חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Azrieli קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי

Azrieli
אתר אינטרנט:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.7 כוכבים מתוך 5)
30%
אחוז חוות דעת חיוביות
692
חוות דעת בשנה האחרונה
692
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 692 חוות דעת על החנות Azrieli

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ליאל וגיא
שם:
ליאל וגיא
תאריך:
27/03/2019
דירוג:
הדירוג של ליאל וגיא: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב,
סיוט אחד גדול..הזמנו דרך האתר כמה כסאות, לספק לא היה אותם בכלל במלאי, הבטיח שיגיעו עוד מעט ועוד מעט ..חיכינו חודשיים בסוף מסתבר שלא יגיע מה שהזמנו לאולם! כמובן שאף אחד לא טרח בכלל להודיע לנו. עזריאלי כמובן מתנערים מכל אחראיות.
פשוט אין מילים, בזיון
המוצר שנקנה בחנות
כסאות לפינת אוכל ושולחן למטבח COBURG
yinon
שם:
yinon
תאריך:
27/03/2019
דירוג:
הדירוג של yinon: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי 2 מוצרים ב3.3, הם רשמו שיקח לזה עד ה25.3
ב25 החבילה לא הגיעה אז יצרתי קשר עם התמיכה שלהם לברר את הנושא. הנציגה אמרה שתחזור אלי ביום שלמחרת וכמובן שזה לא קרה, כשאני יצרתי איתה קשר היום היא אמרה שאזל המלאי (24 ימים מההזמנה) .
בכללי, רוב המוצרים המפורסמים לא נמצאים במלאי, חבילות שלא מגיעות בזמן ושירות גרוע.
המוצר שנקנה בחנות
חולצות ספורט של אנדר ארמור
אילן
שם:
אילן
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות גרוע אחת החוויות הכי לא נעימות שלי.
הזמנתי מוצר ותואם מולי מועד הספקה.
בתאום באותו יום המועד שונה למועד אחר בלי תאום ובלי הודעה בטענה שאני לא עניתי לטלפון, שקר אחד גדול אני חיכיתי לשליח שיגיע ואף אחד לא התקשר.
כשפניתי לשירות לקוחות נתנו לי שירות מזעזע בטענה שאני לא דובר אמת ושהם לא מאמינים לי והם מאמינים לחברת שליחויות שהם התקשרו.
אם תקראו תראו שהחברת שליחויות שלהם עושה את זה באופן קבוע
אני בטוח לא הזמין מהאתר הזה יותר !!!
החברת שליחויות שלהם buzzer
המוצר שנקנה בחנות
פן dyson
דני
שם:
דני
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
הדירוג של דני: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי שני כיסאות בטיחות לרכב. בעת הקלדת הנתונים, חל שיבוש ולא כל הנתונים נכנסו כראוי.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, ענתה לי הילה ומאוד עזרה לי בהשלמת הפרטים השגויים.
לאחר יום הודיעה לי שהעבירה את כל הפרטים המעודכנים לספק.
בקיצור - שירות מעולה.
המוצר שנקנה בחנות
כיסא בטיחות לרכב
שלום ט
שם:
שלום ט
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
הדירוג של שלום ט: 2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בעזריאלי (Azrieli) לפני כחודשיים מתלה כביסה חכם בעל 3 קומות ו-16 אזורי תלייה שונים מבית honey can do.
נחלק את הביקורת ל2:
1. על המוצר עצמו: מוצר גרוע! כיון שאני גר בדירת סטודיו קטנטונת חשבתי שיהיה טוב לרכוש מתלה כביסה עומד כדי לחסוך במקום. לפחות לגבי המוצר הזה - זאת הייתה טעות! מדובר במוצר באיכות בנייה גרועה שבגרועים שבכל פעם שאני בא לתלות עליו כביסה אני מתפלל בלב שהוא לא יקרוס. בנוסף לכך, המוצר אינו בנוי בצורה נוחה לתליית כביסה, ובוודאי שאינו מתאים לקשישים שכן שני שלישים מאיזורי התלייה נמצאים מתחת לקו המותן ודורשים התכופפות.
2. על עזריאלי: אמנם המחיר הזול ביותר שמצאתי עבור מוצר זה, כולל משלוח חינם עד לבית הלקוח. אבל, הגיע 8 ימים לאחר ביצוע ההזמנה, ומעל הכל - לא מספיק שאיכות הבנייה של המוצר גם כך גרועה, המוצר הגיע כאשר אחד משני המוטות המרכזיים עליהם עומד כל המתלה - עקום. לצערי בעזריאלי לא חשבו שזו עילה מספיק טובה להחליף את המוצר...
המוצר שנקנה בחנות
מתלה כביסה 3 קומות ו-16 אזורי תלייה Honey Can Do
hanoch
שם:
hanoch
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
הדירוג של hanoch: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגיע רחפן ללא מטען, קושי בהשגת נציג שירות, התנהלות מייגעת מול המחסן שלהם לקבל חלק חסר. כשמבקשים לדבר עם אחראי מפנים אותך לאתר להגיש תלונה. שירות ברמוה ירודה. להתרחק
המוצר שנקנה בחנות
רחפן
orly
שם:
orly
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
הדירוג של orly: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מוצר שהתמהמה קצת להגיע.
התקשרתי לברר, קיבלתי מענה מהיר.
תוך שעה קיבלתי את המוצר לביתי (במקום לנקודת החלוקה)
המוצר שנקנה בחנות
קנקן תה
אברהם חיים
שם:
אברהם חיים
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
הדירוג של אברהם חיים: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות מעולה!!
ביום שלישי בבוקר פניתי לשירות הלקוחות של עזריאלי, לאחר שביום שני בלילה קניתי את השואב. דיברתי עם הילה משירות הלקוחות וביקשתי ממנה לשאול את הספק "שריג" כמה שאלות על המוצר בנוגע לאחריות וכו'. הילה היתה מאד נחמדה, כתבה את השאלות, שאלה את הספק, ושלחה לי תשובות במייל לאחר כמה שעות!!!!

זאת לא הפעם הראשונה שאני מתפעל משרות הלקוחות של עזריאלי, קניתי לפני כמה שבועות סיר של פוד אפיל, וכשקבלתי אותו בקשתי להחליף, עזריאלי תיאמו איסוף עבורי ע"י חברת המשלוחים צ'יטה שאספו את הסיר מדלת ביתי, ושלחו אותו בחזרה לספק (על חשבונם). לאחר כמה ימים ראיתי שעדיין לא זוכה הכרטיס, התקשרתי אליהם והם זיכו את הכרטיס האשראי מכספם באומרם שהעובדה שהספק מתמהמה לא צריכה לגרום עיכוב בזיכוי של הכרטיס שלי!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
שואב שארק 3 ב-1 דגם NV750
רועי
שם:
רועי
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
הדירוג של רועי: 2 מתוך 5
חוות דעת
קנייה גרוע. המוצר נשלח לנקודה לא נכונה והגיע בשבוע איחור. אחרי כל הסיפור שירות הלקוחות לא עונה. הובטח פיצוי על כל יום איחור - נאדה. לא עונים ולא מתייחסים.
המוצר שנקנה בחנות
24 יחידות מגבונים לחים
Lee
שם:
Lee
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
הדירוג של Lee: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע!!!לא עומדים בזמנים שמובטחים! סגרתי צילומי פורים אחרי שהובטח לי שהתחפושת תגיע עד היום ולא הגיעה.לא לוקחים אחריות מפילים על החברת משלוחים את הטעות שלהם ואין שום מנהל שאפשר לדבר איתו. מה שנאמר שמנהל יחזור עוד 2 ימי עסקים במייל. חוצפה!
המוצר שנקנה בחנות
תחפושת