חוות דעת
הגעתי לחנות, לברוך, לצורך החלפת מסך מקורי של סמסונג A5 2017, ווידאתי טלפונית שהמקורי קיים, כשהגעתי הוצע לי חיקוי בזול יותר, סירבתי.
ברוך אמר שזה ייקח כשעתיים/שלוש.
חזרתי כעבור שעתיים, הבחור בדלפק אמר לי שזה עוד לא מוכן
חזרתי שוב כעבור חצי שעה, ברוך יצא מהמעבדה והסביר לי שהוא עשה טעות ושאין לו מקורי (שעתיים וחצי התבזבזו בלי לעשות כלום, למרות שחזרתי לחנות!)
אמרתי לו שאם אין ברירה אז שיהיה חיקוי, הוא הבטיח לי חד משמעית שזה אותו דבר!
כשחזרתי ראיתי שהתצוגה קטנה יותר, הוא התעקש שאני טועה, אבל אז שלף מהזבל את המסך המקורי, השבור והבין שאני צודקת.
ביקשתי שיחזיר בחזרה את מה שעשה ויזכה אותי על העלות. ווידאתי שהוא מחזיר לי את המסך הישן שלי, השבור.
הוא ביקש שאחזור אחרי עוד שעה וכשחזרתי גיליתי שהוא עקר את המסך והשאיר לי פלאפון ללא LCD וללא מסך, כי "זה נשבר כשהוצאתי את המקורי, מה חשבת? שאוכל להחזיר לך את מה שפירקתי..."
הבחור אינו איש מעבדה, אני בטוחה ששום דבר לא נעשה בשוגג אבל זה לא שירות,
המעט שאני מצפה זה שאם התקשרתי ווידאתי שמלכתחילה יש מסך מקורי, תעשה את המינימום מתפקידך ותבדוק.
פשוט בושה!