חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

galor-online ריהוט גן וציוד קמפינג

galor-online
אתר אינטרנט:
בעלים:
Showroom@osmosis.co.il
כתובת אימייל:
Showroom@osmosis.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
24
חוות דעת בשנה האחרונה
51
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 51 חוות דעת על החנות galor-online

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
samuelgibori
שם:
samuelgibori
תאריך:
16/04/2024
דירוג:
הדירוג של samuelgibori: 1 מתוך 5
חוות דעת
- לא להתקרב!!! להתרחק כמו מאש!!!
לא שהשרות לא טוב - פשוט אין שרות !.
לא קיבלתי חשבונית רק טופס הזמנה
המוצר שנקנה בחנות
גריל נט ברויל וסט כסאות אלומיניום בד כפול לגינה
moriaivan19
שם:
moriaivan19
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
הדירוג של moriaivan19: 1 מתוך 5
חוות דעת
תעשו לעצמכם טובה ואל פשוט אל תעזו לקנות מהחברה הזאת שחוץ מלקחת ללקוחות את הכסף לא עושים שום דבר.
מהרגע שהכסף עבר בעיסקה תשכחו מהכסף, תשכחו מהמוצרים ועוד יותר תשכחו מהבריאות שלכם.
אין שירות לקוחות, אין עם מי לדבר, אף פעם לא עונים ובפעם באלף שנה שכן עונים מתייחסים בזלזול, מבטיחים הבטחות שלא קורות ומנתקים את השיחה.
אין לדבר עם מנהל ואין אף אחד.
מהרגע שקניתם תגידו שלום לכסף שלכם.
המוצר שנקנה בחנות
פינת ישיבה מונטריאול
natifogel2020
שם:
natifogel2020
תאריך:
05/03/2024
דירוג:
הדירוג של natifogel2020: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ספה ריהוט גן ב10.23 עד היום לא קיבלתי, כל פעם תירוץ אחר, הם לא עונים לפניות בטל’ או במייל, שירות גרוע והמתנה ארוכה למוצר, הם באמת זולים אבל זה זול שהוא יקר..
המוצר שנקנה בחנות
ספה ריהוט גינה דגם רומא
naor
שם:
naor
תאריך:
04/03/2024
דירוג:
הדירוג של naor: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות מזעזע לאחר קניה
מנהל שמנתק בפנים וחוסם
הטעיה בנתונים לגבי המוצר שקניתי
מתחמקים מאחריות
המוצר שנקנה בחנות
פרגולה
Daniel
שם:
Daniel
תאריך:
06/02/2024
דירוג:
הדירוג של Daniel: 2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שולחן וכיסאות לגינה.

חיסרון: הכיסאות הגיעו שרוטים. השולחן הגיע שרוט ופגום ברמת הרכבה שנעשת במפעל. נעלצתי לאלתר על מנת להרכיבו.
יתרון: המחיר היה הנמוך בין כל החנויות.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן ביסטרו מרובע 2 כיסאות ראטן
תגובת החנות
הלקוח קיבל שולחן תקין אשר נפגם עקב הרכבה לקויה בכל אופן ולפנים משורת הדין ועקב כך שהחברה שומרת על רמת שירות הגבוהה בשוק בוצעה החלפה של המוצר לחדש
sagiadmon
שם:
sagiadmon
תאריך:
22/01/2024
דירוג:
הדירוג של sagiadmon: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע מאוד ומוצר ברמה נמוכה. הזמנתי שולחן. לאחר שהרכבתי ראיתי שמתנדנד. יצרתי קשר עם שירות לקוחות ובלי קשר שמידי פעם עונים ומידי פעם לא וטירטרו אותי להראות וידאו שגם מצנדנד במקום אחר ושלחתי שניים אחרי שהצילום הראשון לטץא הוכיח מספיק שמתנדנד עדיין. בסיכומו של דבר קיבלתי תשובה שאי אפשר להחליף ושלדעתם הבעייה אצלי....כשבבירור רואים שבמקום נוסף מתנדנד.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן לרנקה לבן
mor6922
שם:
mor6922
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
הדירוג של mor6922: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מתחת לכל ביקורת!
ב31.10.23 הזמנתי פינת ישיבה , ב02.11 קיבלתי הודעת SMS לתאם שליח, את השליח תיאמתי ל20.11.
כמובן שאף אחד לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר. מאז עשרות טלפונים והודעות בפייסבוק ואין קול ואין עונה. ב18.12 סוף סוף הצלחתי לקבל מענה מנציגת שירות, לאחר שלא היה לי מספר הזמנה הצליחה לעלות אותה עפ"י מספר נייד. הופתעתי לדעת שהפינה שלי לא קיימת במלאי ולא ניתן לספק אותה ושהזיכוי והנושא יועבר למנהלת ויצרו איתי קשר. כמובן שקשר לא נוצר, היום יצרתי קשר עם שלהם, שלטענתה הזיכוי לא בוצע כי היה תקלה במספר נייד שלי, אך לא ברור לי אך את ההזמנה מצאו לפיו. בנוסף לטענתה פתאום כן יצרו איתי קשר לגבי המשלוח ב20.11 ואני לא עניתי להם , אך לא הבנתי אך אם המספר אצלהם לא היה מעודכן? שירות מתחת לכל ביקורת! ברמה הכי נמוכה שקיימת ונתקלתי! פשוט לא להתקרב !
המוצר שנקנה בחנות
פינה ישיבה
אפרת
שם:
אפרת
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
הדירוג של אפרת: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע!! לא להתקרב!
רכשתי ערסל לחדר, אותו בחרתי בקפידה ביחד עם המעצבת. הזמנו צבע ספציפי שהתאים לשאר העיצוב בחדר- זמן האספקה היה אמור להיות 45 ימי עסקים.
בפועל הזמנו את הערסל ב 20.6 והוא הגיע רק ב20.9 !
מאחר שאנחנו גרים רחוק לקח לנו זמן לפנות זמן ולהגיע אך לא היה נראה לי בעייתי שכן לא אמרו לי שיש איזשהי הגבלה לזמן האיסוף או לחילופין הודיעו לי שעבר הרבה זמן ועלי להגיע לאסוף לפני שהמוצר יוחזר/ ימכר/ יעלם אל החלל.
היום בעלי נסע במיוחד לאסוף את זה ולהפתעתו גילה שאין בכלל את המוצר במלאי בצבע שהזמנו.
כל זה כאשר חיכיתי 3 חודשים ספציפית לצבע הזה - כשהתקשרתי לשירות הלקוחות הנציגה עוד הופתעה שציפיתי לקל את המוצר כשעברו 3 חודשים מאז שהוא הגיע (לא התיחסו לעובדה שבאמצע הייתה מלחמה ובאופן כללי לעובדה שאם כבר שילמתי על המוצר והמתנתי 3 חודשים להגעתו לפחות שיעדכנו אם יש איזשהו טווח של זמן שבו אני חייבת לאסוף אחרת פשוט נגיע ונגלה שאין אותו)
הנציגה הציעה לי זיכוי (מה עוזר לי זיכוי אחרי שהמתנתי כל כך הרבה זמן להגעה של הערסל הזה ואחרי שנסענו במיוחד לאסוף אותו.. )או לקחת אותו בצבע אחר.. 2 אפשרויות גרועות אך לא נראה שזה מעניין את שירות הלקוחות..
המוצר שנקנה בחנות
ערסל 1171 בבז'
libba054
שם:
libba054
תאריך:
17/12/2023
דירוג:
הדירוג של libba054: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מוצרים הובטחה אספקה בין 7 ל-10 ימי עסקים, לאחר שהמוצרים לא הגיעו ניסיתי ליצור איתם קשר, לאחר מספר הודעות שהשארתי ולא חזרו אלי, ענו לי סוף סוף דרך הצאט באתר. שאין במלאי את מה שהזמנתי... ניסו לפצות אותי במוצר יותר יקר בתוספת כסף, אך רק לאחר שכמעט נתתי את פרטי האשראי הנציג אומר לי, וזה כרוך בכך שתוותרי על שאר המוצרים שהזמנת...
התנהגות ממש מבישה, כמובן שביטלתי את העסקה, ואני מקווה שאראה את כספי אי פעם בחזרה
המוצר שנקנה בחנות
טרמפולינה 3.66
noakazaz8
שם:
noakazaz8
תאריך:
01/11/2023
דירוג:
הדירוג של noakazaz8: 1 מתוך 5
חוות דעת
הוזמנו לפני שבוע 30 כסאות שהיו אמורים להגיע לגדוד חיילים בצפון, חוייבתי כמובן וההובלה תואמה להיום (בין 9-13) ולכן הזמנתי שליח שייקח אותם ממני ויסיע לגדוד. היום ב9 בבוקר, בזמן שאני ממתינה להובלה, התקשרה נציגה להגיד שהכיסאות לא במלאי, וכך גם שום כסא אחר שרציתי (שכן קיימים במלאי באתר). את המשלוח שאמור לצאת ממני כבר אי אפשר לבטל.
שירות מזעזע והתנהלות מחפירה.
המוצר שנקנה בחנות
כסאות קמפינג