חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TechToys מולטימדיה וסטריאו, מערכות ניווט מחשבים, סלולאר, קונסולות משחק, אחסון וגיבוי, גאדג'טים

TechToys
אתר אינטרנט:
בעלים:
טקטויז
כתובת אימייל:
info@TechToys.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
173
חוות דעת בשנה האחרונה
173
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 173 חוות דעת על החנות TechToys

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גלית
שם:
גלית
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
הדירוג של גלית: 5 מתוך 5
חוות דעת
ציון לשבח לחברת טקטויז!
פשוט תענוג, שירות לקוחות אדיב
קנייה מהירה באתר, מחירים מעולים
ממליץ
המוצר שנקנה בחנות
רמקול
Yapy
שם:
Yapy
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
הדירוג של Yapy: 1 מתוך 5
חוות דעת
וואו. סיוט. ניסתי להזמין כיסוי לטלפון. חודש שלם משכו אותי בתירוצים שהחבילה נשלחה והיא בדרך והיו עיכובים ועולם וגם שביקשתי לבטל אמרו לי שאי אפשר כי החבילה נשלחה. מהמעקב משלוח ניתן היה לראות שהחבילה נשלחה לאחר שביקשתי לבטל. אחרי חודש שבמהלכו הטלפון כבר נשרט וכבר קניתי את המוצר במקום אחר החבילה הגיע. אבל אין לי מה לעשות עם עוד כיסוי. טוב אז מנסה לבטל. מפה לשם הם לא אוספים את החבילה ששלחתי בדואר רשום.
המוצר שנקנה בחנות
Symmetry מבית OtterBox לטלפון סלולארי מדגם: Huawei P30 Pro
גולש
שם:
גולש
תאריך:
09/02/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
omerkassis777
שם:
omerkassis777
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
הדירוג של omerkassis777: 1 מתוך 5
חוות דעת
שמי עומר ואני רכשתי דרך החברה תושבת לרכב ב-29.10. הבנתי מן פירוט המוצר כי התוצרת היא גרמנית ומאוד איכותית, ולכן לא היה לי אכפת לשלם מחיר גבוה (300 ש"ח) עבור המוצר. באמצע הניסיון שלי להתקין את התושבת ברכב, הבורג של התושבת פשוט השתחרר לגמרי עד כדי שהוא פשוט נפל ויצא ממקומו. כאשר שלחתי מייל לחברה, ב-7.11, בו הסברתי בצורה מפורטת מה הייתה הבעיה לא הוחזרה לי תשובה אלא רק אחרי ארבעה ימים. בחור בשם אורן היה אחראי לטפל בי - במהלך השיחה עימו הרגשתי שהוא מדבר אליי בתוקפנות ובחוסר סבלנות כאילו הוא עושה לי טובה שהוא בכלל מדבר איתי. למרות ששלחתי שלל סרטונים, ותמונות כדי לבאר לאורן מה בדיוק לא בסדר במוצר, הוא פשוט התעלם וביטל בבוטות את כל הטענות שלי ופשוט המשיך לומר לי בתוקפנות ש"המוצר בסדר, המוצר בסדר גמור", או "אתה עושה משהו לא בסדר". אחרי ויכוחים והרמות קול לא נעימות, סיכמנו כי אני אשלח לו את המוצר בחזרה לאור עקיבא על חשבוני והוא ישלח לי את המוצר לאחר תיקון יחד עם הכסף שהוצאתי על השליחה הראשונה. ביום שהגיע המוצר אל אורן הוא אמר לי שהוא תיקן אותו "תוך 2 דקות", ושלח לי אותו בחזרה, תוך כדי שהוא שוכח לשים בחבילה את הכסף שהוא הבטיח להחזיר לי. לתסכולי הרב, המוצר הגיע אליי בדיוק כמו בפעם הראשונה, ולאחר 2 דקות משהתחלתי להתקין את המוצר לרכב שלי, הבורג שוב השתחרר ויצא ממקומו; חזרנו בדיוק לאותה נקודת ההתחלה. לא הייתה לי כוונה להיכנס לעוד סאגת ויכוחים ותוכחות לא נעימה. הלכתי לדוד שלי ואחרי שהוא פתח את המכשיר נוכחנו לגלות כי ישנה בעיה בציר עצמו עליו הבורג יושב. אחרי כמה אלתורים הבנו איך "לתקן" את הבורג כך שהוא לא ישתחרר, ויהיה אפשרי להשתמש במוצר כדי ש-300 השקלים אותם הוצאתי עליו לא ילכו לטמיון.

לסיכום, חווית הקנייה שלי בחברת techtoys הייתה מצערת ומעייפת, אני לא מתכוון לרכוש דבר מהם יותר בעתיד, לא יקר ולא זול, ואני ממליץ בחום למי שהקדיש מזמנו כדי לקרוא את הפוסט הלא קצר הזה, לנהוג כמוני ולהתרחק מהם כהוגן.

עומר
המוצר שנקנה בחנות
תושבת לרכב כולל טעינה מדגם Universal Charging Dock מבית HR
תגובת החנות
תודה על החוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 29/10/2019 תושבת לרכב כולל טעינה בעלות של 299 ש"ח. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR586529459IL. כעבור 4 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח. לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי קיבל את המוצר מאוד מהר אך לצערו הוא חושב כי המוצר שקיבל לא תקין (הבורג של התושבת השתחרר). נציג שירות הלקוחות התקשר מיד ללקוח ובצורה יסודית ומקצועית טיפל ללקוח בבעיה עד שנפתרה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה. לאחר כתיבת החוות דעת (בתאריך 12/02/2020 כ-4 חודשיים לאחר שהלקוח קיבל את המוצר) התקשרתי ללקוח ושאלתי לנושא הבעיה על מנת להבין מהי (חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים). הלקוח טען כי למעט הבורג שהשתחרר שוב המוצר תקין לחלוטין ועובד מעולה ואף המליץ לחבריו לרכוש מאתנו את המוצר. ולכן כמחווה של רצון טוב ובכדי לשפר את חווית השירות הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. לשלוח ללקוח מוצר חדש ללא עלות. 2. להשאיר את המוצר אצלו, מכוון שהמוצר תקין + לקבל זיכוי בסכום של 299 ש"ח לקנייה חוזרת. הלקוח הביע את שביעות רצונו המלאה מאופן הטיפול בבעיה והודה על קבלה הזיכוי. חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז" **********************
שירלי
שם:
שירלי
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
הדירוג של שירלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
אמינים מאוד, שירות מעולה יעיל מהיר ואדיב.
המשלוח הגיע בזמן.
חוויית קניה טובה ומומלצת ביותר.
כל הכבוד, מאוד ממליצה!
המוצר שנקנה בחנות
כרטיס
שלי
שם:
שלי
תאריך:
08/01/2020
דירוג:
הדירוג של שלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות לקוחות אמין, ידידותי ויעיל
חווית קניה מאוד טובה, גם מבחינת מחיר מול חנויות אחרות וגם שירות מעל ומעבר לציפיות.
כל הכבוד, תמשיכו כך!
המוצר שנקנה בחנות
זיכרוןנייד
גולש
שם:
גולש
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
אבי
שם:
אבי
תאריך:
15/12/2019
דירוג:
הדירוג של אבי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר מצוין מאוד אדיבים בטלפון
מהרגע הראשון נציג השירות היה מאוד מקצועי.
דאגה עד הסוף, מחיר מצוין.
ואני בהחלט אחזור בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
סטנד
שלום
שם:
שלום
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
הדירוג של שלום: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קנייה יוצאת מן הכלל, שירות לקוחות ויחס מדהים
המחיר הכי זול בזאפ
שירות טלפוני מהיר
משלוח מהיר קבלתי תוך פחות מחמישה ימים מרגע הקנייה
המוצר שנקנה בחנות
רמקול
גולש
שם:
גולש
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש