קבוצת התקשורת ואחת ממפעילות שירותי הטלוויזיה החדשות בישראל, פרטנר, מודיעה על שיתוף פעולה חדש שמביא ללקוחות Partner TV את שירותי התוכן של אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video), זאת בפעם הראשונה איי פעם בישראל.

בהודעה שמסרה לעיתונות קבוצת פרטנר אמש (א', 15.04), ציינה החברה כי בעקבות הסכם אליו הגיעה מול שירות ה-VOD של ענקית הקמעונאות האמריקאית, אמזון, יוכלו כעת לקוחות פרטנר TV לצפות בתכני Amazon Prime Video ישירות מהממיר. אפליקציית אמזון פריים וידאו אמנם תהא זמינה על גבי ממיר פרטנר TV, אך על לקוחות החברה המעוניינים בשירות לבצע את ההרשמה מול אמזון באופן ישיר.



מתוך דברי איציק בנבינשתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, כפי שנמסרו בהודעה לעיתונות:
"אנחנו נרגשים מכך שפרטנר TV, שירות הטלוויזיה עם קצב הגידול המהיר בישראל, נבחר על ידי אמזון פריים וידאו להיות שירות ה-OTT הראשון בעולם שמציע את אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר אנדרואיד TV"

מחיר שירותי הוידאו של אמזון עומד על 5.99 דולר לחודש (כ-22 שקלים) בארה"ב, כאשר ישנה הטבה המעניקה למצטרפים חדשים מנוי ל-6 חודשים במחיר מוזל של 2.99 דולר (כ-12 שקלים) לתקופת היכרות. לא ברור האם מחירים אלו ישארו זהים או שמא תציג אמזון תמחור שונה בישראל. עם זאת, חשוב להדגיש כי בפרטנר מדגישים כי פרטים נוספים אודות שיתוף הפעולה בינה לבין אמזון ייחשפו בקרוב. כך, ייתכן כי בקרוב יציעו השתיים הטבת הצטרפות הדומה לזו שמציעות נטפליקס ופרטנר - תקופת שימוש ללא תשלום ולאחריה המשך תשלום ישיר מול ספק התוכן (אמזון).