חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TechToys מולטימדיה וסטריאו, מערכות ניווט מחשבים, סלולאר, קונסולות משחק, אחסון וגיבוי, גאדג'טים

TechToys
אתר אינטרנט:
בעלים:
טקטויז
כתובת אימייל:
info@TechToys.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.3 כוכבים מתוך 5)
57.1%
אחוז חוות דעת חיוביות
28
חוות דעת בשנה האחרונה
211
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 211 חוות דעת על החנות TechToys

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אייל
שם:
אייל
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
הדירוג של אייל: 1 מתוך 5
חוות דעת
סיפקו מוצר לא נכון.
שלחתי להם את המוצר השגוי בחזרה על חשבוני, בדואר רשום, עם מכתב הסבר. למרות זאת לא הגיעה מהם כל תשובה. לדבריהם "הם מקבלים חבילות רבות", ומתנים את התשובה בכך שאמסור להם מספר דואר רשום שלצערי לא שמרתי. לא אתפלא אם התעצלו לבדוק ושמרו לעצמם את המוצר, הואיל ולא קיבלתי אותו בחזרה כדואר רשום שאין לו דורש.
על כן הפסדתי את כספי, ובזבזתי זמן ואנרגיה.
בנוסף התרשמתי שאינם סימפטיים ולא שירותיים.
המוצר שנקנה בחנות
נרתיק לטאבלט
shayshal
שם:
shayshal
תאריך:
18/04/2021
דירוג:
הדירוג של shayshal: 2 מתוך 5
חוות דעת
חוויה מפוקפקת. הזמנתי תושבת אחרת ואחד העובדים התקשר לברר איזה מכשיר יש לי ואמר שהתושבת שבחרתי לא תתאים. הציע לי תושבת אחרת, הודתי לו ואמרתי שאבדוק ואחזור אליו. הוא הגיב בזלזול ובצעקות ולחץ עלי להחליט במקום ושהוא לא יבטל את ההזמנה. אחרי כמה דקות התקשר המנהל, התנצל אך גם אמר לי שאני מגזים וזו "אי הבנה".
למרות האמור החלטתי שמותר לטעות, קיבלתי את ההתנצלות וקניתי את התושבת שהציע לי.
אחרי כמה ימים התקשרתי למנהל לברר משהו. התקבלתי בתוקפנות, בצעקות ובנסיונות להעליב אישית.
מעבר לשירות, המוצר הגיע בסדר גמור.
המוצר שנקנה בחנות
תושבת לרכב iOttie One Touch 2
יעל
שם:
יעל
תאריך:
04/02/2021
דירוג:
הדירוג של יעל: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום רב
בתאריך 21/12/20 רכשתי בחנות זו דרך האינטרנט עט מקורית לטובת טאבלט מסוג lenovo. טרם קניתי פניתי לבעל החנות לייעוץ מאחר ולפי הרישום באתר העט אינו מתאים לטאבלט שברשותי. המוכר התעקש, כבר אז בחוסר סבלנות שהעט מתאים. לדאבוני הרב, רכשתי את העט ושילמתי 195 ש"ח.
העט הגיעה אלי, אך לא היתה אפשרות לכתוב איתה. צילצלתי לבעל החנות, טון הדיבור היה חסר סבלנות ותוקפן. הוא הפנה אותי לשרות הלקוחות ושם נאמר לי ישירות שהעט אינו מתאים לדגם שברשותי. חזרתי למוכר והוא אמר לי להחזיר אליו את העט והוא ישלח לי עט מתאים.

בתאריך 8/1/20 שלחתי את העט בדואר רשום. מאז אני בשיחות מתמשכות עם מוכר החנות הטוען שהפריט לא הגיע לדואר. אני לפי בדיקה מול סניף הדואר בהתאם לרישום הנמען קיבל 2 הודעות ב 13/1, 19/1 שהפריט מחכה לו.
בפניות חוזרות אליו הוא מביע תוקפנות, חוסר סבלנות ושולח אותי לבקש פיצוי מהדואר.
מיותר לציין שהוא קיבל את כספו, אך אני לא קיבלתי את הפריט עליו שילמתי.

טעויות יכולות להיות, אך בעל בית זה אינו מעוניין לעזור, לפתור את הבעיה. אינו נותן שירות ומגיב בתוקפנות רבה כאשר אני הלקוחה ששילמה ממיטב כספה.
אני לא אקנה שם יותר!!!!
המוצר שנקנה בחנות
עט מקורית 22042
מוטי
שם:
מוטי
תאריך:
30/12/2020
דירוג:
הדירוג של מוטי: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות של טקטויז היה מהיר מאד - תוך יומיים כבר קיבלתי כל מה שהזמנתי.
שירות מעולה, מחירים טובים, מוצר משובח - ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
כרטיס
יוסין
שם:
יוסין
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
הדירוג של יוסין: 1 מתוך 5
חוות דעת
בעל החנות מדבר בצורה מגעילה, יש חוסר סבלנות כלפי הלקוח, המשלוח לא הגיע בזמן על ידי השליח, במקום שהחנות תעשה מאמצים כדי שהמשלוח יגיע כמה שיותר מהר, בעל החנות בחר לצעוק עלי בטלפון כשפניתי להתלונן, לא ממליץ, המחירים תואמים הרבה חנויות אחרות בארץ שיודעות איך להתנהג כמו בני אדם.
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo
תגובת החנות
תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה. הלקוח רכש בתאריך 20/12/2020 עט מקורית מדגם Active Pen 2 מבית Lenovo בעלות של 195 ש"ח. באותו היום נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר מהיר משלוח עד בית הלקוח שמספרו 07011667483IL וכעבור 3 ימים נמסר המוצר ללקוח. לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הוא לא מצליח לחבר את העט למחשב הנייד שברשותו וביקש את המספר טלפון של התמיכה הטכנית של חברת "לנובו ישראל" (חברת CPM). המספר נמסר ללקוח והלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה. לאחר כתיבת החוות דעת הבנתי שהיבואן לא טיפל בלקוח והבעיה עדין קיימת וכי השירות שקיבל היה לוקה בחסר. שוחחתי עם הלקוח, התנצלתי על השירות הלקוי שקיבל משירות הלקוחות של היבואן הרשמי חברת "לנובו ישראל" (חברת CPM) ובמקביל פניתי ליבואן הרשמי חברת "לנובו ישראל" וחברת CPM על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נענינו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא. נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות: 1. לשלוח ללקוח עט חדשה ללא עלות. 2. להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא 195 ש"ח + פיצוי זיכוי לקנייה חוזרת. הלקוח ביקש לקבל עט חדשה, הלקוח נענה בחיוב ובשמחה רבה. חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז"
חיים
שם:
חיים
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
הדירוג של חיים: 5 מתוך 5
חוות דעת
הקניה הייתה ממש טובה
שירות אדיב ומקצועי עונים במהירות לטלפון
המחירים שווים
אין ספק שממליץ ואחזור שוב
המוצר שנקנה בחנות
MP
baaa
שם:
baaa
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
הדירוג של baaa: 1 מתוך 5
חוות דעת
אתמול התקשרתי לטקטויז לברר על כיסוי טלפון שראיתי באתר. ענה לי אדם שבמקביל דיבר עם לקוחות אחרים ודיבר בחוסר סבלנות משפטים כמו "נו מה את רוצה לדעת", אמרתי שאם הוא עצבני אני מוותרת על הקנייה, ענה שהוא לא עצבני, המשיך בטונים לא נעימים עד אמרתי שאסתדר, תודה רבה וניתקתי. כעבור כמה דקות חזר אליי ממספר חסום, אמר שעכשיו הוא פנוי. שיתפתי בהתלבטות לגבי המוצר ומהר מאד שוב הטון חזר לתוקפני ומזלזל. הוא ניסה לזרז את השיחה והלחיץ אותי (נו את רוצה להזמין?), לי היה הכי חשוב לוודא שאני יכולה לקבל את המוצר באותו יום. לגבי שליחות אקספרס ענה שאפשר אבל תגיע תוך 9 ימים. לגבי איסוף עצמי באותו יום אמר שזה אפשרי עד שעה 14:00. בעקבות זה השתכנעתי לרכוש. לאחר שכבר נתתי מספר אשראי, וידאתי את פרטי האיסוף ופתאום אמר שזה יהיה רק מחר. אמרתי שלפני רגע אמר לי היום, אז אמר שאם אני רוצה לבוא לאסוף מהמחסן עכשיו כי הוא הולך עוד חצי שעה (אני גרה במרחק של כחצי שעה משם). ניתקתי בתחושה רעה, צלצלתי אחרי דקה וביקשתי שישלח לי קבלה/חשבונית. אמר שזה לא אפשרי, בואי מחר תהיה לך קבלה וחשבונית עם המוצר. שאלתי למה, שוב ענה לא ברור. אחרי דקה בעלי התקשר לבטל את העסקה, דיבר בנועם ועדינות, ומי שהזדהה בשם חיים התחיל להתנפל ולצעוק - אי אפשר לבטל, הוצאתי כבר מונית (אם כך, למה אי אפשר היה לבוא לאסוף באותו יום?) השיא היה שהוא לא הפסיק ללכלך עליי בפני בעלי: אשתך לא מאופסת, שעה הייתי איתה בטלפון כבר שיגעה אותי, היא לא הבינה כלום... כשבעלי שאל למה אי אפשר לבטל, אמר שאין לו כוח כבר להסביר לאנשים, ואם אנחנו מבטלים עכשיו אנחנו משלמים 100 ש"ח דמי ביטול. שלחתי מייל בדרישה לביטול העסקה. לא ענה, לא ביטל. כרגע הכסף נגבה, המוצרים לא בידיי, ואני לא מעוניינת בהם. אני מתכוונת להגיש תלונה דרך המועצה להגנת הצרכן. לא ממליצה להתקרב לעסק הזה, בחיים לא נתקלתי בשירות מזלזל וחצוף כ"כ ובטח לא באדם שמעז לדבר ללקוח בצורה כזו.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי לטלפון
תגובת החנות
תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי ושוחחתי עימה על מנת להבין מה בדיוק קרה. בתאריך 30/11/2020 הלקוחה התקשרה למוקד שירות הלקוחות של החברה ורכשה נרתיק מגן מסך לטלפון גוגל פיקסל 3A בעלות של 149 ש"ח. וביקשה לבצע איסוף עצמי למוצרים, הלקוחה נענתה בחיוב ובשמחה רבה. לאחר רבע שעה הלקוחה ביקשה לבצע איסוף עצמי עכשיו ונאמר לה ע"י הנציג כי הדבר אינו אפשרי וכי אנו צריכים להכין את החבילה ולשלוח אותה לסניף האיסוף העצמי שנמצא כחצי שעה נסיעה מאיתנו. הלקוחה הסכימה וכך עשינו. לאחר מספר דקות בן זוגה של הלקוחה התקשר וביקש לבטל את העסקה מכוון שאינו יכול לבצע איסוף עצמי של המוצרים. הלקוח נענה בחיוב והעסקה בוטלה במלואה (ללא דמי ביטול). כידוע לכם, מוקד שירות הלקוחות של טקטויז מופעל בחלקו על ידי אנשים עם מוגבלויות. מדובר באנשים עם מוגבלויות, שמשום מה רוב החברות לא מיצו עדיין את הפוטנציאל הגלום בהם. אנו בחברת טקטויז יחד עם עמותות שונות גייסנו מספר אנשים עם מוגבלויות לצורך מתן שירות לקוחות, הזמנות ועוד. אדם עם מוגבלות יעשה כל אשר לאל ידו כדי להצדיק את העסקתו. מהניסיון שלנו, מדובר בעובדים מצטיינים של ממש. בנוסף, על מנת לשפר את חווית השירות וכמחווה של רצון טוב, התקשרתי ללקוחה והצעתי לה את האפשרות הבאה: זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 100 ש"ח, הלקוחה ביקשה שאתרום את הכסף לעמותת "עלם" - עמותה לנוער במצבי סיכון. כמובן שהסכום נתרם ובנוסף חברה טקטויז תרמה סכום נוסף של 400 ש"ח לעמותה. חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז"
גולש
שם:
גולש
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
גולש
שם:
גולש
תאריך:
29/10/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
גולש
שם:
גולש
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש