חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TMS מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי

TMS
אתר אינטרנט:
בעלים:
וולקום בע"מ
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.4 כוכבים מתוך 5)
9.1%
אחוז חוות דעת חיוביות
22
חוות דעת בשנה האחרונה
27
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 27 חוות דעת על החנות TMS

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ilan6098005
שם:
ilan6098005
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
הדירוג של ilan6098005: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר שרכשתי כיסא והגיע פגום, חיכיתי יום כדי שיגידו לי מה לעשות בעניין אחרי יום אמרו לי שאני חייב להחזיר אותו לחנות. והכי גרוע אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף עד שהם לא ישלחו את הכיסא ליבואן ושהוא יאשר להם שהמוצר פגום. שזו פעם ראשונה שאני שומע על תהליך כזה להחזר כסף ללקוח עקב מוצר פגום. כל התהליך נמשך כמעט חודש ימים ובסוף ונשארתי בלי שום מוצר והמבצעים שהיו בחנויות אחרות בחג כבר עברו. ורק עוד 14 ימי עסקים אקבל את הכסף בחזרה , לא אקנה משם שוב
המוצר שנקנה בחנות
כיסא PL4500
אבירם
שם:
אבירם
תאריך:
27/02/2021
דירוג:
הדירוג של אבירם: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה גרועה , אני מאשקלון וקניתי מאוררים למארז , הם הגיעו לא תקינים
אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם החנות ושליחה של המאוררים כל פעם מאילת לאשקלון ומאילת לאשקלון , לא רוצים להחליפם , וכל פעם אומרים איזה תירוץ אחר
של אדון המנהל שירן , שפשוט עושה שמה כרצונו . לא אחזור לרכוש שמה לעולם .
המוצר שנקנה בחנות
מאוררים למארז CF120 COOLER MASTER
Yaron_95
שם:
Yaron_95
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
הדירוג של Yaron_95: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מקלדת מדגם CK550V2, בטלפון שאלתי מפורשות האם האותיות בעברית גם הן מוארות על ידי התאורה האחורית, ונאמר לי שכן, שאלתי מספר פעמים על מנת להיות בטוח, לאחר שהמוצר הגיע באיחור, ועם קושי רב בהזמנת המוצר (נראה שיש רק אדם אחד שעונה לטלפונים), ראיתי כי האותיות בעברית הן חריטת לייזר רגילה.
בשיחה איתם אמרו לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול לנסוע אליהם ולקבל החזר על המוצר בלבד, ללא החזר על המשלוח.
המוצר שנקנה בחנות
CoolerMaster CK550 V2
Sigal
שם:
Sigal
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
הדירוג של Sigal: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ להתקרב. שירות גרוע והתנערות מאחריות מינימלית.מאכזב ביותר. לפני הרכישה הבטיחו שירות מלא ואחריות מלאה ובאותו יום שקיבלתי את המחשב ונתקלתי בבעיה התנערו ממני.
המוצר שנקנה בחנות
נייח פרקטל דיזיין
תגובת החנות
סיגל שלום, צר לנו על התחושות שלך - אין לנו כל כוונה שלקוחותינו ירגישו כפי שאת חשה, וברור לנו שכאשר משהו כזה קורה הלקוח מבקש פיתרון מיידי. ואולם, אנחנו עסק מכובד שפועל בשקיפות מול לקוחותיו ואם משהו לא תקין אנו דואגים גם לקחת אחריות על כך. ועל כן, חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם. המארז אותו רכשת עבור בנך לא אמור להישבר "סתם כך", אך כשפנית אלינו וטענת כך, ממש לא התנערנו מאחריות - מה שכן עשינו הוא להסביר לך כי במקרה כזה נדרש לפנות אל היצרן ולקבל את אישורו לקבל זכוכית חדשה - ואנחנו גם נשמח לעשות זאת עבורך. לצערנו לא התרצית מכך, דאגת בסוף השיחה עם נציג החנות לסנן מספר מילים לא מכובדות בלשון המעטה ובמקביל את או אנשים מטעמך דואגים להשחיר את שמנו ברשתות החברתיות השונות - זו צורת התנהלות לא הוגנת ושאינה מכבדת אתכם. אם בכל זאת תחליטו לקבל את הצעתנו - אנא צרי עימנו קשר. בברכה, צוות TMS
Ilan
שם:
Ilan
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
הדירוג של Ilan: 1 מתוך 5
חוות דעת
רציתי להזמין מחשב חדש ללימודים בדרך החברה.
מצאתי את עצמי רודף אחרי מענה טלפוני שלא קיים במשך כשלושה שבועות, כשחזרו אלי הודיעו לי שחלק מההזמנה שלי לא קיים במלאי ושיש לבצע החלפה של חלק מהחלקים וגם זה יקח כשבועיים. לאחר שבועיים נוספים של המתנה לא היה מענה מהחברה באף פלטפורמה ואז בחמישי האחרון והדיעו לי כי ההזמנה שלי קיימת באופן חלקי אם אני מעוניין לבוא לאסוף אותה. לצערי לא יכולתי ובקשתי אם יוכלו לשמור לי אותה לכמה ימים, אמרו שכן ומתברר שכמה ימים זה הסופש הזה כי היום התקשרואלי להודיע שאם אני לא לוקח את ההזמנה עכשיו מפזרים לי אותה...
ממש שירות מושלם למרוח לקוח מעל לחודש ולבסוף, רגע לפני סגר ותקופת מבחנים להודיעו לו שהזמנה שמהצד שלהם אפילו לא הושלמה מבוטלת...
המוצר שנקנה בחנות
מחשב בהזמנה אישית
תגובת החנות
שלום רב, צר לנו על התחושות שלך - אנו פועלים להעניק שירות הוגן ומקצועי ולוקחים פניות מסוג זה ברצינות. לאחר בדיקה מעמיקה מול עובדי הרשת עולה כי ביקשת להזמין מוצר עם איסוף מסניף אילת ושתתבצע עבורך שמירת מוצר לתקופה ארוכה. למרות הרצון הטוב, כעקרון לא מתבצעת שמירת מוצרים, ולבטח שלא לתקופה כה ממושכת. לגבי טענתך כי לא ניתן ליצור עימנו קשר - בתקופה של מבצעי סוף השנה אכן היו עומסים וזמן המענה של הצוות היה ארוך מהרגיל, אך פעלנו לחזור לכל הלקוחות שלנו. ברור לנו שהנסיבות אותן אתה מתאר של תקופת מבחנים וסגר קורונה אינן נוחות בלשון המעטה, אולם לתלות בנו את האשמה על כך שלא ניתן לאסוף את ההזמנה זה לא הוגן ואנו מקווים כי אתה מבין זאת. בברכה, צוות TMS
tms סיוט
שם:
tms סיוט
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
הדירוג של tms סיוט: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט לא לקנות
המוצר שנקנה בחנות
מחשב
תגובת החנות
שלום רב, צר לנו שאת/ה חש/ה כפי שתיארת, אולם קשה לנו להבין מה בדיוק לא היה לשביעות רצונך. על מנת שנוכל להתייחס לתגובתך ברצינות הראויה, מן הראוי לציין קצת יותר פרטים. בברכה, צוות TMS
lalalopo1
שם:
lalalopo1
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
הדירוג של lalalopo1: 1 מתוך 5
חוות דעת
בחיים לא חוויתי כזאת חוויה נוראית בקניה בחנות.
ניסיתי לפנות בטלפון, וואטסאפ, פייסבוק ובשום מקום לא עונים!
ביצעתי את ההזמנה ושילמתי לפני חודש ביחד עם חבר שהזמין את אותו המוצר, הוא קיבל את המוצר שלו ואני לא, למרות שכתוב לי שההזמנה הושלמה..
החנות בחיים לא תענה לכם בטלפון ופשוט יגנבו לכם את הכסף, אל תקנו!!!
המוצר שנקנה בחנות
ספק כוח cooler master 750
דגן
שם:
דגן
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
הדירוג של דגן: 1 מתוך 5
חוות דעת
שני דברים חמורים קרו לי עם חברה זו:
1. שני ספקי כוח antec 650w מאוורר. המשלוח הגיע לאחר 10 ימים עם ספק אחד והמאוורר אך עם חיוב על כל ההזמנה כמובן. אחרי הרבה מיילים וטלפונים הודו כי האפסנאי עשה טעות ושולחים את הספק החסר. עברו 11 יום נכון לכתיבת הודעה זו והספק החסר עדיין לא הגיע!!!
2. 14 יום לאחר שהחיוב ירד בכרטיס האשראי קיבלתי מייל שלאחר שדיברו איתי ונתתי את הסכמתי (שקר מוחלט, לא היה ולא נברא) משנים לי את החיוב מ563 ש"ח ל658ש"ח מכיוון שהמחיר ששילמתי הוא מחיר ללא מע"מ של אילת. שלחתי להם קישור למייל שהמחיר ששילמתי הוא מחיר רגיל ולא של אילת אך אין התייחסות!!!

מדהים שאין חוק במדינה וכל אחד יכול לעשות בכרטיס אשראי שלנו ככל העולה על רוחו!!! לא לספק את ההזמנה, להעלות ולהוסיף מחיר ואח"כ עוד לציין שזה בהסכמתנו ולאחר שדיברו איתנו וקיבלו מאיתנו אישור!!!
המוצר שנקנה בחנות
ספקי כח ומאוורר למחשב
ofer.ziss
שם:
ofer.ziss
תאריך:
20/12/2020
דירוג:
הדירוג של ofer.ziss: 1 מתוך 5
חוות דעת
השמנתי מספר חלקים כדי להרכיב מחשב חדש. בהזמנה ההתחייבות הייתה ל7 ימי עסקים.

אחרי שבוע (כשתם זמן ההתחייבות) התקשר אלי בחור בשבת בערב ואמר שאין את מה שהזמנתי במלאי ושבהמשך השבוע צריך להגיע (כל זה כשכבר עבר גם הבלאק פריידי וגם הסייבר מונדיי כלומר הנחות ומבצעים אין יותר) בנוסף אחד החלקים שבחרתי אין לו במלאי אבל יש חלק דומה בעלות נוספת של עוד 200 ש״ח. הסכמתי לחכות עוד שבוע והוא אמר שבכל מקרה הוא יתקשר אלי במהלך השבוע ואם לא יגיעו החלקים החסרים הוא ישלח את מה שיש ויבטל את השאר.

עבר שבוע ובסופו התקשר אלי הבחור ואמר שעוד לא הגיע ובמהלך השבוע הבא יגיע. שוב אותו משחק אבל זרמתי ואמרתי לו שיעדכן אותי בתחילת השבוע כשמגיעים החלקים. לא חזרו אלי שבוע לאחר מכן לקראת הסופ״ש (חמישי) הגיע שליח עם ארגז.

הלוח-אם שהזמנתי הגיע פתוח ואלחר שהתחלתי את ההתקנה התברר שהיו חסרים חלקים שמגיעים עם הלוח-אם (בדקתי היטב הם היו חסרים)

לכל אורך הזמן אין מענה טלפוני בשום צורה לא בטלפון לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק שלהם. במהלך החודש אני מתכתב איתם במייל שמקבל תשובה אחת לשבוע באופן עקבי עם תשובות כמו ״אני לא יכול להתקשר אליך לפני 14 בצהריים״ בסוף את מה שהיה חסר השגתי מחנות אחרת עד עכשיו לא חזרו אלי מTMS

ממליץ להתרחק מהם שירות מחפיר במקרה הטוב ו0 זמינות את אחריות מצד הארגון. עדיף לקנותץ כבר במקום אחר ולשלם בממוצע כמה שקלים יותר
המוצר שנקנה בחנות
לוח אם asus tuf-gaming
תגובת החנות
עופר שלום, צר לנו על התחושות אותן מתאר, הנושא נבדק מול צוות הסניך ולהלן התייחסותנו: לגבי המענה בסניף - כרגע אנו נמצאים תחת עומס גדול בעקבות הזמנות רבות שהתקבלו במהלך חודש המבצעים של בלאק פריידי. על אף שאנו ערוכים לכך מראש, אכן מדובר בעומסים שאינם מאפיינים את שאר ימות השנה. לכך יש להוסיף את העובדה שואנו נדרשים לעבוד תחת מגבלות קורונה, אולם אנו פועלים לפתור זאת על-ידי העסקת עובדים נוספים וייעול תהליכי עבודה. נציגינו עונים לכל הפניות, וגם אם זה לוקח זמן אנחנו דואגים להחזיר תשובה לכולם. לגבי זמינות המוצרים - מעבר לביקוש הגבוה למוצרים בהאם היית מעוניין, לצערנו ישנם קשיים שאינם תלויים בנו, כגון עיכובים ומחסורים של משלוחים מחו"ל, אך אנו דואגים להציע ללקוחותינו פתרונות וחלופות, כפי שעשינו גם במקרה שלך. כפי שציינת, בשל מחסור של אחד המוצרים שהזמנת, הוצע לך לרכוש מוצר דומה בעלות מעט גבוהה יותר ואתה הסכמת לכך. לגבי הלוח אם והמעבד - רכשת דגם חדש שהגיע ללא עידכון BIOS וצוות המעבדה לבצע זאת עבורך כמחווה של רצון טוב. למרות טענתך, סופקו לך כל החלקים שמגיעים עם המוצר. בברכה, צוות TMS
orel6789
שם:
orel6789
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
הדירוג של orel6789: 1 מתוך 5
חוות דעת
אז לצערי החווית קנייה שלי מהם היא לא טובה בכלל וכנראה אני לא אקנה מהם שוב בחיים ואם אני יכול באמצעות החוות דעת הזאת להכניס שכל לאנשים אחרים כדי להימנע מלעשות את הטעות שאני עשיתי אז אני שמח לרשום את החוות דעת שלי.

הזמנתי אוזניות של קורסייר דגם ca-9011186-na לפני 17 ימים בדיוק עם משלוח עד לבית (שילמתי על המשלוח). לאחר מספר ימים ראיתי שאני לא מקבל שום סטטוס לגבי ההזמנה שלי וניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לאחר ניסיונות רבים ליצור איתם קשר חזרו אליי ביום שלמחרת שני נציגים בשעות הערב, בהפרש של שעה כל אחד. דיבר איתי בהתחלה בחור בשם דוד (נציג שירות) ולאחר מכן ולד לעדכן אותי שהאוזניות לא במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין עד תחילת שבוע הבא כדי שיהיה להם מלאי והם ישלחו לי את ההזמנה לבית. אני החלטתי להמתין ולתת להם הזדמנות. שבוע בדיוק אחרי השיחה איתם עוד פעם החלטתי לברר מה קורה עם ההזמנה ושוב רק יום למחרת קיבלתי מענה מהנציג דוד שטען כי הגיע מלאי ושהאוזניות שהזמנתי יצאו אליי במשלוח וזה צריך להגיע אליי עד תחילת שבוע הבא (שבוע הזה). לצערי בניסיון ליצור איתם קשר היום שוב ללא הצלחה וכנראה אני אקבל מענה רק מחר וזה כבר ממש מרגיז. ההזמנה התבצעה בתאריך 27/11/2020 יום שישי והיום אנחנו בתאריך 14/12/2020 יום שני ואני עדיין עם ידיים ריקות. כסף הם קיבלו אבל מוצר עדיין לא קיבלתי 🤷‍♂️.
לקחתי את זה בחשבון שאני עלול להמתין יותר מהרגיל אבל זה כבר ממש מוגזם מצדם, זה לא שביצעתי הזמנה של מחשב בהרכבה שזה יצדיק איחור כזה ושילמתי כסף גם על המשלוח, ככה שאין פה טובה שהם עשו למעני בשום שלב.

אם הייתי יודע מההתחלה שזה רמת השירות שלהם לא הייתי מזמין אך לצערי ככה יצא ורק אפשר ללמוד מהסיפור הזה.
המוצר שנקנה בחנות
Corsair VIRTUOSO RGB Wireless SE High-Fidelity — White