ShopiPet מזון וציוד לחיות מחמד
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 45 חוות דעת על החנות ShopiPet
הדירוג של eliyahgi:
2 מתוך 5
חוות דעת
שירות מאוד גרוע
קושי ליצור קשר עם חנות, המשלוח תעכב בהרבה מאוד ימים והחנות פשוט לא זמינה
נתתי שני כוכבים כי המחיר סבבה והמוצר אחלה אבל להבא ארכוש במקום שמתייחס אליי ומכבד את הלקוחות שלו
המוצר שנקנה בחנות
אוכל וחול לחתולים
הדירוג של stasia.malch:
1 מתוך 5
חוות דעת
אני ממליץ להימנע מהחנות הזו. הם לא סיפקו לי את ההזמנה בזמן, סירבו להחזיר לי את הכסף, ניתקו לי את השיחה ולא ענו למיילים או לווטסאפ.
הדירוג של adi.nof2:
5 מתוך 5
חוות דעת
השירות היה מצויין, הזמנתי אוכל אחר הצהריים וכבר למחרת בבוקר קיבלתי הכל. הץייעצתי טלפונית עם עופר המנהל והוא היה אדיב ושירותי. ממליצה מאוד!
המוצר שנקנה בחנות
אוריג׳ן סיקס פיש ובברבקטו
הדירוג של sigalbills:
1 מתוך 5
חוות דעת
אם היה אפשר לרשום 0 כוכבים הייתי רושמת.
שימו לב, תבדקו טוב טוב לפני שאתם מזמינים בחנות מסוימת, במיוחד אונליין. הייתי צריכה לרדוף אחריהם כל הזמן, כל הזמן נתנו לי תירוצים וסחבו אותי עוד יום ועוד יום עד שנתנו לי תשובות.
וברגע שדיברתי עם הבעלים הוא אמר שאפסיק להתקשר אליהם כי התקשרתי כבר 3 פעמים, רחמנא לצלן, כדי לקבל עדכון לגבי זיכוי למוצר שלא שלחו אליי כי "הדואר היה סגור".
בסוף זיכו אותי אבל אחרי הרבה זמן שאני מנסה להשיג אותם. יש לי תיעודים, הקלטות, בקשות אינספור שביקשתי ועשו טובה שבסוף ענו לי במייל ובווטסאפ. בקושי עונים לטלפון.
המוצר שנקנה בחנות
CystoPro, תוסף לחתול ושימור רפואי הילס
תגובת החנות
שלום סיגל,
קראנו את המשוב שלך וחשוב לנו להעמיד את הדברים על דיוקם:
באתר מצוין בצורה ברורה ובולטת, כולל בעמוד התשלום, שהמשלוחים מתבצעים באזור חדרה–גדרה. הזמנות מחוץ לאזור זה נשלחות באמצעות דואר ישראל (עד 2.5 ק"ג).
במקרה שלך, עקב תקלה חריגה בסניף הדואר ממנו נשלחות החבילות, נגרם עיכוב של יומיים, ועדכנו אותך על כך. בשלב זה הוצע לך ביטול עסקה, כפי שזכותך, והחזר כספי מלא — שאכן ניתן.
לגבי הזיכוי: עודכנת שהזיכוי יבוצע בהמשך, כפי שמקובל. לא נאמר לך בשום שלב שהוא יתבצע באופן מיידי. למרות זאת, התקשרת שוב ושוב בתוך זמן קצר, ואף דרשת שנטפל בזיכוי באופן חריג ומיידי. בסופו של דבר, קיבלת את מלוא הזיכוי כפי שהובטח.
אנו תמיד עושים מאמצים לתת שירות יעיל והוגן לכל לקוחותינו. במקרה הזה פעלנו לפי הנהלים, עדכנו אותך באופן שקוף לאורך כל הדרך, והחזר כספי מלא הועבר לך.
הדירוג של lulunaomit:
1 מתוך 5
חוות דעת
להיזהר!! הבטיחו אספקת מזון לכלבה, אבל מהרגע ששילמתי - אין מענה, אין תשובה בטלפון, אין עם מי לדבר. פניתי לחברת האשראי ומקווה שיבטלו עסקה. עד כה המזון לא הגיע ולא קיבלתי תשובה מבית העסק.
המוצר שנקנה בחנות
מונג סלמון
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
חוות דעת
חברים לא להזמין מ חנות הזו זו ראמאות שולחים לכם מוצר לא מה ש הזמנתם אלה מה ש הם רוצים.
תזהרו
המוצר שנקנה בחנות
חול חתולים באנתי סאנדי
תגובת החנות
מעניין מאד מי הרמאי !!!
הלקוח הזמין חול, למחרת ההזמנה סיפקנו ללקוח, מכייון שהיצרן שינה את גווני האריזה, סירב הלקוח לקבל את ההזמנה
לקחנו חזרה את ההזמנה וזיכינו את הלקוח במלוא הסכום
אז חנויות וספקים תיזהרו מהבחור, גורם לכם לעבוד בחינם ולהפסיד כסף
זהירות!!!!!!!!
הדירוג של alexxxeyb:
1 מתוך 5
חוות דעת
הוזמן מזון לכלב מחכה שבוע ימים,כל יומ מבטיחים לספק מחר ועדיין לא קיבלתי את הזמנה שלי.
המוצר שנקנה בחנות
מזון לכלב
חוות דעת
נתתי אחד בגלל שאי אפשר לתת אפס.
הבטיח שהמוצר יהיה מוכן ה19 לפברואר ולא קבלתי עד 8 למרץ כשהכלבה כבר לא צריכה אותם.
בלתי אפשרי לתקשר עם הבנאדם. גם, כתוב באנרנט שהוא נמצא בהעליה 16 בבצרה, לא קיים העליה 16 בבצרה, מספר הכי גבועה זה 14. הוא כתב במעטפה הבאר 55 בבצרה, ושוב, זה כתובת שלא קיים.
אל תבזבז כספך עם העסק הזה.
הדירוג של Shiran:
1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ (קיבלתי קללות)
רכשתי מוצר וקיבלתי מוצר אחר דומה אך שונה והכלב צריך משהו ספציפי לבעיות בלבלב כאשר שוחחנו ולאחר התכתבות וניסיונות שלו להתנער אמרתי לו שאני לא מעוניין במוצר ורוצה להחליף למוצר שאני צריך או לבטל את העסקה ואז הוא התחיל לקלל אותי בטלפון !
רק מלקרוא את התגובות אפשר להבין שיש פה מישהו שלא אמור להיות לו עסק צריך לעשות עליו כתבת תחקיר ממש תלונות אחר תלונות חבל שאי אפשר להשאיר חצי כוכב !
המוצר שנקנה בחנות
Hills אוכל רפואי לכלבים
תגובת החנות
הלקוח שירן הזמין הילס רפואי שק 12 ק"ג, למחרת ההזמנה סופקה ללקוח ההזמנה, מודגש !!!! כי הלקוח לא התייעץ אתנו לפני ההזמנה, וגם אם היה מתייעץ אין לנו סמכות רפואית לייעץ ללקוח על מזון רפואי, שרק הויטרינר שמטפל בכלב יכול להמליץ.
לאחר האספקה התקשר הלקוח אלינו והודיע לנו כי טעינו בשק שסופק. ואף שלח לנו ווצאפים על תכול השק הרצוי לא.
הודענו ללקוח לאחר בדיקה כי סופק לו השק שבדיוק הזמין.
והמלצנו ללקוח בנועם וסובלנות.
1- להתקשר לויטרינר שהמליץ לו על המזון.
2- לבדיקה נוספת להתקשר לשרות הלקוחות של היבואן לאמת שזה השק המדובר.
לאחר שבדק הלקוח מול שרות הלקוחות היבואן הסתבר שהוא לא הזמין את השק הנכון, והשק עם המרכיבים הדרושים מגיע במשקל 4 ק"ג, ולא שק שהזמין הלקוח במשקל 12 ק"ג.
חזר הלקוח אלינו וטען טענות הזויות שתוך כדי הבירור שינינו את תמונת השק באתר.
הלקוח התחיל לנבל את הפה בצורה חריפה ובלתי נסבלת ואף הודיע לנו שיפנה לחב' האשראי לביטול העסקה
הודענו ללקוח שיעשה כרצונו ואנו מדינת חוק לכל דבר והחוק נועד להגן עלינו מפני טיפוסים הזויים כמו הלקוח הנ"ל