חברת הטכנולוגיה האמריקאית אפל תקיים אירוע הכרזה באולם סטיב ג'ובס שבמטה החברה, ביום שני, ה-25 במרץ, בו היא תתמקד בהשקת שירות מנויים חדש או שינויי משמעותי לשירותי המנויים הקיימים שלה. כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין BuzzFeed News שהתפרסם אמש (ג', 12.2).




על פי הדיווח, שמביא את דבריהם של מקורות המעורים בנושא, אירוע ההכרזה שתקיים אפל בחודש הבא יתמקד בהשקתו של שירות מנויים חדש. מקורות האתר לא ציינו בדיוק באיזה שירות מדובר, אך ישנן מספר הערכות אפשריות בנושא. בחודש מרץ של השנה שעברה, דיווח מגזין הניו-יורק טיימס כי במרץ 2019 תשיק אפל שירותי הזרמת וידאו ייחודיים, כאלו שיתחרו בנטפליקס וב-Amazon Prime.


עוד העידו דיווחים באותה העת כי החברה עובדת על שירות מגזינים וחדשות עצמאי, שהשקתו תוכננה גם כןל-2019. נוסף על אלו, ביוני של השנה שעברה דיווח מגזין The Information על כוונתה של היצרנית האמריקאית להשיק מעיין שירות תוכן משולש (או טריפל, אם תרצו), שישלב בין שירות הטלוויזיה והתוכן, לשירותי המגזין והחדשות ושירותי המוסיקה (Apple Music).




בהתאם לכך, באירוע ההכרזה הקרוב עשויה החברה לקיים אחת משלוש הכרזות. האופציה הראשונה היא חשיפתו של שירות מנויים למגזינים וחדשות בלבד, שיושק בעלות של 9.99 דולר לחודש. האופציה השניה היא חשיפתו של שירות הזרמת וידאו ושירותי טלוויזיה ותוכן שעלותו הצפויה אינה ברורה כעת. האפשרות האחרונה היא השקה משולבת וחגיגית למדי, עם הכרזה על שני שירותי המנויים החדשים - חדשות ווידאו, לצד חבילת תוכן משולבת הכוללת את שירותי המוסיקה, הוידאו והחדשות.


כמו כן, עשויה החברה לבחור באירוע ההכרזה הנ"ל כמועד המתאים להשקת האייפדים החדשים עליהם היא עובדת. הדיווחים בחודשים האחרונים מעידים על כוונתה של היצרנית להשיק בקרוב את ה-iPad Mini 5, הדור החמישי לטאבלטים הקטנים שלה, יחד עם השקתו של ה-iPad 9.7 2019.


מקור