חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MikMik מזון ואביזרים לחיות מחמד

MikMik
אתר אינטרנט:
בעלים:
מיקמיק -וטקס בע"מ
כתובת אימייל:
info@mikmik.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.6 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
129
חוות דעת בשנה האחרונה
129
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 129 חוות דעת על החנות MikMik

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
helliboo
שם:
helliboo
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
הדירוג של helliboo: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ביום ראשון שק אוכל שקיים באתר שלהם, התקשרתי לוודא שיש במלאי אמרו לי שלא בטוח אבל ״הכל טוב גם אם אין נזמין לך״ עד פה הכל טוב.
חייבת לציין שעדכנו אותי שלא בטוח שיגיע אליי השבוע, הבנתי את זה ורק ביקשתי שישתדלו, אבל לא על העניין הזה מדובר בביקורת שלי.
התקשרו אליי ביום שלישי להגיד לי ששליח יגיע בשעות בין 16:00 - ל21:00 לספק את המשלוח. חיכיתי כל הזמן הזה בבית ושום שליח לא הגיע.
התקשרתי יום למחרת אמרו שקרתה טעות וששליח יגיע באותם שעות, והשליח כן הגיע, אבל עם אוכל מסוג אחר.
טעויות קורות אבל מה שהכי הפתיע אותי שאחרי כל זה, פשוט אמרו לי שהם לא מזמינים עוד שק ומבטלים את ההזמנה. הייתי מוכנה אפילו לחכות לשבוע הבא ולהסתדר איכשהו! אבל הם סירבו להזמין בכלל.
מה שאמרה לי העובדת בטלפון כשכעסתי על התשובה שלהם זה שהיא לא מסכימה איתי ושאין לי מושג איזה מאמצים נעשו בשביל להשיג לי את השק הזה, ושבעל החנות אמר שאין להם אפשרות להזמין עוד שק.
להזכירכם זה שק שמופיע באתר שלהם, מעניין אותי מה הם יעשו מחר במידה ולקוח אחר יזמין אותו?
וואלה מעריכה את המאמצים במידה ונעשו, אבל דברים התפקשקשו ובתור לקוחה לא אמור להיות אכפת לי כמה התאמצתם ומה קורה מאחורי הקלעים אם בסוף לא סיפקתם לי את מה ששילמתי עליו ולא לקחתם אחריות על טעות שלכם.
במקום זה אני נשארתי במצב שהאוכל של הכלבה שלי עומד להיגמר וסתם ביזבזתי ימים של טרטור בטלפון ולחכות יומיים בבית לשליח לחינם.

יש להם מדיניות החזרה שאם הכלב לא מגיב טוב לאוכל ונשאר 80% ממנו הם מחזירים את הכסף, עלויות המשלוח על הקונה.
הזמנתי שק קטן כי זאת פעם ראשונה שהכלבה תנסה את האוכל הזה אז מרוב ייאוש שאלתי אותם אם אני מזמינה את האוכל בשק גדול יותר שיש במלאי, אם הכלבה לא מגיבה טוב הם לפחות יכסו את הוצאות המשלוח חזרה אליהם? אמרו שלא.
פשוט יצאתי עם תחושה שממש לא אכפת להם ממני בתור לקוחה! אם אפילו עלות משלוח קטנה הם לא מוכנים לכסות כשאני מוכנה להוציא אצלם עוד כסף על שק יותר גדול.
המוצר שנקנה בחנות
נאטורל אנד דלישס לכלב בוגר מיני דג ותפוז מופחת דגנים 2.5 ק"ג N&D
Michael
שם:
Michael
תאריך:
27/06/2019
דירוג:
הדירוג של Michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו מהם מספר פעמים. בפעם האחרונה הגיעו בשישי בלי לתאם שעה. לא ענינו לטלפון.

מאחר והיה מדובר במשלוח דחוף והם לא יכלו לשלוח אותו פעם נוספת, ביקשנו לבטלו כדי שנוכל ללכת לקנות את השק בחנות סמוכה אלינו. לא דרשנו מהחנות דבר והסכמנו איתם, כמה וכמה פעמים, שזו הייתה אחריותינו להיות זמינים.

מאותו רגע נציגת החנות שינתה גישה. היא הפסיקה להתכתב איתנו (אולי כדי שלא יהיה תיעוד) והתחילה עם שיחות טלפון שכללו צעקות, איומים מרומזים על חיובים נוספים ובאופן כללי יחס מזעזע.

מעולם נותן שירות לא דיבר אלינו כפי שהיא דיברה.

אגב, ביטול בחנות הזו מחויב בדמי משלוח כפולים (!!!), על המשלוח שלא צלח ועל ההחזרה למחסני החברה, אפילו שהשק נשאר אצל השליח - או שזו הייתה דרכם להתנקם בנו.
המוצר שנקנה בחנות
HILLS רפואי 12 ק"ג I/D
תגובת החנות
מיכאל, כמו שכבר הוסבר לך בטלפון אנו מתנצלים מאוד על התחושה שלך בהקשר ליחס שקיבלת. אך לגבי העובדות אין ביכולתנו להבליג- לפרסם תגובה שלילית שכזו שמחסירה פרטים מאוד מאוד חשובים מהמקרה לא הגיוני וגם לא חוקי (אגב.....) לשם טיהור שמנו אנו נבהיר כעת את הפרטים החסרים- לא תואמו איתך שעות מכוון שההנחיות שלך כלקוח קבוע להשארת המוצרים שאתה רוכש מאיתנו הם,ואנו מצטטים "להשאיר מאחורי הדלת האפורה שבלובי. ולדאוג לסגור אותה" בהמשך לפרט הקודם, השליח הגיע ללובי עם הנחיות מאוד מדויקות, כאשר ראה שהדלת *נעולה* התקשר אלייך מספר פעמים אך ללא הועיל , איננו מחפשים אשמים, אלא מציינים עובדות בשטח. לאחר שכבר הצלחנו להשיג אותך והתאכזבת מהשירות שקיבלת מהנציגה שלנו, מנהלת קשרי הלקוחות יצרה איתך קשר , התנצלה על חווית השירות שחווית והציעה לך לספק לך את השק מתי שתרצה (!!) שוב (!!!) על חשבוננו (!!!!) למרות שמשלוח שני במידה וישנה טעות של הלקוח מחוייב ב25 ש"ח (!!) ובחרת בכל זאת לקבל החזר. הובהר לך שזה פחות משתלם כי בזיכוי כספי יהיו עלויות שליחות, וכן, כפולות, ולא כי אנחנו מתנקמים (?!). נשמח לתת לך שירות בעתיד, מיקמיק
bellahen
שם:
bellahen
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
הדירוג של bellahen: 5 מתוך 5
חוות דעת
רוכשת עבור כלבתי אוכל במשך כשנתיים מהחנות המדהימה הזאת, עם השירות הכי מקצועי, לבבי ומסביר פנים. ממליצה בחום על החנות!
המוצר שנקנה בחנות
אוכל רפואי
Yarin
שם:
Yarin
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
הדירוג של Yarin: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירתה אותי מוקדנית מעולה. ביקשתי ממנה מזון מסויים שרוכש כבר תקופה ממקום אחר ובהמלצתה רכשתי משהו חדש שנתנה לי עם דוגמית לנסיון והכלב מאד אהב. גם מחיר טוב וגם אוכל שנראה איכותי. המוקדנית היתה מאד סבלנית ושירותית. אחזור ואזמין מהם בודאות.
המוצר שנקנה בחנות
בריט קר מיני בוגר כבש 7 ק״ג
Liat
שם:
Liat
תאריך:
11/02/2019
דירוג:
הדירוג של Liat: 5 מתוך 5
חוות דעת
מרוצה מאוד מאוד מהשרות וממגוון המוצרים, משלוח מהיר מאוד
מחיר טוב.
אתר נח וברור מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
אוכל לחתולים רויאל קנין
OFER
שם:
OFER
תאריך:
28/10/2018
דירוג:
הדירוג של OFER: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שק אוכל לכלבים מסוג טייסט א. ווילד. נאמר לי שיביאו הביתה. צלצלה אלי נציגת החנות לשאול אם במידה והשליח יגיע ולא נהיה בבית האם ניתן להשאיר את השק ליד הדלת. עניתי בחיוב. השק הושאר בכניסה לבניין ונאלצנו לסחוב אותו לדירה. בחרנו את החנות הקרובה אלינו ולאו דווקא הזולה ביותר. ניסינו - לא הצלחנו. את השק הבא נקנה במקום שיעמוד בהתחייבותו
המוצר שנקנה בחנות
מזון לכלבים - טייסט א. ווילד 13 ק"ג
מיכה קור
שם:
מיכה קור
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
הדירוג של מיכה קור: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא הייתי ממליץ למכריי על החנות מסיבות הבאות:
1. הזמנתי שק אוכל לחתול וקיבלתי אותו עם תאריך תפוגה בעוד חודשיים בלבד, זאת אומרת שבעוד חודשיים אני זורק 70% מהאוכל שיישאר בשק. תגובת החנות: "זה מה שיש לנו במלאי".
2. ביקשתי ששליח יתקשר שעה לפני ההגעה והוא התקשר כשהיה כבר למטה. בנוסף לכך, הוא הביא רק מוצר אחד מתוך שניים שהזמנתי וכשאמרתי לו שחסרים פריטים בהזמנה הוא הלך לבדוק באוטו.
3. החנות מנותקת לגמרי מצרכי הלקוח וזה ניתן לראות על פי "הבונוסים" שהם צירפו להזמנה
א. שקית קטנה של אוכל בלתי מזוהה (סביר להניח שלקוח שקונה מזון יקר מסוג פרמיום לא ייתן לחתול שלו אוכל בלתי מזוהה שנראה כמו מזון לחתולי רחוב)
ב. מגנט שמפרט איזה אוכל מותר לתת לכלב ואיזה לא (יכול להיות שיש להם יותר מדי מגנטים והם לא יודעים מה לעשות איתם אז שולחים אותם לכל מי שיש לו חתול)
ג. כרטיס בונוס קנה 10 שקי אוכל וקבל שק ה-11 מתנה. (אם שק אוכל מספיק לתשעה חודשים זה אומר שאני אקבל את הבונוס בעוד שמונה שנים. פשוט גאוני)
המוצר שנקנה בחנות
מזון לחתולים רויאל קנין
תגובת החנות
מיכה קור היקר, ראשית, השק שקיבלת, רויאל קנין 4 ק"ג עם תאריך תפוגה לעוד כ-3 חודשים. טווח זמן סביר ביותר לשק של 4 ק"ג גם עבור חתול אחד. ויש לציין, שאנחנו מתחדשים במלאי של רויאל קנין לפחות פעם בחודש. שנית, בנוגע לשליח, לא תמיד יוצא להתקשר שעה לפני. ובאשר לכך שהשליח היה צריך לרדת למטה לבדוק ברכב - אז השליח לא ראה שיש עוד חבילה. מי שישמע עוד יחשוב שהשליח רוצה "לגנוב אותך" בשק אוכל! החנות מנותקת מצרכי הלקוח???!!! השקית אוכל הלכאורה לא מזוהה - נאמר לך בטלפון שמצורפת לך דוגמית מזון לחתולים מסורסים. זהו לא צ'ופר זו דוגמית, ואתה יכול לבחור אם לתת אותה לחתול או לא. ובאשר לאיכות הדוגמית המצורפת - ובלי זילזול באיכות הרויאל קנין, שהוא אוכל מעולה, הדוגמית עצמה היא בקטגוריה מעל למזון שרכשת, כי אין בה תירס חיטה וסויה. כך שאנחנו מאוד קשובים לצרכי הלקוח. המגנט של מה מותר לכלב או אסור. מגנט נהדר שמצרפים לבעלי כלבים, ואשר הגיע אליך בטעות. אתה יכול לתת לחבר או לזרוק לפח. ובאשר לבונוס - שק 11 חינם, ללא התחייבות וללא תשלום כלשהו מצד הלקוח. מה רע? רב הלקוחות שמחים לקבל הטבה אשר כזו. בברכה צוות מיקמיק
borisvet
שם:
borisvet
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
הדירוג של borisvet: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שלושה כלובי הטסה לחתולים לפי התמונה. לי היה הכי חשוב איך שהכלוב נסגר. הביאו לי כלובים מדגם אחר שהאופן שהם נסגרים הרבה פחות בטיחותי. נציגת החנות טענה ש "התמונות להמחשה בלבד". אני חושב שחנות מטעה את הלקוחות בצורה כזאת. נאלצתי להחזיר את הכלובים. הרגשה לא נעימה.
המוצר שנקנה בחנות
כלובי הטסה
מיכה
שם:
מיכה
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
הדירוג של מיכה: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא מומלץ!!! 3 1 =חסר 1 של Premio .
קופסות שמרים Tomy- הכל מעוך x12?.
משילוח .. אחרי רק שצלצלנו- הגיע אתמול (הזמנה הייתה ב -12\5\18) ושכח את החבילה????
היום ב 24\5\18 קיבלנו את חבילה-אכזבה גדולה!!
המוצר שנקנה בחנות
מוצרי לכלב
Eyal
שם:
Eyal
תאריך:
13/04/2018
דירוג:
הדירוג של Eyal: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי חול לחתולים, אוכל לחתולים ואמפולות נגד פרעושים. הקנייה הייתה נוחה, פשוטה וזולה יותר מכל חנות חיות בסביבה שלי. המוכר בטלפון הציע להוסיף בחינם טעימות של מזון נוסף וכן קיבלתי שוברי הנחה לקנייה הבאה. אני מאוד מרוצה.
המוצר שנקנה בחנות
בריט פרימיום חתול סלמון, חול אייקט ואדוונטג'