galor-online ריהוט גן וציוד קמפינג
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.1 כוכבים מתוך 5)
4.8%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 81 חוות דעת על החנות galor-online
הדירוג של דניאל:
1 מתוך 5
חוות דעת
שורה תחתונה: לא להתקרב.
ראשית, תודה לאורן על העזרה בקבלת המטבח – אחרי חמישה וחצי חודשי המתנה, זה בהחלט לא מובן מאליו.
מצאתי את המספר הישיר שלו לאחר שכמעט ביצעתי הכחשת עסקה על כשל תמורה.
לצערי, זו גם הנקודה היחידה בחוויה שהרגישה חיובית. חשוב לי לשתף בתחושת האכזבה העמוקה מההתנהלות הכוללת של "גל אור ריהוט גן".
המטבח הגיע עם פגיעות נראות לעין, וללא סימון או מספור על החלקים (למעט הרגליים) – מה שהפך את ההרכבה למסובכת ומייאשת.
השירות דרך הוואטסאפ היה לא מקצועי ומתסכל עד כדי שאפשר להגיד שלא היה בכלל.
צוות המכירות אולי מרשים – אבל רק בכל הקשור לגביית כסף. מהרגע שהעסקה נסגרה, נשארתי לבד מול בעיות וללא תמיכה.
אפילו בתיאום האספקה הייתה זלזול. סוכם על יום חמישי, והמטבח פשוט הופיע ביום שלישי – כשלא הייתי בבית. ניסיתי להבין למה זה קורה – ולא קיבלתי שום תגובה.
האמת רק רציתי לקבל את המוצר ולסיים את העינוי הזה, במקום לסמוך עליהם שיגיעו ביום אחר.
לצערי, זו חוויה שלא הייתי מאחל לאף אחד. פגשתי לקוחות נוספים שהתלוננו על אותו דפוס של שירות בעייתי ואספקה מאוחרת – וזה רק חיזק את תחושת חוסר האמון.
אני אישית לא אפנה אליכם שוב, ולא אמליץ עליכם לאף אחד מהסביבה שלי. אני כותב את התגובה על החוויה שעברתי, כדי למנוע מאחרים לעבור את אותו דבר.
בסופו של דבר, הוכחתם שמה שנראה זול – עלול לעלות ביוקר.
המוצר שנקנה בחנות
מטבח חוץ
תגובת החנות
היי דניאל, צר לי לשמוע שזו חווית הקניה שלך, אשמח שתציין פרטי התקשרות ואצור עמך קשר בהקדם, גלאור
הדירוג של faraj2013m:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות הכי גרוע שיש
לא עומדים באספקה ושירות נציג לא אדיבים וחוצפנים
, בחיים לא נתקלתי בשירות רמה מתחת לאפס , לא ממליץ לאף אחד ליפול בשירות זה
המוצר שנקנה בחנות
כורסת טלוויזיה
חוות דעת
לצערנו מאכזב מאוד!!
אני ובן זוגי הזמנו פינת אוכל דה וינצ'י וסל כביסה במבוק מהאתר. תחילה היה נראה שהשירות יהיה מהיר כיוון שאחרי שבועיים כבר תיאמו מולנו תאריך אספקה, רק ששינו לנו שלוש פעמים את התאריך מבלי לוודא איתנו שזה מתאים לנו, ואז כשהשליח הגיע, הוא הביא רק את הסל כביסה בלי לדעת מה קורה עם ההזמנה של הפינת אוכל.
ניסינו פעמים רבות ליצור קשר עם שירות לקוחות דרך הוואטסאפ, אך הם עונים לעיתים באיחור של יום/כמה ימים אפילו, אם בכלל...
כשכבר כן מצליחים להשיג מישהו, כל פעם קיבלנו תשובה אחרת. פעם גילינו שהפינת אוכל בכלל אזלה מהמלאי, פעם אחרת היא פשוט מגיעה באיחור ובמקרה אחר הובטח שיגיע עד סוף ספטמבר.
בסוף לאחר מעל שלושה חודשי המתנה, בחרנו לבטל את ההזמנה בתחושה שהיא גם ככה כנראה כבר לא תגיע.
חבל, כנראה דרופשיפינג זול מסין ואנחנו ממש לא נמליץ לאף אחד למרות המחירים הזולים
המוצר שנקנה בחנות
פינת אוכל דה וינצ'י
חוות דעת
מוצרים ברמה נמוכה, שירות גרוע עוד יותר. מומלץ להתרחק.
רכשנו 2 ארונות מקלחת (ההרכבה עצמית), אחד הגיע עם חלקים לא טובים והשני עם חוברת הרכבה עם טעויות. החזרנו את הארונות, ואנחנו כבר חודשיים ממתינים להחזר הכספי שהיה אמור להגיע תוך 14 ימי עסקים. לבינתיים סיוט לתפוס אותם בטלפון או בווטסאפ. כבר 3 פעמים אמרו לנו שהועבר להנהלת חשבונות ותוך 14 ימי עסקים נראה את הזיכוי.
תגובת החנות
היי יוני בוקר טוב, אשמח לפרטי התקשרות על מנת לבדוק את עניין הזיכוי, גלאור
הדירוג של liorak0611:
1 מתוך 5
חוות דעת
אם היה אפשר לרשום 0 הייתי רושמת
הזמנתי מטבח חוץ 5 מבערים ב11.12.24
שירות מזעזע כמה רמות מתחת ל0
לוקחים כסף מתחייבים על הספקה עד 90 ימי עסקים
אחרי 90 ימי עסקים כותבים עוד 45 בכתב קטן
ולבסוף אחרי 7 חודשים ענה לי בחור שנתן את הטלפון האישי שלו , החליף לי את המטבח חוץ למטבח אחר באישור שלי
וכשהגיע המטבח ופיניתי זמן להרכיב אותו , הוא הגיע בלי 8 הגלגלים , פניתי לבחור ישירות שיספקו לי גלגלים ויבואו להרכיב , כמובן שעבר כבר שבוע , אף אחד לא יצר איתי קשר לגבי התקנה .
המוצר שנקנה בחנות
מטבח חוץ קלאסיק שחור - אספקה עד 90 ימי עבודה
תגובת החנות
היי ליאורה בוקר טוב, אני מבינה שאת מרגישה שלא קיבלת את מה שציפית וחשוב לנו לשמוע על כך. אציין כי בהזמנתך רכשת מטבח ב90 ימי עסקים דרך האתר שלנו ובתקנון מופיע כי לחברה שמורה הזכות לגרייס של 45 ימי עסקים נוספים, בנוסף המוצרים אצלנו עוברים בקרה אך לעיתים יש תקלות מסוימות שלא בשליטתנו , פנית אלינו לגבי החוסר של הגלגלים והעניין טופל בזמן אספקה סביר. עשינו את מירב המאמצים כדי לספק לך שירות מקצועי ואיכותי ואנחנו תמיד שואפים להשתפר, תודה שהסבת לתשומת לבנו. נלמד מזה.
הדירוג של wunshilan:
1 מתוך 5
חוות דעת
חבל שאין אפשרות לתת דרוג מתחת לכוכב אחד.
רכשנו מוצר שהתברר כפגום ובלתי שמיש לאחר ההרכבה.
פנינו מספר רב של פעמים כולל תמונות לשירות הלקוחות, ולא קבלנו כל מענה טלפוני מנציג כפי שבקשנו. בווטסאפ אין כל תגובה והתיחסות.
מוכרים מוצרים פגומים ואין מענה או פתרון ללקוח.
לברוח כמו מאש!!!
תגובת החנות
שלום, תודה ששיתפת אותנו בתחושתך, נשמח שתשלח לנו את התמונות לווצאפ 050-3346578 ונשמח לטפל
שם:
קלידלית-לימודי פסנתר קלאסיים
הדירוג של קלידלית-לימודי פסנתר קלאסיים:
1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי כורסת טלוויזיה, אמנם רק לפני 40 ימי עבודה כשהם מתחייבים ל45,(גם כן, מי ישמע אני גרה בויטנאם) וכבר יומיים שהם מתעלמים מהודעות או "נציג מטעמנו יחזור אליך" בשתיים אבל כמה נוח שבחמש וחצי כבר אין עובדים אז אף אחד לא מדבר איתי. לא ברור אם לפתוח בהליך או שמתישהו, איכשהו, אקבל את הכורסה שלא עלתה 200 ש"ח. מביך, מרתיח ומבזבז את הזמן
המוצר שנקנה בחנות
כורסת טלויזיה pro
תגובת החנות
שלום דלית, תודה על המשוב שהעברת לנו, אנו מצרים לשמוע כי חוויתך לא תאמה את ציפיותך למרות שהענקנו את השירות באופן המקצועי והמיטבי ביותר. בבדיקה במערכת רכשת כורסת טלוויזיה ב22/5 בהתחייבות לזמן אספקה של 45 ימי עסקים וקיבלת את המוצר ב20/7. נשמח לראותך שוב כדי להעניק לך חוויה טובה יותר.
חוות דעת
רכשתי מטבח חוץ ב 09.11.24 דרך האתר ועדיין לא סיפקו לי אותו.
אספקה תוך 90 ימי עסקים.
90 ימי עסקים עברו מזמן.
כשסוף- סוף הצלחתי לדבר עם שירות לקוחות אמרו לי שבהזמנה אונליין התכן עיכוב 45 ימי עסקים וזה רשום בחוזה.
נכון, רשום.
חיכיתי בסובלנות.
45 ימי עסקים גם עברו מזמן.
שירות לקוחות לא נותן תשובות ברורות, אם בכלל.
שוקלת לקחת עורך דין
המוצר שנקנה בחנות
מטבח חוץ קלאסיק שחור - אספקה עד 90 ימי עבודה � 1
תגובת החנות
שלום אלה, אנו מתנצלים על העיכוב באספקה. העיכוב נגרם בשל עיכובים לוגיסטיים מחו"ל ומיד כשהבנו שיש חריגה באספקה פעלנו להחליף את המטבח למטבח אחר אשר במלאי זמין כמובן באישורך. אנו מעריכים את סבלנותך וכמחווה על כך קיבלת מאיתנו טאבון פיצה ללא עלות.נשמח לראותך ברכישותייך הבאות, גלאור
הדירוג של אליהו:
1 מתוך 5
חוות דעת
45 ימי אספקה הפכו ל- 90 ימים. מענה טלפוני לאחר המתנה של שעה שמבטיחים לחזור ללקוח, ולא חוזרים. מענה ווטס אפ שלא מתפקד. לא מתקבל שום פיצוי או סליחה. פשוט לקנות מחנות שמתחייבת למועד אספקה קצר. גם צבע המוצר לא תואם את המודעה.
המוצר שנקנה בחנות
כורסת טלויזיה
תגובת החנות
שלום אליהו, רכשת כורסת טלוויזיה ב8/3/25 באספקה של 60 ימי עסקים, לפי בדיקה במערכת הכורסא סופקה ב18/6/25, תודה על ההבנה והסבלנות
הדירוג של Nikita:
1 מתוך 5
חוות דעת
7 חודשים עברו מאז שהזמנתי מטבח חוץ, אין מענה בשום ערוץ תקשורת. נלקח עורך דין לעניין.
המוצר שנקנה בחנות
מטהח גן 5 מבערים
תגובת החנות
היי סופיה , אני מצטערת לשמוע שהשירות לא עמד בציפיות שלך. אני רואה במערכת כי קיבלת את המטבח וכפיצוי סיפקנו לך מתנה בשווי 400 ש"ח.
נשמח לראותך ברכישותיך הבאות, גלאור