חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

E-Zone מוצרי חשמל

E-Zone
אתר אינטרנט:
בעלים:
אי זון
כתובת אימייל:
info@e-zone.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
288
חוות דעת בשנה האחרונה
288
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 288 חוות דעת על החנות E-Zone

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
knvYuHCM
שם:
knvYuHCM
תאריך:
25/02/2020
דירוג:
הדירוג של knvYuHCM: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא הייתי קונה אצלם שוב.

קניתי מדיח של Miele. לא סיפקו את הדגם הנכון. רדפתי אחריהם שבועיים שיסדרו, כי זה לא מלאי שלהם אלא של אבי סופר.
עכשיו התקלקל המדיח (אחרי חודש) ואני צריך להתעסק עם השירות של היבוא המקביל.
לכו קנו מחנות שיש לה מלאי ועובדת עם היבואן הרשמי. המחיר דומה, אבל אולי עוגמת הנפש פחותה.


המוצר שנקנה בחנות
Miele G4940SC
תגובת החנות
הלקוח הנ"ל הזמין מדיח של MIELE עם אחריות של יבואן מקביל, לאחר ביצוע ההזמנה הוסבה תשומת ליבו לכך וכמו כן הוצא לו אותו מדיח עם אחריות של היבואן הרשמי בתוספת תשלום, הלקוח לא היה מוכן לכך והוסכם לספק עם אחריות של היבואן המקביל. חברת E-ZONE מאחסנת את הסחורה שלה באותם מחסנים יחד עם חברת אבי סופר ולכן חלה הטעות במעמד ההובלה הראשונית, ברגע שנודע לנו המקרה הוא טופל באופן מיידי. בכל מוצר חשמלי כמה טוב או יקר שיהיה יכולה להיות תקלה ולכן חלה על כל מוצר אחריות ע"פ חוק בין אם זה יבואן רשמי או יבואן מקביל, במידה והלקוח מתקשה בהתמודדות מול אחד מהגורמים הנ"ל אנו נשמח לסייע בכך, יש לציין כי הלקוח לא פנה לחנות כלל ולא קיבלנו מידע על תקלה כל שהיא ממנו בברכה צוות E-ZONE
ירון סלע
שם:
ירון סלע
תאריך:
18/02/2020
דירוג:
הדירוג של ירון סלע: 2 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מזגן תדיראן מהחנות. החנות נבחרה בגלל הדירוג המחיר וזמן האספקה (המטרה היתה להתקין אותו לפני תאריך מסויים). ביום האספקה המיועד קיבלתי הודעה שהמכירה בוטלה כי אין להם מזגן במלאי. פספסתי את ההזדמנות להתקין בגלל הביטול. לא מקובל ולא מכובד.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן עילי Swift plus 10A שנת 2017 Tadiran
Anton
שם:
Anton
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
הדירוג של Anton: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר. אחרי שבוע (הם אמרו 5 ימי הספקה) אני מתקשר. אומרים אנחנו נבדוק ונחזור. לא חזרו.
מתקשר שוב.
-- האא יש בעיה. אין את זה מיבוא מקביל. מתחילים לשכנע לקחת את זה ברשמי ביותר כסף. תשמה מה שבחרתה זה מקביל. זה אומר שהמכונה שלך בכלל יכולה להיות מחודשת ולא חדשה.

מה אתם חושבים אנחנו טיפשים? עושים מחירים כדי להתחרות הZAP ובסוף מתחילים משחק של יבוא כזה או יביא כזה.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung WW6SJ3283
Oren
שם:
Oren
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
הדירוג של Oren: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה מהיר יחס טוב מאוד הנציג יצר איתי קשר מהר מאוד לבצע את המשלוח ותוך יומיים המזגן היה אצלנו
המוצר שנקנה בחנות
מזגן עילי דגם SAGA 17AQ DA
Gil
שם:
Gil
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
הדירוג של Gil: 5 מתוך 5
חוות דעת
5 הכוכבים אומרים הכל ! סלבה היה מקצועי, ענה על הכל, אספתי במקום בלי המתנה. והיה 10
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק דייסון אבסולוט
ג'ון
שם:
ג'ון
תאריך:
24/12/2019
דירוג:
הדירוג של ג'ון: 5 מתוך 5
חוות דעת
יזמתי שיחת טלפון. וענה לי בחור העונה לשם סלבה.
ראוי לציין שהוא היה מקצועי אדיב וישיר
לה היה צריך לשכנע אותי לקנות
המוצר שנקנה בחנות
דיסון v10 אבסולוט
Nitzan
שם:
Nitzan
תאריך:
24/12/2019
דירוג:
הדירוג של Nitzan: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מאוד מהיר , הזמנתי ביום ראשון בשלישי כבר סיפקו את המוצר
היו מאוד מנומסים
המוצר שנקנה בחנות
מדיח cdcp8
kandinovarkadi
שם:
kandinovarkadi
תאריך:
23/12/2019
דירוג:
הדירוג של kandinovarkadi: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות חם ואדיב ומאוד מקצועי. והכי הכי חשוב זה היה שירות מהיר
פשוט תענוג לעשות קניות ככה.
המוצר שנקנה בחנות
מיקסר Kenwood KVL6300
Vitaly
שם:
Vitaly
תאריך:
21/11/2019
דירוג:
הדירוג של Vitaly: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי כמה מוצרים קיבלתי שירות אישי וברמה גבוהה מאוד ,זמן ההספקה היה מהיר.
ממליץ בחום , במיוחד נציג סלבה.

המוצר שנקנה בחנות
מייבש כביסה
ליעד
שם:
ליעד
תאריך:
14/11/2019
דירוג:
הדירוג של ליעד: 1 מתוך 5
חוות דעת
הכי גרוע שיש. היזהרו מהחנות הזו, לא אמינים. גבו את הכסף, לא סיפקו את המוצר חודשיים, ולא נותנים החזר כספי.
הזמנו מקרר, תיאמו איתנו הגעה שש פעמים (!!), בהם לא סיפקו את המקרר הנכון, פעם אחת הביאו מקרר מדגם אחר, פעם אחרת ניסו לשכנע שניקח את המקרר בצבע אחר ופעמים אחרות ביטלו בלי סיבה. הציעו לנו הנחה באם נמתין עוד עשרה ימים. אבל גם אחרי זמן ההמתנה הזה המקרר לא הגיע. חיכנו חודשיים ובכל התקופה הזו אנחנו היינו צריכים בכל פעם להתקשר לחנות או לחברת ההובלות או לספק ולברר מה קורה. בושה וחרפה.
מנהל שירות לקוחות של הספק "תמוז", ששמו קובי, התקשר להתנצל והבטיח שהמקרר יגיע עד תאריך מסוים, גם זה לא קרה, והוא אינו עונה יותר לשיחות והודעות שאנחנו משאירים לו. עם החנות e-zone ביטלנו את ההזמנה לפני שבעה ימים, אמרו שנראה את ההחזר הכספי תוך שני ימי עבודה אבל עדין לא החזירו את הכסף.
למרות שגבו את הכסף, אפילו חשבונית קניה לא שלחו לנו, ואחרי שביקשתי פעמיים שלחו חשבונית זיכוי. אבל כאמור זיכוי לא נתנו.
לסיכום: לקחו כסף, לא שלחו חשבונית, לא סיפקו מוצר ולא נותנים החזר. נצטרך לתבוע אותם.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר SHARP SFJSD910