חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

NesherMobile אביזרי סלולר

NesherMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
לא צויין
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
2
חוות דעת בשנה האחרונה
2
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2 חוות דעת על החנות NesherMobile

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אלי
שם:
אלי
תאריך:
05/04/2024
דירוג:
הדירוג של אלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
מזמן לא קיבלתי כזה שרות שמזכיר לי שממש כדאי לקנות את המוצר בארץ עם תמיכה מהרגע הראשון ועד לשאלה האחרונה שהיתה לי תוך כדי שימוש במוצר.
תודה רבה אלחנן על המשלוח המאוד מהיר,על המחיר, על המקצוענות והסבלנות.
המוצר שנקנה בחנות
דונגל אלחוטי לרכב
alushmoshe1
שם:
alushmoshe1
תאריך:
11/03/2024
דירוג:
הדירוג של alushmoshe1: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות משלוחים הכי גרוע שיש, הזמנתי ב27.02.24 ועדיין לא קיבלתי את המוצר 11.03.24. לא ברור מקום איסוף , לא ברור אם מגיע אלי.
המוצר שנקנה בחנות
נרתיק לטלפון לריצה
תגובת החנות
שלום ראשית, צר לנו על עוגמת הנפש של הלקוח וחבל לנו שלא פנה לשירות הלקוחות טרם הדירוג השלילי - דבר שפוגע בנו. הלקוח פנה אלינו דרך זאפ ב12.2 בשעה 11:35 שלא קיבל את המוצר. כבר בשעה 11:54 באותו יום החזרנו הודעה שאנחנו בודקים ומטפלים. בדקנו מול חברת השילוח (EPOST) שאמרה שהייתה להם תקלה וישלחו את החבילה לנקודת האיסוף ביום למחרת (13.2). למחרת בדקנו האם החבילה הגיעה לנקודת האיסוף ומשראינו שלא, הוצאנו ללקוח את המשלוח אליו בשירות אקספרס עד הבית (למרות שהזמין לנקודת איסוף). בתאריך 14.3 הלקוח קיבל את החבילה עד פתח ביתו. לגבי מיקום האיסוף נכון לעכשיו לא ניתן להגדיר דרך זאפ היכן נקודות האיסוף הזמינות ולכן המשלוח נשלח לנקודת האיסוף הקרובה לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה באתר זאפ. חשוב לנו להסביר לשאר הלקוחות. אנחנו עסק משפחתי קטן במילואים כבר 5 חודשים עושים שמיניות באוויר על מנת לספק שירות לקוחות מהיר וחוויה טובה לכל לקוחותינו - וזה לא קל. הלקוח דירג אותנו כוכב 1 עוד לפני שבכלל פנה לשירות לקבל מענה (וכשפנה קיבל מענה תוך 20 דק ואת המוצר תוך יומיים). וזאת שהלקוח דירג את בית העסק למרות שהתקלה אצל חברת השילוח.