חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bejooba מתנות וגאדג'טים

Bejooba
אתר אינטרנט:
בעלים:
tellus@bejooba.co.il
כתובת אימייל:
tellus@bejooba.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
42
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 42 חוות דעת על החנות Bejooba

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Yuval
שם:
Yuval
תאריך:
05/03/2021
דירוג:
הדירוג של Yuval: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות על הפנים. המוצר לא הגיע אלינו אבל נאמר לנו שנשלח בדואר ולא קיבלנו הודעה מהדואר.
כאשר ניסינו ליצור קשר על בעל החנות או אחד העובדים הבן אדם שענה לטלפון היה חצוף ולא שירותי ולבסוף ביקשתי החזר כספי מפני שאני לא מעוניינת לעשות עסקים איתם.
אולי זו הייתה חוויה חד פעמית אולי האם היה עצבני באותו הרגע את זה אני לא יודעת אבל אני רוצה להמליץ לכם לשפר את היחס שלכם ללקוחות שניסו לדבר בנועם וקיבלו רק יחס לא נעים חזרה.
המוצר שנקנה בחנות
שרפרף מתקפל
תגובת החנות
הנה פרטי המקרה. הלקוח קנה את המוצר ושילם על משלוח בדואר רשום. לאחר שהמשלוח יצא מהמחסן שלנו נשלח ללקוח אימייל עם מספר המעקב לחבילה ולינק לאתר דואר ישראל על מנת לעקוב אחרי המשלוח. הלקוח לא בדק באתר דואר ישראל למרות שאנחנו ממליצים לעקוב אחרי החבילה מפני שלפעמים לקוחות לא מקבלים הודעות מהדואר לבוא לאסוף את החבילה. הלקוח התקשר ביום שישי בבוקר(אנחנו לא עובדים בשישי ורשום את זה באתר) ובכל זאת ענינו לטלפון והוסבר ללקוח שהוא היה צריך לעקוב אחרי החבילה שלו בהתאם להוראות במייל ששלחנו. עוד הוסבר ללקוח שברגע שהחבילה תחזור אלינו אנחנו נוציא אותה שוב פעם לכיוונך (על חשבוננו) וביקשנו מהלקוח שהפעם יבדוק את המספר מעקב באתר דואר ישראל. לאחר כמה דקות התקשרו שוב פעם אבל הפעם החבר של הלקוח וכעס על הנציג שלנו שהוא לא קיבל את ההודעה מהדואר (זאת הסיבה שאנחנו שולחים מייל עם המספר מעקב ומבקשים לעקוב אחר החבילה) ושהוא רוצה החזר כספי. החזרנו ללקוח את כל הכסף חזרה (גם את הדמי משלוח) ולא גבינו מהלקוח כלום (למרות שמותר לנו) אנו בבג'ובה מאמינים בשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ועל כך יעידו אלפי לקוחותינו המרוצים
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
29/06/2020
דירוג:
הדירוג של יצחק: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ערכה של קרסט הלבנת שיניים עם תאריך משלוח של שבוע גג, ואחרי כשבועיים הם שלחו לי מייל שעקב הקורונה המוצר יתעכב עד לחודש אבל ישלחו לי שליח עד הבית.
עכשיו עבר כבר חודשיים ואין קול ואין עונה.
המוצר שנקנה בחנות
קרסט ערכה להלבנת שיניים
תגובת החנות
יצחק ההזמנה שלך בוצעה בתאריך 27 למאי, זמן האספקה שלנו הוא 14 ימי עסקים אך בעקבות הקורונה קיבלת מייל בתאריך 1 ביוני שבו נאמר לך שההזמנה לא חוייבה ויש עיכוב של עד חודש ימים וניתנה לך האופציה לבטל. בחרת להמתין לחבילה עד לתאריך 1 ליולי אך בפועל ביקשת לבטל לפני התאריך הנ"ל. צר לנו על חוסר ההבנה וההתחשבות בעסקים הקטנים בישראל אך אם זאת נבטל לך את ההזמנה ותקבל החזר מלא. בתודה צוות בג'ובה.
H
שם:
H
תאריך:
22/05/2020
דירוג:
הדירוג של H: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוצר מתעכב במעל ל-חודש-!!!!
הבעלים "מפצה" אותי במשלוח אקספרס חינם ונותן לי לרדוף אחריו במייל וטלפונים בשביל לדעת אם זה בטיפול.
תחליטו לבד אם זה מקרה חד פעמי או שזה יקרה גם לכם.
המוצר שנקנה בחנות
קרסט ערכה להלבנת שיניים 40 פסים! crest professional effects
תגובת החנות
לצערנו הרב המון עסקים נפגעו והושפעו עקב הקורונה וכנ"ל גם אנחנו נאלצנו לצמצם כוח אדם במשרד,כמו כן גם בדואר ישראל ומכס ישראל נוצרו עיכובים שלא היה לנו שליטה על כך, ובכל זאת עשינו את כל המאמצים לספק את כל המוצרים לכלל לקוחותינו במידה הטובה ביותר. בנוסף כמו שנאמר בנ"ל הצענו פיצוי במשלוח אקספרס על חשבונו כדי שהמוצר יגיע במהירות האפשרית. אנו מצערים על חוסר ההבנה של הלקוח במשבר כזה שקרה לכל המדינה ומאחלים לימים טובים יותר.
ויקטור
שם:
ויקטור
תאריך:
18/12/2018
דירוג:
הדירוג של ויקטור: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בחנות תיק לכלב איכותי מאוד.
מכיר סביר ושירות בחנות מהיר ובטוח.
תיק כזה לא מצאתי בחנויות אחרות בארץ וגם ב-eBay
המוצר שנקנה בחנות
תיק נשיאה לכלב או חתול עד 11 קילו של טריקסי
נועם
שם:
נועם
תאריך:
04/11/2018
דירוג:
הדירוג של נועם: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות אדיב ואמיתי, אמינות בפרסום המוצר
הביאו את הפריטים עד הבית ביוזמתם, עקב אי התאמה להגיע לריסוף
תודה
המוצר שנקנה בחנות
צידנית 3.5 ליטר
Liron
שם:
Liron
תאריך:
03/11/2018
דירוג:
הדירוג של Liron: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי המון מוצצים עבור בובות ההתפתחות שאני תופרת. אני תמיד מקפידה להשתמש במוצצים חדשים וחשוב שגם יהיו יפים ויתאימו לבובה. קיבלתי מוצר מעולה במחיר אטרקטיבי מאד. וחוצמזה גם קיבלתי אותו עד הבית באופן אישי ע"י שי, הבעלים :). אז תודה רבה לשי, על השירות הטוב!
המוצר שנקנה בחנות
זוג מוצצים
אלי
שם:
אלי
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
הדירוג של אלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואישי. ממליץ . . . . . .. . . . . . .
המוצר שנקנה בחנות
Crest 3D
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
18/06/2018
דירוג:
הדירוג של יוסי: 5 מתוך 5
חוות דעת
היי שלום רבהתקשרתי לרכוש כסאום ים קבלתי שירות מעבר למצופה יחס מדהים אדיב ומקצועי
אשמח לחזור ולקנות מהם
המוצר שנקנה בחנות
כסאות ים
דיקלה
שם:
דיקלה
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
הדירוג של דיקלה: 5 מתוך 5
חוות דעת
מומלץ בחום,שירות מעולה!!תוך יומיים הגיעה אליי ההזמנה
חייבת לציין לטובה את שי !היחס והשירות שלו הוא ברמה גבוהה מאוד.איש מיוחד ! תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
ערסל
Lior
שם:
Lior
תאריך:
04/06/2018
דירוג:
הדירוג של Lior: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות ממש טוב , הזמנתי מהיום להיום וסיפקו לי בזמן באיסוף עצמי. ממליץ בחום !
המוצר שנקנה בחנות
ערסל זוגי