חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

PalmNet מולטימדיה וסטריאו, מערכות ניווט מחשבים, סלולאר, קונסולות משחק, אחסון וגיבוי, גאדג'טים

PalmNet
אתר אינטרנט:
בעלים:
מכלוף מחשבי כף יד 2005 בע"מ
כתובת אימייל:
sales@palmnet.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.4 כוכבים מתוך 5)
33.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
15
חוות דעת בשנה האחרונה
119
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 119 חוות דעת על החנות PalmNet

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
יהונתן
שם:
יהונתן
תאריך:
28/02/2021
דירוג:
הדירוג של יהונתן: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לגעת
הזמנתי מוצר באוקטובר .....
בדואר רשום
הגיע בסוף פברואר
לתומי חשבתי שהדואר אשם
אבל מה אפשר לעשות .... יש מעקב דואר רשום - הדואר מסך תוך 10 ימים
המוצר שנקנה בחנות
רצועת יד סיליקון
highlander
שם:
highlander
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
הדירוג של highlander: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות מתחת לכל ביקורת.
שלחו את המוצר הלא נכון. בשיחת טלפון התעקשו שלא הייתה שום טעות, עד שהוכח בצפיה בהזמנה. ביקשו לשלוח את המוצר בחזרה כדי להחליפו ולפי כך שלחתי בדואר רשום על חשבוני.
בשיחותי עם בעל החנות לגבי המשך הטיפול הוא טען שלא קיבל הודעה מהדואר. לאחר בירור עם הדואר התברר שהוא קיבל 3 הודעות לבוא ולאסוף את החבילה. למרות זאת, הוא הימשיך לטעון שלא קבל הודעות.
כעבור חודשיים לאחר ההזמנה, אותה חבילה חזרה אלינו עקב אי מסירה לנמען.
ניכר שלחנות לא הייתה שום כוונה לטפל בטעות שלהם, ומה שנעשה היה לבזבז את זמננו, עצבינו וכספינו. אם היה אפשרי לא הייתי נותנת שום כוכב.

*** לציין שהזמנו דיסקים DVD-R וקבלנו CD-R
המוצר שנקנה בחנות
25 דיסקים לצריבה מדגם DVD-R
Anthony
שם:
Anthony
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
הדירוג של Anthony: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מוצר וקצת בעיה עם האריזה הייתה וישר חזור אליי וקיבלתי טיפול מצויין ויעיל מאוד ממליץ לקנות כאן שירות מהיר ויעיל וגם נתנו זיכוי לקניה נוספת ממש שירות אדיב ביותר תודה לכם
המוצר שנקנה בחנות
תחנת עגינה philips
גולש
שם:
גולש
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Erez
שם:
Erez
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
הדירוג של Erez: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את המוצר ב26/9. היום אחרי שני ימי עסקים המוצר הגיע. אני מרוצה ממהירות המשלוח והשרות של החנות.
המוצר שנקנה בחנות
תיק ל80 דיסקים
גולש
שם:
גולש
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
bialy01
שם:
bialy01
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
הדירוג של bialy01: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מפצל למצת לרכב לפני כמה ימים בהזמנה טלפונית והשירות היה מצויין.
קיבלתי את המוצר למוחרת ההזמנה. והכל היה לשביעות רצוני.
תודה רבה רבה. אמשיך לקנות באתר
המוצר שנקנה בחנות
מפצל מצת לרכב
עמוס
שם:
עמוס
תאריך:
15/07/2020
דירוג:
הדירוג של עמוס: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב, אמין, מהיר. צוות מקצועי
הזמנה התקבלה מהר
מאוד מרוצה מהקניה ורמת השירות
ממליץ לכולם
המוצר שנקנה בחנות
עכבר למחשב
andrey
שם:
andrey
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של andrey: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מגן מסך טאבלט מזכוכית בתאריך 25.06.2020 לאחר פחות משעתיים מרגע הקנייה הבנתי ששלימתי מחיר מאוד גבוהה מעבר למה שיש בשוק
לפי בדיקה שביצעתי יצרתי קשר אם החנות וביקשתי להחזיר את המוצר לפי החוק עד 14 יום.
לא מוכנים לקבל את המוצר חזרה בטענה שלא מקבלים החזרות של מגיני זכוכית וככה זה...
בדקתי אם עוד כמה חנויות האם הם גם לא מקבלים החזרי מגיני זכוכית כמובן הוסבר לי שבוודאי שמקבלים.
בדקתי גם לפי החוק של הגנת הצרכן אין שום דבר בעניין רק לגבי מוצרים מתכלים,תרופות,והלבשה תחתונה.
כמו כן שוגרה פניה למועצה הישראלית לצרכנות.
המוצר שנקנה בחנות
מגן זכוכית טאבלט
תגובת החנות
תודה על החוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח הגיע לחנות בתאריך 24/6/2020 על מנת לרכוש מגן מסך זכוכית למחשב לוח מבית SAMSUNG. הלקוח ביקש לדעת את מחיר המגן מסך ונציג החברה הציג לו 3 סוגים של מגני מסך ב 3 מחירים שונים. מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.20mm 9H במחיר של 49 ש"ח מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.26mm 9H במחיר של 79 ש"ח מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.33mm 9H במחיר של 99 ש"ח כל המחירים כוללים הדבקה מקצועית ואחריות מלאה לתקופה של 12 חודשיים. לאחר התייעצות עם אימו בטלפון החליט הלקוח לרכוש מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.33mm 9H במחיר של 99 ש"ח וביקש לקבל הנחה. לאחר בדיקה קצרה הוחלט למכור ללקוח את המגן מסך בעלות של 60 ש"ח. הלקוחה הודה לנציג על השירות ועל המחיר הטוב שקיבל. לאחר מספר שעות התקשר הלקוח לחנות על מנת לקבל עזרה בהדבקה המגן מסך, הוא נשאל אם הוא יכול להגיע שוב לחנות עם המחשב לוח על מנת שנוכל להדביק לו את המגן מסך בצורה מקצועית ואיכותית והוא השיב כי הוא יודע להדביק את המגן מסך ורק רצה לשאול כיצד מומלץ לנקות את מסך המחשב לוח לפני ההדבקה. לאחר מספר דקות חייג שוב הלקוח בטענה כי לא הצליח להדביק את המגן מסך וכי הוא מבקש את כספו בחזרה עבור המגן מסך שרכש. נאמר לו כי לא ניתן לקבל את הכסף בחזרה מכוון שהוא הדביק את המגן מסך על המחשב לוח. הלקוחה שאלה את הנציג אם ניתן לרכוש מגן מסך נוסף בעלות נמוכה יותר. ומכוון שחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים, הנציג הסכים לבקשה והציע ללקוח מגן מסך נוסף בעלות של 40 ש"ח בלבד במקום 99 ש"ח הלקוח הודה לנציג על העזרה והטיפול בבעיה. חברת "מכלוף" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ________________ בברכה, שי חכם מכלוף מחשבי כף יד (2005) בע"מ
גולש
שם:
גולש
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש