חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TW4U חנות צעצועים לילדים

TW4U
אתר אינטרנט:
בעלים:
info@tw4u.co.il
כתובת אימייל:
info@tw4u.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
38
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 38 חוות דעת על החנות TW4U

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
הדירוג של יוסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
התגובה יחסית יעילה, והשירות נסבל בהחלט, אבל הציון הכללי, הוא "על הפנים". לא לקנות בשום פנים לדעתי.

הייתה הרגשה של BAIT AND SWITCH. כלומר, באתי לרכוש זוג אופנים מסויים, והוא טענן שיש לו אופניים אחרים, לכאורה טובים יותר, במחיר דומה או אולי נמוך יותר.

המשלוח היה קטסטרופה. הגיע שליח, התקשר לילד שהיה בשיעור זום לצאת לרחוב רחוק שהתאים לשליח לחנות.

עם המשלוח לא הגיעה חשבונית, ולא קבלה. בדקתי שלוש פעמים! המוכר אורי כן שלח אותה בווטסאפ.

האופניים עצמם, בסטנדרט מינימלי, אבל זה לא קשור לביקורת על החנות. אשמתי שלא בדקתי ולא ביררתי. אם החנות הייתה סופר בסדר, והיא ממש לא, היא הייתה אומרת לי שמדובר בפנסי בטריה, ברגלית מהסוג הפשוט ביותר, כסא "מגביר זעזועים לרוכב", מחזירי אור, ועוד. חבל, זה מנהג שמוציא שם רע לאינטרנט בכלל.
אתה יכול למכור מה שאתה רוצה, אבל אם אתה מקצועי, רצוי שתפרט דברים שאנשים אולי שוכחים לשאול?
המוכר לא יודע לבצע שידרוגים, וגם זאת אפשר להבין. הוא לא חייב לשדרג.
הוא גם לא יודע לעשות טרייד אין, וגם זאת אפשר להבין, אף חנות לא חיייבת לעשות טרייד אין.

אבל, כן הוא חייב, אולי לא מכוח החוק, אלא מכוח ההגינות, להוציא מספר שילדה ולפרט אותה בקבלה את מספר השילדה. שום סיכוי להציל את האופנים.. הוא ביקש שאתקשר כדי שיחפור לי בטלפון למה הוא לא עושה זאת.
רק זה חסר לי... לא אקנה שם שוב.
האופניים נגנבו די מהר אחרי שקניתי.
המוצר שנקנה בחנות
אופניים חשמליים בולט
עמית
שם:
עמית
תאריך:
18/07/2017
דירוג:
הדירוג של עמית: 5 מתוך 5
חוות דעת
קננינו לבננו אליאב קורקינט חשמלי ויש לציין שעמדו בזמן המשלוח והסברים מצוינים על המוצר .יותר מזה קיבלנו עצות וידע על המוצר ככה שרכשנו בזכותם מוצר באיכות טובה יותר משחשבנו
אנחנו יום אחרי המשלוח שבגיעה הביתה בזמן
ואליאב מרוצה מאוד ...
המוצר שנקנה בחנות
קורקינט חשמלי עים כסא
גולש
שם:
גולש
תאריך:
26/05/2017
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Amir
שם:
Amir
תאריך:
21/08/2016
דירוג:
הדירוג של Amir: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בחנות אופניים לבן שלי ילד בן 10
עלו 550 שקל .
אחרי 5 דקות של נסיעה הילד ירד ממדרכה
והגלגל הקידמי התעקם לגמרי .
כשחזרתי לחנות יום אחרי הקניה אורי
דיבר לא יפה ולא היה מוכן להחזיר את הכסף בטענה שאין אחריות .
רצה 150 שקל לתקן .
אמר בעצמו שהאופניים האלו זבל אמרתי לו למה הוא מוכר זבל
אמר שזה בעיה שלי שקניתי
בסוף קיבל את האופניים וזיכה אותי על 150 שקל פחות
פשוט שירות גרוע ומוצרים ירודים
אל תקנו שם חבל על הכסף שלכם
הוא עקץ ב150 שקל סתם.

המוצר שנקנה בחנות
אופני הרים 20"
תגובת החנות
הלקוח הגיע לחנותנו וביקש לרכוש אופני הרים לבנו,ולנוכח תקציבו ביקש את המוצר הזול ביותר שקיים הלקוח קיבל הסבר והתאמה לגודל בצורה הכי מקצועית שיש ,באותו מעמד ולפני התשלום בוצע גילוי נאות בפני הלקוח שהדגם של האופניים במידה 26" שהוא מבקש לרכוש הוא פשוט ביותר ללא בולמי זעזועים וכו... ויש לקחת בחשבון את הנתון הזה שרוכשים אופניים לנער ושהאחריות על שילדה בלבד!!! לאחר 3 ימים חזר לחנות בטענה כי הגלגל התעקם לאחר שבנו התנגש בשפת המדרכה תוך כדי רכיבה שהוא לא מכחיש,לנו זה נראה כתאונה והלקוח לדעתנו אינו דובר אמת. האופניים יצאו מהחנות תקינים ולאחר נסיעת מבחן של הבן,ואין החנות אחראית על תאונות ונזקים שמבצע הלקוח. הלקוח לא קיבל את התשובה וטען שהאופניים "הכי פשוטים" צריכים לעמוד בכל תנאי למרות הנזק שגרם הלקוח ,ולפנים משורת הדין,ולאחר הסבר שקיבל הלקוח כי האחריות על האופניים היא על שילדה בלבד !בחרנו לזכות את הלקוח פחות עלות החלק שניזוק ובהסכמתו יש לציין שהלקוח התנהג בצורה לא מכובדת בלשון המעטה יש לציין שחנותנו מצטיינת במתן שרות כבר 50 שנה ומצטערים שיש לקוחות שמתנהגים כך
shlomit
שם:
shlomit
תאריך:
14/08/2016
דירוג:
הדירוג של shlomit: 5 מתוך 5
חוות דעת
אפשר לתאר את חווית הקניה בהמון מילים, אבל במילים בודדות וממצות אני אומרת: מקצועיות מעל ומעבר, אמינות שאין דברים כאלה ושירות ללקוח ברמה גבוהה מאוד. ועכשיו לסיפור: הגעתי לאורי מצעצועים וגלגלים ביבנה. זכיתי להכיר אדם עדין, מנומס ונעים ואשר נותן תחושה כאילו חבר עומד איתך בחנות ומייעץ לך. כל מה שאורי אמר היה אמת!!! המחיר היה הנמוך ביותר שניתן להשיג (ותאמינו לי עשיתי סקר של יותר מחודש). מפרטן של האופניים החשמליים אשר רכשתי הינו הגבוה והטוב ביותר שיש במחיר ששילמתי. האופניים איכותיים מאוד, אני רוכב עליהם רכיבה מאומצת יום יום ונהנת מכל רגע. אני ממליצה לכולם, מכל הלב, לקנות אופניים מאורי הנהדר. כן יירבו כמוהו בתחום הזה!!!
המוצר שנקנה בחנות
אופניים חשמליים 2015 לייזר
גולש
שם:
גולש
תאריך:
04/08/2016
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
חביבה
שם:
חביבה
תאריך:
24/06/2016
דירוג:
הדירוג של חביבה: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את האופניים וקיבלתי שירות נעים מאוד וסבלני מאורי .
לאחר שטעיתי בהזמנה ולא הייתי מרוצה אורי עשה הכול כדי שאצליח ברכישה
והכול יהיה לשביעות רצוני .
האופניים - קיבלתי מוצר טוב עמיד ושמחתי מאוד שיש עם מי לדבר .
מי שרוצה לרכוש מוצר חייב לוודא שמי שעומד מאחורי הקניה הוא סבלני !
המוצר שנקנה בחנות
אופניים 306
hassan
שם:
hassan
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
הדירוג של hassan: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב מהיר וסופר יעיל , קנינו 3 זוגות אופניים ואביזרים, קיבלנו הסבר מאוד יעיל לבחירה יחס אישי וחם מאורי והצוות ועזרה בכל מה שצריך המון תודה לכולם אנחנו מאוד נהנים היום
המוצר שנקנה בחנות
אופניים 29
Alexander
שם:
Alexander
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
הדירוג של Alexander: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי און ליין קורקינט ליום הולדת של הבת שלי לפני 6 ימים. לפי אתר של חנות ההספקה היא 3 ימי עבודה. התקשרתי לבדוק האם משלוח מגיע היום (יום שלישי עבודה מיום ההזמנה). ענה בחור ובלי לשאול מי אני, מה מס הזמנה או כל פרט אחר ישר אמר שאני לא אקבל את המוצר היום אלה אם כן רק אחרי חגים (בעוד שבועיים). ושלושה ימי הספקה זה רק אחרי שהם מתקשרים ללקוח ומתאמים אתו הובלה. לאחר בקשתי לבטל את ההזמנה הבחור אמר "בסדר, מבוטל" שוב מבלי לקחת שום פרט ממני. זאות אומרת אני עוד אצתרך לרדוף אחריהם שלא אחייבו אותי במקרה הטוב או להוציא מהם זיכוי. לא ממליץ בכלל לקנות בחנות הזאות.
המוצר שנקנה בחנות
קורקינט HUMMER אקסטרימי 2013
תגובת החנות
הלקוח הזמין קורקינט דרך האתר בתאריך 15.9.2015 תאריך זה היה יום חג ראש השנה (בית העסק סגור) למחרת בתאריך 16.9.2015 ניסינו ליצור קשר עם הלקוח אך לא היה מענה במספר שהשאיר בהזמנה (השאיר מספר אחד למרות שאנו מבקשים 2 מספרים) ברצוני לציין כי אנו יוצרים קשר טלפוני עם הלקוח שמבצע הזמנה באתר על מנת לאמת את פרטי ההזמנה ולוודא כי המוצר שהזמין אכן מתאים לדרישותיו, אנו לא מחייבים !!! הזמנה באתר כל עוד לא נוצר קשר טלפוני עם הלקוח! עוד אציין כי החל מתחילת החגים מופיעה באתרינו הודעה כי בתקופת החגים יתכנו שיבושים באספקת המוצרים ואנו לא מתחייבים לאספקה מהירה וזאת לאור השינויים בלוחות הזמנים של חברת המשלוחים והחגים באמצע. בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל חג שמח ושנה טובה לאלפי לקוחותינו המרוצים.
שמואל
שם:
שמואל
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
הדירוג של שמואל: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני הזמנתי אופני הרים וגם הרכבה דיברתי עם החנות דרך הטלפון והוא היה מאוד נחמד.
אחרי יום שהתחלתי לרכוב על האופניים התפנצ'ר לי הגלגל והחלפתי פנימית והפנצ'ר חזר ואז התברר שהבעיה הוא בגלגל עצמו. התקשרתי אליהם ואמרו שאין בעיה שרק אבוא ליבנה ויבדקו אותו, אבל היות שלא שווה לי בגלל הבדיקה ואולי להחליף את הגלגל לנסוע ליבנה (נסיעות וזמן כשגלגל חדש יותר זול ) אז אמרו לי שכמחווה טוב עובד שלהם שגר בעירי יתאם איתי ויקח ממני את הגלגל (זה דבר שלא קרה כבר 3 חודשים) ואחרי שימוש של חודשיים נתלש לי כל המעביר הילוכים
לסיכום כשמזמינים מוצר דרך האינטרנט צריך לדעת
1: שהמוצרים איכותיים
2: שהמקום נותן לך שירות לכל מקום היכן שמוכר (ןלא רק יודע למכור אלא גם לתת שירות בעיקר אם העניין באיכות המוצר )
3: שהנחמדות של המוכר בטלפון לא בהכרח אומר שהמוצר איכותי.
נ.ב. מעניין שאפילו באייבי לא אומרים לי שאבוא לסין כדי שיחליפו לי את המוצר אלא כשהבינו שהמוצר ששלחו לי לא היה איכותי שלחו לי חדש
המוצר שנקנה בחנות
אופני הרים 138
תגובת החנות
לקוחות נכבדים! אין אחריות על פנצ'רים! ובטח שלא מתקנים פנצ'רים בבית הלקוח, אנחנו מניחים כי אין חנויות שנותנות שירות של תיקון פנצ'ר בבית הלקוח, גם לא לאופנים בסכומים של אלפי שקלים. ועכשיו לעניינו של הלקוח הלקוח פנה אלינו במייל לאחר כשבועיים מיום הרכישה וטען שיש לו פנצ'ר באופניים, עוד טען שלדעתו ולדעת "מומחים" הבעיה היא בג'נט (חישוק) ולא פנצ'ר רגיל. התייחסנו אליו כהרגלנו בצורה רצינית והסברנו לו שאין אחריות על פנצ'רים, אך אם יש בעיה בג'נט פגם יצור אנחנו נטפל ללא כל חיוב. אך בדיקה וטיפול מצריכים את הלקוח להגיע אלינו. גם לרכב של עשרות אלפי שקלים מגיעים למוסך ולא המוסך מגיע לבית הלקוח. הלקוח אמר שלא משתלם לו להגיע ליבנה (12 דקות נסיעה) ולקבל שירות. כמחווה ורצון טוב של עובד ששמע את הבעיה וגר בעירו (גם הלקוח מעיד על כך בתלונתו) הציע העובד להגיע באופן אישי לביתו של הלקוח ולהחליף לו את הגלגל, אך לצערנו הלקוח לא היה זמין בטלפון מספר רב של פעמים בדיוק כפי שנהג לא לענות במעמד ביצוע ההזמנה וההספקה של האופנים. מכיוון שהלקוח לא ייצר עימנו קשר שוב הבנו כנראה שזה רק פנצ'ר ושהוא הסתדר לתקנו. חבל שרצון טוב מסתיים כך. 1. אנו מצטערים שאנו לא יכולים לרצות גם את אלה ששוברים מעבירי הילוכים אחרי שלושה חודשים ורוצים שנחליף ללא תשלום! 2. רשום באתרנו ומקובל בכל חנויות האופנים שאחריות היא על השלדה בלבד , במקרים בודדים ישנן תקלות חריגות ואנו תמיד נשמח לעזור גם במקרים אלו. תודה לאלפי לקוחות מרוצים!