חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bradex רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית

Bradex
אתר אינטרנט:
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bradex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.8 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
16
חוות דעת בשנה האחרונה
16
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 16 חוות דעת על החנות Bradex

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
rinatlon
שם:
rinatlon
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
הדירוג של rinatlon: 5 מתוך 5
חוות דעת
הופתעתי מאוד לטובה המשירות. תוך מספר ימים מביצוע הרכישה כבר יצרו איתי קשר לתאם משלוח והשולחן הגיע תוך כמה ימים. המובילים היו מאוד סבלנים. היה קשה להם למצוא את הבית. אני לא הייתי בבית אז היה לי קשה להסביר להם איך להגיע כי אין אצלנו שמות של רחובות אבל הם לא וויתרו ועצרו ושאלו אנשים עד שמצאו את הבית. היו מאוד סבלנים וזה לא מובן מאליו. גם מהשירות לקוחות היו מאוד נחמדים. סה"כ חוויה טובה.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון נפתח לפינת אוכל או שולחן עבודה AMY
Gaby
שם:
Gaby
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
הדירוג של Gaby: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כשבועיים הוזמנו 4 כיסאות בר דרך אתר גרופון, יום למחרת יצרתי קשר עם החנות על מנת לקבל את השילוח עד הבית, בחברה מתחייבים למשלוח עד 14 ימי עסקים כשפועל לקחו 5 ימים בלבד, לצערי אחד הכיסאות הגיע עם פגם קל, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ואלו ביקשו צירוף תמונה של הפגם, חצי שעה לאחר שליחת מייל בצירוף התמונה יצרה איתי קשר המנהלת אשר אמרה כי יוחלף לי הפריט בחדש, היום, יום בלבד לאחר הפניה לשירות הלקוחות הגיע שליח כשברשותו מוצר חדש לחלוטין וזה הוחלף ראש בראש עם הפגום שהיה ברשותי.
שירות מהיר ואדיב, ללא כל ספק ארכוש שם גם בעתיד!
המוצר שנקנה בחנות
כסאות בר FRENCH
אור
שם:
אור
תאריך:
03/05/2015
דירוג:
הדירוג של אור: 1 מתוך 5
חוות דעת
גם אני כמו כולם פה בחוות דעת קיצונית נגד ברדקס, זה לא היה פלא בישבילי שנכנסתי לזאפ וראיתי את התגובות זועמות נגד ברדקס, הזמנתי מכונת תפירה והגיע כחודשיים לאחר ההזמנה כשהתקשרתי אליהם ענתה נציגה אחת והשירות היה על הפנים אני צריכה להתווכח איתה שעבר הזמן ועדין המכונה אפילו לא יצאה מברדקס לכיוון הבית שלי, כשביקשתי את המנהל היא אמרה לי ''לכי תחפשי אותו בוא נראה אם בכלל הוא יענה לך'' השיחה הטלפונית היתה ממש זוועה ואיך שדיברה הנציגה טיפה כבוד לבני אדם לא היה לה, אני יודעת שכמו לכולם ברדקס ינסו להצתדק בישביל לא לאבד לקוחות אבל אני חושבת שאין להפנות אל מה שהם יכתבו בעתיד שום יחס במיוחד שרואים את שאר המגיבים כמוני שעל כל אחד הם מפילים את האשמה והופכים את הקערה על פיה המכונה הגיעה לאחר חודשיים ללא מטען שאמור להגיע עם המכשיר, אני מציעה לא להתעסק איתם ולא לרכוש מהם כלום שלא תיפלו גם אתם ברישתם.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה מכונת תפירה ברדקס
Lital
שם:
Lital
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
הדירוג של Lital: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם תרצו לקבל יחס הוגן, כבוד אדם בסיסי לא להתקרב לחנות הזאת. אחרי תקלה באספקת השולחן, הם לא רק סירבו להתנצל, הם גם צרחו אלי בטלפון.

אחרי כל הסיפור הזה, יצרתי קשר אם מנהלת בחברה, ושלחתי לה הקלטות של כל השיחות טלפון - שהעידו על הטעות שלהם וגם על ההתייחסות הגרועה שקיבלתי מהעובדת בחנות. המנהלת גם לא התנצלה, והתעקשה שהם לא טעו בכלל והטעות שלי, אפילו שהיה לי הוכחות דיגיטליות.

בקיצור, מבולגנים, וחסרי נימוס בססי. לא להתקרב.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן DOMINIC
תגובת החנות
שלום, הלקוחה חושבת שהיא צודקת בכך שצעקה על העובדת בחנות,ההקלטות הושמעו להנהלה בהם נשמע כי הלקוחה מדברת בצורה לא מנומסת,לאחר שהוסבר לה בצורה הכי יפה ומנומסת שיש וכן שיעשו את כל המאמצים להביא את השולחן לחנות למרות שהלקוחה לא תיאמה מועד הגעה.(הלקוחה תיאמה מועד הגעה,בשבוע שלפני ולא הגיעה לאסוף את השולחן,נאמר במפורש להודיע יומיים לפני ההגעה).הלקוחה החליטה להגיע לחנות ללא תיאום מראש. לבסוף,לאחר מאמצים מרובים, כן הצלחנו וכן הבאנו את השולחן ביום שהלקוחה דרשה. הגברת קיבלה יחס הוגן מאוד,אך לאחר בדיקה של ההנהלה עלה כי היא לא דוברת אמת. הגברת מנסה להוציא שם רע לעסק ועל כן, אנחנו נשקול תביעה על הוצאת דיבה,לאור ההוכחות שברשותינו. חברת ברדקס,עושה את כל מאמציה,לספק ללקוחות שירות אדיב,אמין ויעיל, וזאת על מנת לשמר את לקוחותיה.
hmbr
שם:
hmbr
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
הדירוג של hmbr: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב! הזמנו ספת אירוח נפתחת למיטה לקראת נישואינו כדי שיהיה ניתן לארח בשבת חתן. הספה לא הגיעה בזמן בתירוצים שונים ("ירושלים מאד רחוקה") ובניגוד למובטח, ולכן האורחים נאלצו לישון על המזרונים. לאחר מספר חודשים המנגנון שפותח את הספה למיטה התקלקל. לאחר שהתקשרנו לקח לחברה מעל חודש להגיע לקחת את הספה, ורק לאחר כמה ימים הביאו ספה חלופית- ישנה, מכוערת וקרועה. הצוות שהביא את הספה החלופית הגיע באיחור והתנהג בגסות. אנחנו מחכים מעל חודש וחצי מאז כדי שיתקנו את הספה הקודמת, וכל פעם נתקלים ביחס מזלזל (כשכבר עונים בטלפון, לרוב לא זמין) של כל פעם "עוד שבוע", "עוד שבועיים", "ירושלים רחוקה", "קיבלתם ספה חלופית תתאזרו בסבלנות" ועוד. בכל הזמן הזה אנחנו מכסים את הספה בבד, מרוב שהיא מכוערת. הזלזול והשירות הגרוע, המוצר באיכות לא גבוהה ואנחנו מצטערים שקנינו בבראדקס ולא מציעים לאף אחד לנסות בעצמו.
המוצר שנקנה בחנות
ספה ספת אירוח נפתחת למיטה #2298
תגובת החנות
שלום לכל המעוניינים. צר לנו לקבל חוות דעת שלא מכילים בתוכן את האמת וצר לנו שבין אלפי לקוחותינו,נמנים לקוחות אשר בעזרת שקרים מנסים לפגוע בשם החברה שלנו. הלקוח הנ"ל,פנה אלינו מסיבה שהמנגנון התקלקל,אחרי בדיקה מקצועית של הטכנאי שלנו,התברר כי הפגם נעשה אך ורק מסיבת שימוש בלתי סביר ולא נכון בספה. אנחנו מודים שהטעות שלנו הייתה, שלא הצלחנו להסביר שמונה חודשים לפני(אז לקוח קיבל את הספה)איך משתמשים בספה בצורה נכונה,לא הצלחנו להסביר ללקוח ולא לבני משפחתו. אנחנו מודים שזוהי הטעות שלנו ולהבא נשפר את מערך ההסברה שלנו.יחד עם זאת,אחרי בדיקת טכנאי שלנו,החלטנו בכל זאת לטפל בבעיה של הלקוח ולתקן את הספה,חינם וללא תוספת תשלום. לקחנו את הספה לתיקון,סיפקנו ספה חלופית, ויחד עם זאת הוסבר ללקוח שהחלק שנדרש להחלפה,מגיע מחו"ל ולכן יש להמתין כחודש וחצי להגעת החלק. הלקוח הסכים,והבין את המצב(התברר שלא עד הסוף). אנו מודים ששוב טעינו במערך ההסברה. חשוב לציין,כי כל אדם בעל היגיון אלמנטרי,מודע שבמקום ספה נפתחת לא נותנים בתור תחליף סלון מפואר. עבר חודש מאז שלקחנו את הספה לתיקון,ונחזיר תוך שבועיים כמו שהובטח ללקוח מלכתחילה. חברת ברדקס,עושה כל שביכולתה לתת מענה ושירות יעיל לכלל לקוחותיה,הן באחריות מוצרים והן בשירות ללקוח ואף מעבר לכך.
אודי
שם:
אודי
תאריך:
18/07/2014
דירוג:
הדירוג של אודי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את הכסאות בצבע חום. החנות לא מתאמת את המשלוח והוא מגיע בהפתעה הביתה. אם אתם לא בבית לא תקבלו המשלוח. לאחר תחנונים תאמתי ליום שאני בבית (במקרה).
המשלוח התארך מאוד עקב כך.
ולבסוף.. הגיעו כסאות בצבע בז'....
מזל שהאישה אהבה אותם, אחרת היתה מתחילה סאגה שלא היתה נגמר כנראה לעולם... לא לקנות מהם. גם בטלפון בקושי ניתן לתפוס אותם הם פשוט לא עונים.
המוצר שנקנה בחנות
כסאות לפינת אוכל ZAPOS
תגובת החנות
תגובה לחוות דעת שמספרה405026, הוצע ללקוח החלפה של כיסאות אך טען כי צבע הכיסאות שקיבל יפה יותר מהצבע שהזמין.ההחלטה להשאיר את הכיסאות היא של הלקוח אודי.לגבי המשלוח -השליח תיאם כמה וכמה פעמים וזאת לאחר שבכל פעם הלקוח אודי לא היה בביתו.קיבל מענה גם בטלפון וגם באימייל.
שמעון
שם:
שמעון
תאריך:
18/11/2013
דירוג:
הדירוג של שמעון: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום לכולם, המנעו מקנייה בחנות הזאת כיוון שהמוצרים שלהם מזוייפים! ב-16.10.13 קניתי כרית AIRMAX דרך האתר BIGDEAL.CO.IL וקיבלתי אותה לאחר קצת יותר משבועיים, כבר מיד שמתי לב שאין לוגו על הקוםסא ושאין תווית על הכרית, הכרית הרגישה כאילו היא עשויה מקלקר או מחומר זול אחר, היא לא הייתה דומה למה שרואים בפרסומת שלה או בחוות דעת שמפורסמות עליה ברחבי הרשת. אבל בטיפשותי החלטתי לתת לה לילה של נסיון, אחרי שעה שלא הצלחתי להרדם פשוט ויתרתי ולקחתי את הכרית הישנה, היום למחרת היה יום שישי כך שאמרתי שאאבקש להחזיר אותה ביום ראשון אבל במהלך יום שישי נודע לי שסבתא שלי אושפזה בבית חולים באוקראינה וכיוון שהיא סבתי היחידה מיד הזמנתי טיסה ליום ראשון (זה עלה הרבה) כיוון שהיא מאוד מבוגרת. לצערי היא נפטרה. בתאריך 14.11.13 חזרתי ארצה ופניתי לBIGDEAL שהפנו אותי לBRADEX, שלחתי להם מייל והסברתי להם את את הסיבה שאני מבקש להחזיר את המוצר ומדוע אני מבקש זאת אחרי 16 ימים, הם שלחו לי תשובה שהמוצר לא מזוייף ושהם היבואנים שלו (לא באמת ציפיתי שהם יודו שזה חיקוי) והם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל את העסקה. ניסיתי לומר שהמוצר ללא שימוש ויש לי את הקופסא שלו עם השקית מגן של הכרית אבל הם רק אמרו שהם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל. אני מבין שיש חוקים אבל לכול כלל יש יוצא מהכלל ואפשר להתחשב כי כולנו אנשים בסופו של דבר. האזהרה שלי לכולם היא מאיכות המוצרים שם מציעים, אני "שרפתי" 50 ש"ח על חיקוי זול אז אני מקווה שאף אחד לא "ישרוף" את כספו על חנות החיקווים הזולים הנ"ל. כמובן שיכלתי לשלוח מייל בנושא מוקדם יותר אך היו לי "דברים אחרים על הראש" שקצת "השכיחו" את הכרית. אוכל לציין לטובה רק שענו לי במייל באופן מהיר אבל זהו.
המוצר שנקנה בחנות
כרית AIRMAX AIRMAX
פרלה
שם:
פרלה
תאריך:
17/11/2013
דירוג:
הדירוג של פרלה: 1 מתוך 5
חוות דעת
קנינו ספה תוך שלושה חודשים מיום הקניה היא נשברה פעמיים תמיד אותה בעיה בפעם הראשונה החליפו לחדש בפעם השנייה לקחו לתיקון. אי אפשר לשבת על הספה היא לא מחזיקה בכלל. נאמר בזמן ההזמנה שזו ספה חזקה שהבסיס שלה עשוי מעץ מלא, והיא חזקה מאוד מה שכלל לא נכון לא ייתכן שספה תישבר בזמן כה קצר פעמיים. אין מענה טלפוני נשארנו בלי ספה למעלה משלושה שבועות. מכריחים אותנו לקבל שוב את אותה הספה על אף שזה מוצר פגום שלא יכול להחזיק מעמד.
המוצר שנקנה בחנות
ספה TOKYO
תגובת החנות
תגובה לחוות דעת הלקוח רכש את הספה והספה נשברה כתוצאה משימוש לא סביר בה. הוצע תיקון ללא עלות כמובן.שום חברה לא מבצעת החלפת מוצר שנרכש לפני למעלה משלושה חודשים. לקוח הסכים למסור את הספה לתיקון וכאשר התקשרנו אליו לתאם החזרה של הספה המתוקנת הלקוח סירב לקבלה..
ג'ורד
שם:
ג'ורד
תאריך:
20/06/2013
דירוג:
הדירוג של ג'ורד: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שתי כריות דרך אתר גרופון. לאחר כשבוע של שימוש גיליתי על המיטה כדוריות לבנות קטנות שיצאו מהכרית.בדקתי וראיתי שהתפר רופף שלחתי מייל לחנות ברדקס וקיבלתי, להלן התשובה: "אם את יכולה,תתפרי את התפר שנקרע
זה כמו בגד גם יכול להיפתח עם תפר". התשובה לא היתה מקובלת עליי. התקשרתי ודיברתי עם מישהי מהחברה והיא אמרה לי לצלם את הכרית ולשלוח לה תמונה ורק אז הם יחליטו מה לעשות. בקיצור שירות על הפנים. מתחת לכל ביקורת. אני מצפה מחברה שמחשיבה את עצמה לטפל בתלונת לקוח מבלי שהוא יצטרך לעבור שבעת מדורי גיהנום. אני ממליצה לא לא לקנות מחנות זו.
המוצר שנקנה בחנות
2 כריות אורטופדיות AIRMAX
תגובת החנות
הלקוחה רכשה כריות דרך גרופון התקשרה אלינו בטענה שהכדוריות יצאו ,ביקשנו לצלם את הכרית,לשלוח תמונה במייל ואנחנו נשלח כריות חדשות. הלקוחה לא רוצה לצלם ולא רוצה לעשות מה שביקשנו מדברת בצורה גסה מאוד ולא מנומסת.הלקוחה יודעת שהיא קיבלה את השירות הטוב ביותר שיש,אך לא מובן מדוע היא מתנהגת כך.. תגובה לחוות דעת מספר 320357.
pikomen
שם:
pikomen
תאריך:
08/04/2013
דירוג:
הדירוג של pikomen: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי שתי כריות כאלה דרך גרופון.
אחרי שבוע של שימוש כשרציתי להחליף ציפיות התברר לי ששתי הציפיות מלאות בכדורים קטנטנים ולא היו חורים בהן.
כשהגיתי לבית העסק על מנת להחזיר את המוצר לא היה שם לא אחראי ולו מנהל אלא בא אלי אישה שאמרה שהמוצר בסדר גמור ואין איתו שום בעיות !!!
אני ניארתי לפניה את הכרית ומיד כמה כדורים נפלו אליה ואז הגיע הטענה שהבן שלה יושן על אותה כרית בדיוק מזה 3 שנים (ממש מעניין) ואין בעיות.
היום קיבלתי שיחה מהם ונאמר לי שמנהל לא מאשר את החזרת המוצר (בלי הסברים נוספים)
כשפניתי לגרופון קיבלתי תשובה עוד יותר נחמדה :"היתה צריך ךהבין שהמוצר פגום כשקיבלתה אותו ולא אחרי שבוע של שימוש !!!" ולשאלה שלי איך אני אמור להבין שהמוצר פגום ושיוצאים הכדורים כשיושנים אליה בלי שימוש הוא עני לי "אין לי תשובה בשבילך !!!
המוצר שנקנה בחנות
כרית שינה אורטופדית AIRMAX
תגובת החנות
הלקוח רכש כריות דרך האתר גרופון לאחר שימוש בכריות,הלקוח טען כי יוצאות כדוריות, מה שלא היה נראה בעת הגעתו עם הכרית לחנות. מה שראינו זה שני כריות מלוכלכות עם כתמים .במצב כזה אין אפשרות להחזיר סחורה.אנחנו מוכרים אלפי כריות ואם ללקוח יש איזושהי בעיה עם המוצר הוא רשאי להחזיר תוך 14 יום.אבל עם כל הכבוד,צריך לדעת איך מחזירים סחורה ובאיזו צורה.