חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

European-Comfort מפעל למזרנים ומיטות

European-Comfort
אתר אינטרנט:
בעלים:
European Comfort
כתובת אימייל:
ordersecomfort@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.8 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
20
חוות דעת בשנה האחרונה
26
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 26 חוות דעת על החנות European-Comfort

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
shirly2881
שם:
shirly2881
תאריך:
16/09/2020
דירוג:
הדירוג של shirly2881: 5 מתוך 5
חוות דעת
לא נוטה לכתוב חוות דעת, כנראה כי מעולם לא קיבלתי שרות שכזה.
רכשתי מזרון (קניה אינטרנטית) וביקשתי לקבל את המזרון כמה שיותר דחוף בשל מעבר לדירה חדשה. כבר ביום ביצוע ההזמנה תיאמו איתי הובלה לארבעה ימים לאחר מכן (שבת באמצע). קיבלתי את המזרון ולצערי הוא לא נוח לי, פניתי בהודעת וואטס אפ וקיבלתי באופן מיידי תשובה שהכל בסדר, שאגש לחנות לבחור מזרון שנוח לי ותבוצע החלפה. בימים אילו ששירות לא מובן מאליו, חשוב לי לפרגן ולומר תודה רבה על הגמישות, המאמץ והשירות. שתהיה לכם שנה טובה ופרנסה מרובה.
המוצר שנקנה בחנות
אלוורה
נתניה מיטות
שם:
נתניה מיטות
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
הדירוג של נתניה מיטות: 5 מתוך 5
חוות דעת
אני מרוצה מאוד הן מסחורה והן מהשירות. המיטה מצויינת , בידיוק כפי שרציתי, המזרון נוח להפליא , והשירות מצויין!!
המוצר שנקנה בחנות
רומא
rinattta11
שם:
rinattta11
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
הדירוג של rinattta11: 5 מתוך 5
חוות דעת
ממליצים בחום!
הגענו לחנות בנתיבות אחרי פרסום בפייסבוק
לא הכרנו את החברה הגענו לחנות המחיר מאוד משך אותנו חצי ממה שקיבלנו בחברות אחרות אך טיפה חששנו
לפני שבוע המיטה הגיעה שירות תיאומים מעןלה התקשרו לפני המובילים היו מקצוענים והמוצר ברמה הגבוה ביותר ממליצים בחום גם חצי מחיר וגם שווה הרבה יותר.
המוצר שנקנה בחנות
ליסבון חשמלית
הילי
שם:
הילי
תאריך:
28/08/2020
דירוג:
הדירוג של הילי: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות בכללל הם נותנים מוצר פגום ואחר כך אומרים שזה שבר הלך לי 6300 שח לפח .
בנתיים כמובן שלא מוותרת והולכת לבית משפט.
צריך לדרג 0 1 זה יותר מידי .
ממש מתחננת אל תקנו מהם .זאת חברה שלא מכבדת את עצמה
המוצר שנקנה בחנות
מיטה דגם מלטה
תגובת החנות
שלום רב קיבלת מיטה מתכווננת שלמה לאחר מכן פתחת תקלה קטנה שתוקנה. למרות שאחרי תיקון קיבלתם מוצר מושלם ופרגנת על התיקון המהיר והשירות כחודש לאחר שימוש לקוי שברתם את המנגנון . ושלחנו לכם מוביל לבדיקה שטען שזה נזק שבוצע על ידכם . לאחר שלא הסכמתם לשלם על התיקון לפגם שגרמתם התחלתם בבריונות גם ביטלתם צ’קים (נגד החוק) וגם איימתם על הטכנאי שהגיעה אליכם הביתה חבל שיש אנשים שמרשים לעצמם לרשום כל מה שבא להם ברשת ומנצלים את אופצית הביקורות לבריונות ולא משקפים את האמת. גם לא שילמת על המוצר את מלוא התשלום וגם מלכלכת על חברה ישראלית .
Amit
שם:
Amit
תאריך:
20/08/2020
דירוג:
הדירוג של Amit: 5 מתוך 5
חוות דעת
מקצועיות, אמינות, נוחות, שירותיות והשינה הכי טובה שהייתה לי- במקום אחד! באמת שאין עליהם!
הייתי בכמה סניפים וקיבלתי יחס שלא קיבלתי באף רשת אחרת. גם באיכות מבחינתי הם מובילים והכי חשוב שהם רואים את הלקוח ויודעים להמליץ לו את הדבר המשתלם והטוב ביותר! בלי לדחוף סתם. נטו לבוא ולדעת שיצאת מרווח מכל הבחינות.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה מילאן מזרון ביוטיסליפ
דודו
שם:
דודו
תאריך:
29/07/2020
דירוג:
הדירוג של דודו: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו אצלם מיטה זוגית חשמלית לפני חודשיים וכהר שתי תקלות שונות במיטה בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן הגיעו לתקן עכשיו יש לי עוד תקלה ואין עם מי לדבר!!!
המוצר שנקנה בחנות
מיטה מתכווננת נפולי
Bar
שם:
Bar
תאריך:
12/07/2020
דירוג:
הדירוג של Bar: 5 מתוך 5
חוות דעת
מיטה מושלמת ! זמן אספקה קצר המחיר הכי טוב בשוק והכי איכותי ממליצה בטירוף. הגיע תוך שבוע
המוצר שנקנה בחנות
רומא אלוורה
talbouhnik
שם:
talbouhnik
תאריך:
09/07/2020
דירוג:
הדירוג של talbouhnik: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו בסיס מיטה עם ארגז מצעים וראש מיטה.
הכל הגיעה בזמן המובילים היו סופר נחמדים, מקצועיים וסבלנים למרות שהיו צריכים לעלות חלק מהמוצרים במדרגות צרות.
אנחנו מאוד מרוצים מאיכות המוצרים והשרות.
המענה טלפוני המהיר והשרות מבחור בשם עידו היה מעולה.
ללא ספק נזמין שוב גם בעתיד, תודה רבה.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה טורונטו
shifmaz5
שם:
shifmaz5
תאריך:
02/07/2020
דירוג:
הדירוג של shifmaz5: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחקקקק הכי רחוק שאפשרררררר
הגעתי לחנות בחרתי מזרון רך הוספתי עליו תשלום
בסוף קיבלתי מזרון קשה כמו אבןןןןןןן
אמרו לי שיחליפו מזרון אבל הביאו את אותם מזרונים קשים בדיוק שאפילו המוביל עמד מבוייששששש
אני קמה כל יום עם כאבי גב נוראיים והם פשוט זורקים אותי מאחד לשני ואף אחד לא נותן לי מענה......
יש לציין שקיבלתי את המיטה בערב חג ומיד הבנתי שזה כלל לא מה שהזמנתי... בשיחה עם חיים המנהל ביקשתי להחזיר את המיטה אך הוא אמר אל דאגה תשאירי אצלך ואנחנו נדאג להחליף את המזרונים עד שתהיי מרוצה!!!!
עד היום אין מענה משום גורם שאני פונה אליו...
לא בבית העסק... לא בווצאפ העסקי.. ואפילו עידו בנו של המנהל שהבטיח לטפל בעניין נעלםםםםם
מאוכזבתתתת עד עמקי נשמתי!!! שירות גרוע ביותר!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
רומא
תגובת החנות
צר לנו שלקוח ככה נותן ביקורת למרות שקיבל שירות אישי למרות שכלל לא היה תקלה שלנו. הלקוחה הזמינה מיטה מתכוונת עם 4 סמ ויסקו וזה מה שקיבלה באותו רגע שקיבלה החליטה שאין שם ויסקו למרות שהכל עובר מספר בדיקות במפעל לפני שיוצא לאספקה. הוחלט לאמין ללקוחה כמו שאנחנו תמיד נוהגים לעשות ונשלח לך מזרון חדש, המובילים הגיעו שוב ואכן היו בשוק שהגיעו עם אותו מזרון 4 סמ ויסקו כמו שקיבלה בפעם הראשון. השארנו לה מזרון אחד חדש ואחד ישן להראות שזה אותו רמת קושי בגלל שזה אותו מזרן למרות כל הסיפור רצינו שהלקוחה תיהייה מרוצה ואמרנו לה להגיע לחנות לבחור את המזרן שיתאים לה בצורה הטובה ביותר . הלקוחה עד היום לא הגיע לחנות.. צר לנו שהיד כה קלה על המקלדת ואת בוחרת לעשות שימינג ולפגוע בחברה ישראלית איכותית שמטפלת בכל הלקוחות שלה בצורה הטובה ביותר. אנו מחכים לך בחנות בשורות טובות
shanytzany
שם:
shanytzany
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
הדירוג של shanytzany: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב.
קנינו מזרון 1.60, בגלל שזה לא גודל סטנדרט הסכמנו לקחת מזרון לניסיון בגודל 1.40 רק כדי להרגיש
בחנות בתצוגה המזרון היה נעים וקשה כמו שחיפשנו
המזרון שקיבלנו לניסיון היה רך מאוד מאוד
לאחר 2 לילות באנו להחזיר ולקבל את הכסף, והמוכר שיכנע אותנו שה1.60 הוא יותר קשה. בדקנו בחנות אחד ליד השני ואכן כך. אז לקחנו.
וזהו, זאת הייתה טעות. לאחר כחודש המזרון כבר התרכך.
זה כאילו לא אותו מזרון שקנינו בכלל!! מזרון אחר ממה שקנינו. אם יושבים בקצה שלו הוא מתקפל ומגיע עד בסיס המיטה.
והשירות? התקשרתי לבערך 5 מספרים כולל שירות בוואטספ, עד שהגעתי לחנות ואני עדיין לא מקבלת מענה,
אני מתקשרת כל שבוע לפחות פעם פעמיים והתשובה היחידה שאני מקבלת זה "העברתי את הקריאה שלך למפעל, יצרו איתך קשר". כך כבר לפני הקורונה, בסדר בקורונה הבנתי אבל המשק חזר לפעילות כבר לפני חודש ועדיין התשובה אותה תשובה. מבאס ממש
חבל שלא החזרנו את המזרון ניסיון וברחנו משם עם הכסף בידינו
המוצר שנקנה בחנות
מזרון אלוורה ויסקו