חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Dynamica אביזרים וטלפונים סלולאריים

Dynamica
אתר אינטרנט:
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
כתובת אימייל:
service@dynamica.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.6 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
70
חוות דעת בשנה האחרונה
70
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 70 חוות דעת על החנות Dynamica

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Avi
שם:
Avi
תאריך:
07/07/2019
דירוג:
הדירוג של Avi: 1 מתוך 5
חוות דעת
ךשירות גרוע ביותר אין תקשור
ת עם הלקוח להשיג את המוקד ולקבל תשובות משימה בילתי אפשרית 10 ימים מההזמנה עדיין אין לי מושג מתי תסופק נציגים מבטיחים לחזור ולעדכן לא חוזרים ןלא מעדכנים
המוצר שנקנה בחנות
A70 samsung mobile
zetlaw
שם:
zetlaw
תאריך:
03/06/2019
דירוג:
הדירוג של zetlaw: 2 מתוך 5
חוות דעת
נתתי את הטלפון לתיקון בדינמיקה להחלפת מסך ב S8 Plus. לאחר שעה מנהל החנות מתקשר אלי שהמסך הוחלף אבל יש בעיית קליטה במכשיר.
ביקשתי שישלחו אלי את המכשיר כי היה נראה לי מוזר שכן המכשיר הוציא SMS-ים אבל אכן הייתה בעיה, למכשיר יש קליטה בערך דקה ואז הוא מאבד את הקליטה לחלוטין עד RESTART. דינמיקה טוענים שזה מהמכה שהמכשיר קיבל ביחד עם השבר במסך, לדעתי זה טכנאי לא מקצועי שכנראה קרע איזה כבל FLEX.
בכל מקרה עם טוענים כי המכשיר לא ניתן לתיקון, החזירו לי את המסך הקודם וזיכו אותי בעלות התיקון.
לסיכום לדעתי :
איכות הטכנאים : רמה ירודה.
איכות השירות לקוחות : מצויין.
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מסך S8 Plus
תגובת החנות
שלום ,רשת דינמיקה חרטה על דגלה את נושא שביעות רצון הלקוחות ושמירה על רמת שירות גבוהה. על מנת שנוכל לבדוק את המקרה אנא שילחו לנו בהודעה פרטית או באמצעות הפייסבוק בהודעה את הפרטים ונבדוק את המקרה לגופו. תדוה
עידן
שם:
עידן
תאריך:
20/05/2019
דירוג:
הדירוג של עידן: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכשיר סמסונג A10. חיכיתי בסבלנות 3 שבועות, שלא היו בהם תשובות ברורות על מתי המכשיר אמור להגיע אליי. בסוף הם או אביב שיגור יצרו קשר ואמרו שהם לא מגיעים אליי הביתה.
כשהתקשרתי לבטל את ההזמנה הנציגה ניסתה לעזור אבל בסוף דיברה כאילו אני איש מוזר, ו"למה אתה רוצה לבטל אם זה אמור להגיע אליך מחר"?
עכשיו אני אמור לעקוב אחרי הביטול, ולוודא שאכן יתבצע זיכוי לאשראי שלי.
בקיצור, חוייה לא משהו. תודעת שירות לא מפותחת. אם הייתי קונה במקום אחר כבר הייתי שבועיים עם מכשיר חדש.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון נייד סמסונג A10
Avi
שם:
Avi
תאריך:
12/05/2019
דירוג:
הדירוג של Avi: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר. הובטח את הערכת השקה הראשונית.קיבלתי עד הבית בדיוק כמו שהובטח עם הערכה הראשונית ולא משהו שונה. (זה רחוק מלהיות מובן מאיליו היום...) היה לי תופעה מסויימת קטנה שחששתי לגבי הטלפון. ניגשתי למרכז שירות. צוות אדיב ואמין. ביקשתי שיחליפו מכשיר שזה לא הגיוני לתקן מכשיר טרי בין כמה ימים. בדקו מול מנהל שאישר החלפה ללא תיקון מיידי וללא התחכמויות. כמה פשוט ככה נדיר...
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי s10
David
שם:
David
תאריך:
27/04/2019
דירוג:
הדירוג של David: 3 מתוך 5
חוות דעת
נאלצתי לקנות באתר כי החנות בפתח תקווה הייתה סגורה
והמוכר בקניון איילון לא היה ממש נחמד
אבל בסופו של דבר רכשתי באתר
המוצר שנקנה בחנות
Galaxy s10
niviredbull66
שם:
niviredbull66
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של niviredbull66: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי תיקון 2 מכשירים J5
ההזמנה הייתה דיי קלה, רק לא היה ברור נושא המשלוח או שליחות ללא עלות .
המוצר שנקנה בחנות
תיקון J5
גולש
שם:
גולש
תאריך:
04/04/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
ilan
שם:
ilan
תאריך:
27/03/2019
דירוג:
הדירוג של ilan: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכשיר סמסונג s 10 המכשיר הגיע מוקדם מהצופי כמו שהובטח כולל חבילת vip תודה לתומר נציג המכירות
המוצר שנקנה בחנות
S10
עידן
שם:
עידן
תאריך:
26/03/2019
דירוג:
הדירוג של עידן: 5 מתוך 5
חוות דעת
המכשיר הגיע במהירות ובמחיר הכי זול שאפשר להשיג הרבה מזה בזכות תומר פולת שעזר לי הרבה מהמכירה ועד קבלת המכשיר
המוצר שנקנה בחנות
Galaxy s10
איציק
שם:
איציק
תאריך:
20/03/2019
דירוג:
הדירוג של איציק: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי גלאקסי 10 דרך אתר של דינמיקה סולרר וקבלתי שרות מעולה ויחס אדיב. רוצה לציין במיוחד את איש השרות תומר על השרות והיחס. תענוג לקנות ככה.
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי 10