סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Azrieli קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי

Azrieli
אתר אינטרנט:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.7 כוכבים מתוך 5)
30%
אחוז חוות דעת חיוביות
636
חוות דעת בשנה האחרונה
636
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 636 חוות דעת על החנות Azrieli

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
מושית
שם:
מושית
תאריך:
05/12/2018
דירוג:
הדירוג של מושית: 1 מתוך 5
חוות דעת
על הפנים. משלוח לא הגיע במשך חודש ואין עם מי לדבר. תפנו יום שלם כדי לתפוס אותם טלפונית כשתצטרכו שירות (ורוב הסיכויים שתצטרכו).
הצאט שלהם לא לענין וכך גם המיילים-פשוט לא עונים. כך שבסוף חוזרים להמתנה מורטת העצבים בטלפון.
למזלם הנציגים בתכלס נחמדים ומנסים לעזור אבל החוויה עדיין גרועה מאין כמוה.
המוצר שנקנה בחנות
מייבש כביסה beko DV7120
Alona
שם:
Alona
תאריך:
04/12/2018
דירוג:
הדירוג של Alona: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שירות מעולה מנציג בשם עידו
יחס חם ומאוד נדיב .מדבר בצורה ברורה ומנומסת.
בסוף השיחה אמר שיחזור עלי עם תשובה וכך עשה ומאוד עזר בזה
תודה רבה לך עידו על שירות מעולה שלך
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות בלוטות' Bluetooth סטריאו TWS אלחוטיות נטענות עם מיקרופון מובנה
Moran
שם:
Moran
תאריך:
04/12/2018
דירוג:
הדירוג של Moran: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב, מהיר ואכפתי
עידו טיפל בפנייה שלי ביסודיות ואף הסביר על התהליך ההחזרה
תודה
המוצר שנקנה בחנות
כרית נומו
Lior
שם:
Lior
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
הדירוג של Lior: 1 מתוך 5
חוות דעת
בזיון של אתר!
כל עוד אתם רוצים להזמין יש מי שידבר איתכם.
ברגע שיש לכם בעייה - תתקלו בסחבת, יגררו אתכם עד שיצא לכם המיץ.
הובטח לי מוצר חדש שלא הגיע וסיבנו אותי במשך שבועיים שהוא יגיע עד שלבסוף אמרו לי שאזל המלאי.
ולהגיע לשירות לקוחות שלהם? שמתקשרים השיחה מתנתקת לפני שמגיעים לנציג.
חוויה נוראית של קנייה, ממליצה להתרחק מהם! 3103188
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק אלחוטי
LIAV
שם:
LIAV
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
הדירוג של LIAV: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית שירות נוראית!
קניתי מהם לפני שבועיים 2 בשמים 100 מל , לאחר יומיים הגיעו הבשמים אבל.. בשמים שונים (וזולים יותר) מאלו שהזמנתי.
פניתי אליהם ואכן ענו באדיבות והסבירו שישלחו שליח שיאסוף את הבשמים שהגיעו ובנפרד ייצא משלוח עם הפריטים שהזמנתי.
שבוע לאחר מכן הגיעו הבשמים החדשים וטרם אספו ממני הקודמים- רק ששוב, קיבלתי מוצר שונה מזה שהזמנתי!
הגיעו הבשמים הרצויים אבל בגרסה קטנה יותר (80מ"ל במקום 100 מ"ל).
שוב פנינו ושוב נענינו בנחמדות וחוסר אונים של הנציגה למול הטעויות החוזרות.
הסבירה שישלחו לי את המוצרים הנכונים ויגיעו לאסוף כמובן את המוצרים שלא הזמנתי ורק לאחר שהיא תראה שבאמת קיבלתי את המוצרים באופן תקין ושאין תקלות נוספות, גם אקבל פיצוי - רמזה שיהיה בדמות זיכוי כספי מלא (מדובר בלמעלה מ-500 ש"ח).
בסוף אותו שבוע הגיע שליח לאסוף את ההזמנות הקודמות אך ללא זכר למוצרים שהזמנתי.
ברוב טיפשותי נתתי לו את המוצרים והחלטתי ליצור קשר איתם היום (יום ראשון) במקרה ועדיין לא יגיע המשלוח הנכון.
יצרנו עימם קשר היום בבוקר והפעם ענתה נציגה אחרת שביררה ומצאה שבכלל אין להם את המוצרים הרצויים במלאי!!
הציעה ביטול עסקה וזהו, ללא פיצוי על עוגמת הנפש, ללא מענה אחרי כמעט שלושה שבועות!!
ביקשתי לדבר עם מנהל והתשובה הייתה שיחזרו אליי בתוך שני ימי עסקים (?!)
איזה מין שירות? איפה ההגינות כלפי הלקוח ועוד חברה גדולה כמו עזריאלי??
מיותר לציין שלא אקנה אצלם שוב
המוצר שנקנה בחנות
בושם לאישה קרולינה הררה VIP רוז א.ד.פ 100 מ"ל
קורין
שם:
קורין
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
הדירוג של קורין: 1 מתוך 5
חוות דעת
כל עוד אין תלונות הכל בסדר. אבל כשצריך להשיג את השיקול לקוחות זה בלתי אפשרי. במוקד מכירות עונים במהירות ובמוקד שירות לקוחות כל הזמן מנתקים ואומרים ליצור קשר בדרכים אחרות שגם שם כמובן לא חוזרים אליך. קניתי זר ממתקים שהיה אמור להגיע ליעדו לכבוד אירוע, הזר לא נשלח מעולם וכמובן שלא הגיע. עוגמת נפש גדולה וכמובן שחייבתי על 140 ש"ח ואין עם מי לדבר על החזר. פשוט בושה. ציפיתי מכם ליותר. מתבאסת שלא שילמתי דרך פייפל אז הם היו מטפלים בזה הרבה יותר מהר.
המוצר שנקנה בחנות
זר ממתקים סיפר אהבה
rs
שם:
rs
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
הדירוג של rs: 3 מתוך 5
חוות דעת
ב-16/12/18 קניתי דייסון v10 מעזריאלי. קום המשלוח היה אמור להגיע אחרי5 ימי עסקים אך הגיע ב-28/11/18 רק לאחר התערבות של בר בשירות של עזריאלי שעשתה מעל ומעבר כדי לקדם את המשלוח וגם פיצתה אותי על העיקוב..
עלי לציין שהמתנתי מעל 20 דקות למענה מהשירות כדי לברר מה קורה עם המשלוח,במקרה אחד אחת העובדות אמרה לי שכנראה השואב יגיע רק לאחר 3 שבועות וכשציינתי לפניה שאם כך אז שתבטל את הקנייה זה לא ממש הזיז לה והיא הגיבה באדישות.
המוצר שנקנה בחנות
דייסון וי 10 שואב אבק אל חוטי
Chanan
שם:
Chanan
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
הדירוג של Chanan: 1 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנות נתקעות שבועות , אין משמעות חזמן משלוח
שירות הלקוחות על הפנים, אין מענה אנושי למעט השעה 9:00 בבוקר

יש להם נתב שיחות שמנתק שיחות לשירות לקוחות בשעות היום
אף פעם לא חוזרים לפניות בצור קשר

שירות לקוחות על הפנים
המוצר שנקנה בחנות
ביגוד תרמי
לנה
שם:
לנה
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
הדירוג של לנה: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות ביזיוני! הזמנתי בושם ב-9.11 וב-2.12 נאלצתי לבטל את ההזמנה מפני שאף אחד לא טרח לדאוג לכך שהמשלוח יגיע מתישהו. בנוסף, לאחר שיצרתי קשר עם השירות לקוחות בפעמים נוספות בהן ניסיתי להגיע לנציג שירות הדבר לא התאפשר כי כנראה סימנו את המספר והושמעה הודעה של ליצור קשר דרך הצ'אט, כך שלבסוף הצלחתי להגיע לנציג שירות רק לאחר שהתקשרתי ממספר טלפון אחר. זו בהחלט פעם אחרונה שאני מזמינה מהאתר.
המוצר שנקנה בחנות
בושם
אורי
שם:
אורי
תאריך:
28/11/2018
דירוג:
הדירוג של אורי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מדהים!! עונים יחסית מהיר וישר פותרים את הבעיה. כבר פעמיים התנהלתי מולם עם בעיה והיו פשוט נפלאים, ישר באו לקראתי
המוצר שנקנה בחנות
177493