מטרו מוטור, יבואנית דו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי, הודיעה הבוקר על התחלת שיווק מותג קטנועי ה-GOGORO החשמליים. במקביל, בוצעה הטמעה של תשתית Gogoro Network, המאפשרת החלפת סוללות בשיטת "החלף וסע" תוך 15 שניות בלבד.


לקטנועי ה-GOGORO מערכת הנעה חכמה, והם מופעלים באמצעות אפליקציה ייעודית או כרטיס חכם ללא צורך במפתח. בנוסף, לכל הקטנועים מסכי נגיעה חכמים ומדברים עם אפשרות קישור לאפליקציה, המאפשרת שליטה על מאפיינים כמו מיקום הקטנוע, רגישות הבלימה, מאפייני הנסיעה, צריכת האנרגיה, מנגנון הנעילה החכם וסגנון לוח המחוונים הדיגיטלי. לאופנועים יש תא מטען ומושב בנפח של 25 ליטרים המותאמים לרכיבה ואחסון ציוד של שני נוסעים. בנוסף ישנו כפתור רוורס מובנה. 


הקטנוע החשמלי GOGORO נוחת בארץ

בשלב הראשון, מטרו מוטור תחל לשווק את שני הכלים המובילים של המותג:
Gogoro S2 ABS - הקטנוע בעל מנוע חשמלי GS-2 7.2 קילוואט המפיק הספק של כ-9.5 כ"ס עם טווח נסיעה של כ-80 עד 130 ק"מ בתנאי אמת, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-3.8 שניות ומהירות נסיעה מרבית של 95 קמ"ש. לדגם 2 סוללות נשלפות. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור גרפיטי או ספקטרום אינדיגו ומחיר ההשקה שלו: 16,985 שקל. בהמשך המחיר יעלה ל-17,985 שקל.

Gogoro plus 2 - הקטנוע בעל מנוע G2 חשמלי 6.4 קילוואט המפיק הספק של כ-8.5 כ"ס עם טווח נסיעה של כ-80 עד 130 ק"מ בתנאי אמת, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-4.2 שניות ומגיע למהירות מירבית של 90 קמ"ש. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור או לבן ומחיר ההשקה שלו: 19,985 שקל. בהמשך המחיר יעלה ל-20,985 שקל.

הקטנוע החשמלי GOGORO נוחת בארץ

קבוצת פז ומטרו מוטור ישתפו פעולה. במסגרת זו תעניק פז את שירותי הטעינה החשמלית לרוכבים במתחמי תדלוק שבהם יוצבו עמדות טעינה להחלפת סוללות בשיטת Swap &Go בתשתית Gogoro Network. עד כה, הוטמעו 9 עמדות החלפת סוללות ייעודיות במתחמי התדלוק של פז בתל אביב וברחבי גוש דן, כמו גם בשני סניפים של מטרו מוטור בתל אביב. בהמשך, תורחב פריסת עמדות ההחלפה לאזורים נוספים. הרוכבים יוכלו להגיע אל כל אחת מהעמדות, לשלוף את הסוללות הריקות ולהחליף באחרות מלאות.

לקוחות שירכשו קטנוע Gogoro, יצטרכו להצטרף לתוכנית המינויים של תשתית Gogoro Network בעלות חודשית קבועה של 129 שקל, המקנה 870 אמפר/שעה שמספקים טווח רכיבה של כ-1000 ק"מ בממוצע.