חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bradex רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית

Bradex
אתר אינטרנט:
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bradex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.7 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
20
חוות דעת בשנה האחרונה
20
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 20 חוות דעת על החנות Bradex

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
dary2209
שם:
dary2209
תאריך:
07/01/2020
דירוג:
הדירוג של dary2209: 1 מתוך 5
חוות דעת
זמני משלוח ארוכים מאוד! הרבה מעבר למה שהם מבטיחים.. ושירות לקוחות לא נותן מענה הולם
המוצר שנקנה בחנות
koda מיטת ילדים ונוער מעוצבת
תגובת החנות
שלום דרעי חיים, צר לנו על הרגשתך, זמן האספקה מופיע בהזמנה והלקוח רואה ברגע שמזמין,אם יש עיכוב באספקה,הלקוח מקבל פיצוי,כל זאת רשום באתר החברה שלנו. בכל שלב,ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא. עדכנו אותך גם טלפונית וגם במייל על כך. בחרתם לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי,הביטול בוצע. כל טוב
dan
שם:
dan
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
הדירוג של dan: 1 מתוך 5
חוות דעת
באמת יוצא לי הרבה לקנות ברשת , השרות פה היה גרוע במיוחד. מוצר שהגיע באיחור והיה נראה כאילו הוא יד שניה או באיכות שלא הייתי מצפה מחנות למכור.
מעל 3 שבועות תקוע עם ספה שאסור לי להשתמש בה ותופסת לי חצי בית מבלי שאכפת בכלל לחנות לא חוזרים אלי לשיחות . לקח הרבה זמן לקבל חזרה את הכסף. בקיצור בכל שלב הם היו מאכזבים מאוד. אני לא אקנה מהם כלום יותר.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה דגם MARBELLA
תגובת החנות
שלום דן, צר לנו מאוד על הרגשתך,פנה אלינו בבקשה למייל sales@bradex.co.il בכדי שנוכל להבין לעומק את פרטי המקרה ולעזור לך להשאר מרוצה)
shiri
שם:
shiri
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
הדירוג של shiri: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה מזעזעת!!!! פשוט לא לקנות שם!!!!
קניתי ספה נפתחת - מילא שלקח חודש וחצי להביאה... כאשר הגיעה שיחררתי את המובילים (טעות!) ופתחתי לבדוק שאכן נפתחת כמו שראיתי באולם תצוגה.
כבר מהפתיחה הראשונה היא לא נפתחה בקלות והיה פגם - הברגים לא היו במקום וכל מכלול המתכת יצא... לא נגעתי ומיד התקשרתי למובילים, הם נפנפו אותי למחלקת שירות.
התקשרתי למחלקת שירות ותיאמו לי לאחר שבוע שיבואו לראות מה התקלה ולתקן (עוד שעות עבודה שלי שאף אחד לא משלם...).
ביום שבאו "לתקן" כמובן שמדובר במוביל עצמו (מסתבר שהמוביל הוא גם איש השירות....ממש מקצועי).
שום תיקון ושום כלום - דפקו עם פטיש כמה פעמים בחוסר מקצועיות ואמרו שהנה הספה מתוקנת, כמובן שהפתיחה עדיין לא הייתה כמו בחנות והיה צריך ממש להתאמץ כדי לפתוח ולסגור - מסקנה - המוצר פגום! (דבר שהחברה סירבה לקבל!). כמובן ששלחתי אותם חזרה עם הספה שלהם אך החזר מלא טרם קיבלתי.
הובטח לי החזר רק על הספה ולא על ההובלה שכן המוצר אינו פגום.

לא להתקרב לשם ולא לקנות מהם! רק עצבים, זמן וכסף שהולכים מלהסתכל לכיוונם, תפיצו את זה לכל החברים והמשפחה!!!!
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת
תגובת החנות
שלום שירי,צר לנו לדעת שאת לא מרוצה מהשירות שקיבלת אך יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים. פנית אלינו בטענה שישנה תקלה בספה שקיבלת ושלחנו לך טכנאים אחרי מס' ימים לבדיקה,כשהגיעו לבדוק את הספה,הופתעו לגלות שהכל תקין רק שאת לטענתך מתקשה עם הפתיחהה והסגירה של הספה. רכשת את הספה אחרי שביקרת בסניף וניסית אותה.מסרת לטכנאים שאת לא מעוניינת בספה והם אספו אותה בלי ויכוח. הבוקר יצרת קשר ונאמר לך שמבצעים החזר כספי מלא ללא דמי ההובלה ששולמו. אם הספה היתה פגומה,היית מקבלת החזר גם על ההובלה אבל הספה לא פגומה! כל טוב
tamarimeir
שם:
tamarimeir
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של tamarimeir: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שולחן אוכל דרך אתר יזרעאלי קום ובחרתי באיסוף עצמי. התקשרתי לאחר שבוע למחסן בחיפה ואמרו לי שהאספקה של המוצר היא עד 45 ימים! דבר שלא צויין באתר יזרעאלי שדרכו בוצעה הרכישה. לצורך העניין הרכישה התבצעה ב 14.10 והיום ב 27.11 הקשרתי שוב לברדקס ואמרו לי שזה 45 ימי עסקים, בשבוע הבא אמור להגיע השולחן ועד שבועיים לאחר מכן נתקשר לתאם איתך.... בקיצור חודשיים וחצי. אני מבין גם למה... אתם קונים רהיט ואז הם מזמינים אותו מחול לא יודע מאיפה..סוג של מתווכים שגוזרים קופון.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן פינת אוכל עם 4 כיסאות מעץ מלא בעיצוב אלגנטי דגם NERON
תגובת החנות
שלום, זמני האספקה מצוינים בכל עסקה. יש רהיטים שקיימים במלאי ויש רהיטים שאזלו מהמלאי ומזמינים מכולה חדשה. ברגע שמבצעים רכישה רואים את זמן האספקה והוא תמיד גלוי, אם תסתכל בהזמנה שלך גם אתה תראה. חשוב לציין כי גם אם לא שמת לב, בכל שלב אפשר לבטל את העסקה ולקבל כספך חזרה. כל טוב) צוות BRADEX
rinatlon
שם:
rinatlon
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
הדירוג של rinatlon: 5 מתוך 5
חוות דעת
הופתעתי מאוד לטובה המשירות. תוך מספר ימים מביצוע הרכישה כבר יצרו איתי קשר לתאם משלוח והשולחן הגיע תוך כמה ימים. המובילים היו מאוד סבלנים. היה קשה להם למצוא את הבית. אני לא הייתי בבית אז היה לי קשה להסביר להם איך להגיע כי אין אצלנו שמות של רחובות אבל הם לא וויתרו ועצרו ושאלו אנשים עד שמצאו את הבית. היו מאוד סבלנים וזה לא מובן מאליו. גם מהשירות לקוחות היו מאוד נחמדים. סה"כ חוויה טובה.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון נפתח לפינת אוכל או שולחן עבודה AMY
Gaby
שם:
Gaby
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
הדירוג של Gaby: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כשבועיים הוזמנו 4 כיסאות בר דרך אתר גרופון, יום למחרת יצרתי קשר עם החנות על מנת לקבל את השילוח עד הבית, בחברה מתחייבים למשלוח עד 14 ימי עסקים כשפועל לקחו 5 ימים בלבד, לצערי אחד הכיסאות הגיע עם פגם קל, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ואלו ביקשו צירוף תמונה של הפגם, חצי שעה לאחר שליחת מייל בצירוף התמונה יצרה איתי קשר המנהלת אשר אמרה כי יוחלף לי הפריט בחדש, היום, יום בלבד לאחר הפניה לשירות הלקוחות הגיע שליח כשברשותו מוצר חדש לחלוטין וזה הוחלף ראש בראש עם הפגום שהיה ברשותי.
שירות מהיר ואדיב, ללא כל ספק ארכוש שם גם בעתיד!
המוצר שנקנה בחנות
כסאות בר FRENCH
אור
שם:
אור
תאריך:
03/05/2015
דירוג:
הדירוג של אור: 1 מתוך 5
חוות דעת
גם אני כמו כולם פה בחוות דעת קיצונית נגד ברדקס, זה לא היה פלא בישבילי שנכנסתי לזאפ וראיתי את התגובות זועמות נגד ברדקס, הזמנתי מכונת תפירה והגיע כחודשיים לאחר ההזמנה כשהתקשרתי אליהם ענתה נציגה אחת והשירות היה על הפנים אני צריכה להתווכח איתה שעבר הזמן ועדין המכונה אפילו לא יצאה מברדקס לכיוון הבית שלי, כשביקשתי את המנהל היא אמרה לי ''לכי תחפשי אותו בוא נראה אם בכלל הוא יענה לך'' השיחה הטלפונית היתה ממש זוועה ואיך שדיברה הנציגה טיפה כבוד לבני אדם לא היה לה, אני יודעת שכמו לכולם ברדקס ינסו להצתדק בישביל לא לאבד לקוחות אבל אני חושבת שאין להפנות אל מה שהם יכתבו בעתיד שום יחס במיוחד שרואים את שאר המגיבים כמוני שעל כל אחד הם מפילים את האשמה והופכים את הקערה על פיה המכונה הגיעה לאחר חודשיים ללא מטען שאמור להגיע עם המכשיר, אני מציעה לא להתעסק איתם ולא לרכוש מהם כלום שלא תיפלו גם אתם ברישתם.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה מכונת תפירה ברדקס
Lital
שם:
Lital
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
הדירוג של Lital: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם תרצו לקבל יחס הוגן, כבוד אדם בסיסי לא להתקרב לחנות הזאת. אחרי תקלה באספקת השולחן, הם לא רק סירבו להתנצל, הם גם צרחו אלי בטלפון.

אחרי כל הסיפור הזה, יצרתי קשר אם מנהלת בחברה, ושלחתי לה הקלטות של כל השיחות טלפון - שהעידו על הטעות שלהם וגם על ההתייחסות הגרועה שקיבלתי מהעובדת בחנות. המנהלת גם לא התנצלה, והתעקשה שהם לא טעו בכלל והטעות שלי, אפילו שהיה לי הוכחות דיגיטליות.

בקיצור, מבולגנים, וחסרי נימוס בססי. לא להתקרב.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן DOMINIC
תגובת החנות
שלום, הלקוחה חושבת שהיא צודקת בכך שצעקה על העובדת בחנות,ההקלטות הושמעו להנהלה בהם נשמע כי הלקוחה מדברת בצורה לא מנומסת,לאחר שהוסבר לה בצורה הכי יפה ומנומסת שיש וכן שיעשו את כל המאמצים להביא את השולחן לחנות למרות שהלקוחה לא תיאמה מועד הגעה.(הלקוחה תיאמה מועד הגעה,בשבוע שלפני ולא הגיעה לאסוף את השולחן,נאמר במפורש להודיע יומיים לפני ההגעה).הלקוחה החליטה להגיע לחנות ללא תיאום מראש. לבסוף,לאחר מאמצים מרובים, כן הצלחנו וכן הבאנו את השולחן ביום שהלקוחה דרשה. הגברת קיבלה יחס הוגן מאוד,אך לאחר בדיקה של ההנהלה עלה כי היא לא דוברת אמת. הגברת מנסה להוציא שם רע לעסק ועל כן, אנחנו נשקול תביעה על הוצאת דיבה,לאור ההוכחות שברשותינו. חברת ברדקס,עושה את כל מאמציה,לספק ללקוחות שירות אדיב,אמין ויעיל, וזאת על מנת לשמר את לקוחותיה.
hmbr
שם:
hmbr
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
הדירוג של hmbr: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב! הזמנו ספת אירוח נפתחת למיטה לקראת נישואינו כדי שיהיה ניתן לארח בשבת חתן. הספה לא הגיעה בזמן בתירוצים שונים ("ירושלים מאד רחוקה") ובניגוד למובטח, ולכן האורחים נאלצו לישון על המזרונים. לאחר מספר חודשים המנגנון שפותח את הספה למיטה התקלקל. לאחר שהתקשרנו לקח לחברה מעל חודש להגיע לקחת את הספה, ורק לאחר כמה ימים הביאו ספה חלופית- ישנה, מכוערת וקרועה. הצוות שהביא את הספה החלופית הגיע באיחור והתנהג בגסות. אנחנו מחכים מעל חודש וחצי מאז כדי שיתקנו את הספה הקודמת, וכל פעם נתקלים ביחס מזלזל (כשכבר עונים בטלפון, לרוב לא זמין) של כל פעם "עוד שבוע", "עוד שבועיים", "ירושלים רחוקה", "קיבלתם ספה חלופית תתאזרו בסבלנות" ועוד. בכל הזמן הזה אנחנו מכסים את הספה בבד, מרוב שהיא מכוערת. הזלזול והשירות הגרוע, המוצר באיכות לא גבוהה ואנחנו מצטערים שקנינו בבראדקס ולא מציעים לאף אחד לנסות בעצמו.
המוצר שנקנה בחנות
ספה ספת אירוח נפתחת למיטה #2298
תגובת החנות
שלום לכל המעוניינים. צר לנו לקבל חוות דעת שלא מכילים בתוכן את האמת וצר לנו שבין אלפי לקוחותינו,נמנים לקוחות אשר בעזרת שקרים מנסים לפגוע בשם החברה שלנו. הלקוח הנ"ל,פנה אלינו מסיבה שהמנגנון התקלקל,אחרי בדיקה מקצועית של הטכנאי שלנו,התברר כי הפגם נעשה אך ורק מסיבת שימוש בלתי סביר ולא נכון בספה. אנחנו מודים שהטעות שלנו הייתה, שלא הצלחנו להסביר שמונה חודשים לפני(אז לקוח קיבל את הספה)איך משתמשים בספה בצורה נכונה,לא הצלחנו להסביר ללקוח ולא לבני משפחתו. אנחנו מודים שזוהי הטעות שלנו ולהבא נשפר את מערך ההסברה שלנו.יחד עם זאת,אחרי בדיקת טכנאי שלנו,החלטנו בכל זאת לטפל בבעיה של הלקוח ולתקן את הספה,חינם וללא תוספת תשלום. לקחנו את הספה לתיקון,סיפקנו ספה חלופית, ויחד עם זאת הוסבר ללקוח שהחלק שנדרש להחלפה,מגיע מחו"ל ולכן יש להמתין כחודש וחצי להגעת החלק. הלקוח הסכים,והבין את המצב(התברר שלא עד הסוף). אנו מודים ששוב טעינו במערך ההסברה. חשוב לציין,כי כל אדם בעל היגיון אלמנטרי,מודע שבמקום ספה נפתחת לא נותנים בתור תחליף סלון מפואר. עבר חודש מאז שלקחנו את הספה לתיקון,ונחזיר תוך שבועיים כמו שהובטח ללקוח מלכתחילה. חברת ברדקס,עושה כל שביכולתה לתת מענה ושירות יעיל לכלל לקוחותיה,הן באחריות מוצרים והן בשירות ללקוח ואף מעבר לכך.
אודי
שם:
אודי
תאריך:
18/07/2014
דירוג:
הדירוג של אודי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את הכסאות בצבע חום. החנות לא מתאמת את המשלוח והוא מגיע בהפתעה הביתה. אם אתם לא בבית לא תקבלו המשלוח. לאחר תחנונים תאמתי ליום שאני בבית (במקרה).
המשלוח התארך מאוד עקב כך.
ולבסוף.. הגיעו כסאות בצבע בז'....
מזל שהאישה אהבה אותם, אחרת היתה מתחילה סאגה שלא היתה נגמר כנראה לעולם... לא לקנות מהם. גם בטלפון בקושי ניתן לתפוס אותם הם פשוט לא עונים.
המוצר שנקנה בחנות
כסאות לפינת אוכל ZAPOS
תגובת החנות
תגובה לחוות דעת שמספרה405026, הוצע ללקוח החלפה של כיסאות אך טען כי צבע הכיסאות שקיבל יפה יותר מהצבע שהזמין.ההחלטה להשאיר את הכיסאות היא של הלקוח אודי.לגבי המשלוח -השליח תיאם כמה וכמה פעמים וזאת לאחר שבכל פעם הלקוח אודי לא היה בביתו.קיבל מענה גם בטלפון וגם באימייל.