סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Electric-Shop מוצרי חשמל

Electric-Shop
טלפון:
08-9950022
פקס:
08-9361213
כתובת:
ישראל טלר 28 רחובות
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
dealnow55@gmail.com
בעלים:
כל אלקטריק ביל"ו
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.4 כוכבים מתוך 5)
90%
אחוז חוות דעת חיוביות
21
חוות דעת בשנה האחרונה
30
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 30 חוות דעת על החנות Electric-Shop

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
kobi
שם:
kobi
תאריך:
02/04/2018
דירוג:
הדירוג של kobi: 5 מתוך 5
חוות דעת
יוחנן אלקטריק ברחובות
בעל המקום אדיב נחמד סבלני ומייעץ.
קנינו אצלו תנור מדיח כיריים ומייבש כביסה
מתחייב למחירים הזולים ביותר ועומד בזה.
זמן אספקה מהיר ותיאומי התקנות טובים.
שורה תחתונה
אין מה לחפש במקום אחר!
תודה יוחנן
המוצר שנקנה בחנות
ballers, zanusi ועוד
matan
שם:
matan
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
הדירוג של matan: 5 מתוך 5
חוות דעת
מרוצה מאוד מהקניה ומהשירות המהיר והמצוין!
יוחנן איש ממש נחמד, סבלני ושמח לעזור. כיף שיש מוכרים כאלה.
המחיר שביקש נמוך משמעותית מכל מקום אחר שבדקתי.
בהחלט המקום הראשון שאלך אליו בקניה הבאה.
מומלץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
טוסטר אובן Sol GL 1043
אלחנן
שם:
אלחנן
תאריך:
16/02/2018
דירוג:
הדירוג של אלחנן: 5 מתוך 5
חוות דעת
אני קניתי מיבש כביסה בלומברג מאספקה מידית וקיבלתי שרות יוצא מהכלל מבחור בשם יוחנן ששלח לי את המייבש למחרת הקניה ובעקבות אשמה שלי לא עניתי לטלפון של החברה של ההובלות והם רצו לחייב אותי על ההובלה השנייה ויוחנן לקח את החיוב של ההובלה על עצמו למרות שזה היה אשמה שלי והכל בכיף והרגשה טובה אני ממליץ בחום לקנות שם הם באמת אנשים טובים והגונים
המוצר שנקנה בחנות
מייבש כביסה בלומברג TAF7239
טלי
שם:
טלי
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
הדירוג של טלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
באמת שלא היתה לי חוויה כזו טובה....
בחור בשם יוחנן הקדיש לי בטלפון בסבלנות,
עזר לי להשוות בין דגמים ולמצוא את המוצר המתאים לי ביותר,
תוך הבטחה שאוכל תמיד לפנות אליו.
סיפק לי מהר את המוצר (תוך יום!!) ודאג שההזמנה אכן תגיע בתאריך שקבענו.
הכל במחיר מעולה ללא שום עלות נוספת מהמובילים, ועם יחס אדיב ומקצועי.
ממליצה מאד!!!
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מקפיא עליון LG GR-M6781S
Shahar
שם:
Shahar
תאריך:
30/04/2018
דירוג:
הדירוג של Shahar: 5 מתוך 5
חוות דעת
אין על יוחנן ,קודם כל בנאדם . יחס ישר והגון ,הגענו אליו 16 דירים כקבוצת רכישה והוא פתח את האינטרנט והוריד 10 אחוז על המחיר הכי זול שמצאנו ,מעבר לזה דאג לאספקה ,דאג לשרות ,גם בערבים שדייר היה תקוע מעבר לשעות העבודה ,ענה בסבלנות .
זה לא חנות רגילה שמוכרת זה בנאדם שכולו נתינה ,יושר ,ושרות שרות שרות וזה חשוב יותר מכל דבר .....

בלי שפוגשים אותו לא מבינים על מה אני מדבר
ראוי לשבחים ..

קבוצת רכישה .
המוצר שנקנה בחנות
מקרר,מכונת כביסה,תנור ,טלויזיה
gila
שם:
gila
תאריך:
02/05/2018
דירוג:
הדירוג של gila: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות מעולה!!!!
התקשרתי בבוקר להזמין מקרר, הסברתי שהמקרר שלי התקלקל יום קודם, דיברתי יוחאי וביקשתי אספקה הכי מהירה שאפשר,
תוך מספר שעות המקרר היה כבר בבית.
שרות כזה מהיר לא קיבלתי מאף חברה
תודה רבה ליוחאי, שבא לקראתי גם באספקה וגם במחיר
גילה
המוצר שנקנה בחנות
מקרר LG ליטר 715
דני
שם:
דני
תאריך:
06/06/2018
דירוג:
הדירוג של דני: 5 מתוך 5
חוות דעת

הזמנתי מהחנות מזגן. למרות שההזמנה בוצעה בשיא עונת הקיץ, המשלוח הגיע במהירות. המתקינים היו מקצועיים ונתנו שירות לבבי. יוחנן זמין בטלפון, עונה במיידי לכל שאלה ובקשה. .
הגעתי ליוחנן דרך אב בית של בית הספר, שמטבע הדברים עובד עם מספר רב של אנשי מקצוע וספקים. מכולם הוא בחר להמליץ לי על יוחנן ואכן השירות מעולה.
השירות מקצועי ונעים, מומלץ מאוד.

יהודיתה לואטן
המוצר שנקנה בחנות
מזגן תדיראן
Тарас
שם:
Тарас
תאריך:
14/06/2018
דירוג:
הדירוג של Тарас: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות נחמד עם אנשים טובים - קניתי כיריים חשמליות במחיר הכי טוב בארץ! אני ממליץ.
המוצר שנקנה בחנות
כיריים חשמליות Midea MC-HD301
ramid271
שם:
ramid271
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
הדירוג של ramid271: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מקרר סמסונג 3 דלתות בטלפון והמוכר הנחמד יוחנן נתן לי מענה מהיר לכל השאלות תוך שעה מרגע ההזמנה המקרר כבר היה אצלי בבית
בנוסף רכשתי מדיח כלים של בקו וגם פה קיבלתי שירות מהיר בהחלט ממליץ אנשים ישרים המקצועיים
המוצר שנקנה בחנות
RF260samsong מקרר שלוש דלתות מקפיא תחתון
אווה
שם:
אווה
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
הדירוג של אווה: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא אחזור לחנות שבה מרמים אותי
תאריך קנייה 8.04.2018 ישר מהחנות דרך הטלפון
למקרר שקניתי היה מבצע עם אופציה להרחבת אחראיות לחמש שנים, במחיר של 150 ש"ח. המוכר דיבר עם מישהו מסמסונג, אחר כך אמר לי שאני אשלם 49 ש"ח לטכנאי...היה מוזר, שאלתי פעם שנייה והוא חזר שאני אשלם לטכנאי 49 ש"ח. לפני ברקע שמעתי את השיחה של המוכר (עם האיש סמסונג, אריה?) שאתה גובה 100 ש"ח והלקוח משלם את ההפרש...משהו כזה. עכשיו אני תוהה האם בכלל הוא דיבר עם מישהו מסמסונג.
מתברר שאני צריכה לשלם 150 ש"ח לטכנאי כשיבוא ואמרו לי בסמסונג לברר עם המוכר, כי אין להם שום תשלום לשום חלק מהביטוח.
המוכר כמובן מכחיש, אומר שהוא אמר 149 ש"ח...שמענו אותו שניינו עם בעלי, דיברנו על דיבורית.
הוא אמר (המוכר) זה טעות אנוש, מה לעשות? של מי בעצם? המוכר, הוא בטעות אמר 49 במקום 150 או שלנו, שניינו כביכול לא שמענו טוב?
ידעתי על המבצע, ידעתי על הסכום שמופיע באינטרנט, שאלתי על 150 ש"ח בעצמי...מה היה האינטרס שלו לרמות אותי ב-100 ש"ח?
אולי משום שהוא פירסם מכיר יותר נמוך בכ-900 ש"ח? הוא הסביר שמחיר של היבואן יותר גבוהה, המחיר שמופרסם זה ליבוא מקביל, דגם לא מותאם לארץ...
אם הייתי מוכנה לשלם כבר 900 ש"ח נוספים, עוד 100 ש"ח היה מבריח אותי לחנות אחרת?
המוכר היה מנומס, אפילו ציינתי לבעלי שסוף-סוף מישהו שנעים לדבר איתו...אז מתברר שהוא מלוקק ולא ישר.
אנחנו יוצאים מטומטמים, לא מבינים, לא שומעים טוב וכו'...במקרה הטוב, הייתה טעות אנוש (שוב, לא ברור של מי).

נשארנו עם טעם מר בפה. לכן, לחנות הזאת לא נחזור.
ומנסים ללמוד שפעם הבאה לא נתאכזב. זה לא הסכום, אבל הגישה שהם צריכים לרמות בכל מני דרכים כדי לזכות בקונה...

המוצר שנקנה בחנות
מקרר סמסונג RF50K5920S8
תגובת החנות
מבצע הרחבת אחריות והסכום נקבע על ידי היבואן והוא 149 יכול להיות שהלקוח חשב שמע 49 אבל אף אחד לא ניסה לרמות אותו