חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shufersal רשת שופרסל

Shufersal
אתר אינטרנט:
בעלים:
שופרסל
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.7 כוכבים מתוך 5)
15.7%
אחוז חוות דעת חיוביות
89
חוות דעת בשנה האחרונה
106
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 106 חוות דעת על החנות Shufersal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
yuvalo1997
שם:
yuvalo1997
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
הדירוג של yuvalo1997: 1 מתוך 5
חוות דעת
חייבת לציין שבהתחלה הייתי סקפטית ובפעם הראשונה שהזמנתי הופתעתי מאוד לטובה מהמשלוח. הבעיות התחילו במשלוחים הבאים. כאילו כל משלוח נהייה יותר ויותר גרוע. זה מתחיל מלספק מוצרים קרים בארגזי קרטון שמתפוררים מהרטיבות ומתפרקים לי על כל הבית,המשיך מזה שלא היו מוצרים מסוימים ולא הוצעו מוצרים חלופיים וכאשר פניתי במיידי בנסיון כן לבקש חלופי נעניתי בתשובה שלילית. רק לאחר ההתעקשות הסכימו לעשות טובה ולאפשר לי להזמין חלב! לא מדברת על מוצר יוצא דופן... השיא הגיע כרגע כשקיבלתי הזמנה עם 6 ביצים שבורות מתוך 12 (חלק מביניהן ממש מרוסקות והכל נשפך ועכשיו יסריח לי את הבית). שלא לדבר כמובן על זה שאין לי ביצים...
באמת חבל
המוצר שנקנה בחנות
מוצרי מזון
תגובת החנות
שלום רב, אנו מצטערים על אופן אספקת המשלוח, בהמשך לפנייתך אלינו בוצע זיכוי בהתאם על המוצרים והנושא הועבר לידיעת הגורמים האחראיים על הפצת משלוחי האונליין. תמיד לשירותך, שופרסל Online
שושי
שם:
שושי
תאריך:
12/10/2020
דירוג:
הדירוג של שושי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מזגן דרך האונליין שופרסל הגיע מזגן קולקל שלא פעל בכלל באו אנשי השירות של ולא הליחו לתקן הבעייה ואחרי חודש עדיין אני בלי מזגן ואין מענה טלפוני ועונים לך כאילו ביוצא לקוני השירות על הפנים והם שולחים אותי לאחריות אחרי שהם מכרו לי מזגן מקולקל ביקשתי שיקו את המזגן ויחזירו לי את כספי והם לא ענו בכלל אני אולי הפסדתי 1000 שקל אבל מקווה שאף אחד לא יפול בפח שלהם הם מוכרים מוצרים מקולקלים ואחכ אתה יכול לתפוס בלמפה חוויה מאכזבת ואף אד שאני מכירה לא יקנה אצלכם כלום
המוצר שנקנה בחנות
מזגן
orithai
שם:
orithai
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
הדירוג של orithai: 4 מתוך 5
חוות דעת
אני מאוד מרוצה מהשירות. בשונה מאחרים פה.

אמנם בימי הסגר הראשון היו בעיות לא קטנות,
אבל מאז השימוש בוואטסאפ מולם ,
המענה שלהם מדהים למרות העומס.
הם מזכים מיד כשצריך.
עונים יפה ופותרים בעיות. כל הכבוד.
המוצר שנקנה בחנות
מזון ותרופות
amit07932
שם:
amit07932
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
הדירוג של amit07932: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות מהם כלום!!!!
תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.נ
לא לקנות. תקשיבו לי
גועל של שירות ..עונים לטלפון ואם לא מתאים לנציגה לעזור לך הם מנתקים לך בפנים!
המוצר שנקנה בחנות
LED 55 SMART 4K
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, נראה כי הכתובת שהזנת למשלוח לא היית הנכונה, יחד עם זאת אנו מצרים על תחושותיך. בהמשך לבקשתך הועבר בקשה לביטול העסקה. לשירותך תמיד, שופרסל Online
yardenmo
שם:
yardenmo
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
הדירוג של yardenmo: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנית מהם, קניתי פח נרוסטה ויום למחרת ניסיתי לבטל את העסקה כי הם חייבו את האשראי במקום את תו הזהב שברשותי ללא הצלחה, אף אחד לא חוזר ואם חוזרים מבטיחים שיבטלו ולמעשה לא מבטלים בפועל
המוצר שנקנה בחנות
פח נירוסטה
עדי
שם:
עדי
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
הדירוג של עדי: 2 מתוך 5
חוות דעת
האמת שבד"כ חווית השירות משופרסל אונליין היא סבירה. הבעיה היא נותני השירות והאחריות ששופרסל עובדת איתם.
זה חבל, כי החברות האלה הן הפנים של שופרסל בפועל והן מוציאות שם רע לשופרסל.

חברת השליחות 'הינשוף הקטן' עושה רושם די חאפרי לצערי מבחינת זמינות והתנהלות. אבל בסוף התנור הגיע.
ל'תמוז' פניתי בגלל שתבנית אחת מתעקמת בזמן אפיה (גם ב180-200 מעלות), שטמפ' התנור לא נכונה (צריך להוסיף 10-20 מעלות לטמפ' הרצויה) ושהתבניות והרשת לא מחליקות פנימה בקלות וצריך לשחק איתן כדי שלא יתקעו במסילות. הגעתי לטכנאי שטען שהוא 40 שנה במקצוע ולא שמע על תבנית שמתעקמת (חיפוש בזאפ ימצא כמה עדויות למקרים כאלה בתנורים אחרים) ובכל מקרה - התבנית לא כלולה באחריות. לגבי טמפ' התנור - שאקנה מדחום ואבדוק. כלומר, שאוציא כסף מהכיס שלי למשהו שאמור להיות תחת אחריות. לא הספקתי אפילו לציין את בעית הכנסת התבניות והרשת, כי הוא אמר לי שיש מלא שיחות וביי.

בשופרסל לצערי - מגבים את תמוז. מסתבר שתבניות הן איבזור פנימי ולא כלולות באחריות ואם אזמין טכנאי ויסתבר שהתנור מחמם כמו שצריך (קריאת סרק) התשלום עלי.
בקיצור - אם תזדקקו לשירות, אל תצפו להרבה
המוצר שנקנה בחנות
תנור בילט אין WHIRLPOOL AKP742IX
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו וכיוון ששביעות רצונך חשובה לנו, בתיאום איתך עודכנה הגעת טכנאי ללא עלות לטיפול בנושא. תמיד לשירותך, שופרסל Online
rayamend2805
שם:
rayamend2805
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
הדירוג של rayamend2805: 1 מתוך 5
חוות דעת
בכל משלוח שהזמנתי היו חוסרים אפילו של דברים בסיסיים כמו סבון וקמח. אם זב לא די , גם חיובים לא היו נכונים - חיובים על מוצרים יקרים יותר מאשר אלה שבמשלוח.
האמת - אפילו כוכב 1 הרבה בשבילם
המוצר שנקנה בחנות
מוצרי מכולת
תגובת החנות
שלום רב, אנו מצרים לקרוא על אכזבותייך משירותי האונליין שלנו, ובהמשך לכך חשוב לציין כי איננו מתחייבים לסל קניות מלא ואף זאת מצויין גם בעת סגירת ההזמנה, כי הערך אינו סופי מאחר וייתכנו שינויים של חוסרים ותחליפים ומוצרים במשקל. כמו כן, ברגע שקיימים חוסרים, אנו דואגים למלא את מלאי החנות ככל שניתן, על מנת למזער חוסרים ובהחלט חשוב לנו שחווית הקניה שלך תהיה מצוינת, על כן נדאג להעביר את דברייך לגורמים הרלוונטים במחלקת האונליין בסניף על מנת להסב את תשומת ליבם בנושא ובכדי להשתפר כמובן. לשירותך תמיד, צוות שופרסל Online
Refael
שם:
Refael
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
הדירוג של Refael: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה נוראית. אל תתפתו לאתר שנראה ועובד מצויין . מהרגע שיצאתם מהאתר הסיוט יתחיל. אתה כבר לא הלקוח או יותר נכון כסף שבוי. הם לא עונים , מי שעונה לא יכול לעזור לך ולשנות לבטל או כל דבר אחר. ההנהגים שלהם ברברים , מדברים כאילו הם עושים לך טובה . לא עומדים בזמנים. לא מסודרים, לא קוראים את ההוראות שנכתבו בדף הקניה, זורקים את הדברים שהזמנה ברחוב וכותבים שהסחורה התקבלה על ידי הלקוח. ( היו לי מספר הזמנות ) החלטתי לבטל את כל ההזמנות שלי....מאז עבר שבוע , לא חזרו אלי, מנהל לא חזר אלי . פתחו פניה לביטול....אבל אני עדיין מקבל כל בוקר הודעות שהסחורה בדרך. צריך לבטל מול חברהת האשראי...שגם הם לא ששים לבטל. בקיצור רציתי לחסוך זמן ..ושילמתי ביוקר. אל תיפלו לזה ובטח אם כן רק מקומות שיש לכם קשר ישיר ואתם יודעים מול מי אתם עובדים .
חוץ מאתר מקסים שהושקע בו המון מחשבה ונבנה על ידי חברה רצינית...ברגע שהביצוע עובר לשופרסל..הכל ברמה נוראית! באמת באמת שלא ממליץ . אלא אם כן אין לכם הערכה עצמית ואתם מוכנים שיתייחסו אליכם בזלזול.
המוצר שנקנה בחנות
מספר מוצרים במספר חשבוניות. גם מזון וגם מקרר, מיקרו, שואב אבק רובוטי
תגובת החנות
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו ושיחתך עם נציג המחלקה, הנושא נמצא בטיפול בהתאם למוצרים שציינת לזירוז או ביצוע זיכוי לפי המוצר שצוין בהזמנה. תמיד לשירותך, שופרסל Online
nathan
שם:
nathan
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
הדירוג של nathan: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה ברמה עילית, באמת הפתעה מדהימה.
רכשתי בזמן האחרון 2 מכשירים אלקטרוניים, טלפון סלולרי, ומכשיר רדיו CD, בשתי רכישות נפרדות.
ההליך פשוט ויעיל, אספקה מהירה ביותר, עדכון שוטף על מצב האספקה, פשוט להסיר את הכובע, מקצוענים !!!
המוצר שנקנה בחנות
סלולרי GALAXY S10
leahlandau2
שם:
leahlandau2
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
הדירוג של leahlandau2: 1 מתוך 5
חוות דעת
I ordered a air conditioner by Supersal 10 weeks ago. I never received it. They told me that they will contact me about it. I’m going back and forth messaging with them but I still didn’t receive any refund. I made a few times orders for groceries too. They send me a list of items they want to send me instead of the items I ordered. If they don’t receive an answer immediately, they send me the items they decided instead. I got caged omega 3 eggs that are extremely expensive and very unhealthy instead of cage free organic eggs I ordered. I had to throw out 160 shekels worth of eggs! I’m sooo disappointed with them!!!!
המוצר שנקנה בחנות
מזגן נייד לבן
תגובת החנות
שלום רב, בנוגע להזמנת המזגן ובהמשך לבקשתכם בוטלה הזמנת המזגן. לגבי הזמנת הקניות, ניתן לך מענה באופן אישי והנושא טופל בהתאם. תמיד לשירותך, שופרסל Online