חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Hacontainer חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב)

Hacontainer
אתר אינטרנט:
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
כתובת אימייל:
sales.hacontainer@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
457
חוות דעת בשנה האחרונה
457
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 457 חוות דעת על החנות Hacontainer

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גילה
שם:
גילה
תאריך:
02/07/2020
דירוג:
הדירוג של גילה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי שני מוצרים כיריים ותנור, בשל הוירוס המשתולל העדפתי לרכוש דרך הטלפון, ניתקלתי באתר קונטיינר, התקשרתי ומייד נעניתי באדיבות רבה של מר אלדד המקסים, שטיפל בהזמנה באופן מיידי ובקשר רציף איתי. שלא לדבר על הגעת המוצרים במהירות שיא של יומיים. ההזמנה/החשבונית/הקבלה נשלחו למייל. אין אתם מושלמים ברור שאמשיך לרכוש מכם בעתיד ומציעה לכל מי שרוצה לרכוש, שירכוש מקונטיינר ללא כל חשש. אני נותנת לכם ציון 100
המוצר שנקנה בחנות
תנור בילד אין וכן כיריים
Mik
שם:
Mik
תאריך:
01/07/2020
דירוג:
הדירוג של Mik: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מקרר לנישה בעייתית. קיבלתי שירות נפלא. התאימו לי בדיוק מקרר שהתאים בדיוק במחיר מצויין והגיע תוך יומיים. אפילו המובילים היו מקסימים. ממליצה בחום על הקונטיינר
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מידאה
Shlomit
שם:
Shlomit
תאריך:
20/06/2020
דירוג:
הדירוג של Shlomit: 5 מתוך 5
חוות דעת
במקרה הגעתי איכשהו לחברת "הקונטיינר". הופתעתי מהאדיבות, האמינות והמהירות בה הם נענו לי. הם היו קשובים מאוד וממש הרגשתי שאני לקוחה שמכבדים אותה (וגם המחיר שקיבלתי היה טוב). בקיצור – נשארתי עם חווית קניה נעימה, הם עמדו במִלה לגבי המשלוח ושירות המשלוחים שלהם היה מאוד יעיל. ואני חושבת שאם אצטרך עוד מוצרים, אפנה קודם אליהם. בהחלט שירות מצוין ואיכותי!
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק עם מים Hizero F801
דני
שם:
דני
תאריך:
06/06/2020
דירוג:
הדירוג של דני: 4 מתוך 5
חוות דעת
הבעלים נלחמים על כל לקוח. אעפ"י שלא לחצתי, חב' השליחויות פישלה ולא הגיעה אלי כפי שהאתר הבטיח, הוא עשה לשליחויות מהומות ולבסוף הגיעו אלי עוד באותו יום. גם המוצר עצמו לא רע בכלל לעומת המקבילים האירופאים שלו.
המוצר שנקנה בחנות
כיריים אינדוקציה MIDEA
גולש
שם:
גולש
תאריך:
06/06/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 2 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Tiran
שם:
Tiran
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
הדירוג של Tiran: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי היום מתנה לחבר וקיבלתי עוד באותו יום. אחלה חנות. מקצועי . נחמדים מאוד ומחירים מעולים. מומלץ מאוד
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק v10
Ilona
שם:
Ilona
תאריך:
30/05/2020
דירוג:
הדירוג של Ilona: 5 מתוך 5
חוות דעת
בהחלט אחזור לקנות פה שוב. אמינים, מחירים טובים, שירות מצויין, צוות חם ואדיב. מומלץ מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה 28 אינץ' METS דגם MLED28
siv
שם:
siv
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
הדירוג של siv: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא עמדו בזמני האספקה שהתחייבו אליהם. רכשתי בלנדר שהתקלקל בתום שבועיים מהשימוש ולא הסכימו לפצות או להחליף.
לא מומלץ! שירות גרוע ! מוצר גרוע!
המוצר שנקנה בחנות
בלנדר יונדאי HABT-3320
תגובת החנות
הלקוחה הנ"ל הזמינה בלנדר בשיא תקופה הקורונה כאשר מחסני כל היבואנים היו סגורים לחלוטין!!!!!!!!!!!!!!! לכן הלקוחה קיבלה את המוצר באיחור של יום עסקים אחד בלבד חודשיים אחרי שקיבלה את המוצר התקשרה לחנות וטענה כי ישנה תקלה בבלנדר הוסבר לה כי בדיקת המוצר מתבצעת בתחנת שירות של היבואן או לחילופין נאמר לה כי במידה ותביא את הבלנדר אלינו לחנות ובאמת נגלה כי הבלנדר לא עובד ולמרות שעברו 14 ימים נחליף לה לחדש במקום. יודגש כי בבלנדרים של כל החברות ישנו מפסק ביטחון(מיקרו סוויטש) ולפעמים כאשר לקוחות מפרקים את הבלנדר לניקוי הם לא מחזירים את הכוס בדיוק למקומה או לא סוגרים את המכסה כמו שצריך ולכן הבלנדר לא עובד. הלקוחה סירבה לשמוע ודרשה כי נבוא אליה הבית אחרי חודשיים כדי להחליף לה את הבלנדר לבלנדר חדש וגם סרבה לשלם דמי משלוח בעבור זה. לא מגיעים לבית לקוח להחליף בלנדר, קומקום , טוסטר או כל מוצר חשמלי קטן והשירות והבדיקה מתבצעים בתחנת השירות של היבואן או בחנות דבר זה הלקוחה לא הסכימה לקבל ומעבר לזה לא היה לנו מה לעשות
שלמה
שם:
שלמה
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
הדירוג של שלמה: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא עמדו בהתחייבות לאספקת ההזמנה.תוך 4 ימי עסקים .אחרי 5 ימי עסקים התקשרתי שוב ונאמר לי שאולי בעוד שבוע זה יגיע
היתה לי אכזבה גדולה וביטלתי את העיסקה.
המוצר שנקנה בחנות
שני מאווררים רוטורי 16".HABF
תגובת החנות
הלקוח צודק היבואן סמיקום לא סיפק סחורות מעל 8 ימים זה לא אמור לעניין את הלקוח וחוץ מלהתנצל מעומק ליבנו אין לנו עוד מה להגיד הלקוח צודק ואנו מבקשים סליחה נקווה שיזמין שוב מאיתנו ויהיה מרוצה בקניה עתידית אחרת צוות הקונטיינר
עדי
שם:
עדי
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
הדירוג של עדי: 1 מתוך 5
חוות דעת
חד משמעית להתרחק. שירות מכירות טוב, שירות לקוחות גרוע. במשך מעל לחודש רדפתי אחריהם לזיכוי. נניח את ה-5% בצד שהם כביכול מחוייבים לגבות ולא החזירו או התנצלו על אי החזרה וחוסר הטיפול. היחס המזלזל, חוסר ההקשבה והשיח החד צדדי של בעל החנות מה שגרם לי לכתוב את חוות הדעת הזאת. ממליצה להתרחק מחנויות כאלה.
המוצר שנקנה בחנות
נורות וטוסטר
תגובת החנות
הלקוחה הזמינה נורות שאיננו מחזיקים במלאי ורכשנו עבורה במיוחד . לאחר מעבר לשבועיים הלקוחה החזירה את הנורות וביקשה לקבל זיכוי לא היינו מחוייבים לכך על פי חוק אבל החלטנו לבסוף לזכות את הלקוחה ולהיקתע עם נורות מיוחדות שרכשנו עבורה במיוחד בזמן ששהתה בחנות הצליחה להוציא מדעתם 3 אנשים מכירות ומנהלת שירות לקוחות. גם הסכמנו לקבל את הנורות ולזכות אותה וגם הכפישה בזאפ מהסתכלות בזאפ פייסבוק ובגוגל נראה כי הלקוחה נהנית להכפיש בתי עסק בארץ ובעולם מה שנותר לנו לאחל לה הרבה בריאות