המסך מצויד בפאנל VA שמציע בערך את הפער שבין צגי TN עם המוזלים עם זמני התגובה הנמוכים, לעומת מסכי IPS העשירים בצבעים, אך גם יקרים פי כמה. המסך תומך בסולמות הצבעים 122% sRGB ו-DCI-P3 90%, כך שהוא פחות יתאים למעצבים ולעורכי וידאו שזקוקים לגוון המדויק. עבור גיימינג כנראה שלא תצטרכו יותר מזה, בטח אם אתם שחקנים תחרותיים שמעניקים פחות חשיבות לגרפיקה ומעדיפים במקום תגובתיות נמוכה ככל הניתן.
הרזולוציה עומדת על 2560X1440 פיקסלים, נתון רצוי על פני 27 אינץ' וכל
רזולוציה מתחת עלולה להיראות מתוחה ומפוקסלת, במיוחד במשחקים מפוארים שמציגים סביבות חיות ומלאות כמו Horizon Forbidden West, Assassin's Creed Shadows ודומיהם. יחס הניגודיות עומדת על 3000:1, הרבה מעבר ל-1000:1 הסטנדרטיים של מסכי IPS, שאמורים להתבטא בטווח רחב בין יותר בין הגוון הבהיר ביותר לכהה ביותר. האם הבדל באמת כה דרמטי? קשה להודות בכך, אבל בסך הכל התרשמנו לטובה והצללים ברגעי התגנבות היו עמוקים ומלאים - וזה חשוב הרבה יותר מכל נתון מפואר על הנייר.
הבהירות עומדת על נתון די שגרתי, 350cd/m² בלבד. בשימוש האישי שלנו הסתפקנו ב-70% מעוצמת הבהירות והגברנו אותה ל-80% במשחקי Warzone ספונטניים - אבל אי אפשר להגיד שהמסך יתאים לכל חדר וסביבת עבודה. במשרד שלנו למשל התאורה הטבעית שנכנסת מבחוץ מאוד דומיננטית, עד כדי כך שהגברנו את רמת הבהירות ל-100% כדי למנוע השתקפויות. עצם זה שיש סביבת עבודה שאילצה אותנו לסחוט את המקסימום מבהירות מהמסך, מוכיח של-R27qc-30 יש גבול טכני מובהק וסביבות עבודה בוהקות אף יותר עלולות לפגוע בחווית הצפייה.
ה-R27qc-30 בעל קיעור של 1500R, כלומר לא מדובר במסך מקטגוריית ה"עוטפים" שמתגאים ברמת קיעור 1000R, אבל הוא עדיין מספק תחושת אימרסיביות קלה שמתקשים להציע מסכי 1800R או 3000R, למשל. במילים אחרות, המסך שלפנינו הוא כניסה "רגועה" לקטגוריית המסכים הקעורים - וזה יתרון לא מבוטל אם אתם לא בטוחים האם מסך הגיימינג קעור מתאים לכם.
הרזולוציה קובעת את מידת חדות התמונה ואת רמת הפירוט שלה, והיא נמדדת במספר הפיקסלים שמרכיבים את התמונה השלמה. הפיקסלים הם נקודות זעירות המסודרות לאורך ולרוחב התמונה או מסך התצוגה. ניתן אמנם לשנות את הרזולוציה דרך מערכת ההפעלה, אך לכל מסך ישנה הרזולוציה הטבעית שלו בה הוא נראה במיטבו ורצוי לבחור בה. כדאי לזכור עם זאת שרזולוציה גבוהה במסך גדול פרושה גודל טקסט קטן, לכן מי שמעוניין בתצוגה גדולה מאוד יבחר ברזולוציה יחסית נמוכה, או במסך פחות גדול שמסתפק ברזולוציה נמוכה.גיימרים שמעוניינים לשחק במשחקים כבדים עם רזולוציות גבוהות יזדקקו גם לכרטיס גרפי חזק שיוכל לתמוך ברזולוציות אלו.
האלמנט הקטן ביותר בתמונה המהווה את יחידת המדידה של הרזולוציה. כל תמונה או מסך תצוגה מורכבים ממספר מסוים של פיקסלים המסודרים בקווים לרוחב ולאורך. ככל שמספר הפיקסלים גבוה יותר, התמונה תהיה חדה ומפורטת יותר.
הרזולוציה קובעת את מידת חדות התמונה ואת רמת הפירוט שלה, והיא נמדדת במספר הפיקסלים שמרכיבים את התמונה השלמה. הפיקסלים הם נקודות זעירות המסודרות לאורך ולרוחב התמונה או מסך התצוגה. ניתן אמנם לשנות את הרזולוציה דרך מערכת ההפעלה, אך לכל מסך ישנה הרזולוציה הטבעית שלו בה הוא נראה במיטבו ורצוי לבחור בה. כדאי לזכור עם זאת שרזולוציה גבוהה במסך גדול פרושה גודל טקסט קטן, לכן מי שמעוניין בתצוגה גדולה מאוד יבחר ברזולוציה יחסית נמוכה, או במסך פחות גדול שמסתפק ברזולוציה נמוכה.גיימרים שמעוניינים לשחק במשחקים כבדים עם רזולוציות גבוהות יזדקקו גם לכרטיס גרפי חזק שיוכל לתמוך ברזולוציות אלו.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה
בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.