חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ClearTech מוצרי סינון, טיהור והשבחת מים

ClearTech
אתר אינטרנט:
בעלים:
לא צויין
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
13
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 13 חוות דעת על החנות ClearTech

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Neev Tzur
שם:
Neev Tzur
תאריך:
07/03/2023
דירוג:
הדירוג של Neev Tzur: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי לפני כשבועיים ממברנה לאוסמוזה הפוכה (אמריקאית). היא סופקה לביתי לאחר 3 ימים, לשביעות רצוני המלאה. הדגם שהזמנתי ושסופק, התאים בדיוק.
אני מרוצה מאוד מטיפולכם בהזמנתי, ואשמח להזמין מכם בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
ממברנה פילמטק
Vladislav
שם:
Vladislav
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
הדירוג של Vladislav: 1 מתוך 5
חוות דעת
רוצה לעזור לאלו שמתכוונים לרכוש מערכת לטיהור מים מסוג אוסמוסה הפוכה שמציעים באתר שלהם.המערכת היחידה של 4 שלבים נקראת M9 אבל כאשר תגיעו לקניה אצמע בטח ישכנעו אותכם לקנות את הדגם המשודרג שנקרא M10 שהוא כאילו יותר טוב וחיסכוני למרות שבעיניי זאת אותה מערכת רק שההבדל שמסננים למערכת המשודרגת לא תקנו באף חנות למכירת מסננים חוץ מהם הדבר הלא יפה בכל הסיפור הזה שהם למעשה קושרים את הלקוח אל עצמם אבל הכי גרוע שכבר שנים המוצר החדש והמשודרג לא פורסם באתר שלהם ולא ידוע אם יש לא בכלל תו תקן ישראלי צירפתי גם דוגמאות של שני הסוגים
המוצר שנקנה בחנות
מערכת לטיהור מים אוסמוזה הפוכה M10
sylvie
שם:
sylvie
תאריך:
11/02/2019
דירוג:
הדירוג של sylvie: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא מומלץץץץץ !!!! לא מכבדים את ההתחייבות שלהם - הובטח החלפת פילטרים כל 6 חודשים. אין שום קשר אחרי חתימת חוזה. מענה טלפוני מאוד לא נעים. אין תשובה ברורה. אנחנו בלי מים מסוננים כבר חודשיים - מנסים להתנתק מהשירות ללא הצלחה. בקיצור לא לחתום ולא להקשיב לטכנאי שמבטיח שיבואו בלי שנרגיש אותם.
המוצר שנקנה בחנות
מסננים 3 שלבים M9
Rinat
שם:
Rinat
תאריך:
27/09/2018
דירוג:
הדירוג של Rinat: 1 מתוך 5
חוות דעת
כמעט סיימתי לשלם על המכשיר, היה טכנאי להחלפת סנן התלוננתי על המכשיר שהוא לא תקין התקשר לידי לחברה אמר שיחליפו לי מכשיר ללא עלות ויבטלו את התשלומים הישנים שנותרו במקביל, שלח לי מכשיר חדש חייבו אותי בתשלום מחדש של 4,240.80 ₪ על אותו דגם מכשיר שכמעט סיימתי לשלם. ניסיתי ליצור קשר אבל אין עם מי. לא להתקרב !!!!
המוצר שנקנה בחנות
Hc20t-nep3
אוראל
שם:
אוראל
תאריך:
06/06/2018
דירוג:
הדירוג של אוראל: 1 מתוך 5
חוות דעת
ראוווו הוזהרתםםםםם!!! 🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫
ההיתי בטוח שזה מסוג הדברים שלי זה לא יקרה!
חייב לציין שמעולם לא נאלצתי לכתוב משו שלילי על חברה או לעשות שיימינג אבל החברה הזאת משחקת בלקוחות שלה מתייחסת בזילזול וצוחקת עליהם בעניים וזה למען שלא יפגעו עוד אנשים תמימים אז שוב הוזהרתם !!🚫🚫🚫🚫🚫🚫
לפני קצת יותר משנה דיברתי עם חברת צלול וביקשתי לקנות מהם את הבר מים עם דגש על הכי טוב שיש להם מתנה להורי המבוגרים, כמובן שהמכירה הייתה שירותית וההרכבה של הבר מים והשליח מקסימים עד כאן הכל טוב.
כל הבעיות התחילו כחודש לאחר מכן, כשהבר החדש הפסיק לקרר את המים מיד התקשרתי ונציגה שלחה טכנאי שהחליף למיני בר "חדש".
כחודש לאחר מכן המיני בר הפסיק להרתיח ופה כבר פניתי לחברה בטענה על כך שבר חדש מתקלקל בזמן קצר ועוד בשימוש מינימלי של זוג הורים מבוגרים, התשובה שקיבלתי זה שהטכנולוגיה ישנה ויש בר חדש שאמור להכנס יביאו לי אותו במקום, בנתיים יביאו לי חילופי שוב "חדש" עד שהוא יגיע.
חודש לאחר מכן המיני בר הפסיק גם לקרר וגם להרתיח שוב לאחר ויכוחים שיחות חוזרות ושעות על הטלפון שלחו טכנאי שהביא חילופי ושוב התשובה כשיגיע הטכנולגיה החדשה נחליף לך.
חודשיים לאחר מכן המיני בר החליט שבא לו לחזור כנראה לחברה שלו הפסיק לפעול והתחיל להדלק ולהתכבות, כשהתקשרתי לשירות לקוחות נתקלתי בסינונים של החברה במשך כשבועיים עד שאיימתי בזה שאני איש עובד בפרסום כאן כבר המנהל "המקסים" חזר אלי הציע לי ביטוח למכשיר ה"חדש" כבר אמרנו בעלות של מכשיר חדש (49 ש"ח לחודש למשך שנתיים) וכשלא הסכמתי והתעקשתי שלח לי עוד מיני בר חילופי ושוב עם סיפורים שיגיע הטכנולוגיה החדשה נשלח לך אותה, עניין של 3 חודשים לאחר מכן שהמיני בר ה" חדש" שבק חיים והתחיל נזילה בין פתחי הצינורות, כאן כבר החברה התחילה לסנן בגלוי צחקו על הורי בטלפון, במספר שירות לקוחות "ענתה" חברה חיצונית שמשאירה הודעות שכנראה לא מגיעות ליעדם, נציגה שצעקה על הורי שזה בעיה שלהם,תשובות שמנהל יחזור אלי (לא באמת) ותשובות להורי תעשו מה שבא לכם תפרסמו איפה שבא לכם אין לנו מה לעשות אם אתם רוצים תקנו אחד חדש.
חשוב לי לציין לא חסכתי בשקל וביקשתי את המוצר הכי טוב ויקר שלהם, החברה הזאת מוכרת מוצר שידוע שהוא פגום (כך התברר לי מהשיחה עם המנהל) חבר שרכש איתי באותו זמן "נועם" מחברה מתחרה עד היום לא הרים שיחת טלפון אחד למוקד וכן התברר לי מחברים שהם לקוחות תמי 4 שלא נאלצו וגם אם כן לעולם לא בתדירות ובצורה הזאת, כרגע המכשיר ה"חדש" יושב אצלי בבית כגוש פלסטיק המתנה להורי הפכה למטרד, ואת הנעשה אין להשיב אני יקנה להם בר מים חדש והפעם מחברה אמינה, אבל לכל הפחות למנוע ממך הלקוח הבא לחוות את הזלזול חוסר שירות חוסר אכפתיות וניצול ציני כלקוח שאני חוויתי ויותר מזה הורי המבוגרים נאלצו לחוות אצליח למנוע ראו הוזהרתםם! 🚫
המוצר שנקנה בחנות
בר מים נגה שבת
קטי
שם:
קטי
תאריך:
04/12/2017
דירוג:
הדירוג של קטי: 1 מתוך 5
חוות דעת
חברה איומה...מתקן מים על הפנים...המים לא רותחים נשארים פושרים והשירות....הכי גרוע שקיים...המנכ"ל מתקשר וצועק על לקוחות שמתלוננים...אומר שהוא מרשה לנציגות שלו לדבר לא יפה ללקוחות...בוטה ואגרסיבי ולא מבין דבר וחצי דבר בשירות...מה הפלא שהחברה והשירות גרועים אם מעסיקים מנכ"ל כזה...לא להתעסק עם החברה הזאת!!!!
המוצר שנקנה בחנות
מיני בר אושן בר משפחתי
ilan
שם:
ilan
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
הדירוג של ilan : 1 מתוך 5
חוות דעת
הימנעו מחנות זאת!!!
אמנם המחירים זולים אך בהתאם גם השירות
מתחיל בעובדה שאין מענה בחברה, כל שיחה מגיעה קודם כל לשירות מענה קולי אשר מעביר פניה לחברה ונציג לקוחות חוזר אלייך כעבור מספר שעות.

תיאמתי מול החברה החלפת מסנן, תיאמו איתי טווח שעות בו יגיע הטכנאי(בין 9:00-13:00).
הטכנאי לא הגיע

כאשר התקשרתי לברר מדוע ולהתלונן על כך שפספסתי יום עבודה
התחילו תירוצים: "הטכנאי הגיע והתקשר פעמים רבות לפני שהתייאש ועזב"
כאשר דרשתי לקבל צילום ממסך הטלפון של הטכנאי הודו שהוא התקשר פעם אחת בלבד ואז הלך.
אמנם אני חזרתי אליו אך הוא לא ענה - אפילו רק כדי לידע אותי שכבר לא מתכוון להגיע.
כך נוצר מצב שפספסתי יום עבודה, ישבתי וחיכיתי יום שלם בבית כאשר בפועל הטכנאי "התייאש" ממני כבר ב-9:00 בבוקר

כאשר ביקשתי פיצוי כלשהו נענתי שגם לי כלקוח יש אחריות כלפי הטכנאי ולכן אין פיצוי

יש לציין שאותו המקרה בדיוק קרה לי בעת התקנת המכשיר המקורי!!!!

מיותר לציין שביטלתי את ההזמנה - את יתר המסננים אני אקנה לבד בזול יותר.
אפילו במחיר של וויתור על האחריות. העיקר לנתק מגעים עם חברה כזו

***ממליץ להתרחק - לא שווה את המחיר****
המוצר שנקנה בחנות
מיני בר מיני בר GOLD
צלול
שם:
צלול
תאריך:
04/09/2014
דירוג:
הדירוג של צלול: 1 מתוך 5
חוות דעת
טכנאי שלהם בא ואסף לתיקון מטהר מים ביתי עקב נזילה קטנה. הנ"ל הבטיח שיחזרו אלי עם הצעת מחיר לתיקון תוך יומיים. בפועל אף אחד לא חזר. לאחר ניסיונות רבים להשיג אותם בטלפון הגעתי למוקד חיצוני שרק לוקח הודעות, אבל אף אחד לא חזר אליי. לאחר שהשגתי אותם בטלפון בעמל רב הודיעו לי שהמכשיר תקין לחלוטין ואין שום נזילה ממנו והוחלט להשאיר עוד יום במעבדה ואם אין נזילה יחזירו לי אותו. למחרת אף אחד לא חזר אליי. עבר יום נוסף ומשראיתי שאף אחד לא יוצר אתי קשר ולא מודיע מה קורה יצרתי שוב קשר טלפוני וענו לי ממוקד הודעות כשיחזרו אלי. חזרו אליי עם סיפורים מהאגדות: פתאום מצאו שיש נזילה והודיעו לי שהחליטו לתקן מבלי לשאול אותי מראש ולקבל את אישורי לתיקון. לשאלתי מדוע עשיתם ככה, ענו לי שעשו לי טובה . אמרתי להם שלא בקשתי מהם טובות שאלתי מדוע לא נתתם לי הצעת מחיר ולא קיבלתם מראש את אישורי לביצוע התיקון ואז התחילו למרוח אותי "מה אתה רוצה עשינו לטובתך" ורק אחרי שהתעקשתי הודו שטעו. שאלתי אותם מדוע לא חזרתם אליי להודיע שאחרי 3 ימים גיליתם פתאום נזילה ואתם מציעים לי תיקון, מסרו שלא מצאנו נזילה ויש מקרים של תת לחץ בברזים במעבדה ולכן לא תמיד מגלים מיידית נזילות. בקיצור סיפורים ומריחות. ביקשתי מהם להחזיר את המצב לקדמותו ולהחזיר לי מיידית את המכשיר. ואז התחילו שוב "נחזיר לך בשבוע הבא וכו' ואח"כ שלחו הודעה שאני צריך לאסוף את המכשיר מהמעבדה שלהם למרות שסוכם מראש שהם אוספים את המכשיר מביתי ומחזירים אותו אליי(בעלות של ביקור טכנאי). המסקנה היא אין לתת אמון בבית העסק הזה, יש לקחת בערבון מוגבל את ההבטחות שלהם, במקום לעמוד בהתחייבויות מול הלקוח הם מורחים אותו ומספרים סיפורי מעשיות. בקיצור שומר נפשו וכספו ובריאותו יירחק מהם.
המוצר שנקנה בחנות
בר מים תמי 4
Yair
שם:
Yair
תאריך:
17/08/2014
דירוג:
הדירוג של Yair: 1 מתוך 5
חוות דעת
ואני לקוח הרוכש שרות אספקת מסננים כבר כמה שנים.
פניתי ב- 1/8 באמצאות טופס האינטרנט לבקשת שרות לבר מים. חזר אלי נציג נחמד בשם איתמר תוך 15 דקות בלבד. הסברתי את הבעיה במכשיר והסברתי גם שאני מתגורר באזור עוטף עזה. הנציג ענה שניתן לטפל בתקלה שתיארתי ושבפרוש אין מניא להגיע לאזורנו גם בימים אלו. אף ציין כי תוך 4 עד 5 ימים יגיע טכנאי לביתי.
עברו 10 ימים ואיש לא התקשר וגם לא הגיע.
שוב דיברתי עם איתמר ולאחר ברור עם פקידה נוספת, שוב התחייב, שיחזרו אלי לתאום בהקדם.
עברו 17 ימים ואיש לא התקשר.

לא נותר לי אלא לקוות שיום אחד יהיה שלום ואוכל לקבל שרותי משכני בחניונס... שרות טוב משלהם!
המוצר שנקנה בחנות
שרות תיקון לבר מים אטלטיס - בר מים
as
שם:
as
תאריך:
24/04/2013
דירוג:
הדירוג של as: 1 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שרות מחברת צלול השירות גרוע ומבוצע ע"י אנשים לא מקצועים החל ממענה טלפוני שמבטיחים שיחזרו אליך באותו יום וחוזרים רק לאחר יומיים
הגיע טכנאי וביצע תיקון לטרמוסטט
התקלה חזרה על עצמה לאחר 3 ימים והוזמן טכנאי הטכנאי הגיע וטען שחלקי חילוף שהם קיבלו פגומים והוא לא יבצע את התיקון אלה ישדרג לי למיני בר אחר או יחזיר לי את הכסף עבור התיקון שביקשתי את הכסף טען שיורד לאוטו להבי ולא חזר יצרתי קשר עם החברה וחזר אלי המנהל בשם אדיר שטען כי אין החזרת כסף והטכנאי לא אמר לי מעולם שיחזיר לי את הכסף או שהמוצרים שהם קיבלו פגומים ומקסימום שהוא יכול לעשות זה לשלוח טכנאי אחר ביום אחר
השירות מזלזל וחובבני לא הייתי לוקח מהם מוצר בחינם אפילו ראו הוזרתם
המוצר שנקנה בחנות
מיני בר 12
תגובת החנות
הלקוח רכש את המתקן לפני כשנה וחצי בחברה אחרת.(דגם שלא נמכר בחברת צלול) לאחר כשנה וחצי ממעמד הרכישה פנה לחברתנו בדרישה לקבל שירות תיקונים בתשלום עבור המתקן. הלקוח הודה בפניי (אדיר) כי הנציג שטיפל בו היה נחמד ושירותי והבהיר לו שדגם המכשיר אותו רכש מחברה אחרת אינו מוצלח ולכן הוא אינו ממליץ לו לתקן את המכשיר, אלא לרכוש מתקן חדש מדגם אחר, בכדי לא להיכנס להוצאות מיותרות. למרות המלצת נציג השרות החליט הלקוח לתקן בכל זאת את המכשיר, בגלל העלות הנמוכה אותו גובה חברתנו על התיקון (250 ש"ח כולל מע"מ עבור השירות כולל החלק המוחלף). לאחר יומיים הלקוח טען שהתקלה חזרה ולכן שלחנו תוך 48 שעות נציג נוסף. הובהר ללקוח כי החברה תבצע תיקון חוזר ללא עלות כמובן ,אך הוא סרב ודרש את כספו בחזרה. גם במקרה זה המליץ הטכנאי לא לתקן את המכשיר. ותוך התחשבות ,לקבל זיכוי על התיקון ברכישת מכשיר חדש בעלות של 899 ש"ח בלבד. הלקוח ביקש מהטכנאי לעזוב את הדירה בטענה שהוא מעדיף "לבדוק מחירים באינטרנט" מדובר במקרה קלאסי של לקוח קנטרן, שהודה כי החליט לתקן את המכשיר למרות המלצת החברה לא לתקנו. במהלך השיחה עמי העביר הלקוח ביקורת גם על שאר נציגי החברה, כינה בשמות גנאי את הטכנאי וכעס כי מנהל השירות שהינו בחור דתי משתמש למורת רוחו בביטוי "בעזרת השם" בטענה שהדבר מפריע לו. הלקוח הבהיר לחברה כי מעתה מטרתו היא להעלות תגובות באינטרנט בכדי להזיק לחברה. חברת צלול הינה חברה מובילה במתן שרות למתקני מים בישראל. החברה מטפלת בעשרות אלפי לקוחות במהלך השנים החברה הצליחה להניק שרות נהדר ל-99 אחוז מהלקוחות ששירתה בהצלחה רבה. אין ביכולתינו לרצות גם את האחוז הבודד אותו לא ניתן לרצות ואנו מאחלים ללקוח דרך צלחה בהמשך הטיפול במכשיר בחברה אחרת.