חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

pc365 מחשבים וציוד היקפי

pc365
אתר אינטרנט:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
כתובת אימייל:
sales@pc365.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.4 כוכבים מתוך 5)
84.5%
אחוז חוות דעת חיוביות
71
חוות דעת בשנה האחרונה
1240
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,240 חוות דעת על החנות pc365

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גבריאל
שם:
גבריאל
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
הדירוג של גבריאל: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מקצועי, מהיר ואמין. המסך הגיע יום לאחר ההזמנה.
עונים גם בטלפון וגם בוואטסאפ לכל בעיה.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung C34J791WTM
Yair
שם:
Yair
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
הדירוג של Yair: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי דרך שניידר מחשב לנובו יוגה C740. כעבור שלושה ימים הגיע לי המוצר הלא נכון. אותו דגם בצבע אחר. התקשרתי לדווח ומכאן ואילך היה פשוט לא כיף ולא נעים לעבוד עם שניידר / pc365. מענה איטי ולא זמין. הרבה תירוצים על למה אני לא מקבל את המחשב שהזמנתי, במקום פשוט לקחת אחריות. בסופו של דבר, עבר שבוע שלם בין המשלוח השגוי עד שקיבלתי את המוצר הנכון. (מזל שקיבלתי בהתחלה את הצבע הלא נכון, כי באותו דגם אחד ממקשי המקלדת היה דפוק)
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד Lenovo YOGA C740
RM
שם:
RM
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
הדירוג של RM: 5 מתוך 5
חוות דעת
אחלה חנות. מחשב שני שאני קונה מהם, איכותיים, מבחר מצוין.
הענות טובה לטלפון, משלוח מהיר.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד C740 לנובו.
joshbergman1111
שם:
joshbergman1111
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
הדירוג של joshbergman1111: 2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מחשב שמהרגע הראשון לא עבד כמו שצריך, ולא ניתן מהם שום מענה. שלחו אותי להלחם מול האחריות.
הייתי מצפה שכשקונים מוצר פגום החנות תרצה לתמוך בלקוח המאוכזב.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד LENOVO
תגובת החנות
הלקוח רכש מחשב נייד, לאחר ביצוע ההזמנה פנה מספר פעמים בבקשות ובשאלות בנוגע להזמנה וקיבל מענה מהיר ואדיב. לאחר מספר ימים פנה שוב בתלונה כי לטענתו המחשב עובד לאט והסוללה מחזיקה לזמן קצר. הוסבר ללקוח שמחשב חדש בד"כ מבצע בימים הראשונים לא מעט עדכוני תוכנה ולכן יש לבצע בדיקות נוספות. בהתאם לכך הופנה לנותן האחריות, מעבדות IBM לצורך אבחון. במקביל היה בקשר שוטף עם מנהלת שירות הלקוחות של החברה לצורך מעקב. יש לציין כי במידה ואכן הייתה מתגלה בעיית חומרה או בעיה בסוללה הלקוח זכאי להחלפה במסגרת 14 יום. חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד
bezalelsba
שם:
bezalelsba
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
הדירוג של bezalelsba: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות טוב מאוד, אספקה מהירה מאוד, קיבלתי את המוצר שלושה ימים אחרי ההזמנה.
ומוצר תואם את ההזמנה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד DELL
שלום
שם:
שלום
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
הדירוג של שלום: 5 מתוך 5
חוות דעת
חוויה נעימה של רכישה. איש מכירות מקצועי שגם יודע להגיד "לא יודע". שרות מהיר, אספקה למחרת כפי שהובטח.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב דל XPS 15 9500
Shlomi
שם:
Shlomi
תאריך:
28/07/2020
דירוג:
הדירוג של Shlomi: 5 מתוך 5
חוות דעת
בחרתי מחשב נייד מהאתר לפי הצרכים שלי, ביצעתי הזמנה באתר בשעת לילה מאוחר וביקשתי לשלם באשראי בטלפון, למחרת התקשרתי ב 10 בבוקר (הקדמתי את השיחה הנכנסת מהם ברבע שעה), ענה לי בחור בטלפון שנתן לי שירות ענייני מאוד כמו שאני אוהב בלי קשקושים, הבין שאני יודע מה אני רוצה ומה בחרתי. קיבלתי הנחה בזכות ההזמנה באתר והסברתי לנציג שאני צריך את המחשב כמה שיותר דחוף, הוא ענה לי בבטחון ''אני מאמין שמחר הוא יהיה אצלך"... למרות שהמשלוח שביקשתי הינו עד 3 ימי עסקים.
למחרת בבוקר בשעה 08:30 קיבלתי את המחשב הנייד עם שליח עד הבית של חברת UPS, השליח היה מאוד מנומס ושידר יחס רגוע, גם על השירות של UPS נתתי חוות דעת במסרון סקר שקיבלתי מהם.

שניידר שכחו לצרף לי חשבונית עם המחשב, קורה. התקשרתי שוב ונענתי תוך דקה וחצי בערך, לאחר סיום השיחה - עברו כחמש דקות והחשבונית הייתה אצלי במייל.

הכל ענייני ואיכותי !!!
חוויית השירות שלי הייתה ברמה בין הגבוהות שקיבלתי כאן בישראל ברוב התחומים שקיבלתי בהם שירות, גילוי נאות, אני עצמי עבדתי שנים בתחום השירות כך שאני יודע בדיוק מהו מתן שירות ומה לקוח מצפה לקבל ואיזה יחס.

כל הכבוד. ממליץ עליהם מאוד ! מה גם שאת המחשב הספציפי שבחרתי, היה רק אצלהם, נגיש, עם מפרט טכני מלא ומפורט, בשני צבעים לבחירה וכן במחיר מצויין, הוגן וחסר מתחרים.
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo ThinkPad
מיכל
שם:
מיכל
תאריך:
26/07/2020
דירוג:
הדירוג של מיכל: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי משניידר אייפד פרו, יומיים אחרי הקנייה ראיתי שיש תקלה והבטריה טסה, שניידר שלחו אותי לדבר עם אפל, אפל בדקו באמצעות התחברות מרחוק ואמרו לי שאם זה ממשיך לחזור אליהם, זה המשיך וחזרתי אליהם, אפל בדקו שוב דרך התחברות מרחוק וראו שיש תקלה. שלחו אותי למעבדות שלהם ואמרו שזה יקח 14 יום לבדוק ואם המכשיר תקול ישלחו חדש (אבל ראיתם שיש תקלה!). ביקשתי שיזרזו את זה כי זה מכשיר חדש לגמרי וברור שהוא לא תקין. פניתי למספרי המעבדה שנתנו לי ואמרו לי שם שאם הייתי לקוחה של איי דיגיטל יכולתי להגיע פיזית למעבדה ולעשות בדיקה במקום. ביקשתי עזרה משניידר, החנות שקניתי ממנה, הם אמרו שאין להם מה לעשות ואיך לעזור לי וזה דרך האחריות. כנראה שאחריות של איי דיגיטל שווה יותר. ולמה על מכשיר חדש אני צריכה להפעיל את האחריות? לבזבז חצי יום על להגיע מעבדות ושבועיים המתנה לתשובה? מכרתם לי מכשיר לא תקין שמוכח שהוא לא תקין, תטפלו בזה, אל תשלחו אותי לבזבז את הזמן שלי ולהיתקע שבועיים בלי מכשיר חדש, מכשיר שאני תלויה בו לעבודה שלי.
חייבת להוסיף לזכותם שהמכשיר הגיע תוך כמה ימים ושבזמן הקנייה השירות היה מאוד לבבי ונעים. חבל שזה לא אומר כלום על השירות במקרה של תקלות.
הם בהחלט יודעים למכור, אבל כשהמכשיר שהם מוכרים לא תקין (לא משנה שזה לא הם אשמים ולא עשו את זה ביודעין) שולחים אותך לחפש את עצמך מול המעבדות.
המוצר שנקנה בחנות
ipad pro 11”. 2018
תגובת החנות
הלקוחה רכשה iPad Pro ולאחר מספר ימים פנתה בטענה שקיימת בעיה בסוללה ואכן הופנתה לתמיכה של אפל לצורך אבחון. אנו מוכירם מוצרי אפל באמצעות המפיצים הרשמיים בישראל, והאחריות למוצרים ניתנת על ידי מעבדות השירות המוסמכות ע"י אפל בלבד. בהתאם לתעודת האחריות, החלפת מוצר תקול תתאפשר לאחר אבחון במעבדה מוסמכת מטעם אפל בלבד, וכי ההחלפה תתבצע ע"י המעבדה. כפי שהלקוחה ציינה, כבר קיבלה אישור ראשוני שככל הנראה יש תקלה במוצר ולכן הופנתה למעבדה להמשך טיפול. ראוי לציין כי קיימת אפשרות להגיע למעבדה או להפקיד את המוצר באחת מנקודות האיסוף הזמינות במספר ערים מרכזיות. הוסבר ללקוחה שבמקרה הנ"ל אין באפשרותנו לסייע או לזרז את התהליך. חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
yuvalrdt
שם:
yuvalrdt
תאריך:
21/07/2020
דירוג:
הדירוג של yuvalrdt: 5 מתוך 5
חוות דעת
זה כבר המחשב השני שאני רוכש דרך שניידר, וגם הפעם אני מרוצה מהטיפול. האתר שלהם מאוד נוח ומפורט, ומדובר בחבר'ה אמינים שלא עושים בעיות וזמינים לכל בעיה\שאלה.
בנוסף, המחירים שהם מציעים הם לרוב בין הזולים ביותר.

בקיצור,

ממליץ.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב ASUS ROG ZEPHYRUS G14
לאוניד
שם:
לאוניד
תאריך:
19/07/2020
דירוג:
הדירוג של לאוניד: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי 2 מסכים Dell, שירות מאוד אדיב ומהיר, הזמנתי ביום רביעי - כבר ביום ראשון קיבלתי את המסכים. ממליץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Dell U3219Q