חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

idgu קניון מוצרים ביבוא אישי

idgu
אתר אינטרנט:
בעלים:
Idgu Ltd
כתובת אימייל:
service@idgu.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.5 כוכבים מתוך 5)
59.5%
אחוז חוות דעת חיוביות
42
חוות דעת בשנה האחרונה
58
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 58 חוות דעת על החנות idgu

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
yehuda.shmurak
שם:
yehuda.shmurak
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
הדירוג של yehuda.shmurak: 5 מתוך 5
חוות דעת
השתמשתי בשירות המשלוחים שלכם פעם ראשונה דרך אירופה, קיבלתי שירות טוב ומהיר, למרות מגבלות הקורונה, וגם עדכון דרך האתר על התקדמות המשלוח.
המוצר שנקנה בחנות
משלוח דרך אירופה / בריטניה
גולש
שם:
גולש
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Yossi
שם:
Yossi
תאריך:
08/01/2021
דירוג:
הדירוג של Yossi: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי חלוקים רפואיים לעסק שלי. השתמשתי בשירותי שילוח מארה"ב דרך Idgu , כיוון שהחברה לא מספקת שילוח לישראל.
הייתי קצת ספקן ובכל זאת שלחתי את ההזמנה לכתובת שסופקה לי על ידי Idgu .
מחיר המשלוח היה סביר בעייני, משך הזמן היה סביר , והמוצר הגיע עד לפתח הבית במצב מעולה.
אני מרוצה מאוד מהשירות הזה
המוצר שנקנה בחנות
חלוקים רפואיים
אריאל
שם:
אריאל
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
הדירוג של אריאל: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קנייה טובה, קניתי את ה-Chromecast החדש (2020) במחיר זול, הגיע מהר יחסית (אחרי 15 ימי עסקים) עם שליח עד הבית. לא היו בעיות, מרוצה מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
Chromecast with Google TV
royzak50
שם:
royzak50
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
הדירוג של royzak50: 5 מתוך 5
חוות דעת
חוויה טובה הם לא עדכנו בהתחלה אבל אחרי שבוע עדכנו כל יום והחבילה הגיע במצב מצוין
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות גיימינג אלחוטיות מיקרופון למחשב CORSAIR דגם VOID RGB ELITE W
gdmar
שם:
gdmar
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
הדירוג של gdmar: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכונת תפירה. לאחר שבוע אין שום התקדמות בהזמנה, נמוכר לא עונה בטלפון ולא מגיב בצ'ט.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה SINGER דגם 1409
תגובת החנות
הלקוח הזמין את המוצר ב-15.12, לפני 6 ימי עסקים, כשאנחנו מבטיחים תוך 14 ימי עסקים. התקשרנו ללקוח ביום ראשון ה-20.12 ועדכנו אותו שהדגם שאותו הוא רוצה להזמין אזל במלאי, וכפיצוי הצענו לו את הדגם המשופר 2250. הלקוח ביקש לראות את המוצר, שלחנו אליו מייל עם המוצר המשודרג והוא לא ענה לנו עד כה. לכן, מה שהלקוח רושם אינו נכון עובדתית. צר לנו שהלקוח בחר בתגובה מהסוג הזה שבינה לבין המציאות אין שום קשר! בריאות טובה לכולם!
Misha
שם:
Misha
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
הדירוג של Misha: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק!!! שירות מזעזע ברמה שלעולם לא נתקלתי.אין מענה והרגשה של זלזול גדול.
מחיר שילוח מופקע ל2 זוגות נעליים בלבד, על אף שכתוב בבירור מחיר אחר באתר, ולאחר מכן גם לא עונים בנוסף לאחר כמה פניות דבר שגורם לתהליך להימשך זמן רב מאוד!!.
להתרחק. להתרחק. להתרחק.


המוצר שנקנה בחנות
נעליים
matanshe
שם:
matanshe
תאריך:
15/11/2020
דירוג:
הדירוג של matanshe: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי הזמנה דרכם, והודיעו לו שהכל תקין וההזמנה בדרך. לאחרו כמה ימים הם הודיעו לי טלפונית שההזמנה בוטלה ע"י הספק ושאני אקבל החזר. רדפתי אחריהם במשך חודש ולא קיבלתי החזר, הם אומרים שהם מחכים להחזר מהספק ורק אז יוכלו לזכות אותי.
המוצר שנקנה בחנות
New Set of 2 Fog Light Covers Front Driver & Passenger Side VW Sedan L
תגובת החנות
תיאור העובדות כפי שמתואר על יד הלקוח הינו רחוק מהמציאות. הלקוח השתמש בשרות קונים עבורך, בשרות זה אנחנו קונים לפי בקשת הלקוחות את המוצרים שהם מעוניינים בהם ומספקים שהם בוחרים. לאחר ביצוע הזמנה על ידינו וכאמור לפי בקשת הלקוח, הספק הודיע לנו על ביטול ההזמנה. לאחר שהספק ביטל את ההזמנה וזיכה אותנו על סכום הרכישה, הלקוח זוכה מלא על כל סכום הרכישה. הלקוח לא רודף אחרינו חודש, אלא כשבועיים ועד שהספק זיכה אותנו על סכום הרכישה.
Yael
שם:
Yael
תאריך:
11/11/2020
דירוג:
הדירוג של Yael: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו לגו לאחד האחיינים ליום ההולדת הגיע מחר, קיבלנו עדכון על כל שלב בתהליך . תענוג !
המוצר שנקנה בחנות
LEGO NINJAGO 70677 Land Bounty Vehicle
גיא
שם:
גיא
תאריך:
10/11/2020
דירוג:
הדירוג של גיא: 1 מתוך 5
חוות דעת
אחרי ניסיון של כמה שנים אני אומר בצער רב פשוט להתרחק מהחברה הזאת. אני אשמור לעצמי את המילים הקשות והאשמות ופשוט אמליץ להתרחק ולחפש חלופות אחרות. חברה שמזלזלת בלקוחות שלה אין לה זכות קיום. השירות לקוחות מהגרועים שפגשתי, אפשהו בין מביך למביש. מנהל חוצפן שלא טורח לדבר עם לקוחות ועוד רשימה ארוכה של בעיות.




המוצר שנקנה בחנות
אור ברקס לרכב
תגובת החנות
הלקוח השתמש בשרות המשלוחים שלנו וביקש הקטנת נפח בכדי לחסוך בעלות השילוח. מכיוון שהמוצר היה מוצר שביר, הגדלנו ראש והוספנו מעטפת של פצפצים (ללא עלות נוספת מצד הלקוח) כדי למנוע שבר למוצר. הסברנו את זה ללקוח, אשר סרב לקבל את ההסבר שלנו. הלקוח עשה דרכינו עשרות הזמנות וכולם ללא שום בעיה. בנוגע למנהל "החוצפן" שלא חזר אליו, משום שהיה בבידוד תקופה לא קצרה. למרות הכל, הלקוח זוכה על סך 5$ כמחווה שירותית. צר לנו שהלקוח בוחר להתנסח בצורה הזאת שלא מתאימה בשום מצב לאופי השירות שלנו בכלל במקרה זה בפרט