חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ygl מכשירי כושר וציוד ספורט

Ygl
אתר אינטרנט:
בעלים:
יגל !Living Well
כתובת אימייל:
service@ygl.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.8 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
477
חוות דעת בשנה האחרונה
477
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 477 חוות דעת על החנות Ygl

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
danitopa
שם:
danitopa
תאריך:
08/07/2019
דירוג:
הדירוג של danitopa: 5 מתוך 5
חוות דעת
אספקה מאוד מהירה והתקנה מקצועית. שירות לקוחות מאוד נעים גם בדברים הכי קטנים. להפתעתי מכרו את המוצר ביולר מ 1000 שקלים פחות מהמתחרים, וזה לא בא על חשבון שום דבר. מומלץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
Royal360
Mordechai
שם:
Mordechai
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
הדירוג של Mordechai: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנינו אליפטיקל מיגל,
המוצר מוצלח מאוד, קל ונוח לתפעול, יעיל ומקצועי.
השירות היה מהיר וטוב, קיבלנו את המוצר יחסית מהר והמתקינים היו אדיבים ומקצוענים.
מומלץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Cross 900
zivlutwak
שם:
zivlutwak
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
הדירוג של zivlutwak: 5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשתי אופני כושר עם תמיכה לגב שמסוגלים לעמוד במשקל שלי. החיפוש הוביל אותי לאתר של יגל.
האתר נוח לתפעול ולרוב המוצרים יש אפילו וידיאו שמראה ומתאר את היכולות שלהם.
במהלך ההזמנה שכחתי לציין שאני רוצה לשלם גם על ההרכבה של המוצר.
השרות של יגל יצר איתי כדי לוודא שלא עשיתי טעות ועזר לי לתקן אותה.
המוצר הגיע בתוך שבוע (פחות מהזמן שעליו התחייבו)
הרכיבו והתקינו אותו במיקום שביקשת ללא שום בעיות ואני משתמש בו מאז.
מאוד מרוצה מהמכשיר ומחוויית הקנייה והשירות ביגל
המוצר שנקנה בחנות
אופני כושר דגם Cycle R מסדרת AXOS מבית Kettler
מיכל
שם:
מיכל
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
הדירוג של מיכל: 5 מתוך 5
חוות דעת
חשבתי שאי אפשר לקנות מכשיר אימון בלי לנסות אותו. אצל יגל זה ממש לא ככה.
החבר'ה בשירות לקוחות יעילים מקצוענים וסבלניים. קיבלנו המלצה מדוייקת לצרכינו. ידענו מתי המוביל יגיע, עמדו בזמנים היו יעילים ומקצוענים. גם אחרי הקניה יצרו קשר לוודא שביעות רצוננו.
ללא ספק נחזור ונקנה מיגל!
מומלץ מאוד!
המוצר שנקנה בחנות
אלפטיקל חשמלי מבית vo2 דגם royal 360
Israel
שם:
Israel
תאריך:
29/07/2019
דירוג:
הדירוג של Israel: 5 מתוך 5
חוות דעת
החנות וכל חברי הצוות איתם שוחחתי מקפידה על שירות מסור ומקצועי בכל שלבי הקניה וגם לאחריה. גם התוצאה משביעה רצון.
המוצר שנקנה בחנות
אופני כושר Total Body
Ofek
שם:
Ofek
תאריך:
23/08/2019
דירוג:
הדירוג של Ofek: 5 מתוך 5
חוות דעת
תודה לנדיה על השירות האדיב,המקצועי,האנושי שהעניקה לי עד שהחלטתי באיזה דגם הליכון לבחור.כל יום מאז...אני מברכת על ההחלטה הצרכנית הנבונה לבחור בדגם אפולו יורק.השיחות, האכפתיות והאמת שנדיה שידרה לי, הביאו אותי לבחור נכון מבין כל עשרות סוגי הליכונים שראיתי באתר ובכלל בחנויות הספורט.ממליצה בחום,קנו רק אצל היבואן יגל...זה מעבר לקנייה עצמה...זה בית להתייעץ בו בכל נושא שקשור לאביזרים המתלווים להליכון או לכל מכשיר ספורט אחר.זו חוויה אחרת... תודה לך נדיה,זכיתי.👍😁
המוצר שנקנה בחנות
אפולו
עידן
שם:
עידן
תאריך:
17/09/2019
דירוג:
הדירוג של עידן: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מתקן מתח מקבילים ואני מאוד מרוצה.
הגיע מהר מאוד.
המכשיר עצמו חזק ויציב - נהדר לאימון בבית.
המוצר שנקנה בחנות
מתקן מתח מקבילים gvkr 82
Sharon
שם:
Sharon
תאריך:
22/08/2019
דירוג:
הדירוג של Sharon: 4 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את האליפטיקל Sportop 7000 לאחר התייעצות עם נדיה, המכשיר הגיע ממש מהר, גם ההרכבה של המכשיר הייתה זריזה, סך הכל מרוצה מאוד מהמכשיר ומחווית הקנייה. ממליצה בחום!
המוצר שנקנה בחנות
אליפטיקל sportop 7000
דנה
שם:
דנה
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
הדירוג של דנה: 2 מתוך 5
חוות דעת
לפני כחודש רכשתי אופני כושר במחיר של אלפי ש"ח, בתשלומים. הטכנאי, שהגיע עם בנו ודיבר אליו בזלזול, בודאי שם לב שאחד החלקים פגום, אך התנער מן העניין ואמר: "אני רק החמור". לאחר פניה מצידי ,הגיע טכנאי כעבר כשבועיים, והחליף את החלק הפגום. כעת, כחודש וחצי לאחר הקניה נקרעה הרצועה שמחזיקה את הרגל באופן הימיני. אציין שמשקלי אינו גבוה כלל. התקשרתי לנדיה, שמכרה לי את המכשיר, והיא אמרה שאינה קשורה לכך כלל, והיא רק מוכרת מכשירים. בחברת אנרג'ים אמרו לי שהם גם לא קשורים, ונתנו לי מספר של מחלקת לקוחות, שם השיחה עוברת ישירות למחלקת לקוחות. לתשומת לב הקונים.
המוצר שנקנה בחנות
אופני כושר עם משענת.
תגובת החנות
בגאווה רבה אנו עומדים מאחורי צוות שירות הלקוחות המוביל בישראל. אלפי חוות דעת שפורסמו על אודותינו מספקים לנו הוכחה ניצחת על אודות ההשקעה העצומה במח' שירות הלקוחות שלנו. ולעצם טענת הלקוחה: לאחר בדיקת הקלטת כל השיחות מול הלקוחה מתברר כדלקמן: לקוחה רכשה מוצר בעלות של 1,200 ש"ח (ולא אלפי ש"ח כפי שצוין - אך אין לעובדה זו כל משמעות, כל לקוח מקבל שירות vip) ב 22-05 פנתה אלינו הלקוחה בתלונה על פגם במוצר. צוות יגל פתח מיד קריאה אצל היבואן אנרג'ים ב 23-05 הלקוחה נתבקשה לשלוח תמונת הפגם כדי להאיץ הטיפול בביתה ב 26-05 הלקוחה טרם שלחה תמונה, והחליטה על החלפת רצועה באופני כושר, זאת בטרם נתקבלה התמונה, וטרם חלפו 12 שעות ואף שטרם עברה כל הכשרה בזיהוי תקלות במכשירי אופני כושר ותיקונן. ב 27-05 נדהמנו לראות את חוות דעת זאת בשיחה שבוצעה זה עתה עם הלקוחה(27-05 17:25) ציינה בפני נציגתינו שהגיעה להבנה שהתנהלותה מוטעית מיסודה, היא מצרה על חוות הדעת ואף והבטיחה לפעול להסיר את חוות הדעת הזו.
גולש
שם:
גולש
תאריך:
13/08/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש