חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Kehela פתרונות הדפסה

Kehela
אתר אינטרנט:
בעלים:
לא צויין
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
12
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 12 חוות דעת על החנות Kehela

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Avigdor
שם:
Avigdor
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
הדירוג של Avigdor: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי בשעות הבוקר מדפסת Brother דרך האתר והתשלום אמור היה להיות טלפונית (אופציה שקיימת באתר החנות) . לאחר כשעתיים שלא חזרו אלי לקבלת הפרטים, התקשרתי אני אליהם והצעתי לשלם. הפקידה אמרה לי כי היא רואה את ההזמנה אך יחזרו אלי מיד לקבלת הפרטים. לא חזרו אלי והתקשרתי שוב לקראת השעה 4 אחר הצהריים לברר מה קורה אתם, נאמר לי שיחזרו אלי למחרת בבוקר כי הם מבררים אם יש להם המדפסת במלאי. כמובן שלמחרת לא חזרו אלי. התקשרתי שוב אליהם ואז אמרו לי שאין להם במלאי כעת. שאלתי מדוע לא חזרו אלי עם התשובה וענו לי שזו טעות שלהם. כמובן שביטלתי את ההזמנה. אני מתפלא איך בחנות לא יודעים מה יש להם במלאי, והבירור לוקח מעל 24 שעות.
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת Brother MFC-J497DW
Ada
שם:
Ada
תאריך:
18/07/2017
דירוג:
הדירוג של Ada: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מדפסת משולבת מחברת כחילה המדפסת הגיע באותו יום הטכנאי היה נחמד מאוד התקין והדריך בנוסף הסיבה שקניתי מדפסת חדש היא בגלל שהמדפסת הקודמת שלי התקלקלה וחברת כחילה זיכתה אותי על ראשי הדיו שרכשתי יום לפני כי חשבתי שהבעיה היא בדיו כל הכבוד לחברת כחילה אני מעוד מרוצה תמשיכו ככה
המוצר שנקנה בחנות
Deskjet 3835
YANIV
שם:
YANIV
תאריך:
28/06/2017
דירוג:
הדירוג של YANIV: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את הטונרים מחברת כחילה יום למחרת הטונרים כבר היו אצלי .
איכות מעולה, שירות אדיב.
אחזור לקנות אצלהם שוב
המוצר שנקנה בחנות
111 סמסונג
DROR
שם:
DROR
תאריך:
27/08/2013
דירוג:
הדירוג של DROR: 1 מתוך 5
חוות דעת
חלק מהטונרים ממוחזרים ולא תואמים כמו שכתוב.
בכל משלוח מתקבלים חלק מהטונרים לו נצורים ומלאים באבקה אליהם.
באחד המשלוחים החזרתי 3 פעמים טונר לבדיקה על חשבוני .(ותמיד צדקתי).
היום קיבלתי שוב פעם טונר מלא אבקה עליו , לאחר שהתקשרתי לחנות וצעקתי נשלח לביתי טונר חדש עם שליח.
יש לי תמונות של המוצרים הפגומים..
המוצר שנקנה בחנות
טונר תואם CM1415/128/1525/323A
תגובת החנות
שלום רב, * הזמנת הלקוח נשלחה לידי החברה דרך חברת שליחויות. * תוך כדי משלוח המוצר נפגע והגיע ללקוח פגום. * המוצר הוחלף על ידי החברה ללא עלות נוספת ובלי לבקש את הטונר הפגום בחזרה. * השירות התבצע יום למחרת. חג שמח, שוסטר מיכאל מנהל שיווק של חברת ס.כחילה פתרונות הדפסה בע"מ
צחי
שם:
צחי
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
הדירוג של צחי: 1 מתוך 5
חוות דעת
רציתי להזמין טונר למדפסת, באתר הייתה טעות והטונר שהזמנתי הוא בעצם חלק חילוף למדפסת. לא רק זה, מה שקיבלתי היה חלק חילוף שונה מזה שכיביכול הזמנתי שהוא גם כמעט חצי מהמחיר וגם לא מתאים למדפסת שלי.
ביקשתי לבצע החלפה ולקבל החזר על ההפרש במחיר בין הטונר לחלק החילוף. בחנות הסכימו ונתנו לי יום בו יגיע השליח ויאסוף את המוצר. חיכיתי והשליח לא הגיע, התקשרתי יום למחרת אמרו לי היום יגיע, ושוב לא הגיע. כך כמה ימים, אף אחד לא טורח לעדכן אותי ובטלפון מעבירים אותי ממזכירה למזכירה עד שהקו מתנתק.
בסוף שלחתי להם פקס, דרשתי זיכויי מלא, לא צריך טונר שיבואו לאסוף את המוצר ששלחו בטעות ושיגמר כבר העניין.
לא חזרו אלי, יום למחרת בא השליח, מסר את הטונר והחתים את השכן שלי, למרות שהשכן אמר לו שהוא צריך לבוא אלי. לא לקח את החלק חילוף, וכמובן שלא קיבלתי שום זיכויי.

עכשיו אני צריך לקוות שפנייה לחברת האשראי לביטול העסקה ולמועצה להגנת הצרכן יעזרו.
שכל אחד שקורא את הביקורת הזאת ישאל את עצמו אם הוא היה רוצה לעבור חווית קניה כזו.
המוצר שנקנה בחנות
טונר dr2005
מעיין
שם:
מעיין
תאריך:
19/05/2013
דירוג:
הדירוג של מעיין: 1 מתוך 5
חוות דעת
אחרי שלושה שבועות שלא הגיע המוצר (אמור להגיע תוך 6 ימי עסקים) יצרתי קשר עם החברה. תירצו שההזמנה נפלה בין הכסאות (למרות שכל אותו זמן בסטטוס ההזמנה באתר הופיע "בטיפול")- ועלי להביא את מספר כרטיס האשראי שוב. כשחזרתי אליהם אחר הצהרים טרטרו אותי מאחד לשני- עד שלבסוף ביטלתי את ההזמנה.
לא מומלץ בכלל.
המוצר שנקנה בחנות
טונר חליפי למדפסת M1212
יאיר
שם:
יאיר
תאריך:
12/02/2012
דירוג:
הדירוג של יאיר: 2 מתוך 5
חוות דעת
היום זה יום העבודה השישי (אם לא סופרים ימי שישי ,אם כן סופרים אז אנחנו ביום העבודה השמיני) ממועד ההזמנה. לא רק שלא קיבלתי את המוצר אני גם לא מצליח ליצור איתם קשר. במעקב הזמנות מופיע שזה בטיפול. בשבוע שעבר דיברתי עם החברה (אני התקשרתי)ונציגתה הודיע לי שהועבר לחברת שליחויות כבר ביום שני שעבר. היום אני לא מצליח ליצור איתם קשר.הם טוענים שיש להם תקלה במרכזיה ומנתקים את השיחה... מאוד מאוד חשוד
המוצר שנקנה בחנות
טונר זירוקס 120
אודי
שם:
אודי
תאריך:
01/01/2012
דירוג:
הדירוג של אודי: 1 מתוך 5
חוות דעת
בזאפ פורסם ב- 118 ש"ח כולל מע"מ ומשלוח. ניגשתי לחנות והתבקשתי לשלם כפליים!!!
מנשה, שהוצג בפני בתור ה"מנהל" טען בפניי כי עלות זמן הטיפול של עובדיו בהוצאת החשבונית הוא הגורם להבדל במחיר וזאת למרות שהגעתי פיזית לחנות בעוד שהוא למעשה חוסך את עלות דמי המשלוח.
אם לא הייתי ערני מספיק עוד הייתי משלם להם את המחיר שדרשו מאחר והתוף היה דחוף לי ולכן הטרחתי עצמי לחנות, ברם אני משוכנע כי בשיטה זו הוטעו קונים רבים שלא היו ערניים להפרשי המחירים בין הפרסום של החנות בזאפ לחיוב הלקוח במעמד הקניה בחנות.
המוצר שנקנה בחנות
תוף טונר חלופי DR2000
תגובת החנות
המחירים באתר האינטרנט הינה מחירים להזמנות אינטרנט בלבד ולא למכירה בחנות.
רונן
שם:
רונן
תאריך:
24/05/2011
דירוג:
הדירוג של רונן: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניה רגילה, משלוח חינם, הגיעה עם שליח עד הבית תוך יום עסקים אחד! הטונר יותר איכותי מהמקורי. ארוז בצורה מקצועית וטובה, אין ספק שאקנה שם בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
טונר MLT-D105L
משה
שם:
משה
תאריך:
15/01/2011
דירוג:
הדירוג של משה: 5 מתוך 5
חוות דעת
זו פעם שלישית שאני קונה טונרינק.
היתרון המיוחד הוא שהם שולחים חינם באמצעות שירות שליחים ולא צרך ללכת לדואר, וכמובן מתקשרים ומתאמים את זמן המסירה.

בדצמבר 2010 קניתי סט של טונרים צבעוניים. אחד מהם לא עבד.
לאחר שיחה + משלוח הפקס של החשבונית הם הסכימו להחליף בלי שום וויכוחים. הם שלחו טונר חדש באמצעות אחד העובדים שלהם שהגיע (אולי במקרה למחרת לירושלים, פגש אותי ליד הבית ו"החלפנו" טונרים שוב ללא שום וויכוחים.
הטונר החדש שהביא עבד בסדר גמור.
תקלות יכולות לקרות אצל כל אחד - החשוב הוא שירות הלקוחות המצויין, בלי ל"נפנף" את הלקוח


המוצר שנקנה בחנות
טונר CB54XX