חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Krool מוצרי מיזוג אוויר ומוצרי חשמל לבנים

Krool
אתר אינטרנט:
בעלים:
ZEEV@KROOL.NET
כתובת אימייל:
ZEEV@KROOL.NET
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
101
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 101 חוות דעת על החנות Krool

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Arik
שם:
Arik
תאריך:
24/04/2023
דירוג:
הדירוג של Arik: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מזגן לחדר של 5 מ"ר.
הגענו אחרי המלצה,
קרול המליץ על מזגן אינוורטר שיכול להתאים את עוצמת הקירור לחלל.
הוא המליץ על מספר דגמים ובחרנו במזגן תדיראן/אמקור.
המזגן סופק למחרת.
כשהגיע המתקין גילינו שהמנוע פגום, יצרתי קשר עם קרול שביקש שלא נתקין אותו ומיידית יצר קשר עם תדירן וביקש שישלחו לנו מזגן חליפי.
למחרת כבר הגיע ו לספק חלק חליפי אולם בטעות הביאו את היחידה הפנימית, התקשרנו שוב לקרול שטיפל בעניין מיידית ועוד באותו היום יצרו איתנו קשר מתדיראן (זה היה יום חמישי ותאמו איתנו הגעה ביום ראשון בבוקר, סיפקו את המנוע החליפי והכל היה תקין.
שירות מצויין! גם של קרול וגם של תדיראן.
המוצר שנקנה בחנות
‏מזגן עילי 14 שנת 2020 Amcor אמקור
חיים מירושלים
שם:
חיים מירושלים
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
הדירוג של חיים מירושלים: 5 מתוך 5
חוות דעת
אמצע אוגוסט, שיא הקיץ, ואני מחפש כבר 3 שבועות מזגן אמקור דגם 14A בין טכנאים מתקינים ושאר חברות,
לבסוף הגעתי חזרה לאריה קרול, בשיחה של יום ראשון אחה"צ עם 2 נציגות חביבות וביום שני על הבוקר כבר הנהג היה בדרך,
חשבתי ששירות, אדיבות, אמינות זו כבר מילה גסה בעידן הEBAY אבל יש כאן משהו אחר! תודה לכם על הכל! בטוח שאחזור ואקנה בעתיד...
וגם - הכי זולים שהיו מבין כלל הספקים והמתקינים שביררתי!!! תודה תודה תודה
המוצר שנקנה בחנות
מזגן אמקור 14a
רובי
שם:
רובי
תאריך:
11/11/2016
דירוג:
הדירוג של רובי: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר הגשם יחידת המדחס החיצונית יצרה קצר. הזמנו טכנאי בחברת אריה קרול שהיא גם החברה שהתקינה לנו את המזגנים כאשר רכשנו את הדירה. הטכנאי הגיע למחרת . פטר את הבעיה במהירות ובאופן מקצועי ונתן שירות מעולה!
חברה אמינה עם שרות נהדר.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן Inverter 350A
ירדן
שם:
ירדן
תאריך:
15/09/2016
דירוג:
הדירוג של ירדן : 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו טכנאי שהגיע במהירות, השירות היה מעולה! טיפל בבעיה במהירות רבה. ממליצה בחום, חברה אמינה והגונה מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן לא ידוע
Noam
שם:
Noam
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
הדירוג של Noam: 5 מתוך 5
חוות דעת
המשלוח הגיע במהירות על אף שמדובר בתקופת הקיץ הלוהטת.
המתקין היה מקצועי מאוד, הציע לי מספר חלופות בהתחשב במיקום, בנראות ובמחיר.
ביצע עבודה מהירה, יפה ונקיה.
בהתחשבנות בגין ההתקנה הלכו לקראתי ולא היו קטנוניים.
ממליץ בחום!!!
המוצר שנקנה בחנות
מזגן 2 כ״ס
eldadb
שם:
eldadb
תאריך:
24/04/2016
דירוג:
הדירוג של eldadb: 5 מתוך 5
חוות דעת
חוויה מתקנת שחסכה לי אלפי שקלים ועוגמת נפש, נכנסנו לדירה חדשה לאחר ששילמנו הון תועפות לקבלן לביצוע הכנות למיזוג מרכזי.
הטכנאי של קרול (יוסי) הגדיל ראש בצורה מדהימה ומצא פגמים בהכנות של הקבלן ואף דאג לוודא שהתיקונים מבוצעים וכל זה ללא תוספת תשלום ותמיד עם חיוך גדול.
הגעתי בגלל המחיר ונדהמתי מחווית השרות והאמינות.
ממליץ בחום רב !!
המוצר שנקנה בחנות
2 מזגנים מיני מרכזי WIND50
mosh
שם:
mosh
תאריך:
12/02/2016
דירוג:
הדירוג של mosh: 5 מתוך 5
חוות דעת
איני נוהג להעלות חוות דעת (לא לחיוב ולא לשלילה), מאחר ולרוב אני מניח שמדובר בתרמית אבל רק כדי להרגיש טוב עם עצמי אני חייב לשתף את חוות דעתי על חברת אריה חשמל ואלקטרוניקה.

רכשתי מהחברה מזגן מרכזי ומזגן לחדר השינה כאשר חווית הקניה היתה לא פחות ממדהימה. לצערי כעבור פחות משנה התגלתה תקלה במזגן המרכזי.

אומרים שלא חשובה חווית הקניה כמו חווית השירות בעת הצורך וכאן ידידיי נתקלתי בחברה שתודעת השירות שלה מעל לכל נורמה מקובלת.
ההתייחסות, האמפתיה ואופן הטיפול המהיר והמקצועי היו ללא דופי.

לכל מי שתודעת השירות חשובה לו ולא רק המחיר (מה גם שהמחיר היה מצויין) הייתי ממליץ שלא לחשוב פעמיים. אני יודע שבפעם הבאה שארכוש מזגנים לא אבזבז זמן בלחפש...
המוצר שנקנה בחנות
מזגן DNC50, Classic
יוני
שם:
יוני
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
הדירוג של יוני: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלנו מהחנות המלצה על מזגן מצוין, שקט ועוצמתי
המזגן סופק תוך זמן קצר ותואמה התקנה לפי הדרישות
שירות המכירה וההתקנה היו טובים

המוצר שנקנה בחנות
מזגן MSZFD50VA
Amichai
שם:
Amichai
תאריך:
21/05/2016
דירוג:
הדירוג של Amichai: 4 מתוך 5
חוות דעת
זו פעם שנייה שאני קונה מזגן אצל מנועי אריה קרול בע״מ.
הכל התנהל לשביעות רצוני, ובמיוחד רואים שחשוב לחברה שמה הטוב, ותשובות מהירות (באי-מייל) על כל שאלה. ככה יוצרים שם טוב ועוד יותר ככה גם שומרים עליו...ברור לי שאם אחפש מוצר חשמלי לבית אנסה אותם שוב
המוצר שנקנה בחנות
מזגן עילי 2016 15A
אנדרי
שם:
אנדרי
תאריך:
11/03/2016
דירוג:
הדירוג של אנדרי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קנינו שני מזגנים. החנות שלחה אותם עם המתקינים. אותם המתקינים טענו שהמקום היחיד שניתן למקם את המנוע הוא במקומה נמוכה, באמצע חזית הבית. מלית ברירה הסכמנו, אחרת המתקינים היו עוזבים ללא התקנה. ההתקנה הייתה רשלנית לגמרי: ללא תעלה, הכל מתנדנד ברוח, מכוסה בסרט בידוד בלבד. בתוך החדר אותו דבר, עם הגשמים הראשונים התחילו גם הצרות: אחד המזגנים גורם לקצר.
כשפנינו לחנות הם ניסו להגן על המתקינים וטענו שזהו אכן המקום היחיד להתקנה. הם קיבלו גיבוי גם ממנהל שרות של תדיראן - הכל לפי עדות המתקינים ולפי התמונות ששלחתי. הזמנתי מומחה מזגנים עצמאי והוא הסכים איתי שהמקום של המנוע לא נכון ושאפשר היה להתקין אותו במקום שלא מפריע למראה החזית. הוא גם הצביע על רשלנות כללית של ההתקנה. בהמשך הזמנתי גם שרות של היצרן כדי לבדוק את סיבת הקצר והוא גילה שמתחת לסרט הבידוד היו חוטי חשמל חשופים. הוא גם הסכים שמיקום המנוע לא נכון וכל ההתקנה זלזול אחד גדול. חזרתי לחנות וטענו שהתקנה חדשה כרוכה בתשלום פירוק והתקנה. החלטתי להזמין מתקין עצמאי ולא לקנות יותר בחנות הזו
המוצר שנקנה בחנות
מזגן Inverter 120A
תגובת החנות
הצטערנו מאוד לשמוע שאנדריי איננו מרוצה - ההתקנה בוצעה לפני שנה והמיקום נבחר בתאום עם הלקוח - וכן נבדק ע"י מנהל מחלקת השרות של חברת תדיראן שהוזמן על ידי לבדוק את המיקום - גם לטענתו - אין מקום אחר להתקנה מכיוון שמדובר בבית פרטי בעליית גג והמקום היחידי להתקנה הוא על הרעפים ובנוסף מסתיר את החלון - מנהל מחלקת השרות של תדיראן אמר במפורש שהלקוח לא יקבל אחריות במידה וההתקנה תבוצע על שיפוע הגג מעבר לחלון והטכנאי יאלץ לצאת מהחלון אל הגג כדיי לתת שרות ואחריות . לכן הצנרת נמשכה לחלון הבית בקומה מתחת - שם ניתן לקבל שרות ואחריות לפי הוראות ההתקנה המקובלות של חברת תדיראן . אנו חברה וותיקה בת 53 שנים ועובדים רק לפי ההוראות הקיימות בשוק - אנו מחוייבים ללקוח שיקבל שרות גם לאחר ההתקנה - והלקוח גם מפרט שהיו לו שאלות ובעיות והגיעו מחברת תדיראן והוא קיבל שרות ואחריות ללא שום בעיה . במידה והיינו מתקינים כפי שרצה הלקוח בפעם השניה - לא היה מקבל שרות ואחריות ואז הבעיה הייתה כפולה ומכופלת . בתום האחראיות עכשיו יכול הלקוח לשנות את ההתקנה לא לפי הוראות היצרן - מכיוון שנגמרה לו האחריות .