חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TMS מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי

TMS
אתר אינטרנט:
בעלים:
וולקום בע"מ
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.3 כוכבים מתוך 5)
33.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
6
חוות דעת בשנה האחרונה
6
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 6 חוות דעת על החנות TMS

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Sasha
שם:
Sasha
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
הדירוג של Sasha: 1 מתוך 5
חוות דעת
מראש מתנצל על סיפור הארוך. חשוב לי להזהיר אותכם לא לחזור על שגיאה שלי.
רכשתי את העכבר בסניף אילת באריזה מקורית. פתחתי, הרכבתי סוללות . בסגירת המכסה שמתי לב שנעילת המכסה חלשה, ללא קליק האופייני. המכסה נפתח מנגיעה החלשה ביותר. חזרתי לחנות. קיבלתי הרצאה ממנהל הסניף שאני טועה וזוהי נעילה רגילה וטובה. התעקשתי להחליף.אחרי שיחה ארוכה ולא נעימה מנהל הסניף הסכים לפתוח עוד אריזה של אותו הדגם על מנת להוכיח שהוא צודק. כל זה בעצבים ובטענות שהוא מפסיד בגללי 100 ש''ח . נעילת המכסה של עכבר הנוסף היתה טובה ואני הסכמתי לקחת אותו. כשחזרתי למלון גיליתי בעיה אחרת,-הכפתורים נוגעים אחד בשני. שוב חזרתי לחנות. למרות שעכבר החדש היה ללא כל נזק המנהל מייד "גילה" שאני גרמתי נזק לעכבר. שוב ויקוח ושוב עצבים ואז התברר שלא הבאתי את ה-USB של העכבר. נסעתי להביא את החלק החסר ואז מנהל הסניף פגש אותי עם עכבר "החדש" שהכפתורים שלו תקינים. אמרתי לעצמי שכנראה פתחו וסידרו את הבעיה -לא יכול לומר את זה כי לא ראיתי. יחד עם זאת נילון מודבק על העכבר היה עם בועות אוויר מה שמצביעה על הדבקה חוזרת. כך או אחרת לא רציתי ולא יכולתי להתווכח עם המנהל. יחס מאוד שלילי.
לסיכום:
בעכבר שנשארתי איתו יש בעיה בגלגל-כנראה פגעו בו בפתיחה.
מנהל הסניף לא יודע להתמודד עם בעיות בסיסיות ביותר
אווירה בחנות ויחס ללקוחות שליליים ביותר-מחקתי את ה-TMS מרשימת החנויות שלי
המוצר שנקנה בחנות
LogiTech Marathon Mouse M705
Yoav
שם:
Yoav
תאריך:
02/05/2020
דירוג:
הדירוג של Yoav: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקניה שלי הייתה מאוד לא טובה ולא אחזור לקנות ב- TMS שוב לעולם.
- הם היו מאוד אדיבים בתהליך המכירה - אחרי שהזמנתי לא נתנו לי שום שרות או יחס
- היה קשה מאוד להשיג אותם בטלפון וגם אחרי שהשגתי אותם לא עזרו לי
- הייתי זקוק למחשב דחוף והבטיחו לי בטלפון שאספקה תוך 7 ימי עסקים. על בסיס הבטחה זו ביצעתי את הרכישה אצלהם ולא בחנות אחרת.
- לאחר מעל 8 ימי עסקים המחשב לא הגיע עדיין - וגם UPS אמרו לנו שהם לא רשמו את רחוב המשלוח ולכן יהיה עיכוב נוסף
- ביקשתי טלפון של מנהל או מישהו לדבר איתו ולא קיבלתי
חווית קנייה מאוד לא טובה , מתסכלת ומאכזבת.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח RYZEN 9
אלי
שם:
אלי
תאריך:
15/12/2019
דירוג:
הדירוג של אלי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הם פרסמו דברים שאין להם במלאי בשביל להציע מוצרים אחרים!!
רכשתי מוצר ומסתבר שאין להם את זה במלאי ומציעים דברים אחרים.
לא מומלץ לרכוש מחנות זו.
אחרי ההזמנה מתברר שאין להם את זה במלאי והם לא מעדכנים מלאי בזאפ.
המוצר שנקנה בחנות
Gigabyte X299 AORUS Gaming 9
עידו
שם:
עידו
תאריך:
22/02/2013
דירוג:
הדירוג של עידו: 1 מתוך 5
חוות דעת
המנעו מקנייה מהחנות הזאת!

הזמנתי כרטיס מסך ביום ראשון בערב. ביום שלישי התקשרו לאשר את ההזמנה אבל ביום רביעית שלחו אותה לעיר אחרת לגמרי, בחמישי אמרו שזה יגיע אבל המתנתי כל היום בביתי לשווא וביום שישי, לאחר המתנה נוספת של מספר שעות, החלטתי לבטל את ההזמנה.

בשירות הלקוחות היה אדם אחד די נחמד שניסה לעזור ואדם אחד חצוף שניתק בפניי פעמיים (ניסיתי להשיג את שמו אבל סירבו למסור לי אותו).

כרטיס המסך היה זול משמעותית מכל מקום אחר שראיתי אבל זה היה מקרה בו ניסיתי לקנות בזול ושילמתי ביוקר. ממליץ לכולם להימנע מהחנות הזאת.
המוצר שנקנה בחנות
כרטיס מסך 5670
נטלי
שם:
נטלי
תאריך:
25/01/2008
דירוג:
הדירוג של נטלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי לבדוק אם יש כרטיס אחר במלאי, קיבלתי ייעוץ אדיב, סבלני, הנציג בדק לי מפרט של כמה כרטיסים והיה כנה לגבי הזמינות שלהם.
ביצעתי רכישה טלפונית, ולא שלחו אותי לאתר כדי להזמין משם, מה שהיה נוח ויעיל.
הבטיחו לי שהכרטיס יגיע עד יום שני, והכרטיס הגיע ביום שישי בבוקר. כמו שעון.
חווית קניה נעימה ושירותית
המוצר שנקנה בחנות
כרטיס מסך 8800GT OC2 512MB
שם:
תאריך:
12/11/2007
דירוג:
הדירוג של : 5 מתוך 5
חוות דעת
המוצר הגיע בזמן, באריזה מקורית, סגורה.
אופן ההזמנה היה פשוט וקיבלתי עידכונים קבועים על מצב ההזמנה, דרך האימייל.
בסה"כ מרוצה מהקניה ולא אחשוש לרכוש פעם נוספת מחנות זו.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Medusa 5.1 ProGamer Edition SL-8793