NIU KQi300X: לרכיבה יציבה בעיר
8.6
טווח נסיעה נדיב, קיפול מהיר ונעילה דרך האפליקציה: הקורקינט העירוני של NIU שופע בתכונות שהופכות אותו לפתרון תחבורתי יעיל ברחבי העיר, אבל יש לנו כמה הערות לשיפור
לסקירה המלאה >>NIU KQiAir: ניידות במשקל נוצה
8.6
הקורקינט של NIU מותאם בול לרוכב העירוני; הוא קל משקל, בעל טווח נסיעה ריאלי של 30 ק"מ ונעילת ה-NFC היא תוספת נחמדה אך היעדר שיכוך מצמצם את ה-KQiAir לדרכי אספלט בלבד
לסקירה המלאה >>Rider 10X: כמה כבד, ככה יציב
8.3
גלגלים גדולים, מנוע חזק ומשקל עצמי של 28 קילו: ה-Rider 10X מצליח להמיר את המבנה המאסיבי שלו ליתרון המקנה תחושת ביטחון בניסעה על כל משטח עירוני
לסקירה המלאה >>Nami Stellar: כבד ונוח
8.7
הקורקינט החשמלי של Nami מציע רכיבה נינוחה ומהנה בזכות משטח רכיבה רחב, שיכוך מלא וטווח נסיעה מספק. כל שנותר להתמודד איתו הוא מגבלות ממדיו
לסקירה המלאה >>קורקינט חשמלי Gowheels Clap: קורקינט עירוני שלא יתאים לכולם
8.2
מחיר נוח, מערכת קיפול יעילה ורכיבה נינוחה על כביש: ה-Gowheels Clap הוא קורקינט חשמלי שישתלב בנוף העירוני, רק קחו בחשבון שיש לו שתי מגבלות טכניות מהותיות
לסקירה המלאה >>Zero Z-10: קורקינט חשמלי נוח וכבד
8.4
בולמי זעזועים נהדרים, מנוע חזק שלא מפחד מעליות ומשקל כבד: ה-Z10 מספק חווית רכיבה טובה מאוד, עד הרגע שצריך לקפל אותו
לסקירה המלאה >>GoWheels Tiger 10: לא מתרגש ממהמורות
8.6
שילוב של גוף כבד, צמיגי שטח ושיכוך מלא הופכים את ה-Tiger 10 לקורקינט חשמלי שלא מגמגם בפני חריצי כביש, מהמורות ושאר הפתעות מטלטלות בדרך, אך ליכולות האלה יש משקל וגם מחיר
לסקירה המלאה >>ZERO Z9: קל לקפל, מסורבל להרכיב
8
הגוף קומפקטי, התאורה מספקת ומהירות ההאצה משכנעת, אך עדיין יש משהו שמונע מהקורקינט החשמלי של ZERO לבלוט לטובה בקטגוריה
לסקירה המלאה >>GoWheels X9: חזק אך כבד
8.4
יציבות גבוהה, טווח נסיעה מוצלח ומנגנון קיפול מגושם: הקורקינט GoWheels X9 מציע שיכוך מלא, צמיגי שטח וטווח של עד 40 ק"מ, אך במשקל 26 קילו, הוא יכול להיות מאתגר לניהול
לסקירה המלאה >>OKAI ES20: משתלב באספלט העירוני
8.5
לקורקינט ES20 טווח נסיעה שהתגלה כסביר, האצה מרשימה ותאורה המותאמת אישית. גם האפליקציה הפתיעה לטובה - אבל דורשת מקצה שיפורים והתאמה לשפת הקודש
לסקירה המלאה >>