חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

European-Comfort מפעל למזרנים ומיטות

European-Comfort
אתר אינטרנט:
בעלים:
European Comfort
כתובת אימייל:
ordersecomfort@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.5 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
21
חוות דעת בשנה האחרונה
21
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 21 חוות דעת על החנות European-Comfort

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
דודו
שם:
דודו
תאריך:
29/07/2020
דירוג:
הדירוג של דודו: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו אצלם מיטה זוגית חשמלית לפני חודשיים וכהר שתי תקלות שונות במיטה בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן הגיעו לתקן עכשיו יש לי עוד תקלה ואין עם מי לדבר!!!
המוצר שנקנה בחנות
מיטה מתכווננת נפולי
Bar
שם:
Bar
תאריך:
12/07/2020
דירוג:
הדירוג של Bar: 5 מתוך 5
חוות דעת
מיטה מושלמת ! זמן אספקה קצר המחיר הכי טוב בשוק והכי איכותי ממליצה בטירוף. הגיע תוך שבוע
המוצר שנקנה בחנות
רומא אלוורה
talbouhnik
שם:
talbouhnik
תאריך:
09/07/2020
דירוג:
הדירוג של talbouhnik: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו בסיס מיטה עם ארגז מצעים וראש מיטה.
הכל הגיעה בזמן המובילים היו סופר נחמדים, מקצועיים וסבלנים למרות שהיו צריכים לעלות חלק מהמוצרים במדרגות צרות.
אנחנו מאוד מרוצים מאיכות המוצרים והשרות.
המענה טלפוני המהיר והשרות מבחור בשם עידו היה מעולה.
ללא ספק נזמין שוב גם בעתיד, תודה רבה.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה טורונטו
shifmaz5
שם:
shifmaz5
תאריך:
02/07/2020
דירוג:
הדירוג של shifmaz5: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחקקקק הכי רחוק שאפשרררררר
הגעתי לחנות בחרתי מזרון רך הוספתי עליו תשלום
בסוף קיבלתי מזרון קשה כמו אבןןןןןןן
אמרו לי שיחליפו מזרון אבל הביאו את אותם מזרונים קשים בדיוק שאפילו המוביל עמד מבוייששששש
אני קמה כל יום עם כאבי גב נוראיים והם פשוט זורקים אותי מאחד לשני ואף אחד לא נותן לי מענה......
יש לציין שקיבלתי את המיטה בערב חג ומיד הבנתי שזה כלל לא מה שהזמנתי... בשיחה עם חיים המנהל ביקשתי להחזיר את המיטה אך הוא אמר אל דאגה תשאירי אצלך ואנחנו נדאג להחליף את המזרונים עד שתהיי מרוצה!!!!
עד היום אין מענה משום גורם שאני פונה אליו...
לא בבית העסק... לא בווצאפ העסקי.. ואפילו עידו בנו של המנהל שהבטיח לטפל בעניין נעלםםםםם
מאוכזבתתתת עד עמקי נשמתי!!! שירות גרוע ביותר!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
רומא
תגובת החנות
צר לנו שלקוח ככה נותן ביקורת למרות שקיבל שירות אישי למרות שכלל לא היה תקלה שלנו. הלקוחה הזמינה מיטה מתכוונת עם 4 סמ ויסקו וזה מה שקיבלה באותו רגע שקיבלה החליטה שאין שם ויסקו למרות שהכל עובר מספר בדיקות במפעל לפני שיוצא לאספקה. הוחלט לאמין ללקוחה כמו שאנחנו תמיד נוהגים לעשות ונשלח לך מזרון חדש, המובילים הגיעו שוב ואכן היו בשוק שהגיעו עם אותו מזרון 4 סמ ויסקו כמו שקיבלה בפעם הראשון. השארנו לה מזרון אחד חדש ואחד ישן להראות שזה אותו רמת קושי בגלל שזה אותו מזרן למרות כל הסיפור רצינו שהלקוחה תיהייה מרוצה ואמרנו לה להגיע לחנות לבחור את המזרן שיתאים לה בצורה הטובה ביותר . הלקוחה עד היום לא הגיע לחנות.. צר לנו שהיד כה קלה על המקלדת ואת בוחרת לעשות שימינג ולפגוע בחברה ישראלית איכותית שמטפלת בכל הלקוחות שלה בצורה הטובה ביותר. אנו מחכים לך בחנות בשורות טובות
shanytzany
שם:
shanytzany
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
הדירוג של shanytzany: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב.
קנינו מזרון 1.60, בגלל שזה לא גודל סטנדרט הסכמנו לקחת מזרון לניסיון בגודל 1.40 רק כדי להרגיש
בחנות בתצוגה המזרון היה נעים וקשה כמו שחיפשנו
המזרון שקיבלנו לניסיון היה רך מאוד מאוד
לאחר 2 לילות באנו להחזיר ולקבל את הכסף, והמוכר שיכנע אותנו שה1.60 הוא יותר קשה. בדקנו בחנות אחד ליד השני ואכן כך. אז לקחנו.
וזהו, זאת הייתה טעות. לאחר כחודש המזרון כבר התרכך.
זה כאילו לא אותו מזרון שקנינו בכלל!! מזרון אחר ממה שקנינו. אם יושבים בקצה שלו הוא מתקפל ומגיע עד בסיס המיטה.
והשירות? התקשרתי לבערך 5 מספרים כולל שירות בוואטספ, עד שהגעתי לחנות ואני עדיין לא מקבלת מענה,
אני מתקשרת כל שבוע לפחות פעם פעמיים והתשובה היחידה שאני מקבלת זה "העברתי את הקריאה שלך למפעל, יצרו איתך קשר". כך כבר לפני הקורונה, בסדר בקורונה הבנתי אבל המשק חזר לפעילות כבר לפני חודש ועדיין התשובה אותה תשובה. מבאס ממש
חבל שלא החזרנו את המזרון ניסיון וברחנו משם עם הכסף בידינו
המוצר שנקנה בחנות
מזרון אלוורה ויסקו
naomi
שם:
naomi
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
הדירוג של naomi: 1 מתוך 5
חוות דעת
נורא ואיום!! לא ממליצה -שירות נוראי .
הזמנתי באתר ב-25.4 ספה נפתחת . הובטח משלוח בין שבועיים לשלושה שבועות . ואכן לאחר שבועיים יצרו קשר והודיעו שהמיטה תגיע ב- 14.5 ושאהיה בבית בין השעות 10:00 עד 14:00 . לקראת השעה 14:00 כאשר לא הגיעה שום הודעה מהנהג שהוא בדרכו אלי ניסיתי להשיג את המפעל דרך טלפון וווטצאפ ייעודי לשירות לקוחות . בטלפון לא ענו . בווטצאפ לא הגיבו - למרות שראיתי שהיו זמינים לאחר ששלחתי את ההודעות . כך נותרתי לאורך כל סוף השבוע ללא מענה ומבלי להבין מה קורה עם המטה שהובטחה לי ובגללה נשארתי בבית .
רק ביום ראשון הצלחתי ליצור קשר בווטצאפ אחר ואף שוחחתי עם נציג שהיה מופתע מאוד שלא הודיעו לי שהמיטה לא תגיע ביום חמישי .....
הבטיח שהעניין בטיפול ואקבל את המיטה בימים הקרובים. הודעתי לו שבסוף השבוע מתארחים אצלי אנשים ואת המיטה הישנה כבר זרקתי .. אין לי היכן להלין אותם .
בבוקרו של יום שלישי 19.5 קבלתי הודעת ווטצאפ שהמיטה לא תגיע עד סוף השבוע ושהמפעל יוצא לחופשה של שבוע ... ומוכנים להחזיר לי את הכסף .
ניסינו לדבר על ליבם למצוא פתרונות - אפילו הצעתי להשיג מוביל שיסכים להוביל אבל שום דבר לא עזר .
לאחר מספר דקות קיבלתי בווטצאפ צילום הודעה מהבנק של המפעל על ביטול העסקה ( לא אני ביקשתי לבטל !!)
אני מוכרחה לציין שבחור בשם עידו ניסה לעזור ו ואף התנצל והודה שזו הייתה פאשלה שלהם אבל הוא לא יכול לספק לי את הסחורה ( זאת אומרת שאני אשא בנזק
של הפאשלה שלהם ) דיבר ברוגע אבל כשנכנס לתמונה מנהל הייצור הכל התהפך דיבר בצורה בוטה והתלהם .. לא כך משרתים לקוחות ..
נאלצתי לכתת רגלי בחום המטורף ולחפש מיטה שתהיה זמינה מיידית ובלית ברירה רכשתי מיטה מתצוגה זה לא הדבר שתכננתי .. רציתי מוצר חדש אך שום חנות לא יכלה לתת לי מוצר תוך יומיים אלא אם כן מהתצוגה.
לא ממליצה על יורופיאן --- אפילו מציעה להדיר רגליים מקנייה אצלם !!!!!!!!!!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת למיטה זוגית
תגובת החנות
כמה חבל שבתקופה של קורונה , כאשר סגרו לנו את המפעל ל 15 אחוז פעילות , לקוחות מנסים לעשות ״שימינג״ ומה גם אנחנו בתקופת רמאדן (צום של הערבים ) הערבים , המובילים שלנו עם כל הקושי של הצום עזרו לנו לצמצם נזקים ולספק ככול שאפשר למרות הצום , הלקוחה שמלינה צודקת חלקית אבל לא מוכנה להקשיב ולנסות להגיע לעמק השווה למרות תקופה זו(קורונה,צום,והשבוע הכי חם שהיה) היא ובנה ( הציג עצמו כ עו״ד)הציבו עובדות ולא ניסו להבין את המצב בו אנו נקלענו , הוצע פיצוים כולל אספקה בסוף שבוע הבא (אחרי חג עיד אל פיטר)ללא עלות ההובלה ,וגם סרבה , ולכן החזרנו לה את כול כספה מיידית , וגם התנצלנו , ובכל זאת בחרה היא ובנה להכפיש את שמנו. צר לנו שלא יכולנו לרצות את נעמה כמו שאנחנו דואגים ונמשיך לדאוג לכל אלפי הלקוחות המרוצים שלנו.
Dubi
שם:
Dubi
תאריך:
01/05/2020
דירוג:
הדירוג של Dubi: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מזרן זוגי וברצוננו לציין את השרות המהיר והאיכותי שקבלנו החל משלב הרכישה והייעוץ הטוב בנוגע למזרן אשר יתאים לצרכינו בצורה הטובה ביותר, דרך מהירות האספקה ועד ההובלה עצמה באמצעות המובילים המקצועיים והאדיבים.
המזרן נח מאד ואנו ממליצים בחופ!
המוצר שנקנה בחנות
מזרן זוגי מדגם silver
shmuchipoo
שם:
shmuchipoo
תאריך:
29/12/2019
דירוג:
הדירוג של shmuchipoo: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מזרון בחנות בנתיבות, אביחי אדם נחמד מאוד, נעים וישר.
המזרון נוח בטירוף!! שירות מעולה! סחורה מעולה!
ממש מליצים מכל הלב
המוצר שנקנה בחנות
Medical Active
kadoshhadar5
שם:
kadoshhadar5
תאריך:
10/12/2019
דירוג:
הדירוג של kadoshhadar5: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי זקוקה למיטה זוגית ומזרן במהירות בשל כניסה לדירה מהרגע להרגע
ובאמת הם עשו הכח שאקבל את המוצר תוך כמה ימים למרות שבחרתי בד ספציפי ועשיתי הזמנה מיוחדת
והאיכות מצוינת
שצריך לפרגן אז מםרגנים תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
מיטה טורונטו עם מזרן אלוורה
Estee
שם:
Estee
תאריך:
06/12/2019
דירוג:
הדירוג של Estee: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה! סבלנות ואדיבות מצד איש המכירות עידו, שליווה את ההזמנה מתחילתה ועד סופה, ועשה כמיטב יכולתו למלא את כל בקשותיי. המיטה שהזמנתי עומדת בציפיות והאספקה בוצעה תוך זמן קצר. מאוד מאוד מרוצה וממליצה בחום.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה מתכווננת אמסטרדם