חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

EPharma בית מרקחת, מוצרי טבע ומוצרים לגיל השלישי

EPharma
אתר אינטרנט:
בעלים:
טלפארמה בע"מ
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.4 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
77
חוות דעת בשנה האחרונה
77
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 77 חוות דעת על החנות EPharma

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
DK
שם:
DK
תאריך:
05/02/2020
דירוג:
הדירוג של DK: 1 מתוך 5
חוות דעת

לאחר שכמה ימים לפני כן אספתי חבילה מהחנות והתייבשתי בתור חצי שעה, החלטתי להזמין הביתה. אני גר 5 דקות מהחנות.
1. ההזמנה בוצעה על ידי בתאריך 31.1.20 באתר החברה. החברה התחייבה להגיע אליי עם החבילה בתוך 2 ימי עסקים ובחינם מעל 249 ש"ח (ערך העסקה 255 ש"ח). 2. בתאריך 3.2.20 (מעבר ל-2 ימי עסקים), החברה שלחה לי מסרון בשעה 06:30 לערך שההזמנה תגיע בין השעות 10-7 בבוקר (הם קובעים את התאריך והשעה מבלי לשאול אותך). 3. רק בשעה 10:00 בבוקר הודיעו לי משירות הלקוחות שהייתה בעיה עם הכתובת (לא היה מצוין מספר הבית לטענתם. אציין שאני הזמנתי בעבר מהחברה ולא הייתה שום בעיה בכתובת) ולכן השליח כלל לא לקח איתו את החבילה והיא תגיע רק למחרת. 4. כיצד ייתכן שהחברה שלחה לי מסרון בשעה 06:30 לערך, להודיע שההזמנה תגיע בין השעות 10-7 בבוקר, אם ידעו שיש בעיה לטענתם בכתובת שבידם? 5. מדוע אם ידעו מבעוד מועד בחברה, שיש בעיה לטענתם בכתובת שבידם. לפי דברי שירות הלקוחות, השליח כלל לא לקח איתו את החבילה (ולכן ברור שלא התכוונו כלל לספק לי את ההזמנה באותו היום) - אם כך מדוע לא הודיעו לי על כך מייד וגרמו לי לחכות לחינם 3 שעות ופגעו לי ביום עבודה וגרמו לי גם מפח נפש. 6. חברה רצינית הייתה מבררת איתי בקלות את כתובתי באמצעות הטלפון הנייד שלי שברשותם שאליו שלחו את מיסרון השליחות המיועדת (היה רשום על החבילה הנ"ל ואני רשום באתר החברה ופעמיים לפחות בעבר התקשר אליי השליח שהגיע לפתח ביתי כדי שאצא לאסוף הזמנות). 7. פניתי אליהם בשני טלפונים/מיילים על כך שהם לא עמדו בתנאים שלהם: "משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 249 ₪ תוך 2 ימי עסקים" "מתחייבים לפעול בהגינות מול ציבור הצרכנים ונושאים את תו ארגון אמון הציבור" 8. תגובתה של נציגת שירות הלקוחות: היא הציעה 25 ש"ח פיצוי/זיכוי באתר החברה - זה נראה לכם רציני?
המוצר שנקנה בחנות
תחבושות בריחת שתן ועוד
אודי
שם:
אודי
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
הדירוג של אודי: 1 מתוך 5
חוות דעת
אתר האינטרנט לא מספיק ידידותי.אין מענה ראוי בזמן סביר לפניות באינטרנט,למענה טלפוני.בטלפון "מתייבשים" כמו אצל החברות הגדולות -20-30 דקות .
בפעם קודמת השארתי בקשה שיחזרו אלי.חזרו אלי למחרת בטלפון(וזה יפה),אך הסברתי שאני כרגע לא יכול לענות במהלך נסיעה.האם חזרו אלי שנית?מה פתאום,הם
עשו "וי" על פנייתי והשאירו אותי עם הבעיה.באף חברת אינטרנט בתחום הזה לא נתקלתי בהתייחסות כזאת וזה חבל.
המוצר שנקנה בחנות
ויטמינים,שמן סיני,אקאמול
תגובת החנות
היי אודי אנו מתנצלים על חוויה לא נעימה תודה שאתה משקף את התמונה במלואה ומציין גם שחזרו אליך יום למחרת. כמובן שאנו תמיד מנסים לשפר את חווית הלקוחות שלנו ולכן נשמח לשוחח עמך טלפונית וללמוד מהמקרה, וגם לשפר את תחושותיך. נשמח מאוד אם תשאיר לנו פרטי התקשרות או שתפנה אלינו בעמוד הפייסבוק שלנו תודה רבה צוות ePharma
דנה
שם:
דנה
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של דנה: 1 מתוך 5
חוות דעת
גרוע מאוד. לא עונים גם אחרי 3 שעות, וגם לא מקבלים סחורה. שליח הביא רק חשבונית מחברה אחרת.
המוצר שנקנה בחנות
פארמה
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
13/11/2019
דירוג:
הדירוג של יצחק: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק מהם כמו אש! עשיתי הזמנה במעל 250 שח על מנת לקבל משלוח מהיר וחינם עד 2 ימי עסקים, הם מתחייבים!
לא הגיע אחרי 2 ימי עסקים וגם לא אחרי 4 ימי עסקים.
יש מגוון ערוצי תקשורות פייסבוק/sms/ווצאפ/אימייל, פניתי אליהם בכל הערוצים ולא קיבלתי שום מענה או התייחסות, רק לאחר המתנה של שעה על הקו הטלפנו ענו לי ועשו לי טובה שנותנים לי שירות וכמובן לא נתנו מענה למה הזמנה לא יצאה, ניסתה לרמוז שאולי לא הייתי זמין - מסביר לה שאני זמין 24 שעות ואף אחד לא יצר קשר, הבטיחו שיחזרו אלי תוך שעה ועד היום לא חזרו אלי או פנו אלי בנוגע להזמנה.
אני מזמין המון בארץ ובחו"ל, מעולם לא נתקלתי בחנות כזו גרועה ובעלת שירות מזעזע ברמה של מדינת עולם שלישי.
המוצר שנקנה בחנות
16 רביעות של מארזי מגבונים של האגיס במגוון דגמים
אני
שם:
אני
תאריך:
16/10/2019
דירוג:
הדירוג של אני: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק מהמקום, רכשתי מספר מוצרים עם משלוח. המשלוח הגיע כעבור זמן רב ואחד מהמוצרים כלל לא הגיע. כשניסיתי ליצור קשר עם החנות נתקלתי בזמן המתנה ארוך למדי, ונכון לעכשיו עדיין לא קיבלתי מענה.
המוצר שנקנה בחנות
שונות
אילן
שם:
אילן
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 1 מתוך 5
חוות דעת
כדאי מאוד להזהר מהמקום הזה.
קניתי מכשיר אדים שהתקלקל.
נמסר אליהם ב 22 למאי השנה ועד היום, 1/7/19 אין תגובה מהם.
חברה שלא נותנת שירות למוצרים שלה, היא חברה מסוכנת שכדאי להזהר ממנה.

נאלצתי לקנות באלי אקספר מכשיר אדים שעלה לי פחות מחצי, שהוא מעולה ואין תקלות.

לא אקנה במקום הזה לעולם.
המוצר שנקנה בחנות
מכשיר אדים
גולש
שם:
גולש
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
רונן רו
שם:
רונן רו
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
הדירוג של רונן רו: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי B12 ב 16/2. קיבלתי אישור הזמנה אבל לא אישור על משלוח. היה כתוב משלוח תוך 3 ימי עסקים. נסיון להכנס לאזור האישי באתר שלהם עם שם משתמש וסיסמא שהם שלחו לי, לא עובד. לא ניתן לדעת עם שלחו או לא. ב 25/2 שוחחתי עם נציגה שלהם טלפונית. מסרה לי מספר מעקב של הדואר. בדיקה באתר הדואר הראה שנשלח ב 24/2. לצערי לא שמרתי את המספר מעקב. אמרתי נחכה כמה ימים ויגיע. שכחתי מזה לשבועיים. ב 7/3 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שוב. הפעם בצאט. שיחה ארוכה מאוד. נתנו לי שוב את מספר המעקב. מתסבר שהחבילה נמצאת באותו סטטוס בדיוק מ 24/2. הנציגה לאל שום התנצלות, אמרה שהם לא מוכנים לבדוק מול הדואר. שאני אשב לבדוק כל יום מה איתה. פניתי לדואר. לא מוכנים לבצע חקירת דואר ללא פניה של השולח. התייאשתי. שירות לקוחות אינו סביר לחלוטין. ביקשתי ביטול עסקה וזיכוי מלא. לשמחתי לפחות את זה הם ביצעו מהר מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
b12
Miri
שם:
Miri
תאריך:
28/02/2019
דירוג:
הדירוג של Miri: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי קרם יום לפנים. הגיע בדואר רשום תוך שישה ימים.
לא נתקלתי בשום קושי.
תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
קרם יום לעור יבש MORAZ
דמיטרי
שם:
דמיטרי
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
הדירוג של דמיטרי: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנה בוצעה בלילה שולם דרך הפייפל, למחרת נשלחה SMS עם הזמן הגעת המשלוח, לפני הגעת המשלוח שליח התקשר לוודע על הנוחחות כדי למסור, מוצרים עטופים היתב, קופסה הגיע ללא שום פגע, שרות מהיר ומדוייק בזמנים, תודה רבה ממליץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
לדלג להתחלה של גלריית תמונות בושם לאישה פלאוור ביי קנזו KENZO FLOWER 1