LastPrice רשת חנויות אינטרנט
כתובות:
המגינים 5, חיפה
הים 6, אילת
מוצקין 9, טירת הכרמל
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
67.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 5,866 חוות דעת על החנות LastPrice
חוות דעת
הזמנתי מוצר שהובטח שיגיע באותו יום, אך בפועל קיבלתי אותו רק אחרי שבוע. השירות היה מאכזב מאוד – נציגי השירות מסרו לי שוב ושוב שהמשלוח יגיע באותו היום, אך בפועל התברר מחברת המשלוחים שהמועד אחר. לא קיבלתי פיצוי, והתחושה הכללית הייתה של זלזול וחוסר אכפתיות.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד
חוות דעת
שירות לקוחות מתסכל מאוד וזה בלשון עדינה. קודם כל לוקחים את הכסף ואז נעלמים כשהמוצר מגיע שבור. פעמיים! ליתר דיוק - המאוורר הגיע שבור בציר פעמיים (ככה זה כשאין מינימום אריזה וחברת השליחויות מביאה אריזות עם מכות רבות שברור שהמצורים מטולטלים) והאוזניות בפעם הראשונה "סתם" לא עבדו - לא נדלקו גם לא אחרי הטענה ארוכה ובפעם השניה צד אחד שלהן לא היה מחובר בסדר אז שומעים רק בצד אחד. במקס סטוק ברבע מחיר יש אוזניות איכותיות בהרבה. עוד אוסיף שבפעם השניה הייתי צריך להיות זמין בבית למשך שבוע בלי לדעת מתי השליח מגיע בשביל להחזיר לו את המוצרים שהגיעו לא תקינים בפעם הראשונה. הייתי אומר איך נגמר בפעם השלישית אבל אני לא יודע, הם הפסיקו לענות לי אחרי ששלחתי להם את כל ההוכחות שביקשו שהמוצרים לא תקינים. שלחתי להם כל מה שביקשו - סרטון וידאו להראות ששבור? שלחתי. תמונות המוצר באריזה המקורית? שלחתי. זיכוי קיבלתי? לא קיבלתי. כמה אפשר לרדוף אחריהם? לא עונים ואין עם מי לדבר. אני מציע להסתכל על ביקורות מהשנה האחרונה לפני הקנייה, זה מראה את כל הסיפור. התחילו טוב אבל בשנה האחרונה ממש ברור שאין עם מי לדבר. יש לי דברים אחרים בחיים חוץ מלרדוף אחרי שירות לקוחות שאומרים ש"הנושא בבדיקה" ולא חוזרים אלי. תעשו לעצמכם טובה ותקנו במקום אחר.
המוצר שנקנה בחנות
מאוורר עמוד זק"ש ואוזניות Marvo
הדירוג של zazli:
5 מתוך 5
חוות דעת
כדי שיהיה פה יותר טוב צריך לפרגן למי שעושה את העסקים כמו שאתם מצפים.
המוצר הגיע מהר מאוד אבל היא בו פגם. הנציגים לכל אורך הטיפול היו ענייניים ושירותיים. הם יזמו מעקב לכל אורך הזמן וודאו שהספק מחליף את הסחורה ובסוף שאני, הלקוח מרוצה.
אז כן. אני מרוצה ומיד באותו השבוע רכשתי מוצר נוסף באתר
המוצר שנקנה בחנות
שולחן לטניס שולחן
הדירוג של tv0504148100:
1 מתוך 5
חוות דעת
מוסיפה חוות דעת שלילית בהחלט טריה מעכשיו!
1. אין עם מי לדבר. יש בוט וואצאפ שלא נותן מענה. רק להזמין.
2. אחרי המון חיפושים והודעות שהשארתי לחברה דרכה הזמנתי, בסוף הגיבו לי כמובן בחוסר הגינות. טענו שחלפו יותר מ14 יום ושהקרעים בגלל שימוש לא נכון.
מעבירה את ההודעה הסופית שלי אל אספריי כלשונה:
לצערי הרב אני מאוכזבת מהתשובה.
ההחלטה של החברה שרירותית ללא בדיקה וודאית. הקרעים לא נגרמו מהמתקן. כששמנו מההתחלה היה שלם ורק בשמש מהר מאד לא שרד. (האמת, שכבר כשמששנו את המוצר (בד לגוזיבו) בידיים הבנו שהוא לא איכותי. דקיק מאד).
מאז פנייתי, נוסף קרע חדש על הגוזיבו. מכוער וענק וכעת עלינו לזרוק אותו מיד.
ברור בהחלט שהבד אינו איכותי בעליל (למרות מה שנכתב באתר ליד המוצר!)
השקענו במוצר ולא רכשנו באליאקספרס...
מצרפת גם את תמונת הקרע החדש!
בד שבכלל לא מתאים לשמש וגם לא לגשם. הוא התייבש מהחום.
בנוסף, עשו כשיקולכם האישי האם לזכות אותנו או לא.
אני רק משתפת בחוויית הקניה שלי ובהשלכות:
במידה ולא יתייחסו כראוי לתקלה, ולא יקחו אחריות,
אני נאלצת לכתוב את חוות דעתי באתר.
ובנוסף, כמובן שלא יהיה לי חשק לרכוש בעתיד שום מוצר נוסף אצלכם ולא רצון להמליץ לקרובי עליכם. להיפך..
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי בד לגזיבו 3x3 פתיחה מהירה S-Free דגם CMP0048-baz בז כמות:1
הדירוג של hrozin:
1 מתוך 5
חוות דעת
מתחת לכל ביקורת.
רכשתי טלפון באילת.
אחרי פחות מ 48 שעות פתחתי את הקופסא והמכשיר לא עובד.
הגעתי למשרדים למחרת, אך סירבו לקבל אותי (יום שישי) או לקבל את המכשיר בחזרה ונאלצתי לדבר עם נציגה בטלפון בלבד.
בשבת נסעתי לחול.
כשחזרתי התקשרתי לבקש החלפה. שלחו אותי לדינמיקה. בחנות של דינמיקה רצו לקחת לתיקון. התקשרתי שוב ואז נזכרו שצריך לשלוח להם תיעוד.
שלחתי תיעוד מהחנות והתקשרתי לבקש זירוז כדי שלא אצטרך שוב לחזור לדינמיקה ולבזבז זמן. אמרו לי שבודקים וניתקו.
התקשרתי שוב אמרו לי שאין צורך לחכות בחנות ואם צריך החלפה ישלחו אלי שליח. לא חזרו!
התקשרתי למחרת ואמרו לי שצריך להביא את המכשיר לדינמיקה.
ביקשתי לדבר עם מנהל. לא מעבירים אותי למנהל ואומרים שמנהל יחזור רק לאחר 48 שעות.
עד לרגע זה אני עם טלפון לא עובד.
המוצר שנקנה בחנות
samsung galaxy s24
הדירוג של nicolasegosum:
1 מתוך 5
חוות דעת
אכזב מאוד – שירות לקוחות מזלזל וחוסר עמידה בהתחייבות חוקית
רכשתי מכונת כביסה חדשה מאתר Last Price, והאספקה בוצעה בתאריך 29.7.25.
לפי החוק, החברה מחויבת לפנות את המכשיר הישן בעת ההובלה – אך המובילים סירבו לעשות זאת, למרות שהמכונה הייתה מנותקת, ריקה ונגישה לחלוטין.
מאז אותו יום אני רודף אחריהם יום-יום בטלפון, וכל פעם מבטיחים לי “שיגיעו עוד היום” – וזה פשוט לא קורה.
שירות לקוחות מתיש, חוסר אחריות מוחלט, וזלזול בזמן ובזכויות של הלקוח.
אם אתם שוקלים להזמין מהם מוצר חשמלי – תחשבו פעמיים
המוצר שנקנה בחנות
LG WF11114WBW
חוות דעת
הזמנו 2 מדיחים. סיכמו איתנו על משלוח בשעה 9 עד 11 בבוקר. השליח איחר ביותר משעתיים. בשעה 1 בצהריים נאלצנו לצאת. החנות מחייבת אותנו בתשלום נוסף על משלוח או ביטול קניה בתשלום של 100 ש''ח, בטענה שמכיוון שהשליח איחר אז מותר לו לבוא בכל שעה אחר כך וזה על פי חוק. אנחנו מאד מאוכזבים מההתנהלות. לא יתכן שנקבע שעת משלוח ונצטרך להמתין כל היום בבית. לא נחזור לקנות שוב בחנות הזו.
המוצר שנקנה בחנות
מדיח אלקטרולוקס
הדירוג של שטיגליץ:
5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו מכונת כביסה אלקטרולוקס, העדפנו את לאסט פריס בגלל שהם מביאים תוך שלושה ימי עסקים, אכן הזמנו ביום ראשון אחר הצהריים, וביום שלישי בשתיים עשרה המכונה היתה אצלנו
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה אלקטרולוקס 8 קילו
חוות דעת
רכשנו באתר כוורת מודולארית לחדר ילדים במחיר 79 ש"ח משלוח 39 ש"ח.
הכוורת הגיעה בזמן, פשוטה להרכבה ולשימוש והמחיר הגון.
סה"כ נשארה לנו חוויה טובה מהרכישה.
המוצר שנקנה בחנות
כוורת מודולרית דגם Z-09
הדירוג של Galit:
2 מתוך 5
חוות דעת
תואם מועד להגעת תנור, לא הגיע. איש לא יצר קשר ונאלצתי להתקשר אלהם לבדוק מה קרה, אמרו שיחזרו- לא חזרו. שוב ממתינה המון זמן על הקו ואין מענה.
על היבואן לתאם מועד אספקה אבל האחריות היא של LAST PRICE, שיבדקו עם מי הם עובדים.
בסוף ענו, עדיין בטיפול. אכזבה.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר BLOMBERG HGN84433X