חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ISmart מחשבים ומוצרי apple

ISmart
אתר אינטרנט:
בעלים:
iSmart
כתובת אימייל:
Store.pt@ismart.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.5 כוכבים מתוך 5)
30%
אחוז חוות דעת חיוביות
11
חוות דעת בשנה האחרונה
11
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 11 חוות דעת על החנות ISmart

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
uri547359
שם:
uri547359
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של uri547359: 5 מתוך 5
חוות דעת
שוחחתי עם אחד הנציגים טלפונים מענה מהיר לבירור מלאי והוא היה אדיב מאוד ונחמד.
החלטתי להגיע לסניף ולרכוש.
חנייה חופשי ממול החנות .
המנהלת חנות והנציגים קיבלו את פנינו בברכה והייתה אווירה כול כך מזמינה .
ענו על כול השאלות והיו ברורים,מקצועיים ואדיבים.
הנציג שירות התקין לי את המגן מסך בצורה הטובה ביותר.
הסביר לי על האחריות,על השימוש באייפון ועשה לנו גיבוי על חשבון הבית בצורה טובה ביותר.
אייפון xs למצוא במחיר הזה עם מטען מקורי וכול האביזרים הנלווים מקורים
ואחריות של מעבדות אפל הרישמיות
ממש שווה כול שקל
תענוג פשוט
יבואן מקביל או רישמי הכול אותו דבר
המקביל יותר זול ,אותו אייפון ואחריות של מעבדות אפל בישראל.
ואני אחזור לקנות מוצרים בהחלט מהחנות הנחמדה הזאת
שאפו!שמגיע מגיע.


המוצר שנקנה בחנות
אייפון xs
Vik
שם:
Vik
תאריך:
19/06/2019
דירוג:
הדירוג של Vik: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות על הפנים מורחים את הלקוח זלזול שאין דומה לו .
רכשתי מהם מכשיר מסוג איפון x64 .
לפני הרכישה שאלתי אם המכשיר הוא חדש ולא מחודש נאמר לי שהמכשיר חדש לגמרי וכך גם רשום באתר
קיבלתי את המכשיר לאחר מספר ימים במשלוח עד הבית .
נדהמתי לגלות שהמספר סיריאלי שעל האריזה אינו תואם את מספר המכשיר ניסו למרוח אותי בהתחלה שככה זה ביבוא מקביל וזה קורה
שורה תחתונה אין שום סיבה שאפל הגדולה תעשה טעות ותבלבל בין המספרים הסיריאלים .
לאחר בדיקות מול יבואן הרשמי ומול אפל העולמית התברר לי שהמכשיר שנה לפניכן נפתח והיה בשימוש .
החנות הציע לקחת את המכשיר למעבדה לבדיקות , כמובן שלא היו בודקים את המכשיר כי אין צורך בכך נטו בישביל לטרטר את הלקוח ולהתיש אותו . הציעו לתת מכשיר לאחר בדיקות המעבדה שאמורות להערך 5 ימים מה שכמובן היה יכול להיגרר אף יותר .
ביקשתי לבטל את העסקה אך מאז לא שמעתי מהם מילה ואף קיבלתי סינונים מהם .וכל זה עוד על קצה הלשון .
בקיצור ולעיניין שרות ומקצועיות שואפת לאפס זלזול בלקוח שאין דומה לו פשוט בושה .
מי שרוצה יש הוכחות והתכתבויות להכל .
המוצר שנקנה בחנות
איפון x
תגובת החנות
הנידון: מוצר אייפון x בתאריך 29.5.19 רכש הלקוח אייפון x יבואן מקביל, לאחר הרכישה אכן ראינו שמספר הסיריאלי אינו תואם לקופסא. הוצע ללקוח מכשיר חדש עם מספר סיריאלי תואם, אך לצערנו נעננו בשלילה. חשוב לציין שמקרה מסוג זה נדיר ומטופל בחומרה רבה. בברכה, לילך מהדיזאדה מנהלת סניף ismart פ״ת
eitanroz1949
שם:
eitanroz1949
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
הדירוג של eitanroz1949: 5 מתוך 5
חוות דעת
נרשום את זה ישר ולענין- בקשתי, נענתי ויצאתי שבע רצון
יחס אדיב
עצות מועילות
שרות מקצועי
מחיר מפתיע למוצר מסוג אייפד פרו החדש
סחורה ברמה איכותיית
אני שבע רצון בהחלט
המוצר שנקנה בחנות
אייפד פרו החדש
רחל
שם:
רחל
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
הדירוג של רחל: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב-18.6.19 רכשתי כמתנה, אוזניות איירפודס דגם 2 ב-745 ש"ח בכרטיס אשראי ממוכר חביב בשם עומרי. לצערי התברר לי כי אותו אדם שרכשתי עבורו את המוצר בהפתעה, אינו זקוק לו.
תוך שעה אחרי הקניה התקשרתי לבטל את העיסקה - כאשר המוצר באריזתו המקורית לא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש. נאמר לי שניתן להחזיר ללא עמלת ביטול .
לאחר רבע שעה נוספת קיבלתי טלפון נוסף מהחנות לפיו העמלה הינה 3.5% .
תוך שעתיים מבצוע העיסקה, החזרנו את המוצר לחנות, שם נאמר לנו שהעמלה הינה - 5% בגין ביטול עיסקה 1.5% בגין סליקה.
ביקשנו שיבצעו את הביטול במקום בכדי שלא תבוצע סליקה ולא תהיה עמלת סליקה.
המנהלת בשם לילך סרבה לבוא לקראתנו ובנוסף לא הסכימה לבצע את הזיכוי המופחת בחנות אלא רק להעביר בקשה להנה"ח.
הבקשה ממנהלת החנות, לקבל טלפון או שם של אחראי הרשת,משרדי הרשת - לא נענו
בכל חנות שמכבדת את עצמה, מקרה כזה של ביטול עיסקה תוך שעה והחזרתו תוך שעתיים מהרכישה, ניתן היה לבצע החזר במקום ללא חיוב של עמלת ביטול.
חבל מאוד שזה היחס
אדם שרכש מוצר ולאחר שעה מחזיר אותו ללא כל שימוש - יכול וראוי לקבל יחס אחר
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות בלוטוס איירבוטס דגם 2
תגובת החנות
הנידון : airpods 2 בתאריך ה-18.6.19 נעשתה רכישה של מוצר airpods , הלקוח הגיע לחנות על מנת להחזיר את המוצר . מאחר והזיכוי לא נעשה באותו הרגע על החברה לשלם עמלת סליקה של 1.5% בגין סליקה. ו5% נוספים בגין עמלת ביטול. בברכה, לילך מהדיזאדה מנהלת סניף ismart פ״ת
miladsana90
שם:
miladsana90
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
הדירוג של miladsana90: 1 מתוך 5
חוות דעת
לצרי החנות לא מכבדת את עצמה, רכשתי איירפודס ולאחר פחות מחודש הן הפסיקו לעבוד, מתברר שזה ייבוא מקביל ללא אחריות ( רק לאחר מכן הבנתי את הנושא כשביקשתי שיתקנו לי). אפילו הנציגה (בשם עדי) הודה שהמוצרים שבייבוא מקביל לא ממש באיכות הצפויה ורוב הלקוחות החזירו.
המוצר שנקנה בחנות
AirPods
תגובת החנות
הנידון: מוצר airpods בתאריך 2/6/19 הלקוח רכש מוצר airpods ביבוא מקביל. לאחר חודש פנה אלינו בטענה שהמוצר לא תקין. הוסבר ללקוח כי הינו זכאי לקבל זיכוי מלא על אף שהמוצר נפתח ושומש, או לחלופין לקבל airpods חדשות ביבוא רישמי עם אחריות של מעבדות DCS . נציג מטעמנו מילא עם הלקוח טופס זיכוי שעבר להנהלת חשבונות החברה. ויראה את הזיכוי במועד החיוב הבא. אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה להסיר את התגובה היות uהנושא מטופל בקפידה. בברכה, לילך מהדיזאדה מנהלת סניף ismart פ״ת
הילה
שם:
הילה
תאריך:
27/05/2019
דירוג:
הדירוג של הילה : 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר אדיב ומצויין.
דיברתי עם שניים מצוות החנות שהיו נעימים,אדיבים וסבלניים והסבירו לי באריכות על המוצר ועל השירות שלהם.
המוצר עצמו (אייפון 8) הגיע סגור,ארוז פרפקט באריזה מקורית עם מטען ואוזניות מקוריות, בדיוק כפי שהייתי מקבלת באיי-סטור.
מבסוטה לאללה וממליצה בחום, תודה :))
המוצר שנקנה בחנות
iphone 8
Max
שם:
Max
תאריך:
14/05/2019
דירוג:
הדירוג של Max: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב-7 באפריל רכשתי מחשב MacBook Air מחנות iSmart. לאחר שהגעתי לחנות (על מנת לא לחכות למשלוח) הופתעתי לגלות שהמחשב אותו רכשתי כבר פתוח. לטענת המוכר "ככה מגיע המוצר". לאחר שציינתי בפניו שאני אמור לקבל מחשב חדש בקופסה (מהניילון) והבנתי שאני לא הולך לקבל מוצר חדש לגמרי וסגור כפי שאני אמור לקבל, באותו רגע החלטתי לבטל את העסקה. לאחר התנגדות ראשונית של המוכר (שהתנגד לאשר לי ביטול עסקה על פי חוק) קיבלתי את המסמכים המצורפים. ניתן לראות בבירור שהוא מציין שהלקוח אינו מרוצה "כי הוא ציפה לקבל מוצר מנילון" , אתם לא מצפים לקבל מוצר חדש כשאתם קונים משהו חדש?
אני לא לקחתי את המחשב מהחנות והעסקה בוטלה מיידית. עבר מאז למעלה מחודש ולא קיבלתי אישור לביטול עסקה מהחברת האשראי. בנוסף קיבלתי חיוב כבר על תשלום ראשון (תכף ירד גם החיוב השני). לאחר שיחות רבות אל החנות, ובקשה שלי שמנהל יחזור אליי (לאחר אי טיפול בבעיה שלי על ידי נציג) מנהל החנות אף פעם לא יצר קשר וככל הנראה אפילו לא מעודכן בבעיה. כלל הנציגים בחנות מעודכנים על העסקה, קיבלו הודעות לטלפון עם טופס ביטול העסקה ומוקלטים בשיחות טלפוניות אשר מצדיקות אותי ומדגישים כי העיכוב במשך חודש לא הגיוני. בפועל ממשיכים לחייב אותי, הנציגים לא מטפלים בבעיה, ולמה שאני אחוייב על מוצר שלא נלקח מהחנות?
אבקש שמנהל החנות יצור איתי קשר בדחיפות ושתפסיקו לחייב אותי על מוצר שלא לקחתי.
המוצר שנקנה בחנות
MacBook Air 2018
תגובת החנות
בתאריך 07/04/19 רכש הלקוח מקסים קריימר מחשב מדגם macbook air באיסוף עצמי, אולם שהגיע לחנות החליט לבטל את הרכישה עקב נראות המוצר, כל המחשבים שלנו חדשים!!!!! המחשב מגיע ללא ניילון מהסיבה שהמקלדת של המחשב עוברת צריבה לשפה העברית. נציג מטעמנו מילא עם הלקוח טופס זיכוי אשר עבר להנהלת חשבונות החברה. הלקוח יראה את הזיכוי במועד החיוב הקרוב שהינו בחודש יוני . אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה להסיר את תגובתו , מאחר והנושא מטופל בקפידה.
dark_eli
שם:
dark_eli
תאריך:
02/05/2019
דירוג:
הדירוג של dark_eli: 1 מתוך 5
חוות דעת
צוות לא מקצועי בעליל , מרגיש שמנהלים שם בסטה בשוק.
קניתי מוצר בסכום גבוה מאוד , קיבלתי יחס גרוע , קבלתי מטען של ארה"ב , ולקח להם המון זמן להביא לי מטען אחר , ביקשו ממני להגיע לסניף , שזה שעתיים וחצי נסיעה מאיפה שאני גר ,לא היה אכפת להם בכלל מהטעות שהם עשו , המנהל שם דבר , מילא אותי בשקרים , וכמובן , לא היה אפילו קרוב לעמוד במילה שלו.
עשו ממני צחוק לצערי , נאלצתי לקנות מתאם שגם הוא יקר , שהשימוש שלו תכלס כמה ימים , עם שיביאו לי את מטען שמתאים לשקע הארץ , שהיו אמורים לספק לי כברירת מחדל.
היה צורך בלהתקשר אליהם 5 פעמים על מנת שיענו לי פעם 1 , סיננו אותי לגמרי , אחרי שהם קיבלו את הסכום ששלמתי להם. הנציגים הבטיחו שהוא יחזור אלי , והוא לא חזר כלל .
מאכזב , מחשב במחיר שכזה , שמשורת באופן זוועתי.
ושקרים מוגזמים.
תכלס , לא הייתי קונה אפילו בורג למחשב שלי מאצלם שוב.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב מאקבוק פרו 2018
דודו
שם:
דודו
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
הדירוג של דודו: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקניה מחולקת לשלושה , הרכישה הטלפונית , מה אתה בסוף מקבל ואם איזה שרות אתה מתמודד....
בסך הכל החלטתי לרכוש סטרימר נוסף מאותו סוג הקיים אצלי מס' חודשים Apple TV 4K (אין ספק שהוא הטוב ביותר)
בדקתי בזאפ והמחיר של I Smart קרץ לי (טעות ראשונה).
חייגתי-הזמנתי מול המוכרן גיא שם טוב (אין יותר פשוט מלתת להם מס' כרטיס אשראי) הדילמה היחידה הייתה יבואן רשמי או מקביל, בחרתי במקביל (זול יותר בכ-200 ש"ח בערך).
המשלוח הגיע די מהר , פתחתי את החבילה וחשכו עיניי , הסטרימר הגיע אומנם בקופסה רשמית של אפל אבל ארוז בצורה רשלנית:
ללא מדבקות ההגנה על המוצר (למי שמכיר את מוצרי אפל יודע על ההקפדה שלהם בנושא)
הכבלים מקופלים וארוזים עם גומיה חומה של חצי אגורה.
סימנים של ניגוב סמרטוט על השלט והסטרימר (המכשיר בגימור piano וזה בולט כל כך)
אין ספק שזה מכשיר שיהיה בשימוש וחודש.
החוויה המטלטלת השלישית הייתה בשיחה לשרות הלקוחות:
שוב ענה לי גיא שהיה המום לשמוע את הדברים ולראות את התמונות ששלחתי וטען שאין מצב שהמוצר מחודש והמוצר רק עבר איתחול אצלם-תמוהה למה לאתחל ?.
עשה אסקילציה והעביר אותי "לנחמדה אחת" בשם לילך שבטוחה שמעולם לא חוויתי קניה.
וזו הכרזתה "יבואן מקביל זה בעצם מוצר משומש שנארז מחדש אנו יוצאים מנקודת הנחה שלקוח יודע שיבוא מקביל זה מוצר משומש"
לצחוק או לבכות אתם תחליטו לבד.
שורה תחתונה- תגיע לפ"ת לחנות (ואני בכלל גר בדרום) ונזכה אותך....או תוסיף 200 ש"ח ונשלח לך מכשיר חדש
חשוב לציין שבשום מקום וזמן לא עלה הנושא של מכשיר מחודש.
לא באתר בזמן הרכישה.
לא בהזמנה הטלפונית מול המוכרן.
ואפילו בתחילת השיחה עם שרות הלקוחות.
זה יצא רק לאחר שהבינו שהשיחה לא תסתיים בקלות.
לא אוסיף דבר יותר על החנות , אתם בטח יודעים להחליט לבד.

נ.ב: כל השיחות (ההזמנה והשרות) מוקלטות בידיי...אשמח לשתף עם ספקנים או מתלבטים.
המוצר שנקנה בחנות
Apple TV 4K
דביר
שם:
דביר
תאריך:
12/03/2019
דירוג:
הדירוג של דביר: 2 מתוך 5
חוות דעת
תהליך השלמת ההזמנה היה ארוך ומסורבל מהרגיל (בהשוואה להזמנות אונליין מחנויות אחרות). לאחר שנתתי את כל הפרטים הנחוצים באתר, קיבלתי שיחת טלפון לאישור הפרטים ולאחריה הייתי צריך להמתין להודעת וואטסאפ מנציגת החנות, ולהשיב לה עם צילום תעודה מזהה וכרטיס אשראי.
בנוסף, באתר נכתב כי זמן האספקה הוא 3 ימי עסקים, אך אני קיבלתי את המוצר לאחר 7 ימי עסקים.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות JBL T450BT