חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bradex רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית

Bradex
אתר אינטרנט:
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bradex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
17
חוות דעת בשנה האחרונה
35
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 35 חוות דעת על החנות Bradex

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Keren
שם:
Keren
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
הדירוג של Keren: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא עונים בחנות, קניתי בגרופון בספטמבר, עד ה3.11 היה אמור להגיע אליי וכמובן שלא הגיע. אין מענה מהחברה, המייל לא תקין. השירות הכי גרוע שנתקלתי בו...
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון מודולרי box
תגובת החנות
בוקר טוב קרן, צר לנו מאוד על הרגשתך,פני אלינו בבקשה לאימייל,כל המיילים שלנו תקינים ועובדים. sales@bradex.co.il יום נעים
רהיטים
שם:
רהיטים
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
הדירוג של רהיטים: 1 מתוך 5
חוות דעת
לצערי הרב הזמנתי מחברת ברקדס שולחן קונסולה 6 כיסאות מתאריך 11/6/20 נאמר לי שההספקה תהייה עד 75 ימי עסקים.
אך לצערי עד היום 5/11/20- לא קיבלתי את ההזמנה שלי.
בטלפון אין מענה רק במיילים
אף אחד מהחברה לא טורח להתקשר וליידע אותי על תאריך קבלת ההזמנה.
יש ברשותי את כל המיילים והשיחות שאני פניתי לחברת ברדקס
הובטח לי מספר פעמים שהמוצרים יגיעו לסניף חיפה אך לשווא
לפני שבוע שיצרתי קשר נמסר לי בשיא חוצפתם שאם רוצה את הסחורה שאני יגיע לאסוף מסניף בת"א
בחיים לא נתקלתי בחברה שלא דואגת ללקוחות שלה.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן קונסולה 6 כיסאות
תגובת החנות
בוקר טוב, לא רשמת שם,לא פרטי הזמנה אז קשה לנו להגיב,יותר מזה,השולחנות כבר סופקו והלקוחות שהיו באיסוף עצמי עודכנו שאפשר לאסוף,חלקם הגדול כבר אספו. אנחנו לא נותנים אופציה לאיסוף מתל אביב אף פעם,האיסוף הוא רק מחיפה ! כך שמה שאת/ה מתאר/ת פה לא נכון. מוזמן/ת לפנות אלינו לאימייל עם פרטי ההזמנה sales@bradex.co.il כל טוב
מיכל
שם:
מיכל
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
הדירוג של מיכל: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב!!!!
שירות הכי גרוע שנתקלתי בחיים שלי
הזמנתי ספה שלהם דרך yentshops .
כשהספה הגיעה חשכו עיניי
הזמנתי ספה בצבע טורקיז וקיבלתי צבע תכלת עם ריפוד שלא דומה בכלל לתמונה שהם מפרסמים באתר
ה'ארגז מצעים' כמו שהם קוראים לו פשוט בדיחה, חתיכת בד דקה ומסכנה שאי אפשר באמת לאחסן עליה משהו
הרגליים של הספה .. כמו צעצוע.. פחדנו אפילו לשבת עליה
איכות ירודה ביותר!!!
מעבר לזה שקיבלנו את הפינה של הספה לצד הלא נכון, והם כמובן השליכו את כל האשמה על yentshops
אבל אחרי כל זה מה שהכי הפריע לי זה השירות הבזוי שלהם
אין מענה בשירות לקוחות
הנציג מכירות שלהם שנותן 'שירות' בוואצפ פשוט מסנן הודעות במשך ימים
משאירים אותך בחוסר אונים מוחלט
התנהלות הכי בזויה שיש
הטעות הכי גדולה שלי שלא קראתי חוות דעת לפני שהזמנתי..
לא להתקרב!

המוצר שנקנה בחנות
סלון פינתי נפתח למיטה Bradex דגם: VIOLET עם ארגז מצעים
anavaham
שם:
anavaham
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
הדירוג של anavaham: 1 מתוך 5
חוות דעת
לצערי הרב לא קראנו חוות דעת לפני שהזמנו, היה חוסך לנו הרבה עוגמת נפש. הזמנו ב22/7/20 והרהיטים הגיעו ב1/10, בעיכוב של שבועיים אחרי 39 ימי עסקים שהיו כתובים באתר. קשה מאוד להשיג אותם טלפונית, לרוב המתנה של 40 דקות ואז ניתוק. כאשר לבסוף הגיע המשלוח הם הודיעו שזה ללא הרכבה בגלל הסגר.
הם הביאו את הספה ללא הרגליים שלה, ואנו יושבים על ספה שמונחת על הרצפה כבר שבועיים. בנוסף, שולחן האוכל הגיע שבור, ושולחן הסלון הספיק להישבר תוך פחות משבועיים. אנחנו עדיין ממתינים לרגליי הספה וגם שיאספו את השולחן האוכל השבור ויזכו אותנו. אציין שכעת אנחנו גם נצטרך להחזיר את שולחן הסלון וכנראה את הספה ללא הרגליים כי הידית שלה מתנדנדת. יאמר לזכותם שהם זיכו אותנו על ההרכבה ופיצו 10% בגלל העיכוב. הם גם עשו ג'סטה והרכיבו את שתי הספות ושולחן הסלון שהזמנו, אבל לא את שולחן האוכל. עדיין ממתינים להמשך שירות ומאוד מאוכזבים מהמצב.


המוצר שנקנה בחנות
פינת אוכל VIOLET, NERON ספה, MARDI ספה , ROYAL שולחן סלון
תגובת החנות
שלום, ראשית כל,מתנצלים על אי הנעימות. מאחר והסחורה מגיעה סגורה,אין באפשרותינו לבדוק כל ארגז שמגיע אלינו. במידה ויש תקלה או בעיה,שירות הלקוחות שלנו פועל ונותן מענה באופן מיידי,תוכל גם להעיד על כך. לאחר בדיקה ,נראה כי הנושא בטיפול של שירות הלקוחות שלנו וקיבלת גם עדכון היום. כל טוב צוות BRADEX
Герман
שם:
Герман
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
הדירוג של Герман: 2 מתוך 5
חוות דעת
בוצע הזמנה ב17.8.20. מאז אני חי רק פעמיים, ועדין לא קיבלתי ולא עונים. במייל שלהם לא תקין
המוצר שנקנה בחנות
סטיס
תגובת החנות
שלום לך:) קיבלנו ממך פניה וקיבלת מענה. חג שמח
hadmo
שם:
hadmo
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
הדירוג של hadmo: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מוצר פשוט תאקיך ההספקה עבר לפני שבועיים ועוד לר קיבלתי את המוצר, עושה רושם שהם מוכרים סחורה שעוד לא בידיהם אלא במפעל, אשרה לוקח מעל חודש ולעיתים חודשיים ויותר לספק הזמנה. בתמורה לעיכוב נם מציעים פיצוי הזוי של 10%, זה מגוכך.
המוצר שנקנה בחנות
טופר 190 עובי 6
תגובת החנות
שלום, צר לנו מאוד על הרגשתך,אנחנו ייבואנים והסחורה שלנו לרב מגיעה מחו"ל,במידה ויש עיכוב אנו מציעים פיצוי או ביטול עסקה מלא,הלקוח מחליט הנך מוזמן לפנות אלינו בהודעה לאימייל ונשמח לסייע sales@bradex.co.il שנה טובה !
leashilo
שם:
leashilo
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
הדירוג של leashilo: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני ממש כועסת על אי עמידה באספקת כורסה שנפתחת למיטה. ההזמנה בוצעה ב-10.8 . הובטח לספק אוץה עד בוף אוגוסט. המחיר כולו ברשות החברה. 2 התשלומים ירדו. בטלפון מספרים לי סיפורים ותירוצים....אך טרם קיבלנו את הכורסה. חבל שלא קראתי את הביקורות דל לקוחות מאוכזבים וכועסים כמוני.
המוצר שנקנה בחנות
Barrista כורסה נפתחת למיטה בצבע אפור כהה
תגובת החנות
שלום לאה, תואמה איתך אספקה,שוחחנו טלפונית ועודכנת על עיכוב של כמה ימים ביקשת להמתין,באפשרותך היה גם לבטל ולקבל החזר כספי מלא,כמו כן,הובטח שישלח אלייך פיצוי. תתחדשו ושנה טובה !
אינה גרינברג
שם:
אינה גרינברג
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
הדירוג של אינה גרינברג: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שולחן מתקפל, כי עברנו דירה ואין שם מקום לשולחן אירוח. נראה שיש מבחר יפה בחנות, אבל אל תתפתו לקנות. קחו בחשבון שכמות ימי האספקה פשוט לא אמתית. אם אתם רוצים להזמין רהיט- ושהוא יגיע עוד כמה חודשים- אז כן. אבל אני לא מאמינה שזה יתאים למישהו בכלל. קניתי כי חשבתי " אוקיי, עד 75 ימי עסקים זה בערך חודשיים, אז לא נורא". כמו גם חשבתי "עד", בטח זה יגיע לפני. אבל, לא חשבתי שהם מורידים מכמות הימים שבתות, ימי שישי, חגים ומה לא...מה שאומר שתקבלנו את המוצר, הרבה זמן אחרי שתשכחו שהזמנתם אותו בכלל. הם צריכים להתקשר ולא להדגיש שזה 'עד 75 ימים', אלא להגיד תאריך אספקה משוער! הזמנתי ב 27/06, וחשבתי שעד סוף אוגוסט כבר יגיע השולחן...אבל אחרי בירור איתם, הם אמרו שזה יגיע באוקטובר...! זה פשוט לא ייאמן. כבר קנינו שולחן מתקפל מפלסטיק וזהו. אחרת אין לנו שולחן בשביל להזמין אורחים..
המוצר שנקנה בחנות
שולחן אוכל מתקפל דגם אוסלו
תגובת החנות
שלום, זמני האספקה שלנו מופיעים בדף כל מוצר באתר,בתקופה האחרונה חווינו עיכובים באספקות כתוצאה מסגירת המפעלים בחו"ל בתקופת הקורונה הלקוחות שלנו מקבלים עדכון,אנו מציעים תמיד במידה ויש עיכוב באספקה להמתין לאספקה ולקבל פיצוי כספי או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא כל זה רשום גם בתקנון האתר שלנו אנו פועלים באופן גלוי וזמינים תמיד לכל פניה טלפונית או באימייל. מתנצלים על אי הנעימות שנוצרה,מוזמן לפנות אלינו דרך צור קשר באתר שלנו למידע נוסף שנה טובה !
Shiran
שם:
Shiran
תאריך:
27/08/2020
דירוג:
הדירוג של Shiran: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב לחנות ! לאחר שהבהלתי מהתגובות ישר ביטלתי את ההזמנה
תוך פחות מיום אישרו לי שהעסקה מבוטלת ואקבל זיכוי על התשלום תוך 7-14 ימי עסקים
עבר כבר הזמן לא ראיתי זיכוי
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שאחרי שעות המתנה לבסוף ענו לי
אמרה לי שתבדוק עם חברת האשראי ומחר תחזור אלי
כמובן שלא חזרה
יצרתי קשר עם חברת האשראי שלי שבדקה עם חברת הסליקה שלהם והחנות בכלל לא העבירה עדיין ביטול עסקה
כמובן שאלך עד לבית משפט אבל אתם אל תתקרבו !
אוסיף כי גם למיילים כבר גם לא עונים
המוצר שנקנה בחנות
מיטת TUTTI
תגובת החנות
שלום שירן, מבדיקה שערכנו נראה כי פנית אלינו וקיבלת מענה באותו היום על כך שההזמנה שלך עוברת לביטול בפנייתך בפעם נוספת,הוסבר שהאישור נשלח לחברת האשראי ושלחנו לך אותו לאימייל שלך. שנה טובה !
nisimben
שם:
nisimben
תאריך:
17/08/2020
דירוג:
הדירוג של nisimben: 1 מתוך 5
חוות דעת
למיטה 90 יום להגיע ואחרי זה התקשרו להציע לי אופציה אחת בלבד להובלה וכשהסברתי ביום זה
באופן ספציפי אני לא יכל אבל בכל יום אחר כן דחפו אותי לפניה ואמרו לי שאם אני לא יכל ליכות בין 10-15 ביום שמתאים להם אז הם לא יודעים מתי יוכלו לספק לי את המיטה

הגיעה היום המיוחל בקשתי מקרובת משפחה לחכות ובשעה שלוש התקשרו להודעה שהם מאחרים בעוד 50 דק ביקשתי פיצוי הרכבה חינם בתגובה ניתק לי המוביל את הטלפון פעמיים
ואיים לא לספק לי את המוצר
אני מנסה לשיג אותם על הקו כבר 22 דק אם תיהיה התפתחות העדכן
המוצר שנקנה בחנות
מיטת ילדים TUTTI כוללת מזרנים מעקה בטיחות ומיטת חבר
תגובת החנות
שלום ניסים, צר לנו מאוד על הרגשתך,יחד עם זאת,זמן האספקה מוגדר מראש בדף כל מוצר באתר שלנו וגם בהזמנה שלך,כשביצעת את הרכשיה ראית וידעת שזמן האספקה הוא 75 ימי עסקים מאחר ומדובר בייבוא תיאמו איתך את האספקה,כפי שאתה טוען המובילים עדכנו אותך בעיכוב,מדוב בהרכבות רהיטים,פקקים וכו' אתה בתגובה דרדת ממנו הרכבה חינם ללא תשלום,המוביל לא ראשי ולא בסמכותו לתת פיצוי ללקוחות אתה מוזמן לפנות אלינו בשעות הפעילות שלנו בטלפון או במייל,אנחנו נבדוק את הדברים ונעדכן אותך כל טוב