חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bradex רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית

Bradex
אתר אינטרנט:
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bradex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.5 כוכבים מתוך 5)
10%
אחוז חוות דעת חיוביות
25
חוות דעת בשנה האחרונה
25
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 25 חוות דעת על החנות Bradex

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
עדי
שם:
עדי
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
הדירוג של עדי: 1 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי הרגע לחברה לבדוק מה קורה עם ההזמנה, שמעתי במשך 38 דקות ״נציגנו עסוקים בפניות קודמות , תודה על ההמתנה״ לאחר 38 דקות השיחה פשוט התנתקה
קצת מלחיץ...
המוצר שנקנה בחנות
כסא מנהלים
תגובת החנות
שלום רב, אנו מתנצלים על אי הנעימות. ניתן לפנות אלינו גם באימייל או בפייסבוק בכל שעה ואנו נשמח לעזור המענה הטלפוני של שירות הלקוחות שלנו עובד בין 9:00-15:00
Gal
שם:
Gal
תאריך:
01/05/2020
דירוג:
הדירוג של Gal: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר חודשיים המתנה לספה עקב תקופת הקורונה קבעו איתי אספקה בין 9 ל12. נכנסתי להתקלח בשמונה וחצי, עשרה לתשע הכנתי קפה ובשתי ועשרה אני מקבלת טלפון שבו השליח אומר שהוא המתין 40 והוא כבר נסע לעיר אחרת. הסברתי לו שאני קבעתי איתו להיות זמינה ב9 ל12. למה לא לצלצל בתשע?! התקשרתי לחברה וכמובן שהתשובה שלהם הייתה שיתאם מחדש לעוד שבוע. לא הסכמתי להמתין וביכולת את ההזמנה. פשוט חבל על הזמן שלי ושלכם.
המוצר שנקנה בחנות
Marbella
תגובת החנות
שלום גל, צר לנו על תחושתך,יחד עם זאת קבעו איתך אספקה בין 8:00-12:00 עם התראה של חצי שעה יצרו איתך קשר ב 8:30 ולא ענית מס' רב של פעמים,הגיעו לכניסת הבית שלך ולא פתחת את הדלת למובילים יש לוח זמנים שהם אמורים לעמוד בו לכן אחרי זמן מה שלא ענית ולא פתחת את הדלת הם נסעו פנית אלינו ונאמר לך שנבצע הובלה חוזרת בשבוע לאחר מכן אך ביקשת לבטל את הזמנתך. כל טוב
Elya
שם:
Elya
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
הדירוג של Elya: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא עונים לטלפונים ,
מבטיחים 30 ימי עסקים , כבר עברו חודשיים ואף אחד מהם לא טורח להתנצל או לפחות לעדכן .
הייתה תשובה באימייל , נציגת השירות משקרת במצח נחושה , שעליי להמתין 30 ימי עסקים וכבר עברו חודשיים .
חבל שלא קראתי את התגובות לפני , לא הייתי מתקרב , חנות לא אמינה עם שירות גרוע .
הבעיה שהם עדיין לא מבינים שבדרך זו זה יפגע בשם שלהם בעיני לקוחות עתידיים .
המוצר שנקנה בחנות
פינת אוכל
תגובת החנות
שלום אליה, צר לנו על תחושתך,אנו משתדלים תמיד לעמוד בזמני האספקה שלנו,אולם נכון למצב שבו אנו נמצאים היום ייתכנו עיכובים בפריקה של המכולה.אנו מעדכנים את הלקוחות בעיכוב ומציעים פיצוי או ביטול הזמנה והחזר כספי מלא. אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוח והלקוח רשאי בכל עת לבטל את הזמנתו אם לא מעוניין בה. תוכל לפנות אלינו למייל ואנו נבדוק שאכן אתה מעודכן. המשך יום נעים
Sivan Finaro
שם:
Sivan Finaro
תאריך:
01/04/2020
דירוג:
הדירוג של Sivan Finaro: 1 מתוך 5
חוות דעת
החלטתי להזמין את בסיס המיטה שלכם אך שניה לפני התשלום בדקתי ביקורות,
הביקורות היו רעות מאוד על זמני המתנה למוצרים, שירות לקוחות ואף איכות המוצרים.
כמה דקות לאחר מכן קיבלתי שיחה מהאתר בו התחלתי את ההזמנה (ynetshops)
הסברתי לנציג שנבהלתי מכמות הביקורות הרעות ושאני לא מעוניינת לחכות 35 ימים למוצר,
הנציג ענה בגסות ובחוסר סבלנות שאני "רואה שחורות" ושהמוצר יגיע הרבה לפני ה35 ימים ושאם אני בוחרת להקשיב לביקורות זו בעיה שלי.
הסברתי לו שאני עובדת בשירות לקוחות כל חיי, וזו לא הדרך לענות ללקוחה ואף לנזוף בה. הנציג ניתק לי בפנים.
למרות הכל, החלטתי שאף על פי הנציג והביקורות אני ארכוש את המוצר ואנסה את מזלי.
אחרי הכל, רוב האנשים לא טורחים לרשום ביקורת טובה אלא רק כשיש משהו רע להגיד.

בסופו של דבר לא חיכיתי 35 ימים אלא 44 ימים.
היום המוצר סוף סוף הגיע, ולמרות התשלום על הובלה (150), ההובלה היא עד דלת הבית בלבד ולא לקומה הרצויה בתוך הבית (אך אני מניחה שאפשר להאשים את הקורונה).

התחלתי להרכיב את המוצר והרחתי ריח חזק של צבע שנצבע לא מזמן. בנוסף, היו סימני מריחה של צבע.
הבנתי שהמוצר לא איכותי מידי ואחרי שהרכבתי צד אחד ראיתי שהצבע מתקלף מהעץ בכל הצד החיצוני שלו.

ניסיתי להתקשר לחברה שכמובן לא עונים במענה טלפוני,
כרגע אני מחכה לתשובה במייל בנוגע להחזרת המוצר.

המוצר לא איכותי, פגום והחברה אינה זמינה.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה זוגית מעוצבת מעץ מלא Bradex דגם: BALENO
תגובת החנות
שלום סיון, צר לנו על הרגשתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק בדברים, ביצעת את ההזמנה ב 22.2 וזמן האספקה שצויין בהזמנה היה 35 ימי עסקים. יצרנו איתך קשר אחרי 24 ימי עסקים לתאם את האספקה,אחרי שלא היית זמינה ולא ענית לטלפון ניסינו שוב במועד אחר והמיטה בכל זאת סופקה לך בטווח ימי האספקה שהתחייבו באתר פנית אלינו עם בעיה במוצר,קיבלת מענה מיידי,ביקשת להחזיר את המיטה ואישרנו לך איסוף של המיטה אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו ונותנים שירות לכל לקוח שפונה כל טוב צותת BRADEX
אמאלחמש
שם:
אמאלחמש
תאריך:
30/01/2020
דירוג:
הדירוג של אמאלחמש: 1 מתוך 5
חוות דעת
גם אצלנו, זמני משלוח ארוכים בהרבה ממה שאמרו, נראה אם באמת יחזירו לנו 10% - כי כבר שילמנו על המיטות. המובילים הגיעו באיחור ניכר אך יאמר לזכותם של המובילים שהתקשרו כדי להודיע. כשהרכיבו את המיטות שברו שלב של הסולם כי לא קידחו נכון אבל לא החליפו את הקרש אלא נראה שהדביקו, ולא שמתי לב לפני שיצאו. כך שיש לנו עכשיו מיטת קומותיים עם סולם שהשלב התחתון שלו סדוק ולא יפה!
המוצר שנקנה בחנות
מיטת קומותיים עץ מלא ריקארדו
תגובת החנות
שלום, על מנת לטפל בפנייה,יש לרשום מס' הזמנה ופרטי התקשרות כולל שם מלא. בברכה, BRADEX
dary2209
שם:
dary2209
תאריך:
07/01/2020
דירוג:
הדירוג של dary2209: 1 מתוך 5
חוות דעת
זמני משלוח ארוכים מאוד! הרבה מעבר למה שהם מבטיחים.. ושירות לקוחות לא נותן מענה הולם
המוצר שנקנה בחנות
koda מיטת ילדים ונוער מעוצבת
תגובת החנות
שלום דרעי חיים, צר לנו על הרגשתך, זמן האספקה מופיע בהזמנה והלקוח רואה ברגע שמזמין,אם יש עיכוב באספקה,הלקוח מקבל פיצוי,כל זאת רשום באתר החברה שלנו. בכל שלב,ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא. עדכנו אותך גם טלפונית וגם במייל על כך. בחרתם לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי,הביטול בוצע. כל טוב
dan
שם:
dan
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
הדירוג של dan: 1 מתוך 5
חוות דעת
באמת יוצא לי הרבה לקנות ברשת , השרות פה היה גרוע במיוחד. מוצר שהגיע באיחור והיה נראה כאילו הוא יד שניה או באיכות שלא הייתי מצפה מחנות למכור.
מעל 3 שבועות תקוע עם ספה שאסור לי להשתמש בה ותופסת לי חצי בית מבלי שאכפת בכלל לחנות לא חוזרים אלי לשיחות . לקח הרבה זמן לקבל חזרה את הכסף. בקיצור בכל שלב הם היו מאכזבים מאוד. אני לא אקנה מהם כלום יותר.
המוצר שנקנה בחנות
מיטה דגם MARBELLA
תגובת החנות
שלום דן, צר לנו מאוד על הרגשתך,פנה אלינו בבקשה למייל sales@bradex.co.il בכדי שנוכל להבין לעומק את פרטי המקרה ולעזור לך להשאר מרוצה)
shiri
שם:
shiri
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
הדירוג של shiri: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה מזעזעת!!!! פשוט לא לקנות שם!!!!
קניתי ספה נפתחת - מילא שלקח חודש וחצי להביאה... כאשר הגיעה שיחררתי את המובילים (טעות!) ופתחתי לבדוק שאכן נפתחת כמו שראיתי באולם תצוגה.
כבר מהפתיחה הראשונה היא לא נפתחה בקלות והיה פגם - הברגים לא היו במקום וכל מכלול המתכת יצא... לא נגעתי ומיד התקשרתי למובילים, הם נפנפו אותי למחלקת שירות.
התקשרתי למחלקת שירות ותיאמו לי לאחר שבוע שיבואו לראות מה התקלה ולתקן (עוד שעות עבודה שלי שאף אחד לא משלם...).
ביום שבאו "לתקן" כמובן שמדובר במוביל עצמו (מסתבר שהמוביל הוא גם איש השירות....ממש מקצועי).
שום תיקון ושום כלום - דפקו עם פטיש כמה פעמים בחוסר מקצועיות ואמרו שהנה הספה מתוקנת, כמובן שהפתיחה עדיין לא הייתה כמו בחנות והיה צריך ממש להתאמץ כדי לפתוח ולסגור - מסקנה - המוצר פגום! (דבר שהחברה סירבה לקבל!). כמובן ששלחתי אותם חזרה עם הספה שלהם אך החזר מלא טרם קיבלתי.
הובטח לי החזר רק על הספה ולא על ההובלה שכן המוצר אינו פגום.

לא להתקרב לשם ולא לקנות מהם! רק עצבים, זמן וכסף שהולכים מלהסתכל לכיוונם, תפיצו את זה לכל החברים והמשפחה!!!!
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת
תגובת החנות
שלום שירי,צר לנו לדעת שאת לא מרוצה מהשירות שקיבלת אך יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים. פנית אלינו בטענה שישנה תקלה בספה שקיבלת ושלחנו לך טכנאים אחרי מס' ימים לבדיקה,כשהגיעו לבדוק את הספה,הופתעו לגלות שהכל תקין רק שאת לטענתך מתקשה עם הפתיחהה והסגירה של הספה. רכשת את הספה אחרי שביקרת בסניף וניסית אותה.מסרת לטכנאים שאת לא מעוניינת בספה והם אספו אותה בלי ויכוח. הבוקר יצרת קשר ונאמר לך שמבצעים החזר כספי מלא ללא דמי ההובלה ששולמו. אם הספה היתה פגומה,היית מקבלת החזר גם על ההובלה אבל הספה לא פגומה! כל טוב
tamarimeir
שם:
tamarimeir
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
הדירוג של tamarimeir: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שולחן אוכל דרך אתר יזרעאלי קום ובחרתי באיסוף עצמי. התקשרתי לאחר שבוע למחסן בחיפה ואמרו לי שהאספקה של המוצר היא עד 45 ימים! דבר שלא צויין באתר יזרעאלי שדרכו בוצעה הרכישה. לצורך העניין הרכישה התבצעה ב 14.10 והיום ב 27.11 הקשרתי שוב לברדקס ואמרו לי שזה 45 ימי עסקים, בשבוע הבא אמור להגיע השולחן ועד שבועיים לאחר מכן נתקשר לתאם איתך.... בקיצור חודשיים וחצי. אני מבין גם למה... אתם קונים רהיט ואז הם מזמינים אותו מחול לא יודע מאיפה..סוג של מתווכים שגוזרים קופון.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן פינת אוכל עם 4 כיסאות מעץ מלא בעיצוב אלגנטי דגם NERON
תגובת החנות
שלום, זמני האספקה מצוינים בכל עסקה. יש רהיטים שקיימים במלאי ויש רהיטים שאזלו מהמלאי ומזמינים מכולה חדשה. ברגע שמבצעים רכישה רואים את זמן האספקה והוא תמיד גלוי, אם תסתכל בהזמנה שלך גם אתה תראה. חשוב לציין כי גם אם לא שמת לב, בכל שלב אפשר לבטל את העסקה ולקבל כספך חזרה. כל טוב) צוות BRADEX
rinatlon
שם:
rinatlon
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
הדירוג של rinatlon: 5 מתוך 5
חוות דעת
הופתעתי מאוד לטובה המשירות. תוך מספר ימים מביצוע הרכישה כבר יצרו איתי קשר לתאם משלוח והשולחן הגיע תוך כמה ימים. המובילים היו מאוד סבלנים. היה קשה להם למצוא את הבית. אני לא הייתי בבית אז היה לי קשה להסביר להם איך להגיע כי אין אצלנו שמות של רחובות אבל הם לא וויתרו ועצרו ושאלו אנשים עד שמצאו את הבית. היו מאוד סבלנים וזה לא מובן מאליו. גם מהשירות לקוחות היו מאוד נחמדים. סה"כ חוויה טובה.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון נפתח לפינת אוכל או שולחן עבודה AMY