חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

OlSale קניון וירטואלי

OlSale
אתר אינטרנט:
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
כתובת אימייל:
Roi@olsale.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
1729
חוות דעת בשנה האחרונה
1729
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,729 חוות דעת על החנות OlSale

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
יניב
שם:
יניב
תאריך:
27/03/2020
דירוג:
הדירוג של יניב: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מייבש כביסה דגם Blomberg Taf 7239 ב 21/10/2014 , במחיר 1419 ש"ח ,
כמו כן רכשנו מזגן FAMILY WIFI PRIMUM 26 ב 15/05/201, במחיר 3000 ש"ח

בשני המקרים השירות היה מעולה , המוצרים טובים והגיעו מהר
גם המחיר היה אז הזול ביותר

מקום מאוד אמין
המוצר שנקנה בחנות
FAMILY WIFI PRIMUM 26
אלי
שם:
אלי
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
הדירוג של אלי: 1 מתוך 5
חוות דעת
נוצר מצב בו הייתי מחוייב לבטל הזמנה, (באותו יום בו בוצעה ההזמנה) גבו 100 ש"על הביטול.
הרוויחו 100 ש"ח, הפסידו אותי כקונה פוטנצאלי לכל החיים.
יש לציין כי לא ידעו אותי מלכתחילה כי ביטול יחויב בכסף, זה קיים רק בחשבונית שקיבלתי לאחר ההזמנה.
המוצר שנקנה בחנות
מיקסר קנווד kmm060
תגובת החנות
הלקוח לא חויב וזוכה באופן מלא בגין בקשתו לביטול הזמנתו הלקוח עודכן על כך וראה שזוכה באופן מלא אולסייל מתחייבת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
shahor101
שם:
shahor101
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
הדירוג של shahor101: 5 מתוך 5
חוות דעת
אזניות קלילות, נוחות באוזן, שמע מעולה, חיבור מהיר.

שירות לקוחות ומחיר מעולה. איסוף עצמי זמין בתוך שעתיים מהרכישה.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות אלחוטיות soul true wireless st-xs lite
יעל ספרא
שם:
יעל ספרא
תאריך:
24/03/2020
דירוג:
הדירוג של יעל ספרא: 5 מתוך 5
חוות דעת
נהנתי מאוד מהשרות ומאהמינות ובמיוחד שהמחיר היה הכי זול עם פריסת תשלומים ללא ריבית ןמשלוח במחיר קל ונוח באמת כיף לקנות אצלכם
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי A70
Moshe
שם:
Moshe
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
הדירוג של Moshe: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מוצלחת ואיכותית.
עשו כול מאמץ והצליחו לתת לי את המחיר הטוב ביותר עם אספקה
מהירה.
המוצר שנקנה בחנות
טלויזית LG 65 אינץ דגם 65SM8100 Nano Cell
shimon
שם:
shimon
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
הדירוג של shimon: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי במכירה אישית תנור בנוי של AEG דגם BEE255632M.
קיבלתי מחיר זול יותר מההצעות בזאפ ליבואן הרשמי והמכשיר הגיע תוך יומיים וההתקנה שלו יום לאחר מכן.
אז שאפו לאולסייל על הטיפול המהיר בהזמנה ושאפו למיניליין על האספקה וההתקנה המהירה.
המוצר שנקנה בחנות
AEG BEE255632M
Glezer
שם:
Glezer
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
הדירוג של Glezer: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי לאחרונה שני פריטים מאולסייל (טלוויזיה ומחסן). קיבלתי מחן שרות מעולה, המלצות וכל השאלות נענו בצורה מעולה
אמשיך לקנות דרכם
המוצר שנקנה בחנות
סמסונגס 55RU7100
אבי
שם:
אבי
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
הדירוג של אבי: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טלויזיה סמסונג 65 אינץ' דגם 7400 ענה לי נציג בשם דור שנתן לי את המחיר הכי זול שקיים לטלויזיה, כולל האחריות המקורית של היבואן,שירות מעולה ומקצועי מאד ,ממליץ מאוד על אתר אולסייל וכמובן שאחזור לקנות דרכם שוב
המוצר שנקנה בחנות
"Ru7400 65
יחיאל
שם:
יחיאל
תאריך:
24/02/2020
דירוג:
הדירוג של יחיאל: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות מצוין ע"י נציג מכירות בשם תום! עשה מעל ומעבר כדי לספק לי את המידע הייתי צריך וליווי תהליך הקניה. אספקה בזמן המובטח.
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק LG קומפרסור
kalanite39
שם:
kalanite39
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
הדירוג של kalanite39: 1 מתוך 5
חוות דעת
בדצמבר 2019 רכשתי מכונת כביסה מאולסייל. תיאמו מולנו אספקה ומיד תיאמנו התקנה. מכאן החלה סאגה מיותרת לחלוטין.
בתיאום האספקה נאמר כי המכונה תגיע בין 11:00 ל-15:00. ביקשתי שלא מאוחר מכך מכיוון שהאדם אליו מיועדת המכונה צריך להיכנס לטיפול רפואי שאורך כשעה שבמהלכה לא יוכל להתפנות לקבל את המכונה. הובטח לי כי המכונה תגיע במועד. היא לא הגיעה. בשעה 16:20 התקשרתי לחברה שתיאמה את האספקה (אורשר) ולא היה מענה. בשעה 18:20 הגיעה המכונה. למותר לציין כי לא קיבלנו שום הודעה על עיכוב או הגעה.
ממועד זה אני פונה לאולסייל לקבל פיצוי על האיחור באספקה (חוק הטכנאים מדבר על פיצוי של 600 באיחור מעל 3 שעות ללא הודעה). אולסייל רשמה את הפניה שלי ובטלפון השלישי נשלחתי לשוחח עם אורשר. חשוב לי להבהיר כי את התשלום על המשלוח ביצעתי לאולסייל. אין לי התקשרות עם אורשר ומבחינתי האיחור וכל המשתמע מכך הם באחריות אולסייל.
לאחר מספר "הלוך ושוב" של טלפונים התקשר אלי נציג של חברת אורשר וביקש לתאם את גובה הפיצוי כאשר הוא אומר לי חד משמעית כי כל פיצוי שיוסכם בינינו יורד משכר הנהג וכי הנהג הוא אדם קשה יום עם משפחה לפרנס. לטענתי כי זה לא משהו שאמור להיות גורם בקביעת הפיצוי (כי יש חוק וצריך לקיים אותו), התגובה הייתה "רק שתדעי".
פניתי חזרה לאולסייל וביקשתי שהם יוודאו שאפוצה ושלי אין טענה או תביעה מאורשר אלא מאולסייל. הפניה שלי נרשמה (שוב) במחשב ונאמר לי כי שני תחזור אלי. זה היה ב4.2.20. ב-17.2 התקשרתי שוב. נעניתי בתגובה זהה. נדמה לי שהמתנתי מספיק.
לי נותר רק להודות לחברת אולסייל על הדוגמה המצוינת לשירות לקוחות לקוי ואחריות גורמי הפצה. כדוקטור לשיווק ואסטרטגיה אני מבטיחה להשתמש בדוגמה הזו בהרצאות שלי.
ד"ר כלנית אפרת
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה פתח עליון אלקטרולוקס
תגובת החנות
הלקוחה רכשה מכונת כביסה מבירור שאולסייל ערכה, אכן היה איחור רב באספקה והלקוחה זכאית לפיצוי. אולסייל דאגה שהלקוחה תקבל פיצוי. כאשר הלקוחה פנתה לאולסייל ואמרה שאינה שבעת רצון מהטיפול שניתן לה מחברת ההובלות, אולסייל דאגה שתקבל את מבוקשה ואת מה שאכן מגיע לה. אולסייל מתחייבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה