חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Wellcom מחשבים וציוד היקפי

Wellcom
אתר אינטרנט:
בעלים:
וולקום טכנולוגיות בע"מ
כתובת אימייל:
info@wellcom.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.4 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
334
חוות דעת בשנה האחרונה
334
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 334 חוות דעת על החנות Wellcom

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
נועם
שם:
נועם
תאריך:
21/01/2020
דירוג:
הדירוג של נועם: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחשב ביתי שהרכיבו לי לפי הזמנה. הגיע עם שליח UPS תוך 3 ימים כולל הרכבה והכל. פשוט תענוג. חבר'ה מקצועיים, יודעים לתת ייעוץ, והמחשב עצמו הורכב והותקן כמו שצריך, ועם פרפורמנס בשמיים. באמת כל הכבוד ותודה רבה.
נועם.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח
ישראל
שם:
ישראל
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
הדירוג של ישראל: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מסך מחשהב סמסונג שקוע 24 אינץ מוולקום. התקשרו מייד מהחנות ואחרי כמה ימים שה הגיע לסניף ולקחתי אותו. שרות מעולה, סחורה מעולה. מומלץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
מסך מחשב Samsung C24F390FHU ‏24 ‏אינטש סמסונג
מיכאל
שם:
מיכאל
תאריך:
29/12/2019
דירוג:
הדירוג של מיכאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מסך מחשב המפורסם על ידי Wellcom עם מחיר והתחייבות משלוח חינם תוך 7 ימים. לאחר ההזמנה התברר, שחנות Wellcom מפרסמת מוצר שאין לה במלאי. פירסומים כאלה מבזבזים זמן יקר של לקוחות. באותו זמן יכולתי לרכוש את המוצר בחנות אחרת. יש לציין, שנציג החברה רצה להציע לי מוצר אחר או לחכות עד שיחזור המלאי.
הרושם של חברה לא רצינית, שמזלזלת בלקוחות ומבזבזת זמן שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
Asus LCD 27" ROG SWIFT 2K WQHD IPS G-SYNC 165Hz PG279QE
תגובת החנות
ראשית נבקש להבהיר כי אנו פועלים להעניק שירות מקצועי והוגן לכל לקוחותינו, ואנו עומדים מאחורי כל הפרסומים שלנו. היות וקיים ביקוש רב למוצרים שלנו והמלאי דינאמי, עלול להיווצר מצב בו מוצר אזל מהמלאי טרם הספקנו לעדכן זאת באתר. על כן, צר לנו כי הלקוח חש כפי שהוא מתאר. עם זאת, למען הסדר הטוב, יש להעמיד את הדברים על דיוקם: הלקוח ביצע את ההזמנה דרך אתר האינטרנט של החנות ביום שישי, לאחר שהחנות כבר נסגרה. כאמור איננו עובדים במהלך הסופ"ש ועל כן מיד עם חזרתנו לעבודה ביום א' בבוקר קיבלנו את הזמנת הלקוח אולם התברר לנו כי המוצר אזל מן המלאי. דאגנו ליצור עם הלקוח קשר באופן מיידי, הבהרנו ללקוח כי הוא לא חוייב על הרכישה שביצע והצענו מספר דרכים במטרה לפתור את המצב על הצד הטוב ביותר - בחירה בדגם אחר או להמתין שהמוצר שהוזמן יחזור למלאי. אנו מאחלים ללקוח שנה אזרחית טובה ובמידה ויתרצה ויסכים לקבל את הצעתנו, הוא מוזמן להיות עימנו בקשר. בברכה, צוות וולקום.
גל
שם:
גל
תאריך:
18/12/2019
דירוג:
הדירוג של גל: 5 מתוך 5
חוות דעת
הרכבתי מחשב בעזרתם, שמתי את החלקים ביום שישי בצהריים וביום ראשון המחשב היה מוכן,
השרות היה ענייני, מקצועי ומהיר
ממליץ בחום
גל
המוצר שנקנה בחנות
הרכבת מחשב
navemagnived
שם:
navemagnived
תאריך:
17/12/2019
דירוג:
הדירוג של navemagnived: 5 מתוך 5
חוות דעת
אוזניות לוגיטק G933 הגיע אחרי יומים פשוט מטורף ובמחיר הכי זול תודה לכם פשוט כיף
המוצר שנקנה בחנות
logitech g933
Alexander
שם:
Alexander
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
הדירוג של Alexander: 5 מתוך 5
חוות דעת
משלוח מהיר, מוצר חדש ובדיוק כמו שפורסם באתר. שלחו אחרי שיחת טלפון כדי לוודא שאני מבין מה קניתי, ולא ניסו למכור מוצרים נלווים או יקרים יותר. חווית הקנייה האידיאלית בדלילי
המוצר שנקנה בחנות
Logitech MK850
איתמר
שם:
איתמר
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
הדירוג של איתמר: 3 מתוך 5
חוות דעת
בעד:
- מחירים זולים.
- משלוח מהיר (הגיע תוך יומיים ובמצב טוב).
- מבחר טוב באתר.
נגד:
- רמת השירות "סטנדרטית"', הן בטלפון והן בווטסאפ.
- לא רשום באתר אם מוצר נמצא במלאי.
- מערכת החיפוש/קטגוריות באתר בלאגן. מוצר שנמצא בחיפוש לא נמצא תחת הקטגוריה שהוא אמור להופיע.
- ***שימו לב*** חלק מהמוצרים שלהם מגיעים דרך יבואנים אחרים ועם תקופת אחריות שונה (דוגמה ספקי כוח של Corsair).

חיפשתי לרכוש דגמים ספציפיים של לוח אם וזכרון. צלצלתי לברר מצב מלאי. הלוח היה במלאי. הנציג אמר שהזכרון לא במלאי ושהוא מוחק את המוצר מהאתר כי אין שום צפי. ביקשתי המלצה לספק כוח ונענתי בחוסר סבלנות. בסוף הזמנתי את הלוח וזכרון משונמך שהיה במלאי (מהירות 3200 במקום 3600) וכי רציתי את החומרה באותו השבוע. את המוצרים קיבלתי לאחר יומיים. ביום קבלת המוצרים, הסתכלתי שוב באתר החנות וראיתי שהזכרון 3600 שרציתי במקור חזר "פתאום" להופיע.

פניתי לחנות לגבי המלאי של הזכרון 3600 "ופתאום" יש במלאי. אי אפשר להחליף דרך שליח אלא יש להגיע לחנות או לשלוח בדואר (לגיטימי).
ביקשתי לגשת למחרת (יום שישי), נאמר לי שטרם משכו מהמחסן ויהיה אפשר ביום ראשון. ביקשתי לוודא כי אני במקרה באיזור, נענתי בשלילה ובחוסר נימוס ע"י הנציג. החלטתי לוותר על נסיעה לחולון בשביל לשלם עוד כסף על מוצר משודרג ובמיוחד כי חבל על הזמן שלי.

ציטוטים מהנציג:
- כששאלתי מדוע אומרים שמוצר לא במלאי והוא מגיע לאחר יומיים - "מלאי שלנו מאוד דינמי - אף אחד לא מסתיר מאף אחד שום דבר. לפעמים מלאים מגיעים במפתיע בלי שאנו יודעים".
- כששאלתי האם אפשר בכל זאת להגיע בשישי כי אני באיזור - "נתתי לך כל האפשרויות".

עם תשובות כאלו, תסיקו לבד מה הם חושבים על לקוחות.

מסקנות:
קניתי בחנות אחרי שקראתי את הביקורות בזאפ. להבא פשוט אקנה בחנות שקרובה לבית עם גם ככה רמות השירות הן דומות. האם החברה זוועה? לא. המחירים טובים והמוצרים הגיעו מהר ובמצב טוב. הציעו פתרונות סטנדרטיים ולא יצאו מגדרם. כמו כן, היחס שקיבלתי לא גרם לי לרצות לחזור לשם.
המוצר שנקנה בחנות
Corsair 32GB 3200mhz CL16
תגובת החנות
איתמר שלום, אנו מודים לך שרכשת אצלנו ומעריכים את הזמן שהקדשת לכתוב ביקורת המסכמת את חווית הקנייה שלך. ראשית חשוב לנו להדגיש שאנו שואפים להציע לכל לקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ולהעניק שירות מקצועי. כפי שיעידו על כך מרבית הלקוחות – אנו עומדים מאחורי מילים אלה ולא מדובר בסיסמה בלבד. לגבי הנקודות החיוביות שציינת בביקורת שלך – אנו שמחים שמצאת לציין לחיוב את הדברים הטובים. לגבי הדברים הפחות חיוביים שהצגת – אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות לכל אחד מהם. משכך, בחנו את הנושא לעומק כדי לוודא שעשינו מצידנו את הדברים על הצד הטוב ביותר. בחרת להדגיש שוב ושוב את הנושא של חוסר סובלנות וחוסר שירותיות, אך בפועל המצב הוא שרצית מוצר מסוים "כאן ועכשיו" ומכיוון שהוא לא היה במלאי רכשת מוצר אחר. לאחר מכן המוצר שחשקת בו חזר למלאי, וכנראה שאתה עדיין חש תחושת פספוס כלשהי – אם זה אכן המצב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר כדי לשנות את בחירתך, בכפוף לכך שהמוצר שרכשת לא נפתח ולא נעשה בו שימוש. עברנו על ההתכתבות שלך בווטסאפ עם צוות החנות – קיבלת תשובות מקצועיות וענייניות. יכול להיות שמכיוון שמדובר בהתכתבות, לא בשיחת טלפון או פגישה פנים מול פנים, בחרת לפרש את הדברים בצורה שונה. רצית להגיע אלינו לחנות למרות שהוסבר לך שאין אפשרות לספק את המוצר במועד שטענת ש"אתה נמצא באזור" והיה לך נוח להגיע אלינו - אם מבחינתך יש בכך כדי להצדיק "רמת שירות סטנדרטית" במקום להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית שחסכנו לך נסיעה לחינם - אין לנו מה להוסיף. לגבי נושא האתר, המלאי והמוצר שרכשת – כפי שהוסבר לך, למוצרים שלנו יש ביקוש רב והמלאי מתעדכן באופן שוטף, במיוחד בתקופת מבצעים עמוסה כמו בלאק-פריידי. במידה והמוצר צפוי להגיע למלאי אנחנו דואגים להגיד זאת ללקוח מיוזמתנו. בכל מקרה איננו מחייבים את הלקוח אם אין אפשרות לספק לו את המוצר, גם אם התקבלה הזמנה בפועל. כמו כן, כאשר מוצר אינו זמין במלאי, אנו מציעים אלטרנטיבות אחרות, אך בשום אופן איננו כופים על לקוחותינו לרכוש מוצר שאינם מעוניינים בו או זקוקים לו. לסיכום, אנחנו מאחלים לך הנאה מהרכישה, מקווים שתמצא לנכון לראות את תשובתנו בצורה אובייקטיבית ושקולה וכמובן שאם תרצה בכך – אנחנו כאן. בברכה, צוות וולקום
סלביק
שם:
סלביק
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
הדירוג של סלביק: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי כונן קשיח. במחיר הוגן מאוד, אפילו נמוך משציפיתי. לאחר מייל אישור צלצלו אליי מיד מהחנות לוודא הזמנה, ותוך 3 ימים (טירוף) הכונן היה אצלי ביד, למרות שהמרחק הפיסי שלי מהחנות הוא 150 ק"מ. שירות מעולה, מחירים הוגנים ביותר - ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
Western digital My Book 8TB
Meir
שם:
Meir
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
הדירוג של Meir: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות לתיקון מחשב חדש שרכשתי ב-TMS והגיע בחברת משלוחים לביתי כאשר הוא כנראה ניזוק במהלך ההובלה, ובתנאי האחריות שירות התיקונים הוא במעבדה זו.

הצוות היה מאוד אדיב, איתר את התקלה במהירות (מאוורר יצא ממקומו) לאחר שהמאוורר הוחלף, ערך בטכנאי מיוזמתו בדיקה מקיפה לבחון שכל הרכיבים עובדים, ואז הבחין כי יש רכיבים נוספים שאינם עובדים וייתכן ונגרם נזק ללוח אם, הם יצרו קשר מיוזמתם ל- TMS והשיגו אישור להחליף לוח אם, והחליפו והתקינו הכל כמו שצריך.

רצה הגורל וכנראה אולי המאוורר מן הסוג הזה נוטה לזוז באופן לא צפוי במהלך הובלה, וכשהגעתי לביתי שוב לא עבד המחשב, חזרתי למעבדה שוב יחס חם ואדיב ומלא הסברים, בבדיקה התגלה אכן שהמאוורר שוב זז ואף גרם נזק למעבד, שוב הם יצרו קשר עם הספק , ולמרות שהספק והמעבדה אמרו כי הפעם יידרשו מספר ימים להזמנת והבאת המוצר מחדש, בפועל בתוך יום הם הביאו את החלקים, הרכיבו, ואף סייעו לי ללא תמורה להתקין את תוכנת הווינדוס שהייתה ברשותי על המחשב, וגם סיפקו לי צורב חיצוני במחיר טוב.

לסיכום, צוות מאוד אדיב, מאוד מקצועי ויסודי, אין ספק שאלו יהיו המעבדה שלי הגם שאני מגיע מירושלים שעה נסיעה.
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מחשב במסגרת אחריות של חברת TMS
יוסף
שם:
יוסף
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
הדירוג של יוסף: 5 מתוך 5
חוות דעת
אחלה שירות הזמנה קלה ונוחה דרך האתר,ובנוסף נתנו לי משלוח חינם עד לבית שעולה 45 ש"ח.
תודה
המוצר שנקנה בחנות
FC-330