חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TMS מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי

TMS
אתר אינטרנט:
בעלים:
וולקום בע"מ
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.8 כוכבים מתוך 5)
16.7%
אחוז חוות דעת חיוביות
12
חוות דעת בשנה האחרונה
15
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 15 חוות דעת על החנות TMS

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
עידו
שם:
עידו
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
הדירוג של עידו: 2 מתוך 5
חוות דעת
שירות על הפנים.
עד שעונים ישר אומרים שנציג יחזור וזה לא קורה בכלל.
המחשב הגיע ללא דרייברים (דיסק דרייברים והזמנתי ללא כונן דיסקים) ואי אפשר ככה להתקין ווינדוס.
הם מבחינתם יוצאים מאחריות כי הביאו דיסק.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב בהרכבה עצמית
תגובת החנות
עידו שלום, צר על התחושות שלך אבל חשוב לנו לעשות סדר בדברים. רכשת מאיתנו מחשב חדש ללא מערכת הפעלה ובחרת להתקין אותה בעצמך. ברגע שלקוח בוחר להתקין מערכת הפעלה עם רישיון לא חוקי אי אפשר לבוא אלינו בטענות - מקווים שאתה מבין את הבעיתיות, ולכן זה לא הוגן להעביר עלינו ביקורת שלילית על כזה דבר. בכל מקרה, אנחנו מאחלים לך שתיהנה מהמחשב החדש. בברכה, צוות TMS
Liron
שם:
Liron
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
הדירוג של Liron: 5 מתוך 5
חוות דעת
שלום , קניתי מחשב חדש בהרכבה עצמית מהחברה פה , התעסקתי עם בחור בשם ולאד שהיה אחלה גבר ועזר לי לסדר טעות שעשיתי
לקח בפועל 8 ימים בדיוק למחשב להגיע ללא שישי שבת , הכרטיס מסך לא הורכב מסיבה כלשהיא, הייתי צריך להרכיב בעצמי, אלא אם זה הנהלים ואני לא מודע לזה.
אני מאוד שמח מההזמנה וההרכבה עשיתי אצל TMS ואם במקרה אצטרך משהו בעתיד אדע לאן לפנות!

5/5 ממליץ בחום !!
המוצר שנקנה בחנות
מחשב גיימינג במפרט עצמי
Guy
שם:
Guy
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
הדירוג של Guy: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold מ TMS בנתניה וקיבלתי שירות ומשלוח מהיר אפילו יותר ממה שציפיתי!
ללא ספק אזמין משם שוב ותודה רבה לכם על השירות האדיב אפילו בימים אלה של הקורונה
המוצר שנקנה בחנות
Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold
Shaul
שם:
Shaul
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
הדירוג של Shaul: 1 מתוך 5
חוות דעת
5/5-, ממש כך, רכשתי מחשב בהרכבה אישית לאחר שיחה עם נציג רשמי שלהם בפורום שבו הם נמצאים והמלצה שלו! (כנראה יש להם הסכם עם הפורום כי מותר להרכיב מפרטים בעיקר משם ומחנות נוספת, לא משום מקום אחר).
המחשב עובד בסדר חוץ משני בעיות שהתגלו כשבוע לאחר שהתחלתי להשתמש בו, בעיה ראשונה זה שהעכבר מאט לעיתים קרובות מאוד וממש נתקע וזה מציק, בעיה אציין שהעכבר עובד נהדר במחשב אחר, שלחתי את המחשב אליהם עם העכבר והם אומרים שהם לא מצאו כלום.
בעיה שניה זה שהמחשב שהוא חזק ומיועד למשחקים לא מריץ משחקים טוב וכל דקה לפחות יש איזו תקיעה של שניה במשחק, דבר שבגינו גם שלחתי את המחשב למעבדה פעם נוספת והוא היה שם 3 שבועות והם שוב פעם אומרים שהם לא מוצאים כלום, מבירור איתם הם בדקו רק FPS שזה פשוט חוסר מקצועיות, כי גם לא התלוננתי על בעיות בFPS וגם שזה לא הדבר היחיד שמשפיע על התקיעות, חשוב יותר לבדוק FRAMETIME.
במסך שרכשתי (שנציג די המליץ עליו כי הוא תומך בFreeSync) אני לא מצליח להפעיל FreeSync וכשפניתי אליהם במייל הם אמרו שFreeSync לא עובד כי זה לא מסך גיימינג, בקיצור סתירה.
בנוסף, התכוננתי להתקין כונן קשיח משלי במארז, ולא מצאתי איפה מתקינים אותו והנציג שלהם אמר לי לחפש באינטרנט (מארז לא נפוץ שבקושי יש סרטונים שמראים אותו), זה שירות גרוע כי הם עובדים עם המארז הזה ומוכרים אותו, הם אמורים לדעת דברים כאלה, או לפחות לבדוק בעצמם ולא לשלוח אותי לחפש.
היתרון בהם זה שהם זולים וההרכבה הייתה מקצועית עם סידור כבלים טוב.

לא ממליץ בכלל, כי פשוט אין אחריות על כלום.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב גיימינג
Oded
שם:
Oded
תאריך:
04/09/2020
דירוג:
הדירוג של Oded: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא מספיק שלקח למחשב מעל חודש להגיע !
לא מספיק שגם שהגיע המחשב ה SSD לא היה בפנים !
קניתי מוצר של AMD והייתי צריך לקבל קופון למשחק בחינם
קיבלתי פעמיים קוד קופון לא בתוקף
לא מוכנים לתת לי קופון שהוא בתוקף
לא מתייחסים שם ללקוחות ששילמו כבר
לפני שאתה משלם אתה מקבל יחס של מלך
ואחרי שאתה משלם אין יחס מצד החנות
גועל נפש של שירות לקוחות
לא ממליץ לקנות משם כלום
תברחו כל עוד אתם יכולים מהחנות הזאת !
המוצר שנקנה בחנות
מחשב
אוריש
שם:
אוריש
תאריך:
24/08/2020
דירוג:
הדירוג של אוריש: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי דרך זאפ מחשב שמופיע במפורש שיש לו מודם סלולארי פנימי
מחשב נייד Lenovo IdeaPad D330 81H30065IV
רכשתי גם מחשב כזה בעבר ויש לו מודם סלולרי
עכשיו הם מתנערים וטוענים שאולי החברה שינתה את הדגם
ולא מוכנים לקבל את המוצר בחזרה.
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo IdeaPad D330 81H30065IV
שניר
שם:
שניר
תאריך:
20/08/2020
דירוג:
הדירוג של שניר: 1 מתוך 5
חוות דעת
בקצרה- חוויית שירות נוראית. לא ממליץ בכלל!

הזמנתי מהאתר חלקי מחשב גיימינג הרכבה. לאחר ההרכבה והתקנת הדרייברים, ניסיתי להפעיל משחקים במחשב, אך הוא כל הזמן קרס!
כאשר התקשרתי לשירות לקוחות והסברתי להם את הבעיה, הם מסרו לי שאני צריך עצמאית להביא את המחשב אליהם לעיר חולון (30 דקות נסיעה), מכיוון שלא שמרתי את קופסת הקרטון של המחשב. הסברתי לנציג שאף אחד לא אמר לי שצריך לשמור את הקרטון, אז הוא אמר שזה כתוב בקבלה (למטה, קטן קטן, במקום שצריך לחפש בשביל למצוא, ולא מודגש) וזו בעיה שלי.

עם כל התסכול, נסעתי 30 דקות לחולון למען הטיפול, ולאחר יום הייתי צריך לקחת אותו חזרה, ומסרו לי שטיפלו בבעיה על-ידי החלפת לוח אם. חזרתי הביתה, ושוב אותה הבעיה! פניתי שוב לנציג, והוא אמר לי לנסות להשתמש בגרסא אחרת של ווינדווס, אז הייתי צריך לחפש גרסא אחרת, לפרמט את המחשב ולהתקין שוב הכל מחדש, והבעיה לא נפתרה! שוב פניתי לנציג, ומסרו לי ששוב אצטרך להביא את המחשב אליהם לחולון. בלית ברירה נסעתי שוב, ולאחר מספר ימים חזרתי לקבל את המחשב, ואמרו לי שהבעיה בכרטיס המסך, אז החליפו לי לכרטיס זול יותר ממה ששילמתי. שאלתי למה לא לשדרג לי לכרטיס מסך יקר יותר לאור הבעיות במוצר ובשירות? אמרו לי שאי-אפשר. מעבר לזה, אפילו לא קיבלתי החזר כספי על כרטיס המסך שהוחלף לכרטיס מסך זול יותר!!!!

מעבר לכך, ביקשתי לדבר עם המנהל מספר פעמים, ורק אמרו לי שהוא יחזור אלי. כמובן, שהוא לא חזר.

אז לסיכום, המחשב עלה לי הרבה כאב ראש, 10 שעות ויותר של התעסקות מיותרת, כ-4 שעות נסיעה ודלק, וכרטיס מסך זול בכ-150שח יותר ממה ששילמתי (לא קיבלתי החזר כספי על שום דבר מהמצויין לעיל). בשום פנים ואופן לא לקנות מ-TMS. אם תקנו ויתמזל מזלכם ולא יהיו בעיות, אז אחלה, אך אם יהיו בעיות כלשהן תדעו שאכלתם אותה. אין עם מי לדבר.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב גיימינג נייח
Matannkv
שם:
Matannkv
תאריך:
19/08/2020
דירוג:
הדירוג של Matannkv: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ בשום פנים לקנות מחנות זו!!!
קניתי מהם מחשב נייח בהרכבה אישית , לקח מלא זמן עד שדיברו איתי, מאוד לא התרשמתי מהשירות שלהם, עשו לי טובה שענו לי על שאלות.
בנוסף חייבו אותי על כונן נוסף שלא הזמנתי והייתי צריך לרדוף אחריהם ולחכות יותר מחודש עד שקיבלתי את הכסף בחזרה.
כאשר המחשב הגיע, שמתי לב שאחד מהמאווררים של המעבד היה מפורק והשני היה מורכב הפוך וכבר כל כך לא סכמתי עליהם שפשוט הרכבתי מחדש בעצמי.
בקיצור חוויית שרות גרועה ואיכות הרכבה ירודה. לא להתקרב!
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח
benshalomrami
שם:
benshalomrami
תאריך:
07/08/2020
דירוג:
הדירוג של benshalomrami: 1 מתוך 5
חוות דעת
נרכש לוח אם וזיכרון M.2. כבר היה זיכרון נוסף מלפני כן. הזיכרון הישן הותקן ישירון ללוח אם קודם אך כאשר רציתי להתקין את הזיכרון החדש אני שמתי לב שלא הגיעו איתו ברגים. הלכתי פיזית לחנות עם המוצר והקבלה ובקישתי שיבדקו אם יוכלו לספק לי ברגים על מנת שאוכל להשתמש במוצר. נאמר לי שהם לא מספקים ברגים שכאלה (מאוד תמוה לחברת מחשבים ומעבדה). השבתי שברצוני להחליף את המוצר. נמסר לי שמאחר שפתחתי אותו (הנחתי שהברגים קיימים בו) לא ניתן להחליפו מכיוון שהם לא יכולים למכור מוצר שנפתח.

מה שבאמת הפריע לי זה חוסר המאמץ, הוא אפילו לא טרח לבדוק. במעבדת מחשבים אחרת הם הביאו לי ברגים אך לצערי היו קטנים מידי (הם לפחות ניסו ואני אפילו לא רכשתי מהם את המוצר).

זהו לקח, להזמין רק מאמזון חלקי מחשב ותרכיבו בעצמכם. גם אם אתה מטיח בקיר את החלקים הם יקבלו אותן בחיוך ויחזירו לך את דמי המשלוח.
למדתי שעדיף לחכות יותר למוצר אך אני אדע שיש מי שיעמוד מאחוריו.

במידה והיו אומרים שהברגים להתקנה לא כלולים במוצר ככל הנראה לא הייתי קונה אותו והייתי רוכש במקומו SSD SATA.
המוצר שנקנה בחנות
WD SSD5000G NVME M.2 2280 SN750 BLACK
Sasha
שם:
Sasha
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
הדירוג של Sasha: 1 מתוך 5
חוות דעת
מראש מתנצל על סיפור הארוך. חשוב לי להזהיר אותכם לא לחזור על שגיאה שלי.
רכשתי את העכבר בסניף אילת באריזה מקורית. פתחתי, הרכבתי סוללות . בסגירת המכסה שמתי לב שנעילת המכסה חלשה, ללא קליק האופייני. המכסה נפתח מנגיעה החלשה ביותר. חזרתי לחנות. קיבלתי הרצאה ממנהל הסניף שאני טועה וזוהי נעילה רגילה וטובה. התעקשתי להחליף.אחרי שיחה ארוכה ולא נעימה מנהל הסניף הסכים לפתוח עוד אריזה של אותו הדגם על מנת להוכיח שהוא צודק. כל זה בעצבים ובטענות שהוא מפסיד בגללי 100 ש''ח . נעילת המכסה של עכבר הנוסף היתה טובה ואני הסכמתי לקחת אותו. כשחזרתי למלון גיליתי בעיה אחרת,-הכפתורים נוגעים אחד בשני. שוב חזרתי לחנות. למרות שעכבר החדש היה ללא כל נזק המנהל מייד "גילה" שאני גרמתי נזק לעכבר. שוב ויקוח ושוב עצבים ואז התברר שלא הבאתי את ה-USB של העכבר. נסעתי להביא את החלק החסר ואז מנהל הסניף פגש אותי עם עכבר "החדש" שהכפתורים שלו תקינים. אמרתי לעצמי שכנראה פתחו וסידרו את הבעיה -לא יכול לומר את זה כי לא ראיתי. יחד עם זאת נילון מודבק על העכבר היה עם בועות אוויר מה שמצביעה על הדבקה חוזרת. כך או אחרת לא רציתי ולא יכולתי להתווכח עם המנהל. יחס מאוד שלילי.
לסיכום:
בעכבר שנשארתי איתו יש בעיה בגלגל-כנראה פגעו בו בפתיחה.
מנהל הסניף לא יודע להתמודד עם בעיות בסיסיות ביותר
אווירה בחנות ויחס ללקוחות שליליים ביותר-מחקתי את ה-TMS מרשימת החנויות שלי
המוצר שנקנה בחנות
LogiTech Marathon Mouse M705