי את משלוח
אין עשר מוצרים ממה שהזמנתי
המשלוח הגיע אליי ב 19:50
בנוסף חסר לי שתי מוצרים שלקחו עליהם תשלום פריכיות פתית תירס 2 סוגים 2 מכל סוג
7290112492203
7290112492258
ובנוסף אי אפשר לתקשר אתכם ב 1800565656
המוצר שנקנה בחנות
קניות
תגובת החנות
שלום רב, אנו מצרים לקרוא על אכזבותייך משירותי האונליין ובהמשך לכך חשוב לציין, כי איננו מתחייבים לסל קניות מלא ואנו מציינים גם בעת סגירת ההזמנה שהערך אינו סופי מאחר וייתכנו שינויים של חוסרים ותחליפים ויש מוצרים גם במשקל, קל וחומר בתקופת משבר וירוס הקורונה (אין ביכולתנו להמשיך בביצוע תיאום מוצרים תחליפיים כפי שנהגנו על כה, אלא תעמוד לרשותך לאשר ביצוע החלפת מוצרים אוטומאטית על ידנו או לחילופין הימנעות מקבלת המוצר). שופרסל Online מתגברת באופן משמעותי את מערך שירות הלקוחות שלה, עם זאת, עדיין צפויים זמני המתנה ארוכים. חשוב לנו שחווית הקניה שלך תהיה מצוינת, על כן נדאג להעביר את דברייך לגורמים הרלוונטים במחלקת האונליין בסניף על מנת להסב את תשומת ליבם בנושא ובכדי להשתפר כמובן. בהמשך לפנייתך הטלפונית אלינו, בוצע זיכוי בעבור המוצרים שציינת, ישירות לכרטיס האשראי בו חוייבת. לשירותך תמיד, צוות שופרסל Online
Noi
שם:
Noi
תאריך:
10/03/2020
דירוג:
הדירוג של Noi: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתה חוויה מאוד טובה, שירות הלקוחות היה זמין לכל דבר שהייתי צריכה וענו לי על כל דבר
המוצר שנקנה בחנות
Air Pods, Xiaomi Streamer
yiftahbloch
שם:
yiftahbloch
תאריך:
09/03/2020
דירוג:
הדירוג של yiftahbloch: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות יוצא מהכלל.
הזמנה פשוטה ומהירה. הגיע תוך יומיים מההזמנה.
מידע מלא זמין בסמס על כל שלב מרגע ההזמנה ועד האספקה.
והכי חשוב, מוצר מצוין במחיר פצצה.
המוצר שנקנה בחנות
Apple i Phone 11 128 GB
Tal
שם:
Tal
תאריך:
08/03/2020
דירוג:
הדירוג של Tal: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי מוצר באיכות טובה מאד, מחיר מצויין והשירות היה מעולה - דרך הנוחות של התיאום, הזמינות של שירות הלקוחות (כל כך נוח לתפוס אותם בווטסאפ!) ועד האספקה וההתקנה (טלוויזיה על הקיר) שהיו מאד נוחות
המוצר שנקנה בחנות
Led 43 Smart
orit.azriel
שם:
orit.azriel
תאריך:
04/03/2020
דירוג:
הדירוג של orit.azriel: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מכונת כביסה באתר. האותיות הקטנות- נותן השרות הוא תמוז שיווק. המכונה התקלקלה אחרי חודשיים. השרות של תמוז זוועתי! הטכנאי איחר ב2 הפעמים שנקבעו ואני נתקעתי עם מכונה מקולקלת. במוקד טוענים שהטכנאי יודיע כחצי שעה לפני שמגיע, בפועל לא התקשר בכלל גם אחרי שחלף מועד ההגעה. שופרסל התנערו מאחריות ואמרו שלא ניתן להחליף לנותן שרות אחר. אני בשופרסל לא אקנה יותר!
המוצר שנקנה בחנות
Samsung ww90k541
תגובת החנות
בתאריך 26/02 הלקוחה פנתה דרך הפייסבוק בטענה שתמוז לא נותנת מענה בנוגע להגעת טכנאי, ובאותו היום טופלה ע"י שירות הלקוחות שלנו. בשיחה הוסבר, כי לאחר בדיקה עם תמוז מדובר על גומי שנהרס ואינו במסגרת אחריות יצרן, וכי תמוז מוסרים שאינם מגיעים ללא הסכמת הלקוח להשתתפות, לטענת הלקוחה, תואם טכנאי לתאריך 04/03 אך לא הגיע. תואם ללקוחה ע"י שירות הלקוחות של שופרסל Online, טכנאי לתאריך 09.03 להחלפת הגומי. הטיפול הסתיים לשביעות רצון הלקוחה.
יוני
שם:
יוני
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
הדירוג של יוני: 1 מתוך 5
חוות דעת
זוועה, הגיעה לכתובת לא נכונה, אחרי שבועיים של שיחות נתנו לי זיכוי חלקי ואמרו לי להזמין שוב ואז כבר לא היה במלאי
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק עומד ANIMALV8
Zohar
שם:
Zohar
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
הדירוג של Zohar: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך ה - 25/12/18 ביצעתי רכישה של מכונת כביסה באתר החברה,
בתאריך ה - 26/12/18 בשעה 12:52 התקשרו אליי לתיאום הגעת טכנאי ותאמו ל 30/12/18 בין השעות 14:00-18:00 בהתראה של שעה.
היום המיוחל הגיע ובשעה 15:30 התקשר הטכנאי ולדבריו הוא נמצא מחוץ לבית...
שאלתי אותו לגבי ה"התראה של שעה" והוא טען שהתקשר ולא הייתה תשובה, לא התכוונתי להמשיך ולהתווכח אתו, אך בוודאות מוחלטת לא התקבלה אף שיחה ממנו.
ביקשתי ממנו לפחות להמתין ואני אצא מיד מהעבודה (מרחק של 20-30 דק) אך הוא לא היה מוכן לשמוע,
ביקשתי ממנו אולי לגשת ללקוח הבא בתור ולחזור אחר כך אבל כנראה היו לו תכניות אחרות והוא סירב להיות יצירתי ולפתור את הבעיה שהוא יצר מלכתחילה.
הוא הציע להשאיר את המכונה ליד דלת הכניסה כמובן שלא הסכמתי להצעה חסרת האחריות/ רצינות שלו מכיוון שהוא אמור בסופו של דבר לאסוף את המכונה התקולה,
ואז הוא פשוט אמר "יחזרו אלייך מהמשרד" וניתק...
הייתי ממש המום מההתנהלות והרגשתי אכזבה גדולה מאוד וחווית הרכישה שהייתה טובה והתחלפה בטעם רע ומר.
אגב,
נדרשתי לחכות לשיחה מ"בכיר" מאז 31.12.18
"בכיר צריך לחזור אליך עד היום בצהריים"
"אני רואה שבכיר אמור לחזור אלייך"

נכון לרגע זה אני עדיין ללא טיפול וללא יחס,
אין מועד לאספקה, אין מכונת כביסה...

אני לשופרסל לא מתקרב יותר
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה Indesit
תגובת החנות
עם קבלת הפניה המצ"ב, נציגה בכירה במוקד ה NF , שוחחה עם הלקוח, התנצלה בפניו על חווית השירות שקיבל. מאחר ושביעות רצונו של הלקוח חשובה לנו, העניקה לו מחוות שירות בזיכוי אישי. נשמח להמשיך לעמוד לשירותו של הלקוח גם בעתיד