חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

IRobot שואבי אבק רובוטיים

IRobot
אתר אינטרנט:
בעלים:
קהלת יבוא
כתובת אימייל:
info@kohelet.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 7 חוות דעת על החנות IRobot

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
LGoykh
שם:
LGoykh
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
הדירוג של LGoykh: 2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את IROBOT E5 . המכשיר היה עם בלאי, לא התחבר לWIFI , הינו צריכים להתווקח עם מנהל החנות, עם אחראית של שירות לקוחות איזורי על מנת שיחליפו לשואב חדש, ושלא ניקח את המכשיר מהטיפול במעבדה כאשר המכשיר בן חודש ומהתחלה היתה בעיה של התחברות. לא נראה לי שאקנה עוד משהו של iROBOT
המוצר שנקנה בחנות
irobot E5
emtanes
שם:
emtanes
תאריך:
16/09/2019
דירוג:
הדירוג של emtanes: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין מענה טלפוני. וגם אם עונים לך אחרי עשרות ניסיונות לא תקבל תשובה מספקת. שלמתי כסף ואין עם מי לדבר לגבי משלוח
המוצר שנקנה בחנות
irobot e5
JB
שם:
JB
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
הדירוג של JB: 1 מתוך 5
חוות דעת
אחרי שהמוכר בחנות אמר לי שאפשר להחזיר את המכשיר אחרי שימוש סביר, באתי להחזיר ואמרו לי שלא. המוכר פשוט שיקר, לא יודע למה.
הרובוט ארס לי את השטיח, לא יעיל לבית גדול, נשאר תקוע במקום שכבר נקי ועובר עליו שוב ושוב, מתנגש עם כל הרהיטים וסביר להניח שאחרי כמה פעמים של מקות גם יגרום לנזק לרהיטים.
אני אוהב טכנולוגיה וחדשנות אבל מעדיף לרכוש את הרובוט הזה כאשר אהיה בבית יותר קטן. פשוט זה לא יעיל לעשות חדר וחצי בשעה וחצי כאשר החדרים לא מלוכלכים במיוחד (שיש). גם לא מגיע למקומות מסויימים. וכנראה צריך שהקליטה של הרשת תהיה 100% בכל הבית,אם לא, הו לא עובד. במקרה שלי קר יהיה שווה אם אני מוותר על ניקיון חדרים מסויימים, קונה בוסטר של רשת הוויי פי, מוריד את השטיחים ומזיז את הרהיטים....אבל לא אעשה זאת
המוצר שנקנה בחנות
רומבה 966
אולג
שם:
אולג
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
הדירוג של אולג: 2 מתוך 5
חוות דעת
שרות מזעזע! אין מענה טלפוני. כפי שנאמר כאן, השיחות מועברות לחברת שרות קבלת הודעות חיצונית גם בשעות העבודה. כמובן, אף אחד לא טורח לחזור ללקוח.
חסר תיאום מוחלט עם חברת שליחויות ( חברת "Buzzr") ששרותיה בכלל מתחת לכל ביקורת (המשלוח נדחה פעמיים: בפעם הראשונה עקב טעות בתיאום המשלוח ופעם השניה השליח פשוט הודיע כי הוא נורא עייף ומבקש לדחות את המשלוח למועד אחר !!!).
לסיכום: יחס אינו מכובד אשר גובל בזלזול משש ובזבוז זמן אדיר (וכל זה עוד לפני קבלת המוצר !)

המוצר שנקנה בחנות
שוטף רצפה רובוטי irobot 450 irobot 450
surui
שם:
surui
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
הדירוג של surui: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ניתן להשיג את היבואן / שירות לקוחות טלפונית.
מופנים לחברת שרות קבלת הודעות חיצונית בכל שעות היממה כולל בשעות העבודה.
אין עם מי לדבר!! לא חוזרים.!
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק רובוטי 870
תגובת החנות
ראשית, אנו מתנצלים על תחושת הלקוח , חשוב לנו להסביר כי בתקופה זו לפני החגים הננו נמצאים בעומס פניות רב אך חוזרים לכל לקוח תוך שני ימי עסקים. נשמח לפרטי הקשר של הלקוח בכדי ליצור עמו קשר עוד היום לפתרון בעיותיו.
ש
שם:
ש
תאריך:
12/04/2012
דירוג:
הדירוג של ש: 1 מתוך 5
חוות דעת
ניסיתי לקנות את המוצר iRobot 770.
אתר החברה קבל את ההזמנה שלי כולל פרטים מלאים של כרטיס האשראי. אולם, בסוף התהליך, דחה את הרכישה - ללא הסבר. ניסיתי עוד פעמיים - כנ"ל.
פניתי לטלפון של הספק. קבלתי מענה של חברת מזכירות אלקטרונית שרשמה את פנייתי.
חזרו אלי מהחנות. ההסבר לכך שהכרטיס שלי לא עבר היה שהאתר שלהם עדין לא גמור. שאלתי אז למה לא מנטרלים את אופצית הרכישה אונליין ולוקחים לי פרטים של כרטיס אשראי - לא הייתה תשובה.

חשוב יותר: כחיפאי, שאלתי לגבי שירות למוצר במידה ואצטרך את המעבדה. נעניתי שיהיה עלי לשלוח את המוצר אליהם עם שליח על חשבוני!?! לא ע"י הבאה לנציגות באזור מגורי אלא ע"י שליח על חשבוני.

כתבתי תלונה לחברת האם בחו"ל - עברו יומיים לא קבלתי שום איזכור על קבלת תלונתי.

אני מזהה מסחר חובבני.
המוצר שנקנה בחנות
iRobot 770
תגובת החנות
האתר שלנו נמצא בימים אלו בשידרוג חברות כרטיסי האשראי דורשות כי בדיקה שלהם תתבצע על האתר האמיתי ולכן, אנחנו לא יכולים להוריד את האופציה לקניה באתר כולנו תקוה שחברות כרטיסי האשראי יססמו את בדיקת הבטיחות שלהם בימים הקרובים ושנוכל לספק חווית קניות מאובטחת ללקוחותינו בינתיים הוספנו הודעה באתר שסליקה דרך האתר לא זמינה כרגע לצערינו בדיקת חברת האראי לא תלויה בנו ועלולה להמשך עוד מספר ימים (בעקבות פריצות לאתרים העלו את רמת הדרישות, ואנו הכנו את עצמנו באתר החדש לעמוד בכל הדרישות) צר לנו מאד על חווית הלקוח נשמח לקבל את מספר הטלפון שלו על מנת שנוכל לספק את השרות המיטבי עבורו
מיכאל
שם:
מיכאל
תאריך:
11/04/2012
דירוג:
הדירוג של מיכאל: 3 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את המוצר לפני מספר חודשים, שבועים המכשיר עבד באופן סביר,יום אחד חזרנו הביתה ומצאנו את המכשיר לא תקין, התברר שבזמן העבדה הוא נתן מכה לשולחן קטן שעמד בסלון והפיל כוס מפלסטיק עם מעט מים. מיד לקחתי אותו למעבדה וסיפרתי את המקרה, בדקו את המכשיר והחזירו לי אותו אך לאחר חודש השואב הפסיק לעבוד בכלל, במעבדה עמרו לנו שמים חדרו לתוך המכשיר(למרות שאחרי המכרה עם כוס פלסטיק מאוד נזהרנו ממגע עם מים. התיקון יעלה מעל 1100 ש"ח ( המכשיר עלה 3200) ואין אחריות על קורוזיה, ניסיתנו להסביר שלפי הפרסום הרובוט עמור לעבוד לבד בבית ללא השגחה, אך התברר שמכשיר עדין מאוד, לא מסוגל לעבוד ללא השגחה. ממש לא ממליץ על השואב הבק הזה.
המוצר שנקנה בחנות
iRobot Roomba 780 780